Рішення
від 13.06.2022 по справі 200/1957/22
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 червня 2022 року Справа№200/1957/22

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабаш Г.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом Новомихайлівської сільської ради (ЄДРПОУ: 44370858, юридична адреса: 85654, Донецька область, Покровський район, с. Новомихайлівка, вул. Центральна, буд. 64; фактичне місцезнаходження: 85600, Донецька область, Покровський район, м. Мар`їнка, вул. Шевченка, 3) до Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ: 44070187, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59) про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Новомихайлівська сільська рада звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення від 19.11.2021 № 13838/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за донарахування податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску на суму 48060,03 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідач без законних підстав прийняв оскаржуване рішення, оскільки на нього розповсюджується дія пункту 9-4розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»тастатті 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції»в частині звільнення від відповідальності за невиконання обов`язків платника єдиного внеску з 14.04.2014 року до закінчення антитерористичної операції. Позивач не згоден з зазначеною вимогою, посилається на звільнення від відповідальності за невиконання обов`язків платника єдиного внеску, оскільки він знаходиться на території, де здійснюється антитерористична операція.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 04.02.2022 року відкрито провадження в адміністративній справі, за правилами спрощеного судового провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 14.06.2022 року відповідачу відмовлено у задоволенні клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Представник відповідача надав відзив на позовну заяву, відповідно до якого просив суд відмовити у задоволенні адміністративного позову. В обґрунтування відзиву на позовну заяву відповідач посилається на те, що під час документальної позапланової перевірки встановлено заниження позивачем додаткової бази нарахування єдиного внеску та несвоєчасного нарахування єдиного внеску.

Представник відповідача зазначає, що Законом України від 24.12.2015 № 911 скасовано норму, зазначену в пункті 9-4 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464-VI щодо звільнення від виконання обов`язків платників єдиного внеску.

Також відповідач вважає невірним посилання на практику Верховного Суду, оскільки викладена ним позиція стосується не застосування штрафних санкцій та нарахування пені лише за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску. За порушення, викладені в акті перевірки, накладені санкції за донарахування податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску. Тобто за такий вид порушення платники не були звільнені від відповідальності.

Враховуючи викладене представник відповідача вважає, що позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Новомихайлівська сільська рада зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб 06.04.2021, реєстраційний № 1002441270013000496, є платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, який перебуває на обліку в органі доходів і зборів, що розташований на території населеного пункту, включеного до переліку, що зазначений у ст. 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції, де проводилася антитерористична операція, розпочата на підставі відповідного Указу Президента України.

ГУ ДПС у Донецькій області з 21.10.2021 по 26.10.2021 проведено документальну позапланову невиїзну перевірку, зокрема, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 20.10.2021.

За результатам перевірки складено акт від 02.11.2021 року № 13075/05-99-07-19/05380384, яким встановлено порушення, зокрема:

-пунктів 1 і 4 частини 2 статті 6, частини 4 статті 7, частини 5 статті 8, частини 8 статті 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», пункту 51.1 статті 51, підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України в частині:

-заниження додаткової бази нарахування єдиного внеску на загальну суму 2445,55 грн., в тому числі за січень 2015 року в сумі 868,66 грн., лютий 2015 року в сумі 868,66 грн., І квартал 2021 року січень в сумі 90,45 грн, лютий в сумі 90,45 грн., березень в сумі 90,45 грн., ІІ квартал 2021 року квітень в сумі 436,88 грн. та відповідно занижено єдиний внесок нарахований на додаткову базу нарахування єдиного внеску на загальну суму 786,44 грн., в тому числі за січень 2015 року в сумі 315,32 грн., лютий 2015 року в сумі 315,32 грн., І квартал 2021 року січень в сумі 19,90 грн, лютий в сумі 19,90 грн., березень в сумі 19,90 грн., ІІ квартал 2021 року квітень в сумі 96,11 грн.

-несвоєчасного нарахування єдиного внеску на загальну суму 282463,75 грн., в тому числі за червень 2014 року в сумі 20434,37 грн., серпень 2014 року в сумі 15125,00 грн., вересень 2014 року в сумі 12752,83 грн., листопад 2014 року в сумі 10050,75 грн., січень 2015 року в сумі 9740,86 грн., І квартал 2021 року в сумі 12860,47 грн., ІІ квартал 2021 року в сумі 87299,27 грн.

-пункту 1 частини 2 статті 6 та абзацу 1 частини 8 статті 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» в частині несвоєчасно сплати суми єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за грудень 2020 року в сумі 4421,67 грн.

На підставі акту перевірки ГУ ДПС у Донецькій області прийнято рішення від 19.11.2021 № 13838/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску, яким до Новомихайлівської сільської ради за наслідками донарахування 283250,19 грн. єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на підставі пункту 3 частини 11 статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» застосовані штрафні санкції в розмірі 48060,03 грн., зокрема:

за не нарахований єдиний внесок за січень 2015 року 157,66 грн., за лютий 2015 року 157,66 грн., за І квартал 2021 року 17,91 грн., за ІІ квартал 2021 року 19,22 грн.

за своєчасно не нарахований єдиний внесок внаслідок несвоєчасного подання звіту за червень 2014 року 10217,19 грн., за серпень 2014 року 756,25 грн., за вересень 2014 року 6376,42 грн., за листопад 2014 року 5025,38 грн., за січень 2015 року 3896,34 грн., за І квартал 2021 року 12706,05 грн., за ІІ квартал 2021 року 8729,35 грн.

Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, які правові норми належить застосувати до цих правовідносин, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Частина 1 ст. 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування №2464-VI визначає платників єдиного внеску.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 4 вказаного Закону платниками єдиного внеску є, зокрема:

- роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами;

За приписами частини 2 статті 6 Закону №2464-VI платник єдиного внеску зобов`язаний:

1) своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок до податкового органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску;

4) подавати звітність, у тому числі про основне місце роботи працівника, про нарахування єдиного внеску в розмірах, визначених відповідно до цього Закону, у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до податкового органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та порядку, встановлені Податковим кодексом України. Форма, за якою подається звітність про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку), встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з ч. 2 ст. 6 вказаного Закону платник єдиного внеску, зокрема, зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Частина 8 ст. 9 вказаного Закону визначає, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов`язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з податковим органом за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Частиною 11 статті 25 Закону№2464-VI визначено, що податковий орган застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції:

3) за донарахування податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

Разом з вказаними нормами суд враховує наступне.

14.04.2014 року набрав чинності Указ Президента України від 14.04.2014 року №405/2014, яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 року Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення антитерористичної операції на території Донецької і Луганської областей.

15.10.2014 року набрав чинності Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (Закон від 02.09.2014 року № 1669-VII), який визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.

Статтею 2 вказаного Закону на час проведення антитерористичної операції встановлено мораторій на виконання договірних зобов`язань та на нарахування пені та штрафів на основну суму заборгованості за кредитними та іншими договірними зобов`язаннями, зокрема юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, що провадять (провадили) свою господарську діяльність на території населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція.

Пунктом 4 ст. 11 вказаного Закону внесено зміни до певних законів України, зокрема розділ VІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування доповнено пунктом 9-3 (який з 13.03.2015 року у зв`язку з набранням чинності Законом України від 02.03.2015 року

№ 219-VIII вважається пунктом 9-4) такого змісту:

Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року №405/2014, звільняються від виконання своїх обов`язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов`язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу..

Висновки щодо застосування вказаних норм права неодноразово викладалися в постановах Верховного Суду, зокрема від 04.09.2018 року в справі № 813/4430/16, 09.07.2019 року в справі №0240/2269/18-а, від 23.12.2019 року в справі №813/3277/18, від 03.04.2020 року в справі №822/2243/17, які відповідно до ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України мають бути враховані судом при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Відповідно до ч.ч. 1 3 ст. 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції цей Закон, зокрема втрачає чинність через шість місяців з дня завершення антитерористичної операції, крім пункту 4 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення цього Закону.

Дія цього Закону поширюється на період проведення антитерористичної операції та на шість місяців після дня її завершення.

Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Статтею 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції надано визначення термінів:

територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014;

період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, був затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року №1053-р, дію якого зупинено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 року №1079-р.

Вказаний Перелік втратив чинність у зв`язку з набранням чинності Переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, що затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 року №1275-р.

З 13.02.2020 року набрав чинності Закон України від 14.01.2020 року № 440-IX Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи, яким п. 9-4 розд. VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування виключено.

Отже, враховуючи наведені вимоги законодавства платники єдиного внеску, які перебували на обліку в органі доходів і зборів, що розташований на території населеного пункту, де проводилася антитерористична операція, та здійснювали свою господарську діяльність на території проведення антитерористичної операції, період проведення якої тривав, на період з 14.04.2014 по 12.02.2020 включно (період дії п. 9-4 розд. VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування) були звільнені від сплати сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, і відповідальність, штрафні та фінансові санкції, що передбачені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за невиконання обов`язків платника єдиного внеску, виключно у вказаний період до них не застосовувалася.

За таких обставин, застосування податковим органом штрафних санкцій за період, коли позивач в силу приписів закону був звільнений від притягнення до відповідальності, є безпідставним та суперечить закону.

Разом з цим, платник єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування не звільнений від відповідальності за порушення приписів Закону № 2464-VI, що відбулись після 12.02.2020. Інших доводів протиправності рішення податкового органу, крім посилання на п. 9-4 розд. VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, позивач не навів.

Отже, на підставі викладеного позов підлягає частковому задоволенню, а рішення відповідача від 19.11.2021 № 13838/05-99-07-22 визнанню протиправним та скасуванню в частині штрафних санкцій за не нарахований єдиний внесок за січень 2015 року 157,66 грн., за лютий 2015 року 157,66 грн., за своєчасно не нарахований єдиний внесок внаслідок несвоєчасного подання звіту за червень 2014 року 10217,19 грн., за серпень 2014 року 756,25 грн., за вересень 2014 року 6376,42 грн., за листопад 2014 року 5025,38 грн., за січень 2015 року 3896,34 грн., а всього на суму 26586,90 грн.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивачем при зверненні до суду сплачений судовий збір у розмірі 2481,00 грн.

Керуючись статтями 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Новомихайлівської сільської ради (ЄДРПОУ: 44370858, юридична адреса: 85654, Донецька область, Покровський район, с. Новомихайлівка, вул. Центральна, буд. 64; фактичне місцезнаходження: 85600, Донецька область, Покровський район, м. Мар`їнка, вул. Шевченка, 3) до Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ: 44070187, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення від 19.11.2021 № 13838/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за донарахування податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску в частині штрафних санкцій за період червень 2014 року лютий 2015 року на суму 26586,90 грн.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ: 44370858, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59) на користь Новомихайлівської сільської ради (ЄДРПОУ: 44370858, юридична адреса: 85654, Донецька область, Покровський район, с. Новомихайлівка, вул. Центральна, буд. 64; фактичне місцезнаходження: 85600, Донецька область, Покровський район, м. Мар`їнка, вул. Шевченка, 3) витрати, пов`язані зі сплатою судового збору у розмірі 1372,49 грн.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Г.П. Бабаш

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104789291
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —200/1957/22

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 13.06.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабаш Г.П.

Ухвала від 13.06.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабаш Г.П.

Ухвала від 04.02.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабаш Г.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні