Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
06 червня 2022 року № 520/27118/21
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Зоркіна Ю.В., розглянувши за правилами спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю Інженерна компанія «Ставікс» (м. Харків, вул. Леся Сердюка 14, кв. 3 ЄДРПОУ 40764497) до Головного управління ДПС у Харківській області як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
установив
Позивач звернувся до суду з зазначеним адміністративним позовом, у якому просить суд:
визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206886/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН № 16 від 16.09.2021, № 2375246/40764497 від 25.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 56 від 30.09.2021, № 2375247/40764497 від 25.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 58 від 30.09.2021, № 3206884/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 10.09.2021, № 3206883/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 21.09.2021, № 3206885/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 20 від 22.09.2021, № 3206887/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2021;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені TOB ІК "Ставікс" податкові накладні № 16 від 16.09.2021, № 56 від 30.09.2021, № 58 від 30.09.2021, № 11 від 10.09.2021, № 18 від 21.09.2021, № 20 від 22.09.2021, № 3 від 03.09.2021 датою їх подання;
стягнути з відповідачів судові витрати.
Ухвалою суду від 21.12.2021 року зазначена позовна заява залишена без руху та позивачу надано строк для усунення недоліків та ухвалою від 24.12.2021 відкрито провадження в адміністративній справі в порядку статті 257 КАС України.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідачу надано всі документи на підтвердження здійснення господарських операцій, за якими виписано податкову накладну, а тому оскаржуване рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є протиправним та підлягає скасуванню.
Представником Головного управління ДПС у Харківській області, ДПС Украъни через канцелярію суду подано відзив на позов, в якому останній проти заявленого позову заперечував та зазначив, що підприємством позивача не надано копії первинних документів, необхідних для ухвалення рішення про реєстрацію. Вказані обставини свідчать про необґрунтованість та недоведеність позовних вимог, а отже, останні задоволенню не підлягають.
Дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд встановив наступні обставини.
Позивач пройшовши визначену діючим законодавствам процедуру реєстрації набув статус суб`єкта господарювання юридичної особи, зареєстрований у встановленому законом порядку та знаходиться на податковому обліку та є платником податку на додану вартість.
Видами діяльності позивача є 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього (основний); 27.12 Виробництво електророзподільної та контрольної апаратури; 43.21 Електромонтажні роботи; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування; 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 27.90 Виробництво іншого електричного устаткована; 42.21 Будівництво трубопроводів.
В межах вказаних видів господарської діяльності між позивачем та ТОВ «НВП «Форполімер» 10.09.2021 року укладено договір № 266 про виконання робіт з ремонту та обслуговування технічного обладнання синтезу поліуретану.
ТОВ ІК «Ставікс» виставлено рахунок-фактуру від 14.09.2021 № 188 на суму 110000,0грн.
Платіжним дорученням від 16.09.2021 № 1940 замовник здійснив передоплату за вказаним рахунком у сумі 60000,0 грн. Позивачем складено податкову накладну № 16 від 16.09.2021 на суму 60000,0 грн. (у т.ч. ПДВ 10000,0 грн.).
У зв`язку із отриманням передоплати за вказаним договором, позивачем складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 16 від 16.09.2021.
29.09.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.13 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
29.09.2021 року підприємством подано повідомлення № 7 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якій зазначено, що вид економічної діяльності наявний у виписці з ЄДРПОУ податкова накладна була складена отримання передоплати за виконання робіт, які ще не виконані, і на підтвердження наведеного надано договір, лист пояснення, платіжне доручення, рахунок-фактура.
Рішенням комісії № 3206886/40764497 від 06.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, а саме придбання опалювального обладнання.
Вказане рішення оскаржено підприємством в порядку ст.56 ПК України, за результатами якого 22.10.2021 року комісією центрального рівня ДПС України було прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 48581/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін. Підстава ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
У подальшому, за результатами виконання робіт (підписання акту) за договором № 266 від 10.09.2021 року позивачем складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 56 від 30.09.2021 року. 13.10.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.13 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК. 19.10.2021 року підприємством подано повідомлення №24 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якій зазначено, що вид економічної діяльності наявний у виписці з ЄДРПОУ податкова накладна була складена згідно акту виконаних робіт, передоплата за які здійснена 16.09.2021 року, і на підтвердження наведеного надано договір, платіжне доручення (на передоплату), рахунок-фактура, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг), лист пояснення, виписка з ЄДРПОУ, свідоцтва та сертифікати.
Рішенням комісії № 2375246/40764497 від 25.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, а також розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що винесено контролюючим органом № 2375246/40764497 від 25.10.2021 року з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати відповідну податкову накладну. 01.11.2021 року комісією центрального рівня ДПС України було прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 50137/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін. Підстава ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
Між позивачем та ТОВ «НВП «Форполімер» 20.09.2021 року укладено договір № 307 про виконання робіт з технічного обслуговування хімічних реакторів дільниці поліуретану.
За результатами виконання робіт (підписання акту № ТД-0000225 від 30.09.2021 на загальну вартість робіт 174000,0 грн. (у т.ч. ПДВ 29000,0 грн.) позивачем за складено податкову накладну № 58 від 30.09.2021 на суму 174000,0 грн. (у т.ч. ПДВ 29000,0 грн.).
13.10.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.13 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
19.10.2021 року підприємством подано повідомлення №25 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якій зазначено, що вид економічної діяльності наявний у виписці з ЄДРПОУ податкова накладна була складена згідно акту виконаних робіт, передоплата за які здійснена 16.09.2021 року, і на підтвердження наведеного надано договір, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг), лист пояснення, виписка з ЄДРПОУ, свідоцтва та сертифікати.
Рішенням комісії № 3275247/40764497 від 25.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, а також розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що винесено контролюючим органом № 2375247/40764497 від 25.10.2021 року з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати відповідну податкову накладну.
В обґрунтування скарги зазначено, що згідно договору від 20.09.2021 № 307 та додатку № 1 на суму робіт 174000,0 грн. 30.09.2021 року підписаний акт виконаних робіт № 225, на підставі якого виписана податкова накладна. Перша оплата за договором надійшла тільки 07.10.2021 у сумі 74000,0 грн. Всі необхідні первинні документи щодо виконання договору надані комісії регіонального рівня. Крім того повідомлено, що у підприємства працює 5 сертифікованих працівників, також до виконання робіт залучаються субпідряді організації. надано підтверджуючі документи договір, платіжне доручення, акт виконаних робіт, рахунок-фактура, лист пояснення, банківська виписка, сертифікати монтажника.
01.11.2021 року комісією центрального рівня ДПС України прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 50123/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін. Підстава ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
Між позивачем та ТОВ «ТЕЯ» укладено договір від 02.09.2021 року № 170 про поставку обладнання та договір від 20.09.2021 року № 249 про виконання робіт з реконструкції котельні та поставки та встановлення газового обладнання.
За договором від 02.09.2021 року № 170 ТОВ ІК «Ставікс» виставлено рахунок-фактуру від 10.09.2021 № ТД-0000181 на суму 1053744,0грн.
Платіжним дорученням від 10.09.2021 № 2051 замовник здійснив передоплату за вказаними договором та рахунком у сумі 526872,18 грн. Виконавцем складено податкову накладну № 11 від 10.09.2021 на суму 526872,18 грн. (у т.ч. ПДВ 87812,04 грн.).
За договором 20.09.2021 року № 249 ТОВ ІК «Ставікс» виставлено рахунок-фактуру від 20.09.2021 № ТД-0000249 на суму 1053744,0грн.
Платіжним дорученням від 21.09.2021 № 2087 замовник здійснив передоплату за вказаними договором та рахунком у сумі 187406,64 грн. Виконавцем складено податкову накладну № 18 від 21.09.2021 на суму 187406,64 грн. (у т.ч. ПДВ 31234,44 грн.).
29.09.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 4016 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
Також, у зв`язку із отриманням передоплати за договором від 20.09.2021 року № 249, позивачем складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 18 від 21.09.2021. 29.09.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.12 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
29.09.2021 року відносно зупинених податкових накладних № 11 від 10.09.2021 та № 18 від 21.09.2021 підприємством подано повідомлення №8 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якому зазначено, що види економічної діяльності наявні у виписці з ЄДРПОУ податкові накладні складені згідно з отриманням передоплати за поставку товару та за виконання робіт, товар ще не поставлений, роботи ще не виконані, і на підтвердження наведеного надано договори, платіжні доручення, рахунки-фактури, рахунки постачальників, лист пояснення
Рішенням комісії № 3206884/40764497 від 06.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 11 від 10.09.2021 в ЄРПН з підстави ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, а саме придбання опалювального обладнання.
Рішенням комісії № 3206883/40764497 від 06.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 21.09.2021 в ЄРПН з підстави ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, а саме придбання опалювального обладнання.
Позивачем подано скарги щодо рішень про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що винесено контролюючим органом від 06.10.2021 р. № 3206884/40764497, з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати відповідну податкову накладну.
В обґрунтування скарг зазначено, що згідно договорів від 02.09.2021 № 170 та від 20.09.2021 року отримана передоплата, на підставі чого виписані податкові накладні. Всі необхідні первинні документи надані комісії регіонального рівня. Крім того повідомлено, що обладнання для виконання робіт придбано (надано рахунок на оплату, платіжне доручення) у ТОВ «Бост-Теплосервіс» (34331126).
22.10.2021 року комісією центрального рівня ДПС України прийнято:
- рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 48566/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної від 10.09.2021 № 11 залишено без змін.
- рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 48539/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної від 21.09.2021 № 11 залишено без змін.
Підставою для зазначених рішень зазначено ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції ,складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
Між позивачем та ТОВ «АРТСІТІ» укладено договір № 189 від 21.09.2021 року про поставку та монтаж комплексів «Флоутек» (з модемом дистанційної передачі даних).
ТОВ ІК «Ставікс» виставлено рахунок-фактуру від 21.09.2021 № ТД-00189 на суму 85866,0грн. Платіжним дорученням від 22.09.2021 № 3295 замовник здійснив передоплату за вказаним рахунком у сумі 85866,0 грн.
Позивачем складено податкову накладну № 20 від 22.09.2021 на суму 85866,0 грн. (у т.ч. ПДВ 14311,0 грн.).
29.09.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 33.13 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
29.09.2021 року підприємством подано повідомлення №9 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якій зазначено, що вид економічної діяльності наявний у виписці з ЄДРПОУ податкова накладна складена за фактом отримання передоплати, і на підтвердження наведеного надано договір, рахунок фактури, платіжне доручення.
Рішенням комісії № 3206885/40764497 від 06.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, а саме придбання опалювального обладнання.
Позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що винесено контролюючим органом від 06.10.2021 р. № 3206885/40764497 з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати відповідну податкову накладну.
В обґрунтування скарги зазначено, що згідно договору від 21.09.2021 № 189 отримана передоплата, на підставі чого виписана податкова накладна. Зазначеним видом діяльності підприємство займається більше 2 років та має сертифікованих фахівців. Крім того повідомлено, що обладнання придбано (надано платіжне доручення) у ТОВ «Нафтогазхім Метрологія» (36795435,) представником якої у м. Харкові є ТОВ ІК «Ставікс».
22.10.2021 року комісією центрального рівня ДПС України було прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 48579/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін. Підстава ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
Між позивачем та ТОВ «МДМ Комплект» укладено договір № 30/08-01 від 30.08.2021 року про поставку матеріалів та виконання робіт з переобладнання котельні.
ТОВ ІК «Ставікс» виставлено рахунок-фактуру від 21.09.2021 № ТД-0000171 на суму 1137902,75грн.
Платіжним дорученням від 03.09.2021 № 1961 замовник здійснив передоплату за вказаним рахунком у сумі 540488,47 грн.
У зв`язку із отриманням передоплати за вказаним договором, позивачем складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 03.09.2021. 29.09.2021 року позивач отримав квитанцію відповідно до якої зазначена податкова накладна була прийнята, але її реєстрація була зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної була відповідність позивача п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг Документ сформований в системі «Електронний суд» 16.12.2021 8 7307, 7307, 7308, 8474 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виробляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.
29.09.2021 року підприємством подано повідомлення № 10 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено в якій зазначено, що вид економічної діяльності наявний у виписці з ЄДРПОУ податкова накладна була складена за фактом отримання передоплати, і на підтвердження наведеного надано договір, рахунки-фактур, платіжні доручення, лист пояснення, виписка з ЄДРПОУ.
Рішенням комісії № 3206887/40764497 від 06.10.2021 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстави ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, зокрема, щодо придбання опалювального обладнання.
Позивачем подано скаргу в порядку ст.56 ПК України щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що винесено контролюючим органом від 06.10.2021 р. № 3206887/40764497 з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати відповідну податкову накладну.
В обґрунтування скарги зазначено, що згідно договору № 30/08-01 від 30.08.2021 року отримана передоплата, на підставі чого виписана податкова накладна. Крім того повідомлено, що обладнання придбано у постійних постачальників із зазначенням їх переліку.
22.10.2021 року комісією центрального рівня ДПС України прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі за № 48528/40764497/2, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін.
Підстава ненадання платником податку копій первинних документі щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси.
Перевіряючи оскаржувані рішення відповідача на відповідність приписам ч.2 ст.2 КАС України, суд зазначає наступне.
Відповідно до пп. "а,б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).
Відповідно до п.п. 201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на час виникнення спірних правовідносин був визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.
Відповідно до п. 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Згідно з п. 3-5 Порядку № 1165 податкова накладна, яка не відповідає критеріям (ознакам) безумовної реєстрації, підлягає перевірці на предмет ризиковості господарських операцій в аспекті наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання податкового обов`язку.
Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 7 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п. 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, відповідно до п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно з п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).
Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Суд зазначає, що ДПС у квитанціях не конкретизовано, які саме документи позивач мав надати, а після отримання наданих позивачем документів, податковим органом не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Отже, в даному випадку недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування призводить до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен надати контролюючому органу, внаслідок чого у відповідача виникає можливість прояву нічим необмеженої дискреції.
Таким чином, вказані обставини призводять до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого платник податків не має змоги належним чином виконати свої обов`язки, мета яких - реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Вказані висновки узгоджуються з правовою позицією Верховного Суду, викладеною в постанові від 21 травня 2019 року по справі №0940/1240/18.
Суд зазначає, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.
Під час вирішення справи суд перевіряє відповідність прийнятого суб`єктом владних повноважень рішення, дії на відповідність критеріям, визначеним ст. 2 КАС України.
З огляду на викладене, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення для його прийняття. У разі ж відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Посилання податкового органу у рішеннях як на підставу відмови у реєстрації податкових накладних не надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкових накладних.
Суд зазначає, що контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.
Крім того, відповідач повинен був чітко зазначити, шляхом відповідного підкреслювання, відсутність яких документів, що не надані платником податків, позбавляє можливості здійснити відповідну реєстрацію.
В даному випадку відповідачами обґрунтованих недоліків щодо поданих позивачем документів не встановлено та не зазначено у рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних.
У ході судового розгляду встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних зазначена відповідність операцій п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції, у зв`язку із чим платнику податків запропоновано подати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній.
У виконання зазначеної вимоги позивачем надані повідомлення із поясненнями про зазначені вище обставини та надані копії підтверджуючих документів.
Однак, встановлюючи критерії оцінки ступеня ризиків, відповідачем не враховано наведені обставини.
За таких обставин суд зазначає про відсутність у контролюючого органу підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних з огляду на наявність документів, які свідчать про проведення господарських операцій, які були надані контролюючому органу.
Окрім того, суд звертає увагу на приписи п.п.19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ № 1246 від 29.10.2010, яким передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
У першому та третьому випадках податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної або неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної. У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день набрання законної сили саме рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної, при цьому датою реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні або день набрання законної сили рішенням суду.
Таким чином, нормами ПК України та Порядку чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної та можливості зазначення дати її реєстрації.
В даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання саме Державної податкової служби України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні подані на реєстрацію позивачем датою їх подачі, є дотриманням гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Частинами 1, 2 ст.77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки позов задоволено, на користь позивача належить присудити сплачену ним суму судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів пропорційно.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 КАС України, суд,
вирішив
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Інженерна компанія «Ставікс» (м. Харків, вул. Леся Сердюка 14, кв. 3 ЄДРПОУ 40764497) до Головного управління ДПС у Харківській області як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, ЄДРПОУ 43983495) , Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206886/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН № 16 від 16.09.2021.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2375246/40764497 від 25.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 56 від 30.09.2021,
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2375247/40764497 від 25.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 58 від 30.09.2021,
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206884/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 10.09.2021,
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206883/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 21.09.2021,
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206885/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 20 від 22.09.2021,
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3206887/40764497 від 06.10.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2021;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені TOB ІК "Ставікс" податкові накладні № 16 від 16.09.2021, № 56 від 30.09.2021, № 58 від 30.09.2021, № 11 від 10.09.2021, № 18 від 21.09.2021, № 20 від 22.09.2021, № 3 від 03.09.2021 датою їх подання.
Стягнути з Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу ДПС України за рахунок бюджетних асигнувань витрати по сплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Інженерна компанія «Ставікс» у розмірі 7945 (сім тисяч дев`ятсот сорок п`ять) грн 00 коп.
Стягнути з ДПС України за рахунок бюджетних асигнувань витрати по сплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Інженерна компанія «Ставікс» у розмірі 7945 (сім тисяч дев`ятсот сорок п`ять) грн 00 коп.
Рішення набирає законної сили у порядку, передбаченому статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та підлягає оскарженню у порядку та у строки, визначені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Зоркіна Ю.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104651193 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні