Ухвала
від 21.06.2022 по справі 295/5588/22
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/5588/22

1-кс/295/2738/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.06.2022 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання подане слідчим СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів у кримінальному провадженні № 12021060530000011 від 28.01.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191ККУкраїни та додані документи, -

У С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся до Богунського районного суду м. Житомира із клопотанням, в якому зазначено, що під час досудового розслідування встановлено, що 28.10.2020 між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 28/10/20 про закупівлю робіт.

За умовами вищевказаного договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зобов`язувалось виконати будівельні роботи по об`єкту «Поточний ремонт приміщень та фасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування проектно-кошторисної документації)», вартістю 1555630,80 грн.

Оплата робіт проведена в повному обсязі, однак роботи виконані не якісно, не у повному обсязі, маються видимі дефекти, а також частина робіт не виконана в цілому.

Крім того, при проведенні попереднього огляду місць виконання робіт встановлено, що роботи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконані не якісно та не в повному обсязі.

Таким чином, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з метою отримання завищених сум отриманих коштів, внесли недостовірні відомості до Актів виконаних робіт форми КВ-2В та КВ-3, які стали підставою для перерахування коштів, з метою подальшого їх привласнення.

З огляду на викладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність у вилучені документів, що стосуються укладення і виконання умов договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з приводу проведення будівельних робіт по об`єкту «Поточний ремонт приміщень та фасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування проектно-кошторисної документації)».

Отримані речі в сукупності з іншими матеріалами досудового розслідування мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, мають значення речових доказів і потребують подальшого дослідження та будуть використані в ході досудового розслідування кримінального провадження при призначенні відповідних криміналістичних експертиз, допитах свідків та при проведенні інших слідчих дій, в яких виникне необхідність.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав до суду заяву, в якій просить проводити розгляд справи без його участі, клопотання підтримала та просила його задовольнити.

Згідно вимог ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебували речі та автомобіль, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх змін, переховування або знищення.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотання доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Беручи до уваги викладене вище, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, враховуючи, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ мають значення для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12021060530000011 ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та іншим слідчим слідчої групи дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ), а саме:

-договору №28/10/20про закупівлюробіт від28.10.2020,укладеного міжкомунальним закладом« ІНФОРМАЦІЯ_1 »Житомирської обласноїради таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »з приводупроведення будівельнихробіт пооб`єкту «Поточнийремонт приміщеньта фасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 заадресою: АДРЕСА_1 (коригуванняпроектно-кошторисноїдокументації)» з усіма змінами, доповненнями, додатками та додатковими угодами, документами щодо укладення та виконання вказаних договорів, у тому числі тендерної документації, пропозицій учасників, протоколів розкриття пропозицій, їх оцінки, акцепт пропозицій, повідомлення про визначення переможця, первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів, пов`язаних з виконанням робіт, в тому числі:заяв, листів, договорів підряду, договорів субпідряду, договорів-замовлень, договорів купівлі-продажу, договорів поставки, договорів відповідального зберігання та інших договорів та угод з усіма змінами, доповненнями, додатками, специфікаціями; відомостей обсягів робіт; графіків виконання робіт; договірних цін; зведених кошторисних розрахунків; оборотно-сальдових відомостей; актів виконаних робіт, актів здачі-прийомки продукції, актів приймання робіт (наданих послуг), дефектних актів, актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт; підсумкових відомостей ресурсів; головних книг; платіжних доручень; рахунків-фактур; банківських виписок; платіжних доручень; накладних, звітів про витрати матеріалів; актів звірок; видаткових-накладних; товарно-транспортних накладних та інших документів щодо використання матеріалів, машин та працівників; сертифікатів на матеріали (в тому числі сертифікатів відповідності), податкових накладних; рахунків-фактур, відомостей про обсяги робіт, протоколів погодження договірної ціни; кошторисів, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), проектно-кошторисну документацію, в тому числі ПОБ (проект організації будівництва), експертних звітів, протоколів випробувань, розрахунків, листів, претензій, календарних планів виконання робіт, платіжних доручень тощо;

-журналів авторського, технічного нагляду проведених будівельних робітпо об`єкту«Поточний ремонтприміщень тафасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 заадресою: АДРЕСА_1 (коригуванняпроектно-кошторисноїдокументації)» за умовами договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

-проектів виконання будівельних робітпо об`єкту«Поточний ремонтприміщень тафасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 заадресою: АДРЕСА_1 (коригуванняпроектно-кошторисноїдокументації)» за умовами договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

-журналів обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), матеріальних звітів (форма М-19), звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у зіставленні з виробничими нормами (форма М-29) проведених будівельних робітпо об`єкту«Поточний ремонтприміщень тафасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 заадресою: АДРЕСА_1 (коригуванняпроектно-кошторисноїдокументації)» за умовами договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

-типових форм первинних облікових документів з обліку роботи будівельних машин та механізмів проведених будівельних робітпо об`єкту«Поточний ремонтприміщень тафасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 заадресою: АДРЕСА_1 (коригуванняпроектно-кошторисноїдокументації)» за умовами договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

-положень та інструкцій, якими визначався порядок підготовки, укладення та виконання умов договору № 28/10/20 про закупівлю робіт від 28.10.2020, укладеного між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з приводу проведення будівельних робіт по об`єкту «Поточний ремонт приміщень та фасаду ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування проектно-кошторисної документації)», у тому числі внутрішніх нормативно-правових актів підприємства, наказів, інструкцій, положень, рішень, протоколів засідань, листувань, доповідних записок, а також тих, що визначають предмет договору, умови оплати, строк дії тощо.

Строк дії ухвали встановити до 20.07.2022.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_10 Перекупка

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення21.06.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104862537
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/5588/22

Ухвала від 21.06.2022

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні