Ухвала
від 15.06.2022 по справі 711/2477/22
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Номер провадження 1-кс/711/737/22

Справа № 711/2477/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 червня 2022 року слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у приміщенні суду в м. Черкаси клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12021250000000761 від 23.06.2021, за ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, погодженим прокурором відділуЧеркаської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 , внесеним у кримінальному провадженні №12021250000000761 від 23.06.2021, за ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Своє клопотання слідчий обґрунтував тим, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зловживаючи своїм службовим становище, діючи всупереч служби, умисно з корисливих мотивів та в інтересах третіх осіб, не маючи ніяких правових підстав та законних повноважень, без відповідних рішень ІНФОРМАЦІЯ_2 на надання дозволу на розробку та виготовлення технічної документації із землеустрою, використовуючи завідомо підроблені бланки державних актів на право приватної власності на землю, які були видані та оформленні на підставних осіб, здійснили через кадастрових реєстраторів ІНФОРМАЦІЯ_3 в Державному земельному кадастрі, державну реєстрацію земельних ділянок, що розташовані на території м. Умань, а саме: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 ; АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 та інші, які в подальшою реалізували за грошові кошти на користь іноземних громадян, чим здійснили вибуття нерухомого майна, яке перебувало в комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_2 , спричинивши державі тяжкі наслідки.

Органом досудового розслідування, було вилучено два рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 №368 від 10.08.2000 «Про приватизацію земельних ділянок». Вивченням вказаних рішень, було встановлено, що вони різняться між собою в частині відсутності адрес земельних ділянок, які планувалися на приватизацію, що розташовані за адресами: АДРЕСА_3 передано ОСОБА_5 , АДРЕСА_2 передано ОСОБА_6 , АДРЕСА_8 - передано ОСОБА_7 , АДРЕСА_10 передано ОСОБА_8 , АДРЕСА_1 передано ОСОБА_9 , АДРЕСА_2 передано ОСОБА_10 , АДРЕСА_11 передано ОСОБА_11 .

Відповідно до висновку судово-технічної експертизи №1340/17-23, 794-798/18-23 від 30.08.2018, аркуш 2-й рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 №368 від 10.08.2000, яке було вилучено в ході проведення тимчасового доступу до документів в ІНФОРМАЦІЯ_2 від 25.09.2017 - текст типографічних даних та решта друкованого тексту рішення №368 (1-му, 2-му та 3-му аркушах), надруковані із використанням різних друкуючих пристроїв. Друкований текст на 2-му аркуші рішення №368 було надруковано вірогідно не одномоментно з друкованим текстом на 1-му та 2-му аркуші рішення №368.

Проведеним розслідуванням встановлено, що 26.02.2019 між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_12 та ФОП « ОСОБА_13 » укладено договір на проведення робіт, а саме з виготовлення технічної документації із землеустрою земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_3 , яку безпосередньо замовили невстановлені особи. Договір був виготовлений у двох примірниках, по одному для кожної сторони.

При цьому, директор ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_12 який діючи за попередньою змовою із іншими невстановленими особами, подали ОСОБА_13 тим самим використали оригінал завідомо підробленого державного акту на землю серії ЯЖ №607142 від 23.10.2003, який був заповнений на ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

26.04.2019 державний реєстратор ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_14 діючи разом із директором ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_12 та іншими невстановленими особами, на підставі поданої ними заяви здійснив державну реєстрацію права власності нерухомого майна, а саме на земельну ділянку, яка розташована в АДРЕСА_3 , площею 1,5789 га за ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », при цьому використали оригінал завідомо підробленого державну акту на землю серії ЯЖ №607142 від 23.10.2003, який був заповнений на ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». Таким чином, із власності громади м. Умань у незаконний спосіб вибуло нерухоме майно, а саме: земельна ділянка за кадастровим №7110800000:04:004:0129, площею 1,5789, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 .

У подальшому, 07.05.2019 між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ОСОБА_15 було укладено договір купівлі-продажу №1447, земельна ділянка за кадастровим №7110800000:04:004:0129, площею 1,5789, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 .

Допитом свідка ОСОБА_15 було встановлено, що вона дійсно у 2019 році придбала вказану землю в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », зокрема в 2021 році їй зателефонували з ІНФОРМАЦІЯ_2 та повідомили, що вказану землю потрібно повернуть так як вона незаконно переоформлена на неї. Дану проблему вирішував із працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_12 , яка у червні заявою вказану землю повернула в міську раду, та подальшому в кінці грудня, повторно оформила договір купівлі-продажу вищевказаної земельної ділянки.

Відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_7 №10-23-0.31-1721/2-21 від 22.03.2021 встановлено, що відомості про державну реєстрацію та видачу державного акту на землю серії ЯЖ №607142 від 23.10.2003 в книгах реєстрації державних актів на право власності відсутні.

В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що до скоєння вказаного злочину ймовірно можуть бути причетні ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_1 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_17 , прож. АДРЕСА_12 , який має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_2 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_10 , який має у власному користуванні номери мобільного телефону НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_11 , АДРЕСА_13 , який має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_12 , прож. АДРЕСА_14 , яка має у власному користуванні номери мобільного телефону НОМЕР_7 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », НОМЕР_8 , оператора мобільного зв`язку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Вказані особи можуть володіти інформацією стосовно обставин вчинення вказаного вище злочину, та отримання даної інформації допоможе відтворити повний ланцюг та виявити повне коло осіб, які задіяні до вчинення вказаних кримінальних правопорушень.

Враховуючи вище вказані обставини, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення та передумови які йому сприяли, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів в частині інформації про телефонні з`єднання, із указанням «IMEI» по абонентським номерам, НОМЕР_1 , НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_2 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », які перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_15 , НОМЕР_8 , оператора мобільного зв`язку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_16 , якими користуються ОСОБА_16 , ОСОБА_18 , ОСОБА_21 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 за період часу з 01.02.2021 по 14.06.2022.

Крім того, ініціатор клопотання вказує, що після введення в Україні воєнного стану до Кримінального процесуального кодексу України внесено ряд змін, що стосуються отримання тимчасового доступу до речей і документів.

Так, Законом України № 2137-IX від 15.03.2022, що набрав чинності 22.03.2022, розділ IX Кримінального процесуального кодексу України «Перехідні положення» доповнено пунктом 20-7 такого змісту: «Під час дії надзвичайного або воєнного стану на території України тимчасовий доступ до речей і документів, визначених у пунктах 2, 5, 7, 8 частини першої статті 162 цього Кодексу, здійснюється на підставі постанови прокурора, погодженої з керівником прокуратури».

Водночас, питання особливого режиму кримінального провадження в умовах воєнного стану визначені ст. 615 Кримінального процесуального кодексу України. Відповідно до п. 2 ч. 1 вказаної норми в редакції Закону України № 2201-IX від 14.04.2022, що набрав чинності 01.05.2022, повноваження, передбачені ст. 163 КПК України виконує керівник відповідного органу прокуратури за відсутності об`єктивної можливості виконання таких повноважень слідчим суддею без виокремлення речей і документів певних категорій. Відповідно, згідно наведених норм законодавства умовою виконання не слідчим суддею повноважень, передбачених ст. 163 КПК України загалом, є відсутність об`єктивної можливості виконання таких повноважень слідчим суддею.

В судове засідання слідчий не з`явився. Надав суду заяву про розгляд клопотання без його участі та без фіксації судового процесу технічними засобами, підтримав клопотання та просив суд його задовольнити.

Представники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в судове засідання не викликалися відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши клопотання та надані слідчим матеріали з кримінального провадження №12021250000000761 від 23.06.2021, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання слідчого.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 39 Закону України «Про телекомунікації» оператор і провайдер телекомунікацій зобов`язаний зберігати записи про надані телекомунікаційні послуги протягом строку позовної давності, визначеного законом, та надавати інформацію про надані телекомунікаційні послуги в порядку, встановленому законом.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить зокрема, інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.

Згідно п. п. 1.2. ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Разом з тим, відповідно до п. 20-7 Розділу XІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» КПК України, під час дії надзвичайного або воєнного стану на території України тимчасовий доступ до речей і документів, визначених у пунктах 2,5,7,8 частини першої статті162 цього Кодексу, здійснюється на підставі постанови прокурора, погодженої з керівником прокуратури.

Так, Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX(зі змінами, внесеними Указом від 14.03.2022 №133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 №2119-IX, Указом від 18.04.2022 №259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 №2212-IX, Указом від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженим Законом України №2263-IX від 22.05.2022), введено в Україні воєнний стан із 05 години 30хвилин 24.02.2022, строком на 30діб та у подальшому продовжено строк його дії з 05години 30хвилин 25 травня 2022 року строком на 90діб.

Відповідно до ст. 12-2 Закону України № 389-VIII від 12.05.2015 із змінами «Про правовий режим воєнного стану» в умовах режиму воєнного стану суди, органи та установи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України. Повноваження судів, органів та установ системи правосуддя, передбачені Конституцією України, в умовах правового режиму воєнного стану не можуть бути обмежені.

Статтею 124 Конституції України визначено, що правосуддя в Україні здійснюють виключно суди, делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються. Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За приписами статті 5 Закону України № 1402-VIII від 02.06.2016 «Про судоустрій і статус суддів», правосуддя в Україні здійснюється виключно судами та відповідно до визначених законом процедур судочинства.

Порядок кримінального провадження на території України визначається лише кримінальним процесуальним законодавством України. Кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексута іншихзаконів України (ст.1 КПК України).

Система норм КПК України чітко визначає, що повноваження будь-якого суб`єкта кримінального процесу визначаються лише цим Кодексом.

Крім того, згідно ч. 3 ст. 7 КПК України зміст та форма кримінального провадження в умовах воєнного стану повинні відповідати загальним засадам кримінального провадження, зазначеним у частині першій цієї статті, з урахуванням особливостей здійснення кримінального провадження, визначених розділом IX-1цього Кодексу.

Частиною першою статті 9 КПК України визначено, що під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов`язані неухильно додержуватися вимог Конституції України, КПК України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства.

У свою чергу, пункт 18 частини першої статті 3 КПК України визначає: «слідчий суддя- суддя суду першої інстанції, до повноважень якого належить здійснення у порядку, передбаченому цим Кодексом, судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні…».

Таким чином, законодавець чітко визначив роль слідчого судді у системі кримінального судочинства: забезпечити, аби правоохоронні органи під час здійснення наданих їм повноважень не порушували права, свободи і інтереси особи.

Це завдання може виправдати різноманітні повноваження слідчого судді, спрямовані на забезпечення прав, свобод і інтересів осіб, навіть якщо вони недостатньо чітко передбачені законодавством. Приклад таких повноважень можна знайти у статті 206 КПК України, коли законодавство зобов`язує слідчого суддю «вжити необхідних заходів», не визначаючи перелік цих заходів.

Відповідно до вимог ч.3 ст. 26 КПК України, слідчий суддя, суд у кримінальному провадженні вирішують лише ті питання, що винесені на їх розгляд сторонами та віднесені до їх повноважень цим Кодексом. Тобто, враховуючи сферу дії принципу диспозитивності, процесуальний закон чітко зазначає, у який спосіб суд, слідчий суддя вирішують питання. Таким чином, слідчий суддя має вирішувати питання, які віднесені до його повноважень процесуальним законом і саме у спосіб, передбачений процесуальними нормами.

Кримінальне процесуальне законодавство за своєю суттю складає корпус положень, які обмежують свободу дій держави при розслідувані кримінальних правопорушень. Сенс кримінального процесуального законодавства у демократичній країні полягає у тому, щоб збалансувати цей легітимний інтерес у розслідуванні кримінальних правопорушень з іншими- не менш важливими - цінностями і інтересами суспільства: захистом від надмірного втручання держави у приватну сферу, захистом від свавілля, цінністю особистої свободи, запобіганню приниженню гідності, цінністю сімейних зв`язків, свободою підприємницької діяльності тощо.

Слідчий суддя звертає увагу на те, що питання особливого режиму кримінального провадження в умовах воєнного стану визначені ст.615 КПК України. Відповідно до п. 2 ч.1 вказаної норми, у редакції Закону України №2201-IX від 14.04.2022, що набрав чинності 01.05.2022, повноваження, передбачені ст. 163 КПК України виконує керівник відповідного органу прокуратури за відсутності об`єктивної можливості виконання таких повноважень слідчим суддею без виокремлення речей і документів певних категорій. Відповідно, згідно з наведеними нормами законодавства, умовою виконання не слідчим суддею повноважень, передбачених ст. 163 КПК України загалом, є відсутність об`єктивної можливості виконання таких повноважень слідчим суддею.

Так, враховуючи ту обставину, що на території Черкаської області, зокрема безпосередньо у місті Черкаси, на момент розгляду даного клопотання не ведуться активні бойові дії, тому у слідчого судді Придніпровського районного суду м.Черкаси наявна об`єктивна можливість здійснювати свої повноваження.

Відповідно до ст. 132 КПК України, - застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань у кримінальному провадженні №12021250000000761 від 23.06.2021 здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 364 КК України.

За даними здобутими під час досудового розслідування, встановлено що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зловживаючи своїм службовим становище, діючи всупереч служби, умисно з корисливих мотивів та в інтересах третіх осіб, не маючи ніяких правових підстав та законних повноважень, без відповідних рішень ІНФОРМАЦІЯ_2 на надання дозволу на розробку та виготовлення технічної документації із землеустрою, використовуючи завідомо підроблені бланки державних актів на право приватної власності на землю, які були видані та оформленні на підставних осіб, здійснили через кадастрових реєстраторів ІНФОРМАЦІЯ_3 в Державному земельному кадастрі, державну реєстрацію земельних ділянок, що розташовані на території м. Умань, а саме: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 ; АДРЕСА_4 ; АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 ; АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 та інші, які в подальшою реалізували за грошові кошти на користь іноземних громадян, чим здійснили вибуття нерухомого майна, яке перебувало в комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_2 , спричинивши державі тяжкі наслідки.

В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що до скоєння вказаного злочину ймовірно можуть бути причетні ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_1 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_17 , прож. АДРЕСА_12 , який має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_2 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_10 , який має у власному користуванні номери мобільного телефону НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_11 , АДРЕСА_13 , який має у власному користуванні номер мобільного телефону НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_12 , прож. АДРЕСА_14 , яка має у власному користуванні номери мобільного телефону НОМЕР_7 , оператора мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », НОМЕР_8 , оператора мобільного зв`язку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Вказані особи можуть володіти інформацією стосовно обставин вчинення вказаного вище злочину, та отримання даної інформації допоможе відтворити повний ланцюг та виявити повне коло осіб, які задіяні до вчинення вказаних кримінальних правопорушень. А отже відомості про зв`язок вказаних споживачів телекомунікаційних послуг за період часу з 01.02.2021 по 14.06.2022 має істотне значення для кримінального провадження.

Слідчим доведено, що:

- інформація про з`єднання споживачів телекомунікаційних послуг, перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », які надають телекомунікаційні послуги;

- сама по собі та в сукупності з іншими документами кримінального провадження, інформація про зв`язок абонентів з вказаними вище номерами має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

- відомості про зв`язок вказаних вище абонентів можуть бути використані, як доказ у кримінальному провадженні та іншим способом неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, 162-164 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 про здійснення тимчасового доступу до речей і документів задовольнити.

Надати тимчасовий доступ старшому слідчому СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 до документів, а саме до:

1. Інформації про зв`язок кінцевих обладнань споживача телекомунікаційних послуг, з прив`язкою до базових станцій та з указанням серійного номеру (ІМЕІ) мобільного терміналу, який використовувався з вказаною сім карткою у період часу з 01.02.2021 по 14.06.2022, по абонентським номерам, НОМЕР_1 , НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_2 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , що перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », розташоване за адресою: АДРЕСА_15 .

2. Інформації про зв`язок кінцевих обладнань споживача телекомунікаційних послуг, з прив`язкою до базових станцій та з указанням серійного номеру (ІМЕІ) мобільного терміналу, який використовувався з вказаною сім карткою у період часу з 01.02.2021 по 14.06.2022, по абонентському номеру , НОМЕР_8 , що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_16 .

Зобов`язати ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » виготовити на паперовому та/або електронному носії документ за вказаним вище абонентським номером та періодом часу з прив`язкою до місцевості.

Строк дії цієї ухвали до 15.07.2022 року.

Роз`яснити ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », що відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали суду, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на отримання вказаної інформації, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Повний текст ухвали виготовлено 15.06.2022 року.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення15.06.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104795082
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —711/2477/22

Ухвала від 15.06.2022

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Казидуб О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні