ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
13 червня 2022 року справа №200/3611/20-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Геращенка І.В., суддів Компанієць І.Д., Казначеєва Е.Г., розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу Комунального некомерційного підприємства Слов`янської міської ради «Міська лікарня № 1 м. Слов`янська» на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 5 червня 2020 року у справі № 200/3611/20-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Комунального некомерційного підприємства Слов`янської міської ради «Міська лікарня № 1 м. Слов`янська» про застосування заходів реагування,-
В С Т А Н О В И В :
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 5 червня 2020 року позовні вимоги задоволені: застосовані заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) КНП Слов`янської міської ради «Міська лікарня № 1 м. Слов`янськ», розташованого за адресою: Стаціонарні відділення, м. Слов`янськ, вул. Василівська, 31; Стаціонарне відділення № 2, м. Слов`янськ, пров. Медичний, 2: Стаціонарне відділення № 3, м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 21А; Поліклінічне відділення, м. Слов`янськ, вул. Маломіська, 142; Консультативна поліклініка для дітей м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, 14 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації об`єкту.
Відповідач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу.
Ухвалою апеляційного суду від 01.12.2022 року, з урахуванням ухвали суду від 17.02.2022 року, зупинено апеляційне провадження до 3 березня 2022 року для надання сторонам часу для примирення.
Ухвалою суду від 13.06.2022 року апеляційне провадження у справі поновлено, призначено до розгляду на 13.06.2022 року.
Відповідно до пункту 31 частини 11 статті 85 Конституції України та статті 5 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» затверджено Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено Указ Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено Указ Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
За п. 5 ч. 1 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції, - до припинення перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції.
Згідно ч. 3 статті 11 Кодексу цивільного захисту України в особливий період єдина державна система цивільного захисту функціонує відповідно до цього Кодексу та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", а також інших нормативно-правових актів.
За ст. 11, п. 33 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження із: прийняття у межах, визначених законом, рішень з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями.
Кабінет Міністрів України за унормуванням статті 12-1 в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Постановою Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 11 затверджено «Положення про єдину державну систему цивільного захисту», за пунктом 5 якої керівництво єдиною державною системою цивільного захисту здійснює Кабінет Міністрів України. Безпосереднє керівництво діяльністю єдиної державної системи цивільного захисту здійснює ДСНС.
За викладених обставин суд дійшов висновку про наявність підстав для зупинення провадження у справі.
Керуючись п. 5 ч. 1 ст. 236, ст. 311, ст.ст. 321, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В :
Апеляційне провадження у справі № 200/3611/20-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Комунального некомерційного підприємства Слов`янської міської ради «Міська лікарня № 1 м. Слов`янська» про застосування заходів реагування зупинити до припинення або скасування періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Повний текст ухвали складений та підписаний 13 червня 2022 року.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення
Головуючий І.В. Геращенко
Судді Е.Г. Казначеєв
І.Д. Компанієць
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2022 |
Оприлюднено | 22.06.2022 |
Номер документу | 104733848 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні