Ухвала
від 05.06.2022 по справі 908/1575/21
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

У Х В А Л А

06.06.2022 м. Дніпро Справа № 908/1575/21

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Чередка А.Є. (доповідач)

суддів: Коваль Л.А., Мороза В.Ф.,

при секретарі судового засідання: Радіновському Р.Л.

розглянувши матеріали апеляційної скарги Головного управління ДПС у Запорізькій області

на ухвалу Господарського суду Запорізької області (суддя Сушко Л.М.) від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21

за заявою Товариство з обмеженою відповідальністю Грумекс Груп, 25000, м. Кропивницький, вул. Дворцова, 25, офіс 10/5

до боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, 69032, м. Запоріжжя, вул. Верхня, 7, код ЄДРПОУ 43210932

про банкрутство

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Запорізької області від 11.08.2021р. у справі № 908/1575/21 Товариство з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича.

Ліквідатором банкрута подано до господарського суду звіт, ліквідаційний баланс, документи на підтвердження проведення ліквідаційної процедури, та звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

23.09.2021р. до господарського суду Запорізької області від Головного управління ДПС у Запорізькій області надійшло клопотання, згідно з яким просить суд спонукати ліквідатора закрити рахунки, надати інформацію про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках, ліквідаційний баланс, документи, підтверджуючі інформацію надану у балансі (у т.ч., що підтверджують кредиторську заборгованість), результати проведеної інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, ТМЦ, коштів тощо, надати документи фінансово - господарської діяльності за період з 28.02.2019 по дату їх надання до контролюючого органу; до отримання від ліквідатора документів та проведення перевірки працівниками Головного управління ДПС у Запорізькій області не затверджувати ліквідаційний баланс банкрута та не приймати рішення про припинення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21:

- клопотання Головного управління ДПС у Запорізькій області залишено без задоволення;

- звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затверджено;

- банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, 69032, м. Запоріжжя, вул. Верхня, 7, код ЄДРПОУ 43210932 - ліквідовано;

- провадження у справі №908/1575/21 закрито;

- вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

До Центрального апеляційного господарського суду із апеляційною скаргою звернулося Головне управління ДПС у Запорізькій області, в якій просить ухвалу Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21 скасувати та направити справу для подальшого розгляду до суду першої інстанції.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт, зокрема, вказує наступне.

До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам звітність за останній звітний період. Ненадання ліквідатором документів фінансово-господарської діяльності є перешкодою для реалізації контролюючим органом функцій здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів та платежів шляхом проведення перевірки і цей факт унеможливлює остаточні висновки контролюючого органу щодо припинення або неприпинення підприємством господарської діяльності. Посилаючись на такі обставини, податковий орган вважає, що суд повинен зобов`язати ліквідатора здійснити закриття рахунків, надати інформацію про рух по всіх банківських рахунках, ліквідаційний баланс, документи підтверджуючі інформацію надану у балансі (у т.ч. що підтверджують кредиторську заборгованість) та надати документи фінансово-господарської діяльності, інформацію про їх відновлення.

Товариством з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж не надано фінансової звітності та не забезпечено проведення контролюючим органом податкової перевірки, проведення якої передбачено п. п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, з чого вбачається навмисне проведення процедури припинення шляхом банкрутства з метою ухилення від проведення позапланової перевірки підприємства, у зв`язку з чим господарський суд дійшов передчасного висновку щодо наявності підстав для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора.

Забезпечення проведення позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж є економічними інтересами держави, які полягають у забезпеченні дотримання законності та виконання приписів податкового законодавства України всіма без виключення платниками податків.

Щодо права податкового органу на оскарження ухвали суду першої інстанції у даній справі, скаржник зазначає, що контролюючим органам державою делеговано повноваження контролю і справляння податків із суб`єктів підприємницької діяльності; функції контролю здійснюються шляхом проведення документальних позапланових перевірок, зокрема, у разі якщо розпочато процедуру припинення юридичної особи чи порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Перелік учасників провадження у справі про банкрутство за положеннями ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства не є вичерпним, оскільки до учасників справи про банкрутство названа стаття відносить також інших осіб, які у випадках, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства беруть участь у провадженні у справі про банкрутство. Законодавством визначено умови, за наявності яких особа набуває правового статусу учасника провадження у справі про банкрутство, а також допускає участь у справі інших, крім кредиторів, осіб, чиї інтереси можуть порушуватися в ході здійснення провадження у справі про банкрутство.

Апелянт звертає увагу на те, що на момент звернення з клопотанням до суду, боржник перебував на податковому обліку в Запорізькій області в Головному управлінні ДПС у Запорізькій області.

Таким чином, ГУ ДПІ у Запорізькій області має процесуальне право заперечувати судові рішення у цій справі про банкрутство.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 10.01.2022р. поновлено Головному управлінню ДПС у Запорізькій області строк подання апеляційної скарги на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21, відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Запорізькій області на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21, розгляд апеляційної скарги призначено в судове засідання на 21.02.22р. о 11:00 год.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 21.02.2022р. заяву представника Головного управління ДПС у Запорізькій області про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції із забезпеченням її проведення у Запорізькому апеляційному суді - задоволено.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 21.02.2022р. розгляд апеляційної скарги відкладено в судове засідання на 21.03.22р. о 12:30 год.

Судове засідання, призначене на 21.03.2022р., не відбулося у зв`язку із затвердженням Верховною Радою Указу Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

З метою забезпечення стабільного здійснення судочинства в умовах воєнного стану, враховуючи положення Закону України "Про правовий режим воєнного стану", ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 12.04.2022р. розгляд апеляційної скарги призначено в судове засідання на 11.05.22р. о 11:00 год.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 11.05.2022р. розгляд апеляційної скарги відкладено в судове засідання на 06.06.22р. о 12:30 год.

Представник апелянта у судовому засіданні підтримав доводи апеляційної скарги, просив суд скасувати оскаржувану ухвалу та направити справу на розгляд до суду першої інстанції на стадію ліквідаційної процедури.

Учасники справи не скористалися своїм правом участі в судовому засіданні та не забезпечили явку в судове засідання своїх представників, про час та місце проведення судового засідання були повідомлені апеляційним судом, що підтверджується відповідними матеріалами справи.

Враховуючи вищенаведене, а також те, що апеляційним судом не визнавалася явка представників учасників справі в судове засідання обов`язковою, а неявка учасників справи в судове засідання не перешкоджає розгляду апеляційної скарги, колегія суддів вважає за можливе розглянути апеляційну скаргу у відсутності представників учасників справи.

Перевіривши доводи апеляційної скарги, заслухавши пояснення представника апелянта, дослідивши матеріали справи, судова колегія дійшла до висновку про наявність підстав для закриття апеляційного провадження у справі, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою господарського суду Запорізької області від 15.06.2021. відкрито провадження у справі № 908/1575/21 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, 69032, м. Запоріжжя, вул. Верхня, 7, код ЄДРПОУ 43210932. Визнані грошові вимоги кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю Грумекс Груп, 25000, м. Кропивницький, вул. Дворцова, 25, офіс 10/5 до боржника на суму 76 700,00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 7 414 654,28 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича.

Постановою господарського суду Запорізької області від 11.08.2021р. у справі № 908/1575/21 Товариство з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича.

23.09.2021р. до господарського суду Запорізької області від Головного управління ДПС у Запорізькій області надійшло клопотання, згідно з яким просить суд спонукати ліквідатора закрити рахунки, надати інформацію про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках, ліквідаційний баланс, документи, підтверджуючі інформацію надану у балансі (у т.ч., що підтверджують кредиторську заборгованість), результати проведеної інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, ТМЦ, коштів тощо, надати документи фінансово - господарської діяльності за період з 28.02.2019 по дату їх надання до контролюючого органу; до отримання від ліквідатора документів та проведення перевірки працівниками Головного управління ДПС у Запорізькій області не затверджувати ліквідаційний баланс банкрута та не приймати рішення про припинення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21:

- клопотання Головного управління ДПС у Запорізькій області залишено без задоволення;

- звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затверджено;

- банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, 69032, м. Запоріжжя, вул. Верхня, 7, код ЄДРПОУ 43210932 - ліквідовано;

- провадження у справі №908/1575/21 закрито;

- вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

З апеляційною скаргою на вказану ухвалу звернулося Головне управління ДПС у Запорізькій області, яке як вбачається з матеріалів справи не є учасником у даній справі про банкрутство.

Так, згідно з ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, норми якого підлягають застосуванню під час розгляду даної справи в силу вимог п.п. 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень цього Кодексу, учасниками у справі про банкрутство є сторони, арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Кодексом, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спір.

Сторони у справі про банкрутство - конкурсні кредитори (представник комітету кредиторів), забезпечені кредитори, боржник (банкрут).

Кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Порядок набуття кредитором (окрім кредитора, за заявою якого відкрито провадження у справі про банкрутство) статусу учасника провадження у справі про банкрутство визначається ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, згідно з ч. 1 якої конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, подані в межах строку, визначеного частиною першою цієї статті, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду.

За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.

Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Отже, набуття статусу кредитора законодавець пов`язує з наявністю у особи (як фізичної, так і юридичної) грошових вимог до боржника, поданих у встановленому Кодексом порядку та визнаних господарським судом.

Між тим, Головне управління ДПС у Запорізькій області до банкрута з заявою з грошовими вимогами не зверталося та до участі у справі про банкрутство, в іншому статусі ніж кредитор, місцевим господарським судом не залучалося.

При цьому слід зазначити, що КУзПБ розмежовує коло осіб, які є учасниками та сторонами у справі про банкрутство. Окрім того, КУзПБ передбачено розгляд в межах провадження у справі про банкрутство спорів за участю боржника, зокрема, спорів, які виникають при проведенні та виконанні результатів аукціонів, у тому числі про визнання недійсними договорів купівлі-продажу майна за правилами Господарського процесуального кодексу України (частина друга статті 7 КУзПБ).

Правовий аналіз положень КУзПБ свідчить, що поняття сторони спору за участю боржника, який розглядається судом в межах провадження у справі про банкрутство не є тотожним поняттю учасника (сторони) у справі про банкрутство, оскільки обмежується колом учасників яких стосуються спірні правовідносини (подібний висновок за тотожного правового регулювання спірного питання у Законі про банкрутство, сформовано у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 05.03.2020 у справі № 14/325"б").

Колегія суддів також враховує, що згідно з частиною 1 статті 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" визначено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Так, відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

У рішенні Європейського суду з прав людини від 18.11.2010 у справі "Мушта проти України" зазначено: "право на суд, одним з аспектів якого є право на доступ до суду, не є абсолютним, воно за своїм змістом може підлягати обмеженням, особливо щодо умов прийнятності скарги на рішення. Однак, такі обмеження не можуть обмежувати реалізацію цього права у такий спосіб або до такої міри, щоб саму суть права було порушено. Ці обмеження повинні переслідувати легітимну мету та має бути розумний ступінь пропорційності між використаними засобами та поставленими цілями. Норми, які регламентують строки подання скарг, безумовно, передбачаються для забезпечення належного відправлення правосуддя і дотримання принципу юридичної визначеності, а їх застосування має відповідати принципу юридичної визначеності та не перешкоджати сторонам використовувати наявні засоби; зацікавлені особи повинні розраховувати на те, що ці норми будуть застосовані".

Виходячи з приписів ст.ст. 55, 129 Конституції України, застосування та користування правами на судовий захист, апеляційний перегляд справи здійснюється у випадках та в порядку, встановлених законом.

Тобто, реалізація конституційного права, зокрема, на апеляційне оскарження судового рішення, ставиться в залежність від положень відповідних процесуальних норм, в даному випадку - норм Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 ГПК України, учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Частиною 1 ст. 254 ГПК України передбачено, що учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції.

Згідно з ч. 2 ст. 255 ГПК України, апеляційні скарги на ухвали суду першої інстанції можуть подавати учасники справи відповідно до цього Кодексу та Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як вже вище зазначалось, Головне управління ДПС у Запорізькій області не було учасником справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, відтак не має права на апеляційне оскарження ухвали Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21.

З огляду на обставини справи та зміст оскаржуваної ухвали не вбачає апеляційний суд і вирішення судом першої інстанції при її постановлені будь-яких прав, інтересів та (або) обов`язків апелянта.

Так, за приписами процесуального законодавства судове рішення, оскаржуване особою, яка не брала участі у справі, повинно безпосередньо стосуватися прав та обов`язків цієї особи, що випливають із сформульованого в пункті 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основних свобод положення про право кожного на справедливий судовий розгляд при визначенні його цивільних прав і обов`язків.

Отже, особа, яка звертається з апеляційною скаргою в порядку, передбаченому статтею 254 ГПК України, повинна довести, наявність у неї правового зв`язку зі сторонами спору або безпосередньо судовим рішенням через обґрунтування наявності трьох критеріїв: вирішення судом питання про її (1) право, (2) інтерес, (3) обов`язок і такий зв`язок має бути очевидним та безумовним, а не ймовірним.

Слід ураховувати, що судове рішення, оскаржуване не залученою до участі у справі особою, повинно безпосередньо стосуватися прав та обов`язків цієї особи, тобто судом має бути розглянуто й вирішено спір про право у правовідносинах, учасником яких на момент розгляду справи та прийняття рішення господарським судом першої інстанції є скаржник, або міститься судження про права та обов`язки цієї особи у відповідних правовідносинах.

Рішення є таким, що прийнято про права та обов`язки особи, яка не була залучена до участі у справі, якщо в мотивувальній частині цього рішення містяться висновки суду про права та обов`язки цієї особи, або у резолютивній частині рішення суд прямо вказав по права та обов`язки таких осіб. В такому випадку рішення порушує не лише матеріальні права осіб, не залучених до участі у справі, а й їх процесуальні права, що витікають із сформульованого в пункті 1 ст. 6 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод положення про право кожного на справедливий судовий розгляд при визначенні його цивільних прав і обов`язків. Будь-який інший правовий зв`язок між скаржником і сторонами спору не може братися до уваги (постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 11.07.2018 у справі № 911/2635/17).

Між тим, будь-яких висновків щодо вирішення прав, інтересів та обов`язків Головного управління ДПС у Запорізькій області ухвала Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21 не містить.

Головне управління ДПС у Запорізькій області у своєму клопотанні та апеляційній скарзі посилається на те, що у зв`язку зі зміною статусу боржника як платника податків, щодо якого було порушено провадження у справі про банкрутство, податковим органом було ініційовано проведення позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж та стверджує, що ліквідація платника податків унеможливлює реалізацію податковим органом повноважень щодо проведення перевірки.

За змістом норм статей 19-1, 41, 78 Податкового Кодексу України контролюючим органам державою делеговано повноваження контролю і справляння податків із суб`єктів підприємницької діяльності; функції контролю здійснюються шляхом проведення документальних позапланових перевірок, зокрема, у разі якщо розпочато процедуру припинення юридичної особи чи порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Перехід боржника до ліквідаційної процедури не перешкоджає податковим органам, вжити заходів щодо перевірки діяльності боржника на предмет наявності (відсутності) у нього заборгованості зі сплати податкових платежів, оскільки податковим законодавством України не визначається стадія процедури банкрутства, у якій така перевірка повинна бути проведена.

Аналогічну правову позицію викладено у постановах Верховного Суду від 22.07.2020 у справі № 904/4681/19, від 01.06.2021 у справі № 910/7888/20, зокрема, що норми чинного податкового законодавства та законодавства про банкрутство не містять заборони щодо проведення податковим органом перевірки боржника після визнання останнього банкрутом.

Колегія суддів зауважує, що провадження у даній справі про банкрутство було відкрито ухвалою Господарського суду Запорізької області 15.06.2021 та в цей же день здійснено оприлюднення відповідного оголошення (повідомлення) на офіційному веб-порталі судової влади України. 11.08.2021 постановою суду першої інстанції божника було визнано банкрутом, а 05.10.2021 ухвалою місцевого господарського суду затверджено звіт ліквідатора, ліквідовано юридичну особу та закрито провадження у справі.

Таким чином, апеляційний суд доходить висновку, що у Головне управління ДПС у Запорізькій області було достатньо часу для реалізації своїх повноважень щодо податкової перевірки платника податків - ТОВ Абрау Купаж та заявлення своїх грошових вимог у випадку їх наявності, в тому числі й після визнання боржника банкрутом. Водночас нездійснення чи перешкоди у здійсненні такої перевірки податковим органом не надає йому безумовного права на оскарження прийнятих у справі про банкрутство судових рішень.

Відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 264 ГПК України, суд апеляційної інстанції закриває апеляційне провадження, якщо: після відкриття апеляційного провадження виявилося, що апеляційну скаргу не підписано, подано особою, яка не має процесуальної дієздатності, або підписано особою, яка не має права її підписувати; після відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою, поданою особою з підстав вирішення судом питання про її права, інтереси та (або) обов`язки, встановлено, що судовим рішенням питання про права, інтереси та (або) обов`язки такої особи не вирішувалося.

Виходячи з усього вищевикладеного, апеляційний суд вважає за необхідне закрити апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Запорізькій області на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21 на підставі пункту 3 частини першої статті 264 Господарського процесуального кодексу України, оскільки скаржник не має статусу сторони чи учасника у справі № 908/1575/21 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Абрау Купаж, а ухвалою Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21 не вирішувались питання про права та інтереси та (або) обов`язки скаржника, отже Головне управління ДПС у Запорізькій області не наділено правом апеляційного оскарження у даній справі означеної ухвали суду першої інстанції.

При цьому варто зазначити, що закриття апеляційного провадження не може тлумачитися як порушення права на судовий захист та доступ до правосуддя, враховуючи процесуальні фільтри, встановлені процесуальним законодавством, які відповідають висновкам Європейського Суду з прав людини у рішеннях «Філіс проти Греції» §59, «Де Жуфр де ла Прадель проти Франції» §28 і «Станєв проти Болгарії» (ВП) §229.

З підстав наведеного та керуючись ст.ст. 234, 235, 254, 264, 270, 271, 281, 287 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Запорізькій області на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 05.10.2021р. у справі № 908/1575/21 закрити.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом двадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Повна ухвала складена та підписана 14.06.2022 року.

Головуючий суддя А.Є. Чередко

Суддя Л.А. Коваль

Суддя В.Ф. Мороз

Дата ухвалення рішення05.06.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104746251
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —908/1575/21

Ухвала від 05.06.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 10.05.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 11.04.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 20.02.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 20.02.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 10.01.2022

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 29.11.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 26.10.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 05.10.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 05.10.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні