Постанова
від 15.07.2010 по справі 2а-4696/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.6.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 липня 2010 року Справа № 2а-4696/10/1270

Луганський окружний адмін істративний суд у складі

головуючого судді: Гончаро вої І.А.,

за участю секретаря: Лейбен ко О.Д.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Державної податко вої інспекції в Артемівськом у районі у м.Луганську до При ватного підприємства «Ескор т-Л», третя особа - Виконавчи й комітет Луганської міської ради, про припинення юридичн ої особи,

ВСТАНОВИВ:

11 червня 2010 року позивач звер нувся до Луганського окружно го адміністративного суду з позовом, в якому просив припи нити юридичну особу - Прива тне підприємство «Ескорт-Л» у зв' язку із наявністю в Єди ному державному реєстрі запи су про відсутність юридично ї особи за вказаним її місцез находженням.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав, надав пояснення, аналогі чні викладеним у позовній за яві.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, п ричини неявки суду не відомі , про дату слухання справи пов ідомлявся належним чином.

Представник третьої особи Виконавчого комітету Луганс ької міської ради у судове за сідання не з' явився, до поча тку слухання справи до суду н адійшов відзив на позовну за яву, в якому він просив виріш ити питання відповідно до ді ючого законодавства. Крім то го, послався на те, що керівни ку ПП «Ескорт-Л» направляло ся повідомлення № 01-13/1804 про необ хідність подання державному реєстратору картки про підт вердження відомостей про юри дичну особу до 04.12.2009 року. Вказа не повідомлення повернулося з відміткою відділення зв' язку про відсутність юридич ної особи за вказаним її місц езнаходженням. На підставі ц ього 17.12.2009 року державним реєст ратором Виконавчого комітет у Луганської міської ради вн есено запис до Єдиного держа вного реєстру за № 13821430002014543 про в ідсутність юридичної особи П П «Ескорт-Л» за вказаним її м ісцезнаходженням.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню повністю з огляду на таке .

Державна реєстрація юриди чної особи Приватного підпри ємства «Ескорт-Л», ідентифік аційний код 35707793, проведена Вик онавчим комітетом Лугансько ї міської ради 12.02.2008 року за № 1382102 0000014543. Засновником підприємств а є Захарова Ольга Василівн а.

Приватне підприємство «Ес корт-Л» перебуває на обліку в Державній податковій інспек ції в Артемівському районі у м.Луганську з 13.02.2008 року.

Відповідно до ст. 33 Закону Ук раїни від 15 травня 2003 року № 755-IV « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців» юридична особа п рипиняється в результаті пер едання всього свого майна, пр ав та обов' язків іншим юрид ичним особам - правонаступни кам у результаті злиття, приє днання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результ аті ліквідації за рішенням, п рийнятим засновниками (учасн иками) юридичної особи або уп овноваженим ними органом, за судовим рішенням або за ріше нням органу державної влади, прийнятим у випадках, передб ачених законом.

У відповідності до ч. 2 ст. 38 За кону України від 15 травня 2003 ро ку № 755-IV «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців» підстав ами для постановлення судово го рішення щодо припинення ю ридичної особи, що не пов'язан о з банкрутством юридичної о соби, зокрема є:

- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;

- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;

- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;

- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;

- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.

Приймаючи до уваги наявніс ть в Єдиному державному реєс трі запису про відсутність ю ридичної особи за вказаним ї ї місцезнаходженням, у суду є підстави для припинення юри дичної особи відповідача.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про д ержавну податкову службу в У країні» органи державної под аткової служби у випадках, в м ежах компетенції та у порядк у, встановлених законами Укр аїни, мають право звертатися у передбачених законом випа дках до судових органів із за явою (позовною заявою) про ска сування державної реєстраці ї суб' єкта підприємницької діяльності.

Зазначені повноваження ор ганів державної податкової с лужби щодо звернення до суду із заявою (позовною заявою) пр о скасування державної реєст рації суб'єкта підприємницьк ої діяльності слід розуміти як право на позов про припине ння юридичної особи або підп риємницької діяльності фізи чної особи - підприємця на під ставі Закону України від 15 тра вня 2003 року № 755-IV «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» , оскільки відповідно до прик інцевих положень зазначеног о Закону, який набрав чинност і з 01 липня 2004 року, закони та нор мативно-правові акти, прийня ті до набрання чинності цим З аконом, діють у частині, що не суперечить цьому закону.

Таким чином, органи державн ої податкової служби мають п раво звертатися до суду з поз овами про припинення юридичн ої особи.

Відповідно до статті 10 Зако ну України від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про державну податкову с лужбу в Україні» до функцій о рганів державної податкової служби належить контроль за своєчасністю, достовірністю , повнотою нарахування та спл ати податків та зборів (обов'я зкових платежів), контроль за своєчасністю подання платни ками податків бухгалтерськи х звітів і балансів, податков их декларацій, розрахунків т а інших документів, пов'язани х з обчисленням податків, інш их платежів, а також перевірк а достовірності цих документ ів щодо правильності визначе ння об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших п латежів.

З метою реалізації вказано ї основної функції податково го органу Закон України від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про державн у податкову службу в Україні » визначив право органів дер жавної податкової служби зді йснювати документальні неви їзні перевірки, а також плано ві та позапланові виїзні пер евірки своєчасності, достові рності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов'язкових платежів), додерж ання валютного законодавств а; одержувати у платників под атків (посадових осіб платни ків податків) пояснення з пит ань, що виникають під час пере вірок та стосуються реалізац ії повноважень органів держа вної податкової служби, вста новлених цим та іншими закон ами України; вимагати від пла тників податків, діяльність яких перевіряється, усунення виявлених порушень податков ого законодавства, контролюв ати виконання законних вимог посадових осіб органів держ авної податкової служби, а та кож припинення дій, які переш коджають здійсненню повнова жень посадовими особами орга нів державної податкової слу жби.

Вказана норма кореспондує з нормами Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів», якими визначені підстав и для постановлення судового рішення про припинення юрид ичної особи внаслідок наявно сті в Єдиному державному реє стрі запису про відсутність особи за її місцезнаходження м та неподання податкової зв ітності протягом року, оскіл ьки тільки за умови знаходже ння юридичної особи за місце знаходженням та наявності по даткової звітності можливо р еалізувати основну контроль ну функцію податкового орган у.

За таких обставин, суд вважа є, що в судовому засіданні зна йшли підтвердження підстави для припинення юридичної ос оби відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України від 15 травня 2003 року № 75 5-IV «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» суд, який по становив рішення щодо припин ення юридичної особи, що не по в'язане з банкрутством юриди чної особи, у день набрання та ким рішенням законної сили н аправляє його копію державно му реєстратору за місцезнахо дженням юридичної особи для внесення до Єдиного державно го реєстру запису про судове рішення.

Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, а також те, що позив ач відповідно до п. 15 ст. 4 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни від 21 січня 1993р. №7-93 “Про держа вне мито” від сплати державн ого мита (судового збору) звіл ьнений, судові витрати у цій с праві не підлягають стягненн ю з відповідача, оскільки у сп равах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважень, а ві дповідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.

Керуючись ст. 33, ст. 38 Закону Ук раїни від 15 травня 2003 року № 755-IV « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців», ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Де ржавної податкової інспекці ї в Артемівському районі у м. Луганську задовольнити повн істю.

Припинити юридичну особу - Приватне підприємство «Еско рт-Л» (ідентифікаційний код 357 07793), місцезнаходження: м. Луган ськ, кв.Ольховський, 6/153, зареєс троване Виконавчим комітето м Луганської міської ради 29.11.19 94 року, свідоцтво № 113.

Після набрання постановою законної сили направити її к опію державному реєстратору за місцезнаходженням юридич ної особи (Виконавчий коміте т Луганської міської ради, мі сцезнаходження: 91000, м. Луганськ , вул. Коцюбинського, 14) для внес ення до Єдиного державного р еєстру запису про судове ріш ення щодо припинення юридичн ої особи.

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Заява про апеляційне оска рження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови в повному обсязі відпо відно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному об сязі. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у с трок, встановлений для подан ня заяви про апеляційне оска рження. Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений цим Кодексо м, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.

< Резолютивна частина >

< Текст >

Суддя Гончарова І.А.

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.07.2010
Оприлюднено29.07.2010
Номер документу10481528
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4696/10/1270

Постанова від 15.07.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Гончарова І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні