Рішення
від 05.06.2022 по справі 520/27950/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 червня 2022 р. № 520/27950/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бідонька А.В. розглянувши в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" (вул. Москалівська, буд. 99, оф. 709,м. Харків,61157, код ЄДРПОУ 39523789) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4,м. Полтава, Полтавська область,36000, код ЄДРПОУ 44057192), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення від 25.10.2021р. №3276217/39523789 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яке прийняте комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

- визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.10.2021р. №3211369/39523789 та від 19.10.2021р. №3254948/39523789, які прийняті комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №71 від 22.09.2021р. на суму 62700,00 грн. в т.ч. ПДВ 10450,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання Державною податковою службою України - 23.09.2021р.

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №73 від 27.09.2021р. на суму 251436,00 грн. в т.ч. ПДВ 41906,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання Державною податковою службою України - 11.10.2021р.

- у відповідності до ст.382 Кодексу адміністративного судочинства України встановити судовий контроль за виконанням судового рішення.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивачем за результатами господарської діяльності складено податкову накладну №71 від 22.09.2021р., №73 від 27.09.2021р., які, в свою чергу, було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Рішенням комісії Головного управління ДПС у Полтавській області № №3211369/39523789 від 06.10.2021р. позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №71 від 22.09.2021р. в ЄРПН з підстави ненадання платником податку копій документів, а саме розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Рішенням комісії Головного управління ДПС у Полтавській області №3254948/39523789 від 19.10.2021 р. позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №73 від 27.09.2021р. з підстави ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити). Також, зазначає, що позивачем було подано до контролюючого органу Таблицю даних платника податку на додану вартість у якій були зазначені: види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України та коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України. Проте Комісією Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість було прийнято рішення №3276217/39523789 від 25.10.2021 року про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. Позивач вважає вищезазначені рішення незаконними, винесеними неправомірно і з порушенням чинного податкового законодавства, а тому такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду відкрито провадження по справі. Копія ухвали разом з матеріалами поданого позову відправлена відповідачам по справі.

Представником відповідача, ГУ ДПС у Полтавській області, було надано відзив на позов, в якому з вимогами заявленого позову не погоджувалися, вважають його безпідставним та таким, що задоволенню не підлягає.

Від відповідача, ДПС України, відзиву не надходило.

Відповідно до частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «СМК ДМ ГРУП» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з кодом ЄДРПОУ 39523789.

ТОВ «СМК ДМ ГРУП» здійснює наступні види діяльності: виробництво інших машин і устатковання спеціального призначення, н.в.і.у. (код КВЕД 28.99), оптова торгівля іншими машинами й устаткованням (код КВЕД 46.69), ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів (код КВЕД 33.11), ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення (код КВЕД 33.12), установлення та монтаж машин і устатковання (код КВЕД 33.20).

Також судом встановлено, що ТОВ «СМК ДМ ГРУП» є платником податку на додану вартість, що підтверджується витягом з реєстру платників податків податку на додану вартість №1416034500241.

Судом встановлено, що позивачем 01.10.2021 року було сформовано та направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість у якій були зазначені: види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України та коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

За результатами розгляду таблиці даних платника податку на додану вартість Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07.10.2021 року №3214287/39523789, Таблицю даних платника податку на додану вартість від 01.10.2021 року не враховано, підставою не врахування таблиці даних стало наступне: КВЕДи 43.22, 71.12 відсутні в реєстраційних даних платника податків, виявлена невідповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у ТОВ «СМК ДМ ГРУП» основним засобам, а саме відсутні відомості про об`єкти оподаткування, до ТПП платником не подано пояснення щодо здійснення господарської діяльності.

З метою усунення зауважень контролюючого органу, ТОВ «СМК ДМ ГРУП» 16.10.2021р. вдруге направило таблицю даних платника податку, в якій зазначило коди згідно з КВЕД 33.12., 33.20 та коди згідно ДКПП, таблиця даних була зареєстрована у контролюючому органі 16.10.2021р. за №9307230446.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.10.2021р. №3249823/39523789 таблиця даних платника податку від 16.10.2021р. не врахована, підставою не врахування таблиці даних стало наступне: відсутні відомості про об`єкти оподаткування, до ТПП платником не подано пояснення щодо здійснення господарської діяльності.

ТОВ «СМК ДМ ГРУП», 22.10.2021р. втретє направило таблицю даних платника податку, в якій зазначило коди згідно з КВЕД 33.12., 33.20, 28.99 та коди згідно ДКПП, таблиця даних була зареєстрована у контролюючому органі 22.10.2021р. за №9314490694. До таблиці даних платника податку ТОВ «СМК ДМ ГРУП» були надані пояснення, до пояснень були надані копії підтверджуючих документів. Також, до направлення таблиці даних платника податків від 22.10.2021р., до контролюючого органу 19.10.2021р. було подане повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП.

Проте, ТОВ "СМК ДМ ГРУП" отримано рішення комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.10.2021р. №3276217/39523789 про не врахування таблиці даних платника податку від 22.10.2021р. №9314490694, а підставою такого не врахування стало наступне твердження контролюючого органу - в відомостях про об`єкти оподаткування відсутня станція технічного обслуговування.

Також, судом встановлено, що за результатом господарської операції позивачем було складено податкову накладну №71 від 22.09.2021 року, яку, в свою чергу, було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена відповідно до квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. В квитанції зазначено, що «відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної від 22.09.2021р. №71 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.12 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Позивачем 01.10.2021 року було надано пояснення та копії документів щодо податкової накладної №71 від 22.09.2021 року. Позивач додав до повідомлення документи, що підтверджують здійснення господарських операцій.

Проте, Рішенням комісії Головного управління ДПС у Полтавській області № 3211369/39523789 від 06.10.2021 року позивачу було відмовлено у реєстрації вищевказаної податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку копій документів, а саме розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Позивачем подано скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.10.2021р. №3211369/39523789, яке прийняте комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, до ДПС України, однак рішенням ДПС України №48029/39523789/2 від 21.10.2021р скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Також, судом встановлено, що за результатом господарської операції позивачем було складено податкову накладну №73 від 27.09.2021 року, яку, в свою чергу, було направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена відповідно до квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. В квитанції зазначено, що «відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної від 27.09.2021р. №73 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.12 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Позивачем 16.10.2021 року було надано пояснення та копії документів щодо податкової накладної №73 від 27.09.2021 року. Позивач додав до повідомлення документи, що підтверджують здійснення господарських операцій.

Проте, Рішенням комісії Головного управління ДПС у Полтавській області № 3254948/39523789 від 19.10.2021 року позивачу було відмовлено у реєстрації вищевказаної податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку копій документів, а саме відсутні первинні документ на придбання установки фільтрувальної ФУО-3672Д.

Позивачем подано скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.10.2021р. №3211369/39523789, яке прийняте комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, до ДПС України, однак рішенням ДПС України №51973/39523789/2 від 10.11.2021 р. скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Вважаючи оскаржувані рішення незаконними, винесеними неправомірно і з порушенням чинного податкового законодавства, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Щодо позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення від 25.10.2021р. №3276217/39523789 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яке прийняте комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних., суд зазначає наступне.

Суд зазначає, що відповідно до п.2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Відповідно до п.п.12-14 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Судом встановлено, що позивачем вже втретє 22.10.2021 року сформовано та направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість у якій були зазначені: види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України та коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

До Таблиці даних платника податку на додану вартість, позивачем було долучено файлові додатки (копії документів), зокрема: пояснення, диплом про вищу освіту директора ОСОБА_1 , посвідчення слюсара з ремонту технологічних установок ОСОБА_1 , посвідчення слюсара з ремонту технологічних установок ОСОБА_2 , протокол № 36 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці, декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, витяг з протоколу № 56-04, витяг з протоколу № 65-04 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до п. 25 Порядку №1165 комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктами 15, 16, 17 Порядку №1165 визначено, що Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6). У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Згідно з п.19 Порядку №1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Аналіз наведених вище правових норм дає підстави для висновку, що рішення про неврахування Таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації.

За результатами розгляду Таблиці даних платника податку на додану вартість комісією ГУ ДПС у Полтавській області було прийнято рішення про неврахування Таблиці даних платника податків на додану вартість №3276217/39523789 від 25.10.2021 року. Підставою прийняття оскаржуваного рішення - в відомостях про об`єкти оподаткування відсутня станція технічного обслуговування.

Судом встановлено, що в поясненнях, які були надані разом з таблицею даних від 22.10.2021р. №9314490694, ТОВ "СМК ДМ ГРУП" повідомляло, що роботи виконуються на території та на обладнанні замовника, без потреби оренди чи власності складських приміщень для виконання таких робіт, отже, визначення в рішенні від 25.10.2021р. №3276217/39523789 про неврахування таблиці даних в якості підстави не врахування - "в відомостях про об`єкти оподаткування відсутня станція технічного обслуговування", без урахування пояснень ТОВ «СМК ДМ ГРУП» є грубим порушенням з боку контролюючого органу, твердження про необхідність наявності станції технічного обслуговування є надуманим та безпідставним.

Пунктом 22 Порядку визначено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що рішення комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3276217/39523789 від 25.10.2021 року про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість є протиправним, а тому підлягає скасуванню, а тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.10.2021р. №3211369/39523789 та від 19.10.2021р. №3254948/39523789, які прийняті комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок сплати податкових зобов`язань, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Вимоги щодо оформлення податкових накладних, їх видачі та внесення до ЄРПН встановлені ст.201 Податкового Кодексу України.

Відповідно до п. 201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України - письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно з п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до п.п.201.16.4 п.201.16 ст.201 ПК України, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 74.2 ст.74 ПК України передбачено, що в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі - Порядок № 1165), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Відповідно до п. 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1)номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригу вання;

2)критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації..

Відповідно до п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520. зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 р. за № 1245/34216) (далі - Порядок № 520), у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п. 5 Порядку № 520. прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції:первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до п. 6 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Відповідно до п. 7 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом, то в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

В даних спірних правовідносинах, підставами для прийняття контролюючим органом рішення № 3254948/39523789 від 19.10.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податків копій документів, а саме первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити), а також відсутні первинні документи на придбання установки фільтрувальної ФУО-3672Д.

З матеріалів справи встановлено, що між ПАТ «АДМ Іллічівськ» (Замовник) та ТОВ «СМК ДМ ГРУП» (Підрядник) 13.01.2021р. був укладений Договір підряду №02/2021, відповідно до умов якого Підрядник зобов`язується на свій ризик виконати роботи за завданням Замовника, а Замовник зобов`язується прийняти і оплатити виконані роботи. Тип роботи: технічне обслуговування водопідготовчого обладнання або виконання іншої роботи, погодженої сторонами у цьому Договорі чи Додатковій угоді, з переданням її результату Замовникові.

Відповідно до п.1.3 Договору конкретний перелік робіт, строк виконання робіт, ціна робіт та/або інші умови, погоджені сторонами) можуть визначатися цим Договором або Додатковою угодою, яка є невід`ємною частиною даного Договору.

Відповідно до п.2.1 Договору ціна робіт погоджується сторонами у цьому Договорі (Додатковій угоді) у національній валюті України та складається із вартості робіт, виконаних за цим Договором (Додатковою угодою) та вказаній у Договорі (Додатковій угоді).

Відповідно до п.2.2 Договору Замовник зобов`язаний сплатити Підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, вказаний у реквізитах до даного договору 100% загальної вартості робіт, протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання - передачі виконаних робіт, отримання від Підрядника оригіналу відповідного рахунку та оформлення податкової накладної відповідно до законодавства та п.3.1.4 цього Договору.

Відповідно до Додаткової угоди №1 від 26.01.2021р. на виконання умов пунктів 1.2, 2.1 Договору, сторони Погоджують наступне: підрядник зобов`язується за завданням Замовника протягом 2021 року щомісячно виконувати роботи, а саме - технічне обслуговування водопідготовчої установки: АВПУ ДАТ М500Д, RО машини - RО/DАТ/24-24,0; установки утилізації стоків на базі RО машини - RО/DАТ/9-9,0; RО машини - RО/DАТ/6-5,0, автоматичної Na - катіонітової установки пом`якшення безперервної дії ІЕF-Т-3072, установки фільтрувальної ФУО - 3672Д (надали також - роботи), а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі роботи. Ціна робіт за даною Додатковою угодою складає 752400,0 грн. в т.ч. ПДВ 125400,0 грн. Оплата проводиться кожен місяць в порядку, встановленому Договором та за умови надання Замовнику документів, вказаних у п.2.2 Договору. Щомісячна вартість робіт, належних до оплати, складає - 62700,0 грн. в т.ч. ПДВ 10450,0 грн.

22.09.2021р. на виконання умов Договору підряду №02/2021 від 13.01.2021р. між сторонами був підписаний акт виконаних робіт №14 на суму 62700,0 грн. в т.ч. ПДВ 10450.0 грн.

Тобто ТОВ «СМК ДМ ГРУП» по факту підписання між сторонами акта виконаних робіт №14 від 22.09.2021р., було складено податкову накладну №71 від 22.09.2021р. виписану на адресу ПАТ «АДМ Іллічівськ» на суму 62700,00 грн. в т.ч. ПДВ 10450,0 грн.

Відповідно до Додаткової угоди №2 від 27.01.2021р. на виконання умов пунктів 1.2, 2.1 Договору підряду №02/2021 від 13.01.2021р., сторони погоджують наступне: підрядник зобов`язується за завданням Замовника протягом 2021 року щоквартально (березень, червень, вересень, грудень) виконувати роботи, а саме - ремонт установки фільтрувальної ФУО - 3672Д, з заміною фільтруючого матеріалу активоване вугілля, що знаходиться на території ПрАТ «АДМ Іллічівськ» за адресою: вул. Транспортна, 26, місто Чорноморськ, Одеської області, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити такі роботи. Ціна робіт за даною Додатковою угодою складає 1005744,00 грн. в т.ч. ПДВ 167624,00 грн. Оплата проводиться щоквартально (березень, червень, вересень, грудень) в порядку, встановленому Договором та за умови надання Замовнику документів, вказаних у п.2.2 Договору. Щоквартальна (березень, червень, вересень, грудень) вартість робіт, належних до оплати, складає - 251436,00 грн. в т.ч. ПДВ 41906,00 грн. Матеріали Замовника не використовуються.

27.09.2021р. на виконання умов Договору підряду №02/2021 від 13.01.2021р. та Додаткової угоди №2 від 27.01.2021р. між сторонами був підписаний акт виконаних робіт №15 на суму 251436,00 грн. в т.ч. ПДВ 41906,00 грн. відповідно до якого Підрядник здав, а Замовник прийняв роботи по заміні фільтруючого матеріалу (активоване вугілля) установки фільтрувальної ФУО - 3672Д, що знаходиться на території ПрАТ «АДМ Іллічівськ» за адресою: вул. Транспортна, 26, місто Чорноморськ, Одеської області, за вересень 2021р. (оплата робіт підтверджується платіжним дорученням №300 від 28.09.2021р. на суму 251436,00 грн.).

Отже, на виконання вимог п.187.1 ст.187, п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ «СМК ДМ ГРУП» по факту підписання між сторонами акта виконаних робіт N215 від 27.09.2021р., було складено податкову накладну №73 від 27.09.2021р. виписану на адресу ПАТ «АДМ Іллічівськ» на суму 251436,00 грн. в т.ч. ПДВ 41906,00 грн.

Позивачем 23.09.2021, 11.10.2021 року було отримано квитанції відповідно до яких зазначена податкові накладні прийняті, але її реєстрації зупинені. Підставою для зупинення реєстрації податкових накладних була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.

01.10.2021, 16.10.2021 року з метою відновлення реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 71 від 22.09.2022 та податкової накладної №73 від 27.09.2021 року, позивачем направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарських операцій, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна / розрахунок коригування.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Водночас, суд зауважує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт 1 Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду в складі касаційного адміністративного суду від 14.05.2019 року по справі №1940/1306/18 та від 12.04.2019 року №822/1878/18.

Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної №71 від 22.09.2021 року та податкової накладної № 73 від 27.09.2021.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку про необґрунтованість прийнятого рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області №3211369/39523789 від 06.10.2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної №71 від 22.09.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних та необґрунтованість прийнятого рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області №3254948/39523789 від 19.10.2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 73 від 27.09.2021 року Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну №71 від 22.09.2021р. на суму 62700,0 грн. в т.ч. ПДВ 10450,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання Державною податковою службою України - 23.09.2021р. та зареєструвати податкову накладну №73 від 27.09.2021р. на суму 251436,0 грн. в т.ч. ПДВ 41906,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання Державною податковою службою України - 11.10.2021р., суд зазначає наступне.

Як вбачається зі змісту п.201.16 ПК України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 повноваженнями щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань, входить до компетенції ДПС України.

Згідно положень п.2, п.4 ч.2 ст.245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Водночас, суд зазначає, що відповідно до ч.4 ст.245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Отже, суд наділений повноваженнями щодо зобов`язання відповідача прийняти рішення, і це прямо вбачається п.4 ч.2 та ч.4 ст.245 КАС України.

З огляду на наведене, враховуючи те, що судом визнано протиправними рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області № 3211369/39523789 від 06.10.2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області № 3254948/39523789 від 19.10.2021 року про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд дійшов висновку, що позовна вимога про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну №71 від 22.09.2021 року та податкову накладну № 73 від 27.09.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних, підлягає задоволенню.

Що стосується заявленого клопотання позивача про зобов`язання відповідача як суб`єкта владних повноважень, подати звіт про виконання судового рішення суд відзначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ч.2 ст. 382 КАС України).

Суд зазначає, що позивачем у позовній заяві не наведено ґрунтовних доводів, та не надано належних, достатніх, та допустимих доказів на підтвердження наявності підстав, зокрема, у даному випадку для зобов`язання відповідача, як суб`єкта владних повноважень, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення, а відтак, підстави для задоволення вимоги позивача щодо встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, відсутні

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку щодо відсутності законодавчо передбачених підстав для задоволення клопотання щодо встановлення судового контролю про виконання судового рішення , відповідно до ч.1 ст.382 КАС України.

Відповідно до ст.2 КАС України - завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України - в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до вимог ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6-11, 14, 77, 139, 243-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" (вул. Москалівська, буд. 99, оф. 709,м. Харків,61157, код ЄДРПОУ 39523789) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4,м. Полтава, Полтавська область,36000, код ЄДРПОУ 44057192), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 25.10.2021 року №3276217/39523789.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.10.2021 року №3211369/39523789.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.10.2021 року №3254948/39523789.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну від 22.09.2021 року №71, що складена Товариством з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну від 27.09.2021 року №73, що складена Товариством з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного подання.

В задоволенні клопотання про зобов`язання відповідача як суб`єкта владних повноважень, подати звіт про виконання судового рішення - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" (вул. Москалівська, буд. 99, оф. 709,м. Харків,61157, код ЄДРПОУ 39523789) судовий збір у сумі 4540,00 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053; код ЄДРПОУ 43005393).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СМК ДМ ГРУП" (вул. Москалівська, буд. 99, оф. 709,м. Харків,61157, код ЄДРПОУ 39523789) судовий збір у сумі 4540,00 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4,м. Полтава, Полтавська область,36000, код ЄДРПОУ 44057192).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 з 24 лютого 2022 року був введений воєнний стан на території України, у зв`язку з бойовими діями на території Харківської області повний текст рішення складено 06.06.2022 року.

Суддя Бідонько А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104651102
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/27950/21

Ухвала від 18.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 15.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 17.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 17.01.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 26.09.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 05.06.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Рішення від 05.06.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні