Рішення
від 21.02.2022 по справі 480/1984/21
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 лютого 2022 року Справа № 480/1984/21

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Опімах Л.М.,

за участю секретаря судового засідання - Бондаренко Л.В.,

представника позивача - адвоката Солошенко Л.Є.,

представника відповідача - Непийпи Р.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/1984/21 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у Сумській області про скасування податкових повідомлень-рішень та вимоги,-

В С Т А Н О В И В:

У березні 2021 року позивач звернувся до суду з позовом, який його представник підтримала в судовому засіданні, мотивуючи позовні вимоги тим, що податковим органом стосовно позивача прийняті податкові повідомлення-рішення № 109208-5133-1811 від 20.12.2019р. по сплаті орендної плати за землю за 2019 рік на суму 32464,09грн.; № 109208-5133-1811 від 20.12.2019р. по сплаті орендної плати за землю за 2018 рік на суму 32464,09грн.; № 109208-5133-1811-17 від 20.12.2019 року по сплаті орендної плати за землю за 2017 рік на суму 32464,09 грн.; №272357-1308-1819 від 16.05.2018 року по сплаті земельного податку на суму 48203,56грн. за 2018 рік; №116747-5413-1819 від 15.07.2019р. на суму 48203,56грн. по сплаті земельного податку за 2019 рік; №139359-1308 від 01.11.2017року на суму 24101,78 грн. по сплаті земельного податку з фізичних осіб за 2017рік. Також 13.04.2017 року сформована податкова вимога №3711-17 про сплату податкового боргу у розмірі 24062,08 грн.

З рішеннями податкового органу позивач не погоджується, вважає, що контролюючий орган неправомірно визначив суми податкового зобов`язання просить їх скасувати, зазначаючи, що відповідач безпідставно нарахував зобов`язання з орендної плати по земельній ділянці, розташованій за адресою: м.Суми, вул.Гагаріна,2.

Так, за умовами Договору купівлі-продажу нежитлового приміщення, що був укладений 26.09.2013 року між ТОВ «Пентр відпочинку «Парк» та позивачем, остання набула право власності на нежитлове приміщення (будівлю кінотеатру «Промінь»). За умовами вказаного договору, до покупця не переходило право власності чи оренди земельної ділянки. За інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку вказана земельна ділянка перебуває в комунальній власності, її власником є Сумська міська рада.

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень Податкового кодексу України. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (пункт 288.1 статті 288 Податкового кодексу України). Підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК України (в редакції на час прийняття оскаржуваних рішень) встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для обґрунтованого висновку про те, що розмір орендної плати є нормативно-регульованою ціною із визначеними мінімальними та максимальними межами.

Разом з тим, відповідач при визначенні податкових зобов`язань з орендної плати за землю застосував, невідомо яку розрахункову величину у відсотках від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, який (відсоток) визначений виходячи з суми податку, тим більше, що договір оренди землі відсутній.

Так само позивач не погоджується з податковими зобов`язаннями по визначенню земельного податку з фізичних осіб за земельні діялянки, що розташовані на території Куземинської сільської ради Охтирського району Сумської області.

Так, за умовами Договору купівлі-продажу нежитлового приміщення, що був укладений 28.10.2013 року між ТОВ «С`ТОР Інвест Суми» (Продавець) та позивачем, остання набула право власності на нежитлові приміщення, розташовані за адресою: Сумська область, Охтирський район, с.Куземен, вул.Кушніренка. 54. За умовами вказаного договору, до покупця не переходило право власності чи оренди земельної ділянки з кадастровим номером 5920385000:02:001:5025, яке раніше набуло ТОВ «Стор Інвест Суми» за договором оренди земельної ділянки від 20.04.2007 між Куземенською сільською радою та товариством.

За інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку земельна ділянка з кадастровим номером 5920385000:02:001:5025 має площу 3.6823 га та перебуває в комунальній власності, відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відсутні, власником земельної ділянки є Куземенська сільська рада, державна реєстрація речового права здійснена 30.01.2015 року реєстраційною службою Охтирського межрайонного управління юстиції Сумської області.

Контролюючий орган визначив орендну плату з фізичних осіб в сумі 32464.09 грн. за 2017, 2018 та 2019 рік, проте невідомо з якого розрахунку виходив, оскільки, стаття 271 ПК України визначає, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом. При цьому нормативно грошову оцінку не проведено.

Відповідач фактично в односторонньому порядку визначив розмір орендної плати за землю, виходячи з відсотків від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що суперечить як ПК України так і Закону України "Про оренду землі", згідно картки особового рахунку позивача взагалі не вбачається навність зобов`язань зі сплати орендної плати.

Відповідач подав відзив на позов, в якому проти задоволення позовних вимог заперечив, представник відповідача в судовому засіданні пояснив, що позивач згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно має у власності нежитлове приміщення площею 817,4 кв. м., яке знаходиться на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ч.4 ст. 120 Земельного кодексу України, у разі набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності житлового будинку, будівлі або споруди.

Згідно з ст. 125 та ст.126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

За нормами Податкового кодексу України обов`язок зі сплати земельного податку на особу покладається з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права. У зв`язку з вищезазначеним та на виконання вимог чинного законодавства України, контролюючим органом були сформовані податкові повідомлення - рішення по сплаті земельного податку : № 272357-1308-1819 від 16.05.2018 року на 2018 рік в сумі 48203,56 грн. ( 817,4 кв.м.*( 1739,54 грн. * 1,06 коефіцієнт індексації) * 3,0%=48203,56 грн.; № 116747-5413-1819 від 15.07.2019 року на 2019 рік в сумі 48203,56 грн. ( 817,4 кв.м.*( 1739,54 грн. * 1,06 коефіцієнт індексації) * 3,0%=48203,56 грн.; № 47585-5433-1819 від 08.05.2020 року на 2020 рік в сумі 48203,56 грн. ( 817,4 кв.м.* (1739,54 грн. * 1,06 коефіцієнт індексації) * 3,0%=48203,56 грн.

Крім того, у 2007 році між Куземинською сільською радою та ТОВ «Стор Інвест Суми» укладено договір оренди земельної ділянки, за яким орендодавець передав у строкове платне використання земельну ділянку для розміщення власного майна орендаря будинку відпочинку та пляжу. Загальна площа земельної ділянки становить 3,8881 га., та розташована за адресою: АДРЕСА_2 .

У 2012 році додатковою угодою до договору оренди землі від 05.05.2007 року були внесені зміни, щодо нормативно грошової оцінки та ставки орендної плати за землю орендарем.

Відповідно до договору купівлі - продажу нежитлового приміщення від 28 жовтня 2013 року, ТОВ «Стор Інвест Суми» продало нежитлові будівлі та споруди ОСОБА_1 . Пунктом 38 договору пердбачено, що при переході права власності на нерухоме майно, розташоване на земельній ділянці до другої особи, дія договору в питанні орендної плати за земельну ділянку поширюється на нового власника майна, до укладеним ним окремого договору оренди землі.

Нормативно грошова оцінка земельної ділянки визначена у додатковій угоді від 28.05.2012року до договору оренди землі від 20.04.2007 року, становить 570 384,27 грн. Виходячи з цих обставин, податковим органом були визначені податкові зобов`язаня.

Крім того, у зв`язку з несплатою позивачкою грошових зобов`язань, визначених в оскаржуваних податкових повідомлень - рішеннях, ТУ ДПС у Сумській області винесло податкову вимогу № 3711-17 від 13.04.2017 року на загальну суму 24062, 08 грн.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослдіивши письмові докази, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задовленню, витходячи з наступного.

Судом встановлено, що за умовами Договору купівлі-продажу нежитлового приміщення, що був укладений 26.09.2013 року між ТОВ «Пентр відпочинку «Парк» та позивачем, остання набула право власності на нежитлове приміщення (будівлю кінотеатру «Промінь»), розташоване на земельній ділянці за адресою: АДРЕСА_1 . ( а.с.19-20).

За умовами Договору купівлі-продажу нежитлового приміщення, що був укладений 28.10.2013 року між ТОВ «С`ТОР Інвест Суми» (Продавець) та позивачем, остання набула право власності на нежитлові приміщення, розташовані за адресою: АДРЕСА_2 . ( а.с. 60-63).

У зв`язку з набуттям права власності на об`єкти нерухомості, податковий орган визначив позивачу податкові зобов`язання зі сплати орендної плати та земельного податку, прийняв податкові повідомлення-рішення № 109208-5133-1811 від 20.12.2019р. по сплаті орендної плати за землю за 2019 рік на суму 32464,09грн.; № 109208-5133-1811 від 20.12.2019р. по сплаті орендної плати за землю за 2018 рік на суму 32464,09грн.; № 109208-5133-1811-17 від 20.12.2019 року по сплаті орендної плати за землю за 2017 рік на суму 32464,09 грн.; №272357-1308-1819 від 16.05.2018 року по сплаті земельного податку на суму 48203,56грн. за 2018 рік; №116747-5413-1819 від 15.07.2019р. на суму 48203,56грн. по сплаті земельного податку за 2019 рік; №139359-1308 від 01.11.2017року на суму 24101,78 грн. по сплаті земельного податку з фізичних осіб за 2017рік. Також 13.04.2017 року сформована податкова вимога №3711-17 про сплату податкового боргу у розмірі 24062,08 грн. ( а.с.149, 151,152, 155,156,157)

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинм, суд зазанчає таке.

Пунктом 288.1. ст.281 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Будь-який договір оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст.1 ЗУ «Про оренду землі» - оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Згідно ст.5 Закону - орендарями земельних ділянок є юридичні або фізичні особи, яким на підставі договору оренди належить право володіння і користування земельною ділянкою.

Статтею 21 Закону визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.

Згідно з ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Зміст правочину становлять права та обов`язки, про набуття, зміну або припинення яких учасники правочину домовилися. Зміст договору чи іншого правочину закріплюється у його статтях (пунктах). Відповідно до ст. 202 Цивільного кодексу України правочини є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Згідно ст.125 Земельного кодексу України та ст.7 ЗУ «Про оренду землі» - право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цих прав. Аналогічна правова норма викладена в п.287.1 ст.287 ПК України, де встановлено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Пунктом 14.1.147 ст.14 ПК України встановлено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Статтею 269 Податкового кодексу України визначено суб`єкти плати за землю, якими є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі. Статтею 270 ПК України визначено об`єкти оподаткування земельним податком, а саме такими є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності. Стаття 271 ПК України визначає, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Як вбачається з розрахунків, що приведені за кожним ППР, відповідачем застосовано коефіцієнти індексації та нормативно-грошова оцінка земельної ділянки, яка повідомлена ГУ Держгеокадастру у Сумській області в 2016році та в листі від 25.11.2016 року повідомлено, що нормативно-грошова оцінка земельної ділянки для комерційного використання за адресою: АДРЕСА_1 , яка заходиться в користуванні ФОП ОСОБА_2 ( ОСОБА_1 ) за 2016 рік становить 1739,54грн за 1 кв.метр.

Водночас, зазначене не відповідає фактичним обставинам, оскільки, позивач не мала статусу фізичної особи-підприємця. Також, як слідує з Інформації, що отримана від Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 5910136300:04:015:0015 від 10.03.2021 року вказана земельна ділянка перебуває в комунальній власності та її власником є Сумська міська рада. Щодо відомостей про державну реєстрацію права - така інформація відсутня, вид речового права - інформація відсутня, суб`єкта речового права на земельну ділянку, то в них зазначено, що таким суб`єктом є ТОВ «Центр відпочинку «Парк» код ЄДРПОУ 35171700, а згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань слідує, що ТОВ «Центр відпочинку «Парк» припинено ще в 2014році, що підтверджується роздруківкою з сайту Мінюсту.

В тому числі, як слідує з вказаної Інформації та фотографії з Публічної кадастрової карти - цільове призначення земельної ділянки визначено за кодом Класифікації видів цільового призначення земель, що затверджена Державним комітетом України з земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548 визначено як 03.07 - для будівництва і обслуговування будівель торгівлі, як вид використання визначено під тим же кодом. Згідно п. 1.2. Класифікації «Загальні положення» встановлено, що Код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі. Згідно п. 1.3. КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого

самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів та в п.1.4. встановлено, що КВЦПЗ визначає поділ земель на окремі види цільового призначення земель, які характеризуються власним правовим режимом, екосистемними функціями, типами забудови, типами особливо цінних об`єктів.

Таким чином, зазначене ГУ Держгеокадастру у Сумській області про комерційне використання земельної ділянки не відповідає дійсності та відомостям про земельну ділянку, що тягне за собою невідповідність вказаному розрахунку відповідачем.

При цьому, відповідачем в ППР №13959-1308 від 01.11.2017 застосовано коефіцієнт індексації в розмірі 1,06, що не відповідає вимогам п. 9 підрозд. 6 розд. XX ПКУ, де зазначено, що індекс споживчих цін за 2017 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується зі значенням 100%, тобто має дорівнювати 1.

Щодо відсоткової ставки, що застосована відповідачем у вказаному ГІПР в розмірі 1,5%, то вказане не відповідає змісту рішення Сумської міської ради від 08.07.2015року №4562-МР «Про встановлення плати за землю» на території міста Суми», в якому в п.З зазначено, що Рішення набирає чинності з 01.01.2016 року, та в п.4.1. зазначено, що ставка податку за земельні ділянки, в тому числі для сільськогосподарських угідь, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Тобто, відсоткова ставка відповідачем застосована невірно.

Посилання відповідача на норми п.287.8 ст.287 Податкового кодексу України є безпідставним, оскільки, вказана норма Кодексу визначає обов`язок власника нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку сплачувати до бюджету податок за площі під такими приміщеннями з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно. Нежитлове приміщення, що належить позивачці не відноситься до приміщень, що вказані відповідачем. Як і посилання на норми ст.380 ЦК України, яка визначає, що є житловим будинком. В свою чергу, нежитлове приміщення приміщення, що перебуває у власності позивача, не відноситься до житлового будинку.

Посилання відповідача на ст. 120 Земельного кодексу є безпідставним, оскільки, ч,4, як те зазначає відповідач, врегульовано порядок набуття права власності на земельну ділянку, в разі його набуття кількома особами.

Щодо ППР №272357-1308-1819 від 16.05.2018 року на 2018рік на суму 48203,56грн., то відповідачем невірно застосовано коефіцієнт індексації, який відповідно до п. 9 підрозд. 6 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - ПКУ) індекс споживчих цін за 2017- 2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільгоспугідь, земель населених пунктів та інших земель несільгосппризначення, застосовується із значенням 100%. Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0; нормативно-грошова оцінка, а також відсоток від нормативно-грошовї оцінки, який відповідно до Рішення Сумської міської ради від 26 квітня 2017 року № 2041 - МР встановлено в розмірі 1,5%.

Щодо ППР №116747-5413-1819 від 15.07.2019 року на суму 48203,56грн. - то відповідачем невірно застосовано коефіцієнт індексації, який відповідно до Роз`яснень Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання ст.289 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу індекс споживчих цін за 2017-2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків, тобто дорівнює 1; нормативно-грошова оцінка, а також відсоток від нормативно-грошовї оцінки, який відповідно до Рішення Сумської міської ради від 20 червня 2018 року № 3576 - МР встановлено в розмірі 1,5%.

Щодо ППР №47585-5433-1819 від 08.05.2020 року на 2020рік на суму 48203,56 грн., то відповідачем невірно застосовано коефіцієнт індексації, який відповідно до Роз`яснень Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання ст.289 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу індекс споживчих цін за 2017-2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків, тобто дорівнює 1; нормативно-грошова оцінка, а також відсоток від нормативно-грошової оцінки, який відповідно до Рішення Сумської міської ради від 19 червня 2019 року № 5298 - МР встановлено в розмірі 1,5%.

Щодо податкових повідомлень-рішень по сплаті орендної плати №109208-5133-1811-17 від 20.12.2019р., №109208-5133-1811-18 від 20.12.2019р., №109208-5133-1811 від 20.11.2019р. та №73744-5133-1811 від 26.06.2020р., слід зазначити таке.

Так, своїм листом листом від 30.10.2013 року за вих.№3010/13-1 ТОВ «Стор Інвест Суми» повідомило Охтирську ОДПІ ТУ Міндоходів у Сумській області про те, що ним відчужено приміщення, що розташовані по вул.Кушніренка в с. Куземен Охтирського району Сумської області та на підставі абзацу 8 ст.31 ЗУ «Про оренду землі» ( в редакції станом на 04.07.201 Зроку) просило вважати договір оренди земельної ділянки припиненим, що підтверджується копією листа.

Згідно Інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 29.03.2021 року - земельна ділянка з кадастровим номером 5920385000:02:001:5025 має площу 3.6823 га та перебуває в комунальній власності; відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відсутні; суб`єктом права власності на земельну ділянку є Куземенська сільська рада, державна реєстрація такого права здійснена в державному реєстрі 30.01.2015 року Реєстраційною службою Охтирського міськрайонного управління юстиції Сумської області. З Розділу «Відомості про суб`єкта речового права на земельну ділянку слідує, що така інформація була внесена відносно ТОВ «Стор Інвест Суми», але щодо виду речового права - інформація відсутня, як відсутня державна реєстрація такого права та відомості щодо запису про право в державному реєстрі та орган, що здійснив державну реєстрацію права, що підтверджується Інформацією, що отримана з Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру. Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань слідує, що ТОВ «Стор Інвест Суми» припинено ще в 2014 році, що підтверджується роздруківкою з сайту Мінюсту.

З викладеного слідує, що податкова вимога №3711-17 від 13.04.2017 року та податкові повідомлення-рішення щодо сплати орендної плати за землю та земельного податку є такими, що прийняті не в спосіб, що визначений законом, не на підставі закону, не в межах повноважень, що надані контролюючому органу.

Відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України позивачу належить відшкодувати судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у розмірі 22179,01 грн. ( а.с.42).

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_3 ) до Головного управління Державної податкової служби у Сумській області ( код ЄДРПОУ 43995469, вул.Іллінська,13, м.Суми, 40009) про скасування податкових повідомлень-рішень та вимоги задовольнити.

Визнати протиправними і скасувати податкові повідомлення рішення ГУ ДФС у Сумській області №139359-1308 від 01.11.2017 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: земельний податок за 2017 рік у розмірі 24101,78 грн., № 272357-1308-1819 від 16.05.2018 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: земельний податок за 2018 рік у розмірі 48203,56 грн., №116747-5413-1819 від 15.07.2019 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: земельний податок за 2019 рік у розмірі 48203,56 грн.

Визнати протиправними і скасувати податкові повідомлення рішення ГУ ДПС у Сумській області №109208-5133-1811 від 20.12.2019 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: орендна плата з фізичних осіб за 2019 рік у розмірі 32464,09грн., №109208-5133-1811-17 від 20.12.2019 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: орендна плата з фізичних осіб за 2017 рік у розмірі 32464,09грн., №109208-5133-1811-18 від 20.12.2019 про визначення суми податкового зобов"язання ОСОБА_3 за платежем: орендна плата з фізичних осіб за 2018 рік у розмірі 32464,09грн.

Визнати протиправною і скасувати податкову вимогу ГУ ДФС у Сумській області форми "Ф" від 13.04.2017 №3711-17 про сплату ОСОБА_3 податкового боргу у розмірі 24062,08 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Сумській області на користь ОСОБА_1 2179,01 грн. в рахунок вішкодування судового збору.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2022
Оприлюднено21.06.2022
Номер документу104544295
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —480/1984/21

Ухвала від 27.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 04.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 04.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 19.09.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 19.09.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні