Справа № 420/4515/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 червня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді:Юхтенко Л.Р.,
розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «СТН ФФ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39752242, місцезнаходження: 65014, м.Одеса, вул. Буніна, 8, офіс 505, адреса для листування: 65032, м.Одеса, пр.-т. Шевченка, 4А, офіс 245) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування наказу,-
ВСТАНОВИВ:
До суду 09 березня 2022 року надійшла позовна заява ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39752242, місцезнаходження: 65014, м.Одеса, вул. Буніна, 8, офіс 505, адреса для листування: 65032, м.Одеса, пр.-т. Шевченка, 4А, офіс 245) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5), в який позивач просив:
-визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДПС в Одеській області № 204-п від 25.01.2022 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП»
-визнати протиправним та скасувати акт Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в допуску до проведення/відмови від проведення документальної планової виїзної перевірки № 299115-32-07-05/39752242 від 22.02.2022 року.
Ухвалою від 14 березня 2022 року прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи у порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.
Позовна заява обґрунтована тим, що 22 лютого 2022 року керівництво ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» не допустило працівників Головного управління ДПС в Одеській області до проведення планової виїзної перевірки на підставі наказу № 204-п від 25.01.2022 року та направлень на перевірку, посилаючись на дію мораторію на проведення документальних перевірок.
У зв`язку з цим працівниками ГУ ДПС в Одеській області було складено акт про відмову в допуску до проведення/відмови від проведення документальної планової виїзної перевірки № 299115-32-07-05/39752242 від 22.02.2022 року.
Позивач не погоджується із вищезазначеним наказом та актом, вважає їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки відповідно до абз. 1 п. 52.2. підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний місяць, в якому завершується карантин, крім документальних позапланових перевірок та фактичних перевірок у окремих випадках передбачених цим пунктом.
Позивач зазначив, що відповідно до постанови КМУ від 15.12.2021 року № 1336 дію карантину продовжено до 31.03.2022 року.
Позивач вважає, що під дію мораторію, передбаченого п. 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України підпадають планові перевірки.
Окрім того, позивач звертає увагу, що наказ Головного управління ДПС в Одеській області не було надіслано або вручено за 10 календарних днів до проведення перевірки, як-то передбачено ПК України.
Тобто про проведення перевірки позивач дізнався безпосередньо в день початку проведення перевірки.
Ухвалою суду від 11 травня 2022 року зупинено провадження у справі до одержання витребуваних судом у Головного управляння ДПС в Одеській області доказів у справі.
До суду 20 травня 2022 року (вхід. № ЕП/14019/22) від Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнав та просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі, зазначивши, що постановою КМУ «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок» від 03.02.2021 року № 89 було вирішено скоротити строк дії обмежень встановлених п. 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, дозволивши проведення таких видів перевірок юридичних осіб: тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними; документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог п. 77.4 ст. 77 Кодексу; документальних позапланових перевірок з підстав визначених пп. 78.1.1. та/або 78.1.4. п. 78.1 ст. 78 Кодексу ….документальних позапланових перевірок з підстав, визначених пп. 78.1.12, 78.1.14, 78.1.15 78.1.16 п. 78.1 ст. 78 Кодексу.
Таким чином, відповідач вважає, що після прийняття постанови «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок» від 03.02.2021 року № 89, податковий орган наділений повноваженнями здійснювати проведення документальної планової перевірки з дотриманням вимог п. 77.4 ст. 77 ПК України.
Таким чином, посилання позивача, що перевірка є неможливою у зв`язку з мораторієм до закінчення карантину, як на підставу для скасування наказу є безпідставною та необґрунтованою.
Відповідач звернув увагу, що оскаржуваний наказ відповідає вимогам, що передбачені п. 81.1 ст. 81 ПК України, містить всі необхідні реквізити та відомості.
Наказ за своєю правовою природою є актом одноразового застосування та вичерпує свою дію фактом його виконання, та наказ не несе для позивача правові наслідки.
До суду не надійшла від позивача відповідь на відзив.
Ухвалою суду від 02 червня 2022 року поновлено провадження у справі зі стадії, на якій було зупинено.
Ухвалою суду від 02 червня 2022 року закрито провадження у справі в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування акта Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в допуску до проведення/відмови від проведення документальної планової виїзної перевірки № 299115-32-07-05/39752242 від 22.02.2022 року.
Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТН ФФ ГРУПП» зареєстровано як юридична особа з 17.04.2015 року та основним видом економічної діяльності є:29. Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.
У позовній заяві позивач зазначив, що 22 лютого 2022 року о 16 години 45 хвилини на підставі наказу Головного управління ДПС в Одеській області № 204-п від 25.01.2022 року та направлень на перевірку від 21.02.2022 року № 1449/07-05, № 1452/07-05 інспектори ГУ ДПС в Одеській області прибули для проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2017 року по 30.09.2021 року за місцезнаходження (податковою адресою) Товариства: 65014, м. Одеса, вул. Буніна, 8, офіс 505.
Проте керівництво Товариства не допустило інспекторів до проведення перевірки, посилаючись на дію мораторію на проведення перевірок відповідно до абз. 1 п. 52.2. підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України.
Про відмову в допуску до проведення /відмови від проведення документальної планової виїзної перевірки інспекторами був складений акт № 299115-32-07-05/39752242 від 22.02.2022 року.
Так, суд встановив, що Головним управлінням ДПС в Одеській області було прийнято наказ від 25.01.2022 року № 204-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП», яким на підставі пп. 20.1.4, п.201. ст. 20, п. 77.1. ст. 77 Податкового кодексу України, відповідно до плану-графіка на 2022 рік проведення планових виїзних перевірок суб`єктів господарювання наказано провести документальну планову виїзну перевірку ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» з 22 лютого 2022 року тривалістю 20 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності з 01.01.2017 року по 30.09.2021 року з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства.
Відповідно до матеріалів наданих відповідачем, копія наказу була надіслана на адресу позивача: м. Одеса, вул. Буніна, 8 офіс 505, 26 січня 2022 року, про що свідчить список згрупованих поштових відправлень та квитанція.
Проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, враховуючи обставини справи, суд вважає, що позовні вимоги належать задоволенню з таких підстав.
Згідно з п. 75.1 ст. 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до пп. 75.1.2. п. 75.1. ст. 75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Порядок проведення документальних планових перевірок регулюється ст. 77 ПК України.
Відповідно до п. 77.4. ст. 77 ПК України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.
Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Відповідно до п. 42.2. ст. 42 ПК України, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Згідно з п. 45.2. ст. 45 ПК України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Матеріалами справи підтверджено, що наказ від 25.01.2022 року № 204-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» надісланий відповідачем на адресу позивача поштою рекомендованим листом 26.01.2022 року, що м. Одеса, вул. Буніна, 8 офіс 505, 26 січня 2022 року, про що свідчить список згрупованих поштових відправлень та квитанція.
Тому, суд доходить висновку, що контролюючим органом дотримано порядок повідомлення про початок планової документальної перевірки, відповідно, доводи позивача, що наказ Головного управління ДПС в Одеській області не було надіслано або вручено за 10 календарних днів до проведення перевірки, як-то передбачено ПК України, відхиляються судом.
Згідно з п. 77.6. ст. 77 ПК України, допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна планова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу.
Відповідно до п. 81.1. ст. 81 ПК України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;
копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;
службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.
Суд встановив, що позивач не допустив перевіряючих до перевірки, посилаючись на дію мораторію на проведення перевірок передбачену пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, тобто посилаючись на відсутність у наказі правомірних підстав для проведення перевірки, визначених ПК України.
У свою чергу відповідач вважає, що такі підстави на проведення перевірки, передбачені постановою КМУ «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок» від 03.02.2021 року № 89.
Надаючи оцінку вказаним доводам та запереченням сторін, суд виходить із застосування норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини таким чином.
Пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (в редакції на момент винесення наказу) установлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім: документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків; документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу; фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в частині: обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального та спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, з підстав, визначених підпунктами 80.2.2, 80.2.3 та 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 цього Кодексу.
Інформація про перенесення документальних планових перевірок, які відповідно до плану-графіку проведення планових документальних перевірок мали розпочатися у період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), та на день набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) не були розпочаті, включається до оновленого плану-графіку, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, протягом 10 календарних днів з дня завершення дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).
Документальні та фактичні перевірки, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, тимчасово зупиняються на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19). Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.
На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.
Тобто, вимоги пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України пов`язані та прямо відсилають до актів Кабінету Міністрів України, на підставі яких завершується дія карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).
Постановою Кабінету Міністрів України Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 9 грудня 2020 року № 1236 установлено з 19 грудня 2020 року до 31 грудня 2021 року на території України карантин.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2021 року № 1336 щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 дію карантину продовжено до 31.03.2022 року.
Отже, Кабінетом Міністрів України на момент прийняття спірного наказу не приймалось рішення про завершення дії карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), а навпаки прийнято рішення про продовження карантину, а відтак діяв мораторій на проведення документальних планових перевірок платників податків.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу II Закону України від 17 вересня 2020 року №909-ІХ Про внесення змін до Закону України Про державний бюджет України на 2020 рік на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, надано право Кабінету Міністрів України скорочувати строк дії обмежень, заборон, пільг та гарантій, встановлених відповідними законами України, прийнятими з метою запобігання виникненню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, крім випадків, коли зазначене може призвести до обмеження конституційних прав чи свобод особи.
На підставі цієї норми Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №89 від 3 листопада 2021 року Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірки, якою було скорочено строк дії обмежень, встановлених пунктом 52-2 підрозділ 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, дозволивши проведення таких видів перевірок юридичних осіб:
-тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18 березня 2020 р. та не були завершеними;
-документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог пункту 77.4 статті 77 Кодексу;
-документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.1 та/або 78.1.4 пункту 78.1 статті 78 Кодексу, суб`єктів господарювання реального сектору економіки, які сформували податковий кредит за рахунок оформлення ризикових операцій з придбання товарів/послуг (із переліку ризикових платників податків, визначених у межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування оприлюднених у засобах масової інформації фактів можливих корупційних дій посадових осіб органів державної влади, які призвели до значних втрат дохідної частини Державного бюджету України, утвореної відповідно до Постанови Верховної Ради України від 24 квітня 2020 року №568-ІХ);
-документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;
-документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.12, 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16 пункту 78.1 статті 78 Кодексу.
Водночас, мораторій на проведення податкових перевірок на період карантину прямо закріплений пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України (в редакції на момент винесення спірного наказу) та вказана норма в частині обмежень на проведення планових перевірок, була чинною, її дія не зупинялась.
Відповідно до пункту 2.1 статті 2 Податкового кодексу України, зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.
Тобто, зміна приписів Податкового кодексу України здійснюється виключно законами про внесення змін до Кодексу, відповідно зміна строків, дії мораторію може бути здійснення виключно шляхом прямого внесення змін до Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 5.2 статті 5 Податкового кодексу України, у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.
За загальним правилом вирішення колізій, передбаченим частиною третьою статті 7 КАС України, у разі невідповідності правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу, або положення відповідного міжнародного договору України.
Відповідно, за наявності суперечливих правил і положень щодо дії мораторію на проведення перевірок, які містяться у Податковому кодексу України, з одного боку і в постанові Кабінету Міністрів України з іншого боку застосуванню підлягають положення і правила саме Податкового кодексу України.
Наведений правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 22 лютого 2022 року по справі № 420/12859/21.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вище встановлені судом обставини, суд доходить висновку, що позовні вимоги про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління ДПС в Одеській області № 204-п від 25.01.2022 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП» є правомірними, оскільки відповідно до положень Податкового кодексу України відсутні правові підстави для проведення планової документальної перевірки під час запровадженого карантину з метою запобігання виникненню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, а тому ці позовні вимоги належать задоволенню.
Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідач, заперечуючи проти позову не довів, з посиланням на відповідні докази, правомірність свого рішення, а тому позовні вимоги належать задоволенню.
Враховуючи, що позов задоволено, судовий збір в розмірі 2481 грн. належить стягненню з відповідача на користь позивача.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «СТН ФФ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39752242, місцезнаходження: 65014, м.Одеса, вул. Буніна, 8, офіс 505, адреса для листування: 65032, м.Одеса, пр.-т. Шевченка, 4А, офіс 245) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місцезнаходження: 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування наказу,- задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДПС в Одеській області № 204-п від 25.01.2022 року «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СТН ФФ ГРУПП», код за ЄДРПОУ 39752242).
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СТН ФФ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 39752242, місцезнаходження: 65014, м.Одеса, вул. Буніна, 8, офіс 505, адреса для листування: 65032, м.Одеса, пр.-т. Шевченка, 4А, офіс 245) судовий збір у розмірі 2481, 00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня 00 копійок).
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України, п. 3 розділу УІ Прикінцевих положень КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104590721 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні