Рішення
від 05.06.2022 по справі 520/27046/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

06 червня 2022 року Справа № 520/27046/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЙЧ ЕФ АГРО" (вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 3, м. Харків, 61038, код ЄДРПОУ 43571498) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

-визнати протиправними дії Державної податкової служби щодо неприйняття розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкової накладної №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн., складені та надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» для їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних щодо поставки товару Приватному акціонерному товариству «ХАРКІВСЬКИЙ ВЕРСТАТОБУДІВНИЙ ЗАВОД»;

-зобов`язати Державну податкову службу України прийняти та зареєструвати розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021р. до Податкової накладної №5 від 25.03.2021р. на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкову накладну №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн., складені та надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» для їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних щодо поставки товару Приватному акціонерному товариству «ХАРКІВСЬКИЙ ВЕРСТАТОБУДІВНИЙ ЗАВОД» датою операційного дня, коли її фактично було отримано - 22.06.2021 року;

-судові витрати покласти на Державну податкову службу.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що не погоджується зі спірним рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач вважає, що відповідачем неправомірно відмовлено в реєстрації податкової накладної, оскільки ним надано всі необхідні документи для розблокування реєстрації податкової накладної, реєстрація якої відповідачем була зупинена, просить зобов`язати ДПС України прийняти та зареєструвати податкову накладну.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 21.12.2021 відкрито спрощене провадження в порядку передбаченому ст. 262 КАС України.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що у спірних правовідносинах діяв згідно чинного законодавства.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.

ТОВ «ЕЙЧ ЕФ АГРО» (надалі - Позивач) - є підприємством, одним з видів діяльності якого є за кодом УКТЗЕД 46.61 «Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням».

В ході здійснення господарської діяльності позивачем було укладено договір поставки №24/09/20 від 24.09.2020 року з покупцем - Приватне акціонерне товариство «Харківський верстатобудівний завод». Згідно укладеного договору та Специфікації №3 від 23 березня 2021 року до договору позивач (продавець) зобов`язався виконати постачання наступного товару:

-рама 6 м з гідравлічним складанням в кількості 1 шт. на суму 178 859,20 з ПДВ;

-секція міжрядного культиватора з робочими органами (напівпружина - 5 шт, стійка - 5 шт, лапа 150-4 шт, лапа 200 - 1 шт) в кількості 9 шт. на суму 10 580.00 з ПДВ;

-лапа 55 мм РР-6 00.540.000-03 в кількості 9 шт. на суму 1 660,80 з ПДВ.

Загальна вартість товару за специфікацією №3 складала 191 100,00 грн. з ПДВ.

В специфікації були передбачені умови оплати - попередня оплата в розмірі не менше 50% від вартості товару за цією специфікацією. Остаточна оплата здійснюється протягом 20 календарних днів від дати поставки товару за цією специфікацією.

На виконання умов Договору та Специфікації №3 покупцем було здійснено попередню оплату товару згідно платіжного доручення №2121 від 25.03.2021р, у сумі 179 300,00 грн.

Відповідно до вимог п.. 187.1 ст. 187 та п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України за першою подією по факту отримання попередньої оплати позивачем була складена та зареєстрована податкова накладна №5 від 25.03.2021 року на суму 179 300,00 грн., в тому числі ПДВ - 29883,33 грн. Дана податкова накладна пройшла реєстрацію в ЄРПН.

В процесі виконання господарського договору поставки №24/09/20 від 24.09.2020 у сторін виникла необхідність уточнити ціну, кількість та найменування товару, про що сторони уклали Додаткову угоду від 03.05.2021, якою виклали умови специфікації №3 від 23 березня 2021 року в новій редакції. У Специфікації №3 відбулись зміни у ціні, назвах та кількості товару, а саме позивач (продавець) зобов`язався виконати постачання наступного товару:

-рама 6 м з гідравлічним складанням в кількості 1 шт. на суму 82 336,00 грн.. з ПДВ;

-секція міжрядного культиватора з робочими органами (напівпружина - 5 шт, стійка - 5 шт, лапа 150 - 4шт, лапа 200 - 1шт) в кількості 9 шт. на суму 75 150.00 грн. з ПДВ;

-лапа 55 мм РН-6 00.540.000-03 в кількості 9 шт. на суму 1 764,00 грн. з ПДВ;

-аплікатор для внесення рідких добрив в кількості 1 шт. на суму 104 473.44 грн. з ПДВ.

Загальна вартість товару за Специфікацією №3 у новій редакції склала 316 468,13 грн. з ПДВ.

Постачання товару відбулося згідно Видаткової накладної №15 від 05.05.2021 року (копія надається).

Оскільки відбулося коригування (уточнення) ціни, назви та кількості товару позивачем 05.05.2021 року були складені:

-розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021р. до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 року на суму 179 300,00 грн.. в тому числі сума ПДВ -29 883,33 грн.;

Разом з тим, оскільки першою подією була попередня оплата на суму 179300,00 грн., то на залишок суми поставки по специфікації №3 (137168,12=316468,13-179300,00) за другою подією (поставкою 05.05.2021р.) позивачем була складена Податкова накладна №5 від 05.05.2021 року на суму 137 168,12 грн., втому числі сума ПДВ -22 861,35 грн.

22.06.2021 року позивачем було направлено для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 р. до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 року на суму 179 300,00 грн., сума ПДВ - 29 883,33 грн. та Податкову накладну №5 від 05.05.2021 року на суму 137 168,12 грн. сума ПДВ - 22 861,35 грн.

Однак, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 та Податкова накладна №5 від 05.05.2021 року не були прийняті у зв`язку із порушенням вимоги статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг».

Позивач не погодившись з такими діями відповідача звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу. У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.

Відповідно до п.5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Тобто, причинами відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: невідповідність податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); нечинність електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; відсутність реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; недотримання вимог, установлених п.192.1 ст.192 та п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України; відсутності суми податку на додану вартість відповідно до п.200-1.3 і 200-1.9 ст.200-1 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 p.); відсутності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; наявності факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; недотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Як вбачається судом з матеріалів справи, підставою для неприйняття податковим органом до реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників податкових накладних наданого позивачем було порушення вимог статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".

Відповідно до статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб`єктами електронного документообігу на договірних засадах.

Станом на 01.06.2021 року, тобто на дату виникнення зобов`язання позивача зі складання ПН керівником - директором підприємства позивача був ОСОБА_1 . Призначення вказаної особи на посаду директора підтверджуються:

пунктом 4 Рішення засновника №1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» від 17.03.2020;

випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 20.03 2020;

наказом №01-ок від 18.03.2020 року про вступ на посаду директора.

07.06.2021 року Рішенням №2 одноособового засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» ОСОБА_1 звільнено з посади за згодою сторін з 07.06.2021 року та призначено на посаду директора ОСОБА_2 з 08.06.2021 року.

Таким чином, єдиною особою, яка мала право підпису усіх без винятку документів в тому числі і Податкових накладних від імені позивача з 08.06.2021 року є ОСОБА_2 .

Повноваження директора ОСОБА_2 підтверджуються:

-рішенням №2 одноособового засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» від 07.06.2021

-описом з кодом доступу до документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації змін про юридичну особу в ЄДРПОУ від 07.06.2021;

-випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08.06.2021 року;

-наказом №02-К від 08.06.2021 року про вступ на посаду директора ОСОБА_2 .

Так, на час подання розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкової накладної №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн., для реєстрації в ЄРПН, а саме 22.06.2021, посаду директора ТОВ "ЕЙЧ ЕФ АГРО" обіймав ОСОБА_3 , його електронний цифровий підпис є дійсним та зареєстрованим з 08 червня 2021 року, що підтверджується наданими до суду документами.

Отже, керівник платника податків отримує повноваження підписувати та подавати контролерам електронні документи одночасно з набуттям таким платником статусу СЕД, такий статус директор ОСОБА_3 набув 08.06.2021 року.

Таким чином, на думку суду, платником податків були здійснені всі необхідні та належні заходи з метою реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкової накладної №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати розподіляються відповідно до ч. 1 статті 139 КАС України.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЙЧ ЕФ АГРО" (вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 3, м. Харків, 61038, код ЄДРПОУ 43571498) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393), про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної податкової служби щодо неприйняття розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021 до Податкової накладної №5 від 25.03.2021 на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкової накладної №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн., складені та надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» для їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних щодо поставки товару Приватному акціонерному товариству «ХАРКІВСЬКИЙ ВЕРСТАТОБУДІВНИЙ ЗАВОД».

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) прийняти та зареєструвати розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №2 від 05.05.2021р. до Податкової накладної №5 від 25.03.2021р. на суму 179 300,00 грн., в тому числі сума ПДВ 29 883,33 грн., податкову накладну №5 від 05.05.2021р. на суму 137 168,12 грн., в тому числі сума ПДВ 22 861,35 грн., складені та надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕФ АГРО» для їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних щодо поставки товару Приватному акціонерному товариству «ХАРКІВСЬКИЙ ВЕРСТАТОБУДІВНИЙ ЗАВОД» датою операційного дня, коли її фактично було отримано - 22.06.2021 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЙЧ ЕФ АГРО" (вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 3,м. Харків,61038, код ЄДРПОУ 43571498) сплачену суму судового збору в розмірі 4540 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення .

Повний текст рішення складено 06 червня 2022 року.

Суддя Кухар М.Д.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104651104
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/27046/21

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 01.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 05.06.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні