Рішення
від 02.06.2022 по справі 140/6401/21
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2022 року ЛуцькСправа № 140/6401/21

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Волдінера Ф. А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Ойл Груп» до Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альони Олегівни про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Ойл Груп» (далі ТОВ «Вест Ойл Груп», позивач) звернулося з позовом до Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альони Олегівни (далі державний кадастровий реєстратор, відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення РВ 1201867342021 від 29 березня 2021 року, зобов`язання внести до Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку площею 0,6004 га, кадастровий номер 1221486200:04:016:0004 цільове призначення для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу, що розташована за межами населеного пункту на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що з метою оформлення земельної ділянки в оренду ТОВ «Вест Ойл Груп» отримало розпорядження Дніпропетровської обласної державної адміністрації №р-19/0/3-18 від 17 січня 2018 року «Про надання ТОВ «Вест Ойл Груп» дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.6004 га на умовах оренди».

При цьому, позивач отримав розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 25 липня 2019 року №Р-419/0/3-19 «Про надання ТОВ «Вест Ойл Груп» земельної ділянки площею 0.6004 га в оренду», яким затверджено зазначений проект землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки та передано в оренду. Пунктом 5 цього ж розпорядження ТОВ «Вест Ойл Груп» зобов`язане забезпечити внесення відповідних змін до відомостей Державного земельного кадастру та забезпечити здійснення державної реєстрації права оренди.

ТОВ «Вест Ойл Груп» неодноразово звертались до Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з зверненнями щодо реєстрації змін (нових відомостей) в Державному земельному кадастрі щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із «землі комерційного використання» (для будівництва та обслуговування автозаправної станції) на «землі для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу» і постійно отримувало відмови.

Так, позивач знову звернувся з заявою ЗВ-1213999562020 про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, на яку отримав відповідь РВ-1201527852020 від 17 червня 2020 року про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру у зв`язку з помилкою підтвердження ідентичності геометрії земельної ділянки у просторовій базі.

29 березня 2021 року державним кадастровим реєстратором Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк А.О. вкотре винесено рішення №РВ 1201867342021 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) стосовно зміни цільового призначення земельної ділянки із «землі комерційного використання» (для будівництва та обслуговування автозаправної станції) на «для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу» до Державного земельного кадастру.

Вважає, що жодна з вказаних Кадастровим реєстратором, причин не стосується розробленої документації із землеустрою, що підтверджується протоколом перевірки електронного документа. Перевірка електронного документа на сайті в кабінеті сертифікованого інженера-землевпорядника проводиться через функцію «Перевірка електронного документа у форматі XML», основною вимогою для коректної перевірки електронного документа якої є відповідність змісту, структури та технічних характеристик вимогам Додатку 1 до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

З врахуванням викладеного позивач просить задовольнити позов повністю.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 29 червня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за цим позовом та розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до частини першої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Відповідач у встановлений судом строк відзив на позовну заяву не подав.

Згідно із частиною шостою статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Інших заяв по суті справи на адресу суду від учасників справи не надходило.

Позивач звернувся до Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альони Олегівни із заявою про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру.

Проте, рішенням державного кадастрового реєстратора Антонюк А.О. №РВ 1201867342021 від 29 березня 2021 року відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстав невідповідності електронного документу установленим вимогам (а. с. 138).

У протоколі №ПП-1201169962021 проведення перевірки електронного документа, що складений 29 березня 2021 року, зазначено, що електронний документ не відповідає і наявним даним Державного земельного кадастру, і встановленим вимогам до змісту, структури і технічних характеристик електронного документа, і даним документації із землеустрою або оцінки земель, тобто усім передбаченим варіантам (а. с. 140).

Надаючи правову оцінку рішенню, що оскаржується, суд зважає на таке.

Відповідно до статті 193 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж.

Державний земельний кадастр є основою для ведення кадастрів інших природних ресурсів.

Статтею 194 ЗК України визначено, що призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі в порядку, встановленому Законом (стаття 202 ЗК України).

Ведення Державного земельного кадастру здійснюється відповідно до закону (стаття 204 ЗК України).

Водночас, правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру врегульовано Законом України «Про Державний земельний кадастр» №3613-VI (далі - Закон №3613-VI).

Статтю 8 Закону №3613-VI визначено, що геодезичною основою для Державного земельного кадастру є державна геодезична мережа.

Картографічною основою Державного земельного кадастру є карти (плани), що складаються у формі і масштабі відповідно до норм та правил, технічних регламентів.

Для формування картографічної основи Державного земельного кадастру використовується єдина державна система координат.

До Державного земельного кадастру включаються відомості про координати пунктів державної геодезичної мережі.

До Державного земельного кадастру включаються такі відомості про картографічну основу: склад відомостей, що відображаються на картографічній основі, у тому числі адреси об`єктів нерухомого майна (за наявності); дата створення картографічної основи; відомості про особу, яка створила картографічну основу; масштаб (точність) картографічної основи; система координат картографічної основи.

Згідно із статтею 9 Закону №3613-VI внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій.

Абзацом першим частини першою статті 21 Закону №3613-VI передбачено, що відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79-1 Земельного кодексу України, при їх формуванні.

Відповідно до частин чотирнадцятої-сімнадцятої статті 21 Закону №3613-VI документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель подаються державному кадастровому реєстратору разом з електронним документом, що містить результати робіт із землеустрою та оцінки земель.

Внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється у строк, що не перевищує семи робочих днів з дня отримання відповідних документів, якщо цим Законом не встановлено інший строк для здійснення зазначених дій.

Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, змін до таких відомостей, документація із землеустрою, документація з оцінки земель та інші документи, які відповідно до цього Закону є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, подаються до органів, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру, в електронній формі засобами телекомунікаційного зв`язку. Визначення державного кадастрового реєстратора, уповноваженого на розгляд таких документів та внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надання мотивованої відмови у їх внесенні, здійснюється в день подання заяви за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру за принципом випадковості.

Подання Державному кадастровому реєстратору заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель.

У статті 22 Закону №3613-VI визначені вимоги до документів, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, серед яких наступні:

текст документів має бути написаний розбірливо;

документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

документи мають відповідати законодавству.

Згідно із частинами четвертої-шостої статті 24 Закону №3613-VI для державної реєстрації земельної ділянки державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин; документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки, в електронній формі та формі електронного документа.

Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є: подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

На виконання вимог частини третьої статті 5 Закону №3613-VI постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051 затверджено Порядок ведення Державного земельного кадастру (надалі - Порядок №1051), яким визначено процедуру та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру.

Пунктами 66, 88-1 Порядку №1051 визначено основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об`єкти.

Так, пунктом 67 Порядку передбачено, що внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр» та цього Порядку.

Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється за заявою згідно з додатком 12 розробника документації із землеустрою та оцінки земель від імені замовника, якщо інше не передбачено договором на виконання відповідних робіт, або власника (розпорядника, у визначених законом випадках - користувача) земельної ділянки у випадках, передбачених статтею 21 Закону України Про Державний земельний кадастр (пункт 69 Порядку №1051).

Відповідно до пункту 70 Порядку №1051 державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, перевіряє:

1) повноваження особи, що звернулася за внесенням відповідних відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру та наявність електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи у зверненні;

2) наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;

4) придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру;

5) наявність накладеного на документацію із землеустрою, технічну документації з оцінки земель в електронній формі електронного підпису сертифікованого інженера-землевпорядника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, з використанням кваліфікованої електронної позначки часу.

У разі відповідності заяви разом з документами вимогам, зазначеним у цьому пункті, Державний кадастровий реєстратор приймає заяву до розгляду по суті та обліковує її відповідно до пункту 71 цього Порядку.

Пунктом 74 Порядку №1051 визначено, що державний кадастровий реєстратор у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня прийняття заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру:

1) розглядає її разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, та перевіряє:

відповідність документів вимогам, зазначеним у пункті 67 цього Порядку;

електронний документ відповідно до пункту 74 цього Порядку;

2) за результатами перевірки вносить відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру або приймає рішення про відмову у внесенні таких відомостей з підстав, зазначених у пунктах 91-137 цього Порядку, за формою згідно з додатком 14.

Згідно з пунктом 74 Порядку №1051 державний кадастровий реєстратор протягом строку, встановленого пунктом 73 цього Порядку, перевіряє електронний документ на відповідність:

1) даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів);

2) вимогам до змісту, структури і технічних характеристик такого документа згідно з додатком 1;

3) даним документації із землеустрою та оцінки земель.

У разі коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є невідповідність поданих документів вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації, державний кадастровий реєстратор у рішенні про відмову зазначає відомості, що виявлені у поданих документах та свідчать про їх невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації з посиланням на нормативно-правовий акт та його положення, з якими виявлено невідповідність поданих документів. У разі коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є невідповідність електронного документа установленим вимогам, до рішення про відмову державний кадастровий реєстратор додає протокол проведення перевірки електронного документа, в якому зазначаються відомості, передбачені пунктом 78 цього Порядку (пункт 74-1 Порядку №1051).

Відтак, аналіз наведених вище приписів Закону №3613-VI та Порядку №1051 свідчить про те, що у разі отримання заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру державний кадастровий реєстратор протягом 14 робочих днів з дня прийняття такої заяви розглядає таку та перевіряє відповідність поданих документів вимогам, що визначені пунктом 67 Порядку №1051, а також перевіряє електронний документ на відповідність його пункту 74 Порядку №1051. За результатами розгляду та перевірки поданих документів державний кадастровий реєстратор або вносить відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру, або приймає рішення про відмову у внесенні таких відомостей.

При цьому, варто врахувати те, що частиною шостою статті 24 Закону №3613-VI визначені підстави для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки, однією із яких є невідповідність поданих документів вимогам законодавства.

Окрім того, абзацом 2 пункту 74-1 Порядку №1051 передбачено можливість відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстави невідповідності електронного документа установленим вимогам, що визначені пунктом 74 Порядку №1051. В такому разі державний кадастровий реєстратор додає до рішення про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру протокол проведення перевірки електронного документа, у якому має бути чітко зазначено, яким відомостям не відповідає поданий електронний документ.

В ході судового розгляду установлено, що на заяву ТОВ «Вест Ойл Груп» про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, що подана державному кадастровому реєстратору 29 березня 2021 року, останнім цього ж дня прийнято рішення №РВ-1201867342021, яким відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстав невідповідності електронного документа установленим вимогам.

При цьому, у протоколі №ПП-1201169962021 проведення перевірки електронного документа від 29 березня 2021 року зазначено, що електронний документ не відповідає усім вимогам, що передбачені пунктом 74 Порядку №1051, без деталізації змісту невідповідності. Зокрема, електронний документ не відповідає даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів), вимогам до змісту, структури і технічних характеристик електронного документа, а також даним документації із землеустрою та оцінки земель.

На думку суду, слушними є доводи представника позивача щодо необґрунтованості ані у протоколі № ПП-1201169962021 проведення перевірки електронного документа від 29 березня 2021 року, ані у рішенні №РВ-1201867342021 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, невідповідності поданого електронного документа даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів), вимогам до змісту, структури і технічних характеристик електронного документа, а також даним документації із землеустрою та оцінки земель.

До таких висновків суд дійшов з огляду на те, що, передбачаючи перевірку державним кадастровим реєстратором електронного документа на відповідність згаданим вище вимогам, розробник Порядку №1051 визначив і необхідність зазначення у протоколі проведення перевірки електронного документа змісту (суті) виявленої невідповідності.

Відтак, вказівка у протоколі проведення перевірки електронного документа на невідповідність електронного документа усім вимогам, що визначені пунктом 74 Порядку №1051, без конкретизації змісту таких невідповідностей свідчить про його необгрунтованість.

А тому відмова у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру з підстави невідповідності електронного документа передбаченим пунктом 74 Порядку №1051 вимогам є безпідставною.

Таким чином, встановлені в ході судового розгляду обставини свідчать про те, що рішення державного кадастрового реєстратора, яким позивачеві відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання зобов`язання внести до Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку площею 0,6004 га, кадастровий номер 1221486200:04:016:0004 цільове призначення для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу, що розташована за межами населеного пункту на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, то суд зазначає наступне.

Як випливає зі змісту Рекомендації №R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11 березня 1980 року, під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим статтею 2 КАС України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за встановленими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог права, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно - дискреційних повноважень - єдиним критерієм здійснення правосуддя є право. Тому завданням адміністративного судочинства завжди є контроль легальності. Перевірка доцільності переступає компетенцію адміністративного суду і виходить за межі завдання адміністративного судочинства.

Наведене узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини в справах «Клас та інші проти Німеччини», «Фадєєва проти Росії», «Єрузалем проти Австрії», в яких останній зазначив, що завдання суду при здійсненні його контрольної функції не полягає у підміні органів влади держави, тобто суд не повинен підміняти думку національних органів будь-якою своєю думкою.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що позовна вимога щодо зобов`язання відповідача прийняти рішення про надання позивачеві дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки у власність задоволенню не підлягає.

Згідно з нормами статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Так, у відповідності до положень статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Також виходячи з тексту оскаржуваного рішення, підстав його прийняття, посилань позивача на відсутність жодних обґрунтувань невідповідності електронного документа без конкретизації змісту таких невідповідностей свідчить про його необґрунтованість, відповідачу слід під час процедури розгляду заяви позивача слід дотримуватися вимог, які суд перевіряє керуючись нормами частини другої статті 2 КАС України, а саме: обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.

Таким чином, з метою захисту порушених суб`єктом владних повноважень прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альони Олегівни повторно розглянути заяву про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, з урахуванням висновків суду.

З огляду на наведене, суд вважає, що позовні вимоги ТОВ «Вест Ойл Груп» підлягають задоволенню частково.

Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Відповідно до частини третьої статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір пропорційно до розміру задоволених позовних вимог в сумі 1 135,00 грн, сплачений відповідно до платіжного доручення від 22 червня 2021 року №5500 (а. с. 8).

Керуючись статтями 2, 72-77, 139, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альони Олегівни від 29 березня 2021 року №РВ 1201867342021 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру.

Зобов`язати Державного кадастрового реєстратора відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альону Олегівну повторно розглянути заяву про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку площею 0,6004 га, кадастровий номер 1221486200:04:016:0004 цільове призначення для розміщення та експлуатації об`єктів дорожнього сервісу, що розташована за межами населеного пункту на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, з урахуванням висновків суду.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Ойл Груп» (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, будинок 38, ідентифікаційний код юридичної особи 34524327) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (49006, місто Дніпро, вулиця Філософська, 39-А, ідентифікаційний код юридичної особи 39835428) судовий збір в розмірі 1 135 (одна тисяча сто тридцять п`ять гривень) 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Державний кадастровий реєстратор відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Антонюк Альона Олегівна (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, будинок 38, ідентифікаційний код юридичної особи 34524327).

Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (адреса місця роботи: 49006, місто Дніпро, вулиця Філософська, 39-А).

Суддя Ф.А. Волдінер

Дата ухвалення рішення02.06.2022
Оприлюднено24.06.2022

Судовий реєстр по справі —140/6401/21

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 04.08.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 02.06.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні