Справа № 760/24271/21
Провадження № 3/760/4386/22
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03.06.2022 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Сергієнко Г.Л., розглянувши справу про адміністративні правопорушення, яка надійшла з ГУ ДПС у м. Києві ДПС України, складена головним державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок відділу камеральних перевірок податкової звітності з податку на прибуток та звітності неприбуткових установ і організацій управління податкового адміністрування юридичних осіб ГУ ДПС у м. Києві Патлаченком Є. щодо
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , головного бухгалтера ТОВ «Сігніфай Україна» (код ЄДРПОУ 39883953), зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 ,
за фактом вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
До Солом`янського районного суду м. Києва надійшла справа про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП.
Виходячи з протоколу про адміністративне правопорушення від 19.07.2021 ОСОБА_1 вчинила правопорушення ведення податкового обліку з порушенням податкового законодавства, а саме: не виконала обов`язку з подання аудиторського звіту разом із річною оприлюдненою фінансовою звітністю до контролюючого органу за 2020 рік у строк до 10.06.2021, що встановлено абз. 4 п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України та Законом України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та відображено в акті перевірки від 06.07.2021 №51679/26-15-04-12-21/39883953 за результатами 2020 року та вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.163-1 КУпАП.
Суд виходить з ч.2 ст.19 Конституції України, згідно з якою органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 2 ст.7 КУпАП встановлено, що провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно з п.1 ч.1 ст.278 КУпАП орган та (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання чи належить до його компетенції розгляд даної справи.
Виходячи з п.7 ч.1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.38 КУпАП встановлено загальне правило, що якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті.
При цьому, адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, у чч.3-6 ст.38 КУпАП не зазначено. Отже, стягнення за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення відповідного правопорушення.
Судом встановлено, що згідно з протоколом датою вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, є 2020 р., виявлено правопорушення, згідно акту про результати камеральної перевірки 06.07.2021 р.
Також встановлено, що вищевказаний протокол надійшов в провадження судді Солом`янського районного суду м.Києва вже після спливу тримісячного строку з дати вчинення адміністративного правопорушення.
Виходячи з наведених норм законодавства України та встановлених фактичних обставин, суд не має повноважень розпочати провадження в справі про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 .
Як зазначено в постанові колегії суддів Першої судової палати Касаційного кримінального суду Верховного Суду від 16.02.2021 в справі № 263/10894/2020, провадження № 51-36км21, відповідно до усталеної судової практики, яка ґрунтується на системному аналізі міжнародних актів з урахуванням рішень Конституційного Суду України, суди в певних випадках вправі застосовувати принцип аналогії закону. У цьому випадку найбільш близьким до адміністративно-деліктної галузі права є кримінальне процесуальне законодавство.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 304 КПК України передбачено можливість повернення скарги, поданої з пропущенням встановлених строків.
На підставі вищенаведеного суд доходить висновку, що справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з ГУ ДПС у м. Києві ДПС України, щодо ОСОБА_1 слід повернути.
Керуючись ст.19 Конституції України, стст.7, 38, 247, 278 КУпАП, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з ГУ ДПС у м. Києві ДПС України, щодо ОСОБА_1 - повернути до ГУ ДПС у м. Києві ДПС України.
Постанова остаточна та оскарженню не підлягає.
Суддя Сергієнко Г.Л.
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2022 |
Оприлюднено | 22.06.2022 |
Номер документу | 104612698 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Сергієнко Г. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні