ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 липня 2010 р. Справа № 2-а-2676/10/0270
м. Вінниця
Вінницький окружний адміністративний суд в складі
Головуючого судді Загороднюка Андрія Григоровича,
розглянувши під час підготовчого провадження матеріали адміністративної справи:
за позовом: Крижопільської міжрайонної державної податкової інспекції
до: комунального підприємства "Ямпільський міський житловий фонд"
про: стягнення боргу, -
ВСТАНОВИВ :
до Вінницького окружного адміністративного суду надійшов позов Крижопільської міжрайонної державної податкової інспекції (далі - Крижопільська МДПІ) до комунального підприємства "Ямпільський міський житловий фонд" (далі - КП "Ямпільський міський житловий фонд") про стягнення боргу.
Позовні вимоги мотивовано тим, що станом на 01.06.2010 року за КП "Ямпільський міський житловий фонд" перед Крижопільською МДПІ рахується заборгованість на загальну суму 82950,62 грн., зокрема: по сплаті податку на прибутку - 12170,15 грн., по податку на додану вартість - 66763,58 грн., по податку з власників транспортних засобів - 2140,53 грн., по збору за забруднене навколишнє середовище - 735,28 грн., по частині прибутку підприємств і організацій, що належать до комунальної власності - 745,89 грн. та по комунальному податку - 395,19 грн. Дана заборгованість виникла внаслідок подання відповідачем до Крижопільської МДПІ декларацій та розрахунків. Внаслідок вищевказаного відповідачу направлено податкову вимогу форми "Ю2" №2/2 від 12.01.2010 року.
У зв’язку з тим, що КП "Ямпільський міський житловий фонд" не сплатив податковий борг по платежах до бюджету та не здійснив оскарження в адміністративному чи судовому порядку вищезазначеної податкової вимоги, Крижопільська МДПІ звернулась до Вінницького окружного адміністративного суду із зазначеними позовними вимогами.
У попереднє судове засідання представник позивача не з’явився, надавши суду заяву (вх. №14277 від 05.07.2010 року) про розгляд справи у його відсутність у зв'язку з повним визнанням позовних вимог відповідачем. При цьому, позивач надав акт звірки податкової заборгованості КП "Ямпільський міський житловий фонд" з бюджетом станом на 10.06.2010 року (а.с. 114).
Крім того, у матеріалах адміністративної справи міститься лист КП "Ямпільський міський житловий фонд" вих. №15 від 10.06.2010 року (а.с. 115) з проханням розглянути справу за їхньою відсутністю. При цьому КП "Ямпільський міський житловий фонд" в листі зазначило, що погоджується з сумою позовних вимог 82950,62 грн. та просило врахувати акт звірки податкової заборгованості з бюджетом станом на 10.06.2010 року (а.с. 115).
Дослідивши матеріали адміністративної справи суд встановив.
Згідно свідоцтва про державну реєстрацію серії А00 №560170 (а.с. 10) КП "Ямпільський міський житловий фонд" зареєстроване Ямпільською районною державною адміністрацією Вінницької області 08.02.2007 року, включено до ЄДРПОУ з присвоєнням ідентифікаційного коду 34244039 та взято на облік як платника податків 09.02.2007 року, відповідно до довідки про взяття на облік платника податків №783 (а.с. 12).
Відповідно до даних облікових карток платника податків станом на 10.06.2010 року (а.с. 30-66) за КП "Ямпільський міський житловий фонд" в органах державної податкової служби рахується заборгованість у загальній сумі 82950,62 грн., зокрема:
- по сплаті податку на прибутку - 12170,15 грн., з яких 12106,56 грн. - основного платежу та 63,59 грн. - пені,
- по податку на додану вартість - 66763,58 грн., з яких - 65849,56 грн. - основного платежу та 914,02 грн. - пені,
- по податку з власників транспортних засобів - 2140,53 грн., з яких 2034,07 грн. - основного платежу та 106,46 грн. - пені,
- по збору за забруднене навколишнє середовище - 735,28 грн., з яких 734,9 грн. - основного платежу та 0,38 грн. - пені,
- по частині прибутку підприємств і організацій, що належать до комунальної власності - 745,89 грн.,
- по комунальному податку - 395,19 грн., з яких 382,45 грн. - основного платежу та 12,74 грн. - пені.
Дана заборгованість підтверджена поданими до Крижопільської МДПІ за підписом керівника і головного бухгалтера та скріпленими печатками КП "Ямпільський міський житловий фонд" податковими деклараціями з податку на додану вартість (а.с. 67-75), деклараціями з податку на прибуток підприємства (а.с. 76-85), податковими розрахунками комунального податку (а.с. 86-101), податковими розрахунками збору за забруднення навколишнього природного середовища (а.с. 102-106), розрахунком суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (а.с. 107).
Суд бере до уваги акт звірки податкової заборгованості КП "Ямпільський міський житловий фонд" з бюджетом станом на 10.06.2010 року і лист КП "Ямпільський міський житловий фонд", в якому відповідач погоджується з сумою податкового боргу у розмірі 82950,62 грн., та сприймається судом як фактичне визнання боргу відповідачем.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", якою передбачено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна, Крижопільськоа МДПІ звернулась до суду для стягнення вищезазначеного податкового боргу з відповідача.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних осіб або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податку контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення є Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
Пунктом 1.2 вищезазначеного Закону передбачено, що податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
КП "Ямпільський міський житловий фонд" до суду не надано підтвердження сплати податкового боргу у розмірі 82950,62 грн. та не надано підтвердження звернення для проведення процедури апеляційного оскарження.
В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім того, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову, а суд згідно ст. 86 зазначеного Кодексу оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що позов Крижопільської МДПІ до КП "Ямпільський міський житловий фонд" про стягнення податкового боргу необхідно задовольнити повністю.
Крім того, відповідач визнав позов під час підготовчого провадження.
Згідно ч. 4 ст. 121 КАС України якщо під час попереднього провадження відповідач визнав позов, суд може прийняти постанову про задоволення адміністративного позову.
Судом не встановлено будь-яких обставин, які б свідчили про те, що визнання відповідачем позову суперечить закону чи порушує чиї-небедь права, свободи або інтереси.
Частиною 3 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.
Що стосується розподілу судових витрат, то згідно з ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, ч. 3 ст. 112, ч. 4 ст. 121, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ :
адміністративний позов Крижопільської міжрайонної державної податкової інспекції до комунального підприємства "Ямпільський міський житловий фонд" про стягнення боргу задовольнити повністю.
Стягнути з комунального підприємства "Ямпільський міський житловий фонд", (вул. Леніна, 140, м. Ямпіль, Вінницька область) код ЄДРПОУ 34244039 борг в сумі 82950,62 грн. (вісімдесят дві тисячі дев'ятсот п'ятдесят гривень шістдесят дві копійки).
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови оформлено: 19.07.10
Суддя Загороднюк Андрій Григорович
19.07.2010
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2010 |
Оприлюднено | 02.08.2010 |
Номер документу | 10463213 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Загороднюк Андрій Григорович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Загороднюк Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні