Постанова
від 08.06.2022 по справі 380/10332/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 червня 2022 рокуЛьвівСправа № 380/10332/21 пров. № А/857/566/22Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді:Запотічного І.І.,

суддів:Бруновської Н.В., Довгої О.І.,

при секретарі судового засідання:Омеляновській Л.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2021 року (головуючий суддя Кузан Р.М., ухвалене у м.Львові, повний текст складено 13.12.2021) у справі № 380/10332/21 за адміністративним позовом Спільного Українсько-польського Товариства з обмеженою відповідальністю «Термобуд» до Головногго управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

25.06.2021р. Спільне Українсько-Польське Товариство з обмеженою відповідальністю Термобуд (далі позивач СУП ТзОВ Термобуд), звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач, ГУ ДПС у Львівській області), в якому просило скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Львівській області від 12.02.2021 №00017130902.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 01.12.2021р. позов задоволено повністю.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, його оскаржив відповідач ГУ ДПС в Львівській області подавши апеляційну скаргу до Восьмого апеляційного адміністративного суду, в якій покликаючись на неповне та неправильне встановлення обставин справи, порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та прийняти нгове, яким в задоволенні позову відмовити.

В обгрунтування апеляційної скарги, зокрема, зазначає, що позивач заперечуючи зберігання придбаного пального згідно акцизних накладних №214 від 04.05.2020, № 219 від 04.05.2020, № 276 від 25.05.2020, № 309 від 11.06.2020 від постачальника ПП «Ірена» посилається на те, що таке пальне ним було безпосередньо залито у паливні баки належних йому транспортних засобів, однак не надає жодних підтверджуючих з цього приводу обставин. Посилаючись на ту обставину, що пунктом поставки придбаного пального згідно акцизних накладних зазначено смт.Шкло, позивач не наводить доказів обгрунтування, чому саме за цією адресою здійснювалась поставка даного пального, а не за місцем знаходження платника податків та місцем здійснення основної господарської діяльності позивача (с.Новий Яр) та доказів того, що саме там знаходились належні йому транспортні засоби і що саме там (смт.Шкло) здійснювалась їх заправка в паливні баки. Зазначає, що позивач не надає жодних обгрунтувань також щодо того, в якому саме обємі у баки здійснювалась заправка пальним, адже немає доказів про те, що ці баки на момент поставки пального були повністю порожніми.

Позивач з підстав викладених у письмових поясненнях на апеляційну скаргу не погоджується з доводами апелянта та просить оскаржуване судове рішення залишити без змін.

В судовому засіданні представник апелянта надав пояснення аналогічні викладеним в апеляційній скарзі, просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову.

В судовому засіданні представник позивача заперечив проти апеляційної скарги, просив оскаржуване судове рішення залишити без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, обговоривши доводи апеляційної скарги, письмових пояснень, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань СУП ТзОВ Термобуд зареєстроване 06.01.1999; видами діяльності підприємства, внесеними до (КВЕД) є: 22.21 Виробництво плит, листів, труб і профілів із пластмас (основний) 22.23 Виробництво будівельних виробів із пластмас 23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н.в.і.у. 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

СУП ТзОВ «Термобуд» здійснює господарську діяльність у с.Новий Яр, Яворівського району Львівської області, де розташовані виробничі потужності підприємства (цех, адміністративна та офісна будівлі).

Для здійснення своєї господарської діяльності позивач користується транспортними засобами, які належать СУП ТзОВ Термобуд на праві власності. Зокрема:

- транспортний засіб марки MAN, модель Т15, тип - загальний вантажний, платформа, номер шасі - НОМЕР_1 , д.н.з. НОМЕР_2 ;

- транспортний засіб марки MAN, модель - LE 12.220, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_3 , д.н.з. НОМЕР_4 ;

- транспортний засіб марки MAN, модель 8.163, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_5 , д.н.з. НОМЕР_6 ;

- транспортний засіб марки MAN, модель 8.224, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_7 , д.н.з. НОМЕР_8 ;

- транспортний засіб - Автонавантажувач валковий, модель - ДВ 1792.45.20, д.н.з НОМЕР_9 .

Як вірно встановлено судом першої інстанції, 26.05.2020 позивачем було подано до ГУ ДПС у Львівській області заяву на видачу ліцензії на право зберігання пального для власних потреб та проведено оплату за ліцензію.

17.06.2020, на підставі вказаної вище заяви ГУ ДПС у Львівській області видано СУП ТзОВ Термобуд ліцензію №13330414202000959 на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки строком дії до 17.06.2025.

В подальшому, на підставі наказу ГУ ДПС у Львівській області від 24.12.2020 № 5018 та направлень від 24.12.2020 № 8321, 8322 посадовими особами відповідача 06.01.2021 проведена у СУП ТзОВ Термобуд фактична перевірка місця зберігання пального за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Новий Яр.

За результатами вказаної перевірки складено акт №13/43/09.01/30274892 від 11.01.2021 про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктом господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі та зберігання алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального та встановлено, що СУП ТзОВ Термобуд за адресою Яворівський район, с.Новий Яр, здійснює зберігання дизельного пального на підставі ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) від 17.05.2020 № 13330414202000959, термін дії з 17.06.2020 до 17.06.2025. У своїй діяльності СУП ТзОВ Термобуд використовує резервуар ємністю 10000 л.

Також, в Акті перевірки зазначено, що підприємство до дати отримання ліцензії на зберігання пального придбало дизельне пальне від ПП Ірена ЄДРПОУ 13807069 згідно з акцизними накладними № 214 від 04.05.2020, № 219 від 04.05.2020, № 276 від 25.05.2020, № 309 від 11.06.2020, загальним обсягом (л) 5349,2 літри.

На підставі таких висновків відповідач вказує на порушення позивачем вимог ч. 1 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в частині зберігання пального для власних потреб без наявної діючої ліцензії.

Відтак, на підставі вказаного акта перевірки ГУ ДПС у Львівській області прийнято податкове повідомлення-рішення №00017130902 від 12.02.2021 про застосування штрафних (фінансових) санкцій до СУП ТзОВ Термобуд за порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в сумі 500000,00 грн.

За наслідками розгляду скарги СУП ТзОВ Термобуд в адміністративному порядку, Державною податковою службою України прийнято рішення від 28.05.2021 №12061/6/99-00-06-03-02-06, яким податкове повідомлення-рішення від 12.02.2021 №00017130902 залишено без змін.

Позивач вважаючи вищезазначене податкове повідомлення-рішення протиправним, звернувся до суду з позовом для захисту своїх прав та законних інтересів.

Перевіряючи законність та обгрунтованість оскаржуваного рішення суду першої інстанції, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ч.1, ч.8 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995р. №481/95-ВР (далі Закон №481/95-ВР) оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Відповідно до визначення, наведеного у статті 1 Закону №481/95-ВР, місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.

Згідно абз.8 ч.2 ст.17 Закону №481/95-ВР, до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії в розмірі 500000 грн.

Порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону №481/95-ВР, затверджено постановою Кабінету Міністрів України №790 від 02.06.2003 (далі - Порядок №790), пунктом 5 якого передбачено, що підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є акт перевірки додержання суб`єктом господарювання встановлених законодавством вимог, обов`язкових для виконання під час здійснення оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, складений органом, що видав ліцензію, у якому зазначається зміст порушення і конкретні порушені норми законодавства.

Як вбачається з матеріалів справи, висновки Акту перевірки обґрунтовані тим, що СУП ТзОВ «Термобуд» до моменту отримання ліцензії у травні та червні 2020 року було придбано дизельне пальне, що підтверджується відповідними акцизними накладними, а тому податковий орган дійшов висновку, що позивач зберігав пальне без наявної ліцензії.

В той же час, заперечуючи факт зберігання пального, позивач вказує на те, що дизпаливо, про яке йде мова в акті перевірки, не було у нього на зберіганні, оскільки воно відразу ним використовувалось шляхом заправки власних транспортних засобів, що не є зберіганням палива у розумінні вимог чинного законодавства.

Як вірно зазначено судом першої інстанції, місце зберігання пального визначено як місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Однак, в Акті перевірки не вказано, у якій ємності чи споруді, розташованій за адресою Яворівський район, с. Новий Яр, позивач зберігав пальне.

Тобто, факт зберігання СУП ТзОВ Термобуд пального податковим органом обґрунтовано виключно наявністю акцизних накладних від 04.05.2020, від 28.05.2020 та від 11.06.2020, складених МПП Ірена, без реального встановлення факту зберігання позивачем пального та без визначення конкретного місця зберігання.

Згідно ст. 231 Податкового кодексу України платник податку при ввезенні на митну територію України пального або спирту етилового, з якого сплачено акцизний податок, або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу, або реалізації пального або спирту етилового зобов`язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий, зобов`язана скласти акцизну накладну в одному примірнику у разі реалізації пального або спирту етилового:

а) з акцизного складу: для власного споживання чи промислової переробки або на обсяги втраченого у межах та/або понад встановлені норми втрат, зіпсованого, знищеного, у тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов`язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування у процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування пального або спирту етилового; будь-яким іншим особам - не платникам податку; платнику податку, суб`єкту господарювання, який не є платником податку, особі, яка не є суб`єктом господарювання, у паливний бак транспортного засобу через паливороздавальну або оливороздавальну колонку з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним; платнику податку в паливний бак транспортного засобу через паливороздавальну або оливороздавальну колонку з акцизного складу, який не є місцем роздрібної торгівлі пальним; пального у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно); у паливний бак транспортного засобу, обладнання або пристрою; при заправленні повітряних суден бензинами авіаційними або паливом для реактивних двигунів;

б) з акцизного складу пересувного: для власного споживання чи промислової переробки або на обсяги втраченого/зіпсованого/знищеного пального або спирту етилового; будь-яким іншим особам - не платникам податку.

Згідно розділу ІІ Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №218 від 25.02.2016, акцизна накладна складається при кожній повній або частковій операції з реалізації пального.

Акцизні накладні, в тому числі ті, що не надаються отримувачу пального, реєструються в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

У верхній лівій частині акцизної накладної, яка не надається отримувачу пального, зазначається тип причини: 1 - отримувач не є платником акцизного податку з реалізації пального (кінцевий споживач та суб`єкти господарювання відсутні в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального); 2 - пальне відвантажується на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Кодексу; 3 - пальне відвантажено з метою власного споживання; 4 - втрачене пальне, щодо якого відповідно до пункту 216.3 статті 216 розділу VI Кодексу не виникає податкове зобов`язання з акцизного податку; 5 - зіпсоване, знищене, втрачене пальне, щодо якого відповідно до пункту 214.7 статті 214 розділу VI Кодексу виникає податкове зобов`язання з акцизного податку; 6 - виробництво пального в споживчій тарі ємністю до двох літрів (включно).

Відповідно до п.п.14.1.6. ст.14 ПК України акцизний склад - це:

а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;

б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Не є акцизним складом: г) паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої.

Не є акцизним складом пересувним: транспортний засіб, що використовується суб`єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу та платником акцизного податку, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки; паливний бак транспортного засобу.

Критерій, визначений цим підпунктом, щодо загальної місткості ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не застосовується до ємностей суб`єктів господарювання, які є розпорядниками хоча б одного акцизного складу; приміщення або територія незалежно від загальної місткості розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального, власником або користувачем яких є суб`єкт господарювання - платник єдиного податку четвертої групи, який отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 10000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам; паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої; приміщення або територія, у тому числі платника податку, де зберігається або реалізується виключно пальне у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару.

З врахуванням наведених нормативних положень, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом зберігання пального є акцизним складом. Однак, не є акцизним складом, зокрема, паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, одним із видів діяльності позивача є виробництво плит, листів, труб і профілів із пластмас (основний) та вантажний автомобільний транспорт.

Як зазначає позивач, СУП ТзОВ Термобуд у спірний період реалізувало виготовлені пінополістирольні плити та будівельні матеріали на умовах договору поставки від 10.01.2020 № 10/2020.

На виконання зафіксованих у договорі поставки № 10/2020 умов постачання та з метою підтвердження факту перевезення пінополістирольних плит та будівельних матеріалів замовнику, СУП ТзОВ Термобуд складено Товарно-транспортні накладні від 04.05.2020 № 96, 97, 98, від 25.05.2020 № 134, 135, 133, 139, 132, від 11.06.2020 № 150, 151, 153,152, 149.

Для поставки та продажу товару, у своїй діяльності позивач використовував низку транспортних засобів, баки яких після отримання дизельного палива від МПП Ірена мали заправлятися, а саме: транспортний засіб MAN, модель Т15, тип - загальний вантажний, платформа, номер шасі - НОМЕР_1 , д.н.з. НОМЕР_2 ; транспортний засіб марки MAN, модель - LE 12.220, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_3 , д.н.з. НОМЕР_4 ; транспортний засіб марки MAN, модель 8.163, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_5 , д.н.з. НОМЕР_6 ; транспортний засіб марки MAN, модель 8.224, тип - Бортовий - С, номер шасі - НОМЕР_7 , д.н.з. НОМЕР_8 .

Поставка дизельного пального для позивача здійснювалась МПП Ірена відповідно до договору №ДГ-69 від 30.10.2017.

Відповідно до умов вказаного договору постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупця нафтопродукти, в подальшому іменовані товар, а покупець прийняти товар від постачальника та оплатити його вартість на умовах Договору .

Відповідно до п.п.1.2 вказаного Договору, кількість, асортимент та ціна товару узгоджується сторонами додатково та визначається у видаткових накладних. Пунктом 3.3 цього Договору встановлено, що товар постачається покупцю перевізником за вибором постачальника.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, на користь СУП ТзОВ Термобуд було здійснено постачання дизельного палива (УКТ ЗЕД 2710194300) в об`ємі 1320 л, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000200 від 04.05.2020, в об`ємі 2000 л, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000250 від 25.05.2020, в об`ємі 2020 л, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000283 від 11.06.2020.

Також, за фактами поставки пального МПП Ірена складено та зареєстровано акцизні накладні №214, №219 від 04.05.2020, №276 від 25.05.2020, №309 від 11.06.2020.

Вказані акцизні накладні складені постачальником в одному примірнику з відображенням коду операції для складання в одному примірнику 3, тобто реалізація пального для власного споживання покупцем. При цьому, в акцизних накладних не вказано даних про акцизний склад (основний чи пересувний) покупця, куди здійснено відвантаження пального. Адреса поставки вказана: Львівська область, Яворівський район, смт.Шкло.

Відтак, вказані акцизні накладні підтверджують загальний обсяг реалізованого позивачу від МПП Ірена пального для контролю сплати акцизного податку, однак не містять даних про акцизний склад, куди було відвантажено таке пальне.

Разом з тим суд першої інстанції вірно звернув увагу, що в акцизних накладних вказано адресу поставки: Яворівський район, смт.Шкло, тоді як місце здійснення господарської діяльності позивачем та місце розташування його об`єктів нерухомості - Яворівський район, с.Новий Яр.

В той же час, позивачем долучено до матеріалів справи інформацію про технічні характеристики належних йому транспортних засобів та лист офіційного дилера МАН Трак енд Бас Юкрейн, згідно з якими за технічними характеристиками заводу-виробника на автомобілях МАН стандартний об`єм паливних баків становить 400 літрів. Крім цього, наявна можливість встановлення додаткових паливних баків, на підтвердження чого позивачем долучено фотографії транспортних засобів та встановлених на них паливних баків.

Також слід зазначити, що обсяг придбаного позивачем пального, з урахуванням загального об`єму паливних баків належних позивачу транспортних засобів, дозволяє дійти висновку про можливість відвантаження такого пального безпосередньо у паливні баки. Факт використання позивачем пального для власних цілей підтверджується також долученими позивачем до матеріалів справи актами списання дизпалива №СпТ-000011 від 05.05.2020, №СпТ-000029 від 12.06.2020 та №СпТ-000018 від 26.05.2020

З урахуванням наведеного колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що описані в Акті перевірки акцизні накладні самі по собі не підтверджують факту зберігання СУП ТзОВ «Термобуд» пального.

Отже матеріалами фактичної перевірки не підтверджується факт зберігання у спірний період пального, придбаного позивачем у МПП Ірена для власних потреб. За результатами перевірки, ГУ ДПС у Львівській області лише констатував факт отримання позивачем пального в певний період часу.

Колегія суддів вважає, що відповідачем також не було враховано специфіку господарської діяльності СУП ТзОВ Термобуд (вантажний автомобільний транспорт, яким доставлялася виготовлена продукція) та не було встановлено вчинення подальших дій із пальним, у зв`язку із чим в акті перевірки не було зазначено періоду зберігання такого пального.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що факт отримання позивачем пального не є доказом зберігання такого пального протягом певного часу.

Відтак суд першої інстанції прийшов до вірного висновку, що відповідачем не доведено факту зберігання СУП ТзОВ Термобуд пального. При цьому, надані відповідачем акцизні накладні, підтверджуючі придбання позивачем 04.05.2020, 25.05.2020 та 11.06.2020 у постачальника МПП Ірена пального у загальній кількості 5320 л, є беззаперечним доказом придбання такого пального, але аж ніяк не доказом його зберігання СУП ТзОВ «Термобуд» в розумінні ст.1 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального.

З врахуванням наведеного суд першої інстанції прийшов до вірного висновку про задоволення позовних вимог та визнання протиправним і скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та прцесуального права.

Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, а доводи апелянта не спростовують висновків суду з наведених вище мотивів, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржуване судове рішення без змін.

Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2021 року у справі № 380/10332/21 без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття, оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя І. І. Запотічний судді Н. В. Бруновська О. І. Довга Повне судове рішення складено 17.06.2022

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104818384
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —380/10332/21

Ухвала від 27.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 13.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 07.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 21.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 16.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 18.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 08.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 27.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні