ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 червня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/1890/22Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головка А.Б., розглянув у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a>, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія Арт-студіо" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
В С Т А Н О В И В:
01 лютого 2022 року Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a>, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія Арт-студіо" про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, до повного усунення порушень вимог пожежної безпеки, зафіксованих у пунктах №№ 1-15 опису виявлених порушень вимог законодавства акту, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, від 06.12.2021 № 413; встановлення наступного порядку і способу виконання судового рішення - заборонити використання приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, не допускати у будівлю людей, крім тих, що вживають заходи щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки, та відключити приміщення від електропостачання.
На обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено про порушення відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, у зв`язку з чим наявні підстави для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації зазначених будівель.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 07.02.2022 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі 440/1890/22 за позовом Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a>, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія Арт-студіо" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю); розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні); визначено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву разом з усіма доказами, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та документами, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього документів іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
05.04.2022 відповідачем подано до суду клопотання, у якому просить про визнання поважними причини неподання відповідачем відзиву на позов, з огляду на неотримання відповідачем копії позовної заяви з додатками, та встановлення строку подання відзиву на позов.
Ухвалою суду від 25.04.2022 продовжено відповідачу строк для подачі відзиву на позовну заяву та встановити відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву разом з усіма доказами, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та документами, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього документів іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
Відповідач у встановлений судом строк відзив на позовну заяву не надав.
Дослідивши матеріали позовної заяви, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно з пунктом 1 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області, затвердженого наказом ДСНЗ України від 18.08.2014 №474 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018 №661), Головне управління ДСНС у Полтавській області є територіальним органом ДСНЗ України, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Підпунктом 27 пункту 4 Положення ГУ ДСНС України у Полтавській області передбачено, відповідно до покладених на нього завдань на території Полтавської області, організовує і здійснює безпосередньо та через підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання.
Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами має право звернутися до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.
Згідно договору оренди від 01.10.2019 № 45 Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія Арт-студіо" (Орендодавець) передає Товариству з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a> (Орендар) в строкове платне користування нежитлове приміщення, яке знаходиться за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область.
Пунктом 2.3. розділу 2 Договору передбачено, що строк оренди складає 2 (два) роки та 11 місяців, з моменту передачі приміщення «Орендодавцем» за Актом приймання-передачі приміщення в оренду «Орендарю».
Згідно із підпунктом 6.1.6 пункту 6.1 розділу 6 Договору, «Орендар» зобов`язується - дотримуватись правил протипожежної безпеки та нести відповідальність за протипожежний стан орендованого приміщення
Відповідно до пункту 12.2. розділу 12 Договору, строк цього Договору починає дію у момент, визначений у п.12.1 і діє до 31 серпня 2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань.
Згідно з пунктом 1 акта приймання-передачі приміщення в оренду від 01.10.2019 року, «Орендодавець» передає, а «Орендар» приймає, у тимчасове володіння та користування і за оплату в оренду приміщення, загальною площею 19632 кв. м., яке знаходиться за адресою: м. Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 96.
18 січня 2021 року Головним управлінням ДСНС України у Полтавській області на підставі Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2021 рік, затвердженого наказом ДСНС України від 26.11.2020 № 633, видано наказ (з основної діяльності) № 10 «Про здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктами господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки протягом грудня-лютого 2021 року», яким зокрема передбачено у період з 23 листопада по 06 грудня 2021 року провести плановий захід державного нагляду (контролю), стосовно ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», за адресою: 39600 Полтавська область, місто Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 96, з метою контролю за додержанням законодавства у сфері техногенної і пожежної безпеки.
28.10.2021 на виконання вимог вищевказаного наказу підготовлено повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) за № 14-1643/20, яке 28.10.2021 рекомендованим листом з повідомленням про відправлення було надіслане на юридичну адресу ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», про що свідчить копія фіскального чеку від 28.10.2021 з номером поштового відправлення № 3960021751710.
Дане повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) отримане ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» 01.11.2021, про що свідчить відповідна відмітка, проставлена у рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) за номером поштового відправлення № 3960021751710.
На виконання вимог вказаного наказу 05 листопада 2021 року підготовлено посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) за № 409, яке перед початком перевірки 01 грудня 2021 року особисто під підпис вручене директору ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» ОСОБА_1 .
У період з 01 по 06 грудня 2021 року уповноваженою на перевірку посадовою особою Кременчуцького районного управління Головного управління ДСНС України у Полтавській області було здійснено планову перевірку ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» за адресою: 39600, Полтавська область, місто Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 96.
06 грудня 2021 року складений акт за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 413 з додатком № 1 до Акта від 06.12.2021 № 413 та Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 06.12.2021 № 324, які того дня вручені під підпис директору ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» Борисову О.В
Заперечень або зауважень щодо змісту вказаного Акту № 413 з боку директора ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» ОСОБА_1 не надходило, про що свідчить відповідний запис, зроблений у розділі «Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного нагляду (контролю) та складеного акту перевірки» вказаного Акту № 413.
Описом виявлених порушень вищезазначеного Акту № 413 серед інших порушень зафіксовані порушення вимог пожежної безпеки, які мають місце у приміщеннях торгового комплексу та котельні, орендованих ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» відповідно до Договору - оренди від 01.10.2019 року № 45 за адресою: 39600, Полтавська область, місто Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 96, а саме:
1) Системи протипожежного захисту торгового комплексу (системи пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) знаходяться в непрацездатному стані / пропонується до виконання з 2019 року / (розділ V п. 1 «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697, далі -ППБУ).
2) Не підтримується експлуатаційна придатність систем протипожежного захисту, встановлених в будівлі торгового комплексу, шляхом проведення технічного обслуговування, яка має ліцензію на виконання даного виду робіт / пропонується до виконання з 2019 року / (розділ V п. 1.4 16 ППБУ, п. 7.2.2 ДСТУ-Н CEN/NS 54-14:2009 розділ 11 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування, і технічного обслуговування»).
3) Тривожні сповіщення від приймально-контрольних приладів систем протипожежного захисту торгового комплексу не виведено на пульт пожежного спостерігання / пропонується до виконання з 2019 року / (розділ V пп. 1.2, 1.4 ППБУ, ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» п. 5.8, розділ 12).
4) Не надано відомості про технічний стан систем протидимного захисту будівлі торгового комплексу / пропонується до виконання з 2019 року/ (розділ V пп. 1.1, 1.2 ППБУ, розділ VI п. 4.11 ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» розділ 10).
5) Система зовнішнього протипожежного водопроводу торгового комплексу знаходиться в непрацездатному стані (в системі відсутня вода), один пожежний гідрант несправний (зламана штанга пожежного гідранта) (розділ V п. 2.1 підпункти 1, 2 ППБУ).
6) Система внутрішнього протипожежного водопроводу торгового комплексу знаходиться в непрацездатному стані (в системі відсутні вода, порушена цілісність трубопроводів системи (розділ V п. 2.2 підпункт 9 ППБУ).
7) Пожежні плоскоскладальні рукава, якими укомплектовані пожежні кран-комплекти торгового комплексу, потребують розгортання та згортання наново зі зміщенням другої складки на 90° з метою недопущення перетирання та виникнення свищів на кантах рукава (періодичність - не рідше одного разу на шість місяців) (розділ V п. 2.2 підпункт 3 ППБУ, Наказ ДСНС № 107 від 01.04.2013 р. «Методичні рекомендації з експлуатації та ремонту пожежних рукавів» п. 8.7.6).
8) Деякі пожежні кран-комплекти не забезпечені пожежними стволами (розділ V п. 2.2 підпункт 2 ППБУ).
9) В приміщенні котельні на трубопроводі системи внутрішнього протипожежного водопостачання відсутні пожежний кран зі з`єднувальною гайкою та важелем для полегшення відкривання вентиля, пожежний рукав та (розділ V п. 2.2 підпункт 2 ППБУ).
10) На дверцятах пожежних шафок, в яких розміщені пожежні кран-комплекти торгового комплексу, із зовнішнього боку не вказано порядковий номер крана (розділ V п. 2.2 підпункт 8 ППБУ).
11) Несучі металеві конструкції торгового комплексу (колони, ферми тощо) потребують повторного вогнезахисного обробляння з метою приведення їх класів вогнестійкості відповідно до ступеня вогнестійкості будівлі (гарантійний термін попереднього вогнезахисного обробляння закінчився, окремі колони мають пошкодження вогнезахисного покриву) / пропонується до виконання з 2019 року / (розділ ІІІ пп. 2.7, 2.8 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги» п. 5.3, таблиця 1 ППБУ).
12) Розпашні двері центральних евакуаційних виходів з будівлі торгового комплексу, які влаштовані поряд з розсувними дверима, зачинені на навісні замки та інші запори (розділ ІІІ п. 2.37 абзац четвертий ППБУ).
13) Не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок торгового комплексу від короткого замикання (розділ IV п. 1.20 ППБУ).
14) Приміщення котельні не забезпечено вогнегасниками з наступного розрахунку: або ВП-9 - 1 шт., або ВП-5 - 2 шт. (розділ V пп. 3.6, 3.9 ППБУ, Наказ МВС України від 15.01.2018 р. № 25 «Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників» додаток 4).
15) В деяких приміщеннях торгового комплексу допускається складування сміття та відходів виробництва / пропонується до виконання з 2019 року / (розділ ІІІ п. 2.1 ППБУ).
Матеріалами справи підтверджено, що за результатами проведення позапланової перевірки ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» виявлено факти порушення останнім вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Суд вважає, що виявлені порушення, зазначені в пунктах 1-15 акту від 06.12.2021 № 413, у своїй сукупності можуть призвести до виникнення пожежі, не дозволять вчасно її ліквідувати, призведуть до її стрімкого розвитку та потенційно загрожують життю і здоров`ю людей.
У відповідності до приписів пункту 1 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.
Частиною 7 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Частиною 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Як визначено частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Суд зазначає, що застосований захід реагування має тимчасовий характер, період дії якого залежить безпосередньо від факту усунення відповідачем виявлених порушень.
Крім того, застосований до відповідача захід реагування має також спонукаючий характер, направлений на забезпечення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Також такий захід реагування як повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту - не є санкцією за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, а є превентивним заходом, який спрямований на недопущення існування невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.
Аналогічна правова позиція висловлена у постанові Верховного Суду від 28.02.2019 року по справі № 810/2400/18.
З огляду на викладені обставини, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства та матеріалів справи, беручи до уваги створення потенційної небезпеки заподіяння шкоди життю і здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення такої шкоди, а також зважаючи на відсутність у суду доказів повного усунення порушень, виявлених в ході проведення планової перевірки, суд дійшов висновку про необхідність застосування до ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» заходів реагування шляхом повного зупинення експлуатації приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, до повного усунення порушень вимог пожежної безпеки, зафіксованих у пунктах №№1-15 опису виявлених порушень вимог законодавства акту, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки від 06.12.2021 № 413.
При вирішенні питання щодо встановлення порядку та способу виконання рішення суд виходить з наступного.
Згідно з частиною першою статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.
Суд вважає за доцільне встановити ТОВ «АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити використання приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, не допускати у будівлю людей, крім тих, що вживають заходи щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки, та відключити приміщення торгового комплексу та котельні від електропостачання.
Згідно з частиною другою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Відтак, відсутні підстави для розподілу судових витрат.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області (вул. Маршала Бірюзова, 26/1, м. Полтава, 36007, код ЄДРПОУ 38610079) до Товариства з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a> (проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39627, код ЄДРПОУ 43259716), третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія Арт-студіо" (вул. Соборна, 3-А, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, код ЄДРПОУ 42093841) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.
Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a> заходи реагування шляхом повного зупинення експлуатації приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, до повного усунення порушень вимог пожежної безпеки, зафіксованих у пунктах №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 опису виявлених порушень вимог законодавства акту, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки від 06.12.2021 № 413.
Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"</a> наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити використання приміщень торгового комплексу та котельні, орендованих відповідно до договору оренди від 01.10.2019 № 45 за адресою: проспект Лесі Українки, 96, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, не допускати у будівлю людей, крім тих, що вживають заходи щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки, та відключити приміщення торгового комплексу та котельні від електропостачання.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
СуддяА.Б. Головко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104691962 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
А.Б. Головко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні