Рішення
від 31.05.2022 по справі 440/2575/22
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 червня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/2575/22

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сич С.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - ОСОБА_2 , про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

11 лютого 2022 року ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (надалі - відповідач, Терешківська сільська рада), у якій просить:

- визнати таким, що суперечить Земельному кодексу України та Конституції України і скасувати повністю рішення Терешківської сільської ради від 11.11.2021 про відмову у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою ОСОБА_1 ;

- зобов`язати Терешківську сільську раду надати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2 га за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5324081000:00:016:0012.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ОСОБА_1 звернувся до Терешківської сільської ради із клопотанням від 18 жовтня 2021 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовним розміром 2,0 га, яка розташована на території Заворсклянської сільської ради Полтавського району на території Терешківської сільської ради. За результатами розгляду цього клопотання на одинадцятій сесії восьмого скликання відповідачем прийнято рішення від 11 листопада 2021 року про відмову ОСОБА_1 у наданні такого дозволу у зв`язку з тим, що земельна ділянка з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012 використовується для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, з 15 серпня 2014 року по даний час в Державному реєстрі речових прав на земельну ділянку зареєстроване право оренди земельної ділянки. Позивач не погоджується з цим рішенням та вважає його таким, що винесено з порушенням вимог статті 118 Земельного кодексу України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16 лютого 2022 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/2575/22, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 02 березня 2022 року відмовлено у задоволенні клопотання представника позивача Ковальчука В.Г. про розгляд справи в порядку спрощеного провадження з повідомленням (викликом) сторін у справі №440/2575/22.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14 березня 2022 року залучено до участі у справі №440/2575/22 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - ОСОБА_2 .

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14 березня 2022 року зобов`язано виконавчий комітет Машівської селищної ради надати до суду інформацію про зареєстроване місце проживання (перебування) ОСОБА_2 .

28 березня 2022 року до суду надійшов відзив на позовну заяву /а.с. 39-42/, у якому представник відповідача просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на те, що 18 жовтня 2021 року до відповідача надійшло клопотання позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовним розміром 2,0 га, яка розташована на території Терешківської сільської ради. Рішенням одинадцятої сесії Терешківської сільської ради восьмого скликання від 11 листопада 2021 року відмовлено позивачу у наданні такого дозволу, оскільки земельна ділянка з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012 використовується для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, з 15 серпня 2014 року по даний час в Державному реєстрі речових прав на земельну ділянку зареєстроване право оренди земельної ділянки згідно договору оренди землі від 04.08.2014. Вказує, що письмова заява від голови Фермерського господарства Кольваха С.Л. на добровільну відмову від права користування земельною ділянкою знаходиться поза межами прав, встановлених умовами договору оренди землі. Вважає, що оскаржуване рішення є правомірним та таким, що прийняте в межах повноважень та компетенції ради.

29 березня 2022 року до суду подано від імені ОСОБА_2 документ, що має назву "відзив"/а.с. 46/, у якому зазначено, що свою позицію висловив в нотаріально звіреній заяві, зареєстрованій у реєстрі за №2957, та не заперечує в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 .

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось на підставі частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дослідивши письмові докази і письмові пояснення сторін, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини та спірні правовідносини.

Земельна ділянка з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012 площею 10,00 га знаходиться у комунальній власності Територіальної громади в особі Заворсклянської сільської ради Полтавського району Полтавської області та 15.08.2014 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право оренди земельної ділянки строком на 20 років ОСОБА_3 на підставі договору оренди землі від 04.08.2014, що підтверджується Інформаційними довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 07.05.2021 та від 17.02.2022 /а.с. 18-20, 43-44/.

ОСОБА_1 звернувся до Терешківської сільської ради із клопотанням від 18 жовтня 2021 року /а.с. 9, зворот а.с. 42/, в якому просив на підставі статей 118, 121, 122 Земельного кодексу України надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовним розміром 2,00 га, розташовану на території Заворсклянської сільської ради Полтавського району на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області; кадастровий номер земельної ділянки, за рахунок якої бажає одержати безоплатно у власність земельну ділянку у межах норм безоплатної приватизації - 5324081000:00:016:0012.

За змістом опису вхідного пакету документів на отримання адміністративної послуги Центру надання адміністративних послуг Терешківської сільської ради від 18 жовтня 2021 року №366/15-09 /а.с. 8/ до вказаного клопотання ОСОБА_1 додано графічні матеріали /а.с. 10/, копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера /а.с. 7/, посвідчення учасника бойових дій /а.с. 14/, довіреність /а.с. 13/.

Рішенням одинадцятої сесії восьмого скликання Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області від 11 листопада 2021 року "Про розгляд клопотання "Про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства як учасника АТО гр. ОСОБА_1 " відмовлено гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства (код згідно КВЦПЗ 01.03) на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області у зв`язку з тим, що земельна ділянка кадастровий номер 5324081000:00:016:0012, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, використовується для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ 01.01), з 15 серпня 2014 року по даний час в Державному реєстрі речових прав на земельну ділянку зареєстроване право оренди земельної ділянки /а.с. 6/.

Не погодившись з рішенням одинадцятої сесії восьмого скликання Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області від 11 листопада 2021 року "Про розгляд клопотання "Про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства як учасника АТО гр. ОСОБА_1 ", позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку оспорюваному рішенню одинадцятої сесії восьмого скликання Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області від 11 листопада 2021 року "Про розгляд клопотання "Про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства як учасника АТО гр. ОСОБА_1 ", суд виходить з такого.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю урегульовано Земельним кодексом України від 25.10.2001 №2768-ІІІ (надалі - ЗК України, у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Частиною 1 статті 3 ЗК України визначено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно з частиною 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначені статтею 12 ЗК України, відповідно до приписів частини 1 якої до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Згідно з частиною 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Нормами статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності не рідше ніж один раз на місяць.

Частинами 1, 2 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Частиною 10 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Пунктом "б" частини 1 статті 121 ЗК України визначено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

За змістом частин 1-2 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Частиною 5 статті 116 ЗК України встановлено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Таким чином, безоплатна приватизація земельних ділянок, що вже перебувають у законному користуванні інших осіб, допускається виключно після припинення користування такими особами земельними ділянками.

За приписами частини 6 статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Як визначено частиною 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Аналіз вищенаведених норм свідчить про те, що громадянин України має право звернутися до уповноваженого органу із клопотанням та визначеними законодавством документами про надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянку. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 ЗК України, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

При цьому, Земельним кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Частиною 6 статті 118 ЗК України встановлено вимоги щодо зазначення у клопотанні цільового призначення земельної ділянки та її орієнтовних розмірів та вичерпний перелік документів, які повинні додаватися заявником до такого клопотання: графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

У постанові від 17 грудня 2018 року у справі №509/4156/15-а Верховний Суд зазначив, що враховуючи обмежений строк розгляду клопотання, а також положення частини шостої статті 118 ЗК України, яка містить імперативні вимоги щодо обов`язковості додавання до клопотання зацікавленої особи графічних матеріалів, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб), то недодержання вимог щодо змісту клопотання, ненадання належним чином оформлених графічних матеріалів або погодження землекористувача, якщо бажана земельна ділянка не є вільною, може бути самостійною підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.

Однією з підстав припинення права користування земельною ділянкою стаття 141 Земельного кодексу України визначає вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом.

Згідно із частиною 2 статті 149 ЗК України вилучення земельних ділянок здійснюється за письмовою згодою землекористувачів, а в разі незгоди землекористувачів - у судовому порядку. Справжність підпису на документі, що підтверджує згоду землекористувача на вилучення земельної ділянки, засвідчується нотаріально.

Аналізуючи наведені вище норми, суд дійшов висновку, що погодження землекористувача є обов`язковим у випадку, якщо безоплатна приватизація стосується тієї земельної ділянки державної чи комунальної власності, що перебуває у користуванні інших громадян або юридичних осіб і їх право користування не припинено у визначеному законом порядку.

В постанові від 15 червня 2021 року у справі №823/106/18 Верховний Суд дійшов висновків, що на стадії надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення певної земельної ділянки, достатнім є долучення до клопотання заявника письмової згоди землевласника (землекористувача), засвідченої нотаріально. Проте, на стадії затвердження проекту землеустрою та передачі її у власність чи користування, бажана до відведення земельна ділянка має бути вільною.

Аналогічні висновки щодо застосування норм права викладені Верховним Судом у постановах від 04 травня 2020 року у справі №816/1331/17, від 01 жовтня 2020 року у справі №120/4116/19-а.

У оскаржуваному рішенні підставою для відмови позивачу у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зазначено те, що земельна ділянка з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012, цільове призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, використовується для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, з 15 серпня 2014 року по даний час в Державному реєстрі речових прав на земельну ділянку зареєстроване право оренди земельної ділянки.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ОСОБА_1 звернувся до Терешківської сільської ради із клопотанням від 18 жовтня 2021 року /а.с. 9, зворот а.с. 42/, в якому просив на підставі статей 118, 121, 122 Земельного кодексу України надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовним розміром 2,00 га, розташовану на території Заворсклянської сільської ради Полтавського району на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області; кадастровий номер земельної ділянки, за рахунок якої бажає одержати безоплатно у власність земельну ділянку у межах норм безоплатної приватизації - 5324081000:00:016:0012. До вказаного клопотання ОСОБА_1 додано графічні матеріали /а.с. 10/, копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера /а.с. 7/, посвідчення учасника бойових дій /а.с. 14/, довіреність /а.с. 13/.

Разом з тим, земельна ділянка з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012 площею 10,00 га знаходиться у комунальній власності Територіальної громади в особі Заворсклянської сільської ради Полтавського району Полтавської області та 15.08.2014 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право оренди земельної ділянки строком на 20 років ОСОБА_3 на підставі договору оренди землі від 04.08.2014, що підтверджується Інформаційними довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 07.05.2021 та від 17.02.2022 /а.с. 18-20, 43-44/.

До клопотання від 18.10.2021 позивачем не було додано погодження землекористувача ОСОБА_2 як передбачено частиною 6 статті 118 ЗК України, справжність підпису на якому було б засвідчено нотаріально як передбачено статтею 149 ЗК України.

Суд відхиляє доводи позивача з посиланням на наявність у виконавчого комітету Терешківської сільської ради заяви ОСОБА_2 про відмову від права користування земельною ділянкою на користь інших громадян, поданої 13.10.2021 та зареєстрованої за вх. №3834 /а.с. 56/, оскільки справжність підпису на цій заяві не засвідчено нотаріально, як це передбачено частиною 2 статті 149 ЗК України.

Додана до позовної заяви заява ОСОБА_2 , справжність підпису на якій була посвідчена приватним нотаріусом 11.11.2021 (зареєстровано в реєстрі за №2957), не подавалася відповідачу 18 жовтня 2021 року разом із клопотанням ОСОБА_1 від 18 жовтня 2021 року та не могла бути подана, оскільки ця заява нотаріально посвідчена лише 11 листопада 2021 року.

Належних та допустимих доказів подання до Терешківської сільської ради до прийняття оскаржуваного рішення нотаріально засвідченої згоди від ОСОБА_2 на вилучення частини земельної ділянки орієнтовною площею 2,00 га із земельної ділянки з кадастровим номером 5324081000:00:016:0012 суду не надано, а тому суд критично оцінює доводи позивача у позові про те, що разом із клопотанням він подавав нотаріально завірену заяву - згоду (погодження) землекористувача.

З огляду на викладене вище, враховуючи встановлені обставини справи та наведені вище норми права, якими врегульовані спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що за відсутності на час прийняття оскаржуваного рішення письмової згоди землекористувача, засвідченої нотаріально, рішення одинадцятої сесії восьмого скликання Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області від 11 листопада 2021 року "Про розгляд клопотання "Про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства як учасника АТО гр. ОСОБА_1 " прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Таким чином, позовна вимога ОСОБА_1 про визнати таким, що суперечить Земельному кодексу України та Конституції України і скасування повністю рішення Терешківської сільської ради від 11.11.2021 про відмову у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою ОСОБА_1 , а також похідна від неї вимога про зобов`язання Терешківську сільську раду надати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2 га за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5324081000:00:016:0012, - необґрунтовані та задоволенню не підлягають.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 3, 6-10, 139, 229, 241-245, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (вул. Шевченка, буд. 1А, с. Терешки, Полтавський район, Полтавська область, 38762, ідентифікаційний код 21044349), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - ОСОБА_2 (с. Новий Тагамлик, Машівський район, Полтавська область, 39432, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.С. Сич

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104576213
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —440/2575/22

Рішення від 31.05.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 13.03.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 13.03.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 01.03.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 16.02.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні