Постанова
від 21.06.2022 по справі 200/12531/21
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 червня 2022 року справа №200/12531/21

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді Міронової Г.М., суддів:Блохіна А.А.,Казначеєва Е.Г.,розглянув у письмовому провадженніапеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій областіна рішенняДонецького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2021 р. (у повному обсязі судове рішення складено 24 грудня 2021 у м. Слов`янськ Донецької області) у справі№ 200/12531/21 (головуючий І інстанції суддя Кошкош О.О.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісні рішення» до Державної податкової служби України (відповідач 1), Головного управління ДПС у Донецькій області(відповідач 2)провизнання протиправними та скасування рішень комісії, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

23.09.2021 року позивач звернувся до суду зпозовом, в якому просиввизнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області:

- від 11.06.2021 № 2758956/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.05.2021 № 17 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 11.06.2021 № 2758957/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 13.05.2021 № 19 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 11.06.2021 № 2758958/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 14.05.2021 № 22 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 30.08.2021 № 3041497/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.07.2021 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 28.08.2021 № 3033206/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 13.07.2021 № 22 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 27.07.2021 № 2906015/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 11.06.2021 № 21 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- від 27.08.2021 № 3028340/42892837 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.07.2021 № 19 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкові накладні датою їх фактичного надходження;

- вирішити питання судових витрат (т. 1 а.с. 1-13).

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2021 рокуусправі№ 200/12531/21 позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області про відмову у реєстрації податкових накладних від 11.06.2021 № 2758956/42892837, від 11.06.2021 року № 2758957/42892837, від 11.06.2021 року № 2758958/42892837, від 30.08.2021 № 3041497/42892837, від 28.08.2021 № 3033206/42892837, від 27.07.2021 № 2906015/42892837, від 27.08.2021 № 3028340/42892837.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 12.05.2021 № 17, від 13.05.2021 № 19, від 14.05.2021 № 22, від 02.07.2021 № 6, від 13.07.2021 № 22, від 11.06.2021 № 21, від 12.07.2021 № 19датою їх подання.

Вирішено питання судових витрат (т. 2 а.с. 218-225).

Відповідачемподано апеляційну скаргу, в якійапелянт просить скасувати рішення суду першої інстанціїта ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що у зв`язку з ненаданням позивачем розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків щодо придбання товарів та реалізації товарів/послуг комісією відповідача правомірно прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі п. 11 Порядку № 520.

Згідноп. 1 ч. 1ст. 311 КАС Українисправу розглянуто в порядку письмового провадження.

Справа розглянута поза датою, визначеною в ухвалі суду від 2 лютого 2022 року, з огляду на прийняття Верховною Радою України Законів України «Про правовий режим воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, від 15 березня 2022 року № 2119-IX, від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, від 22 травня 2022 року № 2263-1Х, якими в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року і продовжено його до 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року.

Відповідно до ч. 1ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатковоподаними доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводівта вимог апеляційної скарги.

Судамипершоїта апеляційної інстанцій встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервісні рішення» (ідентифікаційний код 42892837) зареєстроване як юридична особа, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис, в стані припинення не перебуває.

Видами діяльності позивача є: 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (основний) 55.10 Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування 56.21 Постачання готових страв для подій 56.30 Обслуговування напоями 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах 47.26 Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах 47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах 47.23 Роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах 47.22 Роздрібна торгівля м`ясом і м`ясними продуктами в спеціалізованих магазинах 47.21 Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 81.30 Надання ландшафтних послуг 43.21 Електромонтажні роботи.

Між позивачем та ПАТ «Артвайнері» укладено договір № 13/04/2020 від 08 квітня 2020 року, згідно якого позивач зобов`язується поставляти у власність покупця обладнання та/або виконувати роботи по монтажу поставленого обладнання (т.1 а.с. 30-34).

Відповідно до п. 2.2 договору № 13/04/2020 від 08.04.2020, вартість обладнання вказується у відповідних Специфікаціях та накладних, які оформлюються письмово та після підписання Сторонами є невід`ємними частинами даного Договору.

Вартість робіт вказується у відповідних Специфікаціях та Актах прийманняпередачі виконаних робіт, які оформлюються письмово та після підписання Сторонами є невід`ємними частинами даного Договору (п. 2.3 Договору).

На виконання умов вищевказаного договору між позивачем та ПАТ «Артвайнері» укладено Специфікацію № 10 від 15.12.2020, згідно якої позивач зобов`язується передати покупцеві обладнання та роботи, а саме: вентилятор RV 315 L у кількості 1 шт., вартість разом з ПДВ 6950,00 грн., сума з ПДВ 6950,00 грн.; SVF 70-40/35-4D+FC у кількості 1 шт., вартість разом з ПДВ 42571,40 грн., сума з ПДВ 42571,40 грн.; вентилятор SVB (AVB) 80-50/50-4D+FC у кількості 1 шт., вартість разом з ПДВ 55150,00 грн., сума з ПДВ 55150,00 грн., роботи з монтажу вентиляції з витратними матеріалами на об`єкті покупця: дегустаційний зал, у кількості 1 послуга/робота, вартість разом з ПДВ 319088,38 грн., сума з ПДВ 319088,38 грн. (т.1 а.с. 35-36).

В подальшому позивачем складено рахунок на оплату № 35 від 02.04.2021, податкову накладну № 17 від 12.05.2021 на загальну суму 50000,00 грн. та направлено її 28.05.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 19, 37).

З отриманої квитанції J1201012, реєстраційний номер документу 9140852925, вбачається, що документ прийнято, реєстрацію зупинено.

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 20).

У повідомленні № 1 від 04.06.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 21).

11.06.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 2758956/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 17 від 12.05.2021 (т.1 а.с. 23-24).

18.06.2021 позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка рішенням від 24.06.2021 № 29379/42892837/2 залишена без задоволення (т.1 а.с. 26, 28).

Оплата за договором в сумі 50000 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить платіжне доручення № 1583 від 12.05.2021 (т.1 а.с. 39).

Позивачем складено податкову накладну № 19 від 13.05.2021 на загальну суму 50000,00 грн. та направлено її 28.05.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 40).

За отриманою квитанцією J1201012, реєстраційний номер документу 9140839414, документ прийнято, реєстрацію зупинено (т. 1 а.с. 41).

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 2 від 04.06.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 42).

11.06.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення № 2758957/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 19 від 23.05.2021 (т.1 а.с. 44-45).

18.06.2021 позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка рішенням від 24.06.2021 № 29380/42892837/2 залишена без задоволення (т.1, а.с. 46, 48).

Оплата за договором в сумі 50000 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить платіжне доручення № 1625 від 13.05.2021 (т.1 а.с. 58).

Крім того, позивачем складено податкову накладну № 22 від 14.05.2021 на загальну суму 28636,50 грн. та направлено її 28.05.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 69).

Отримана квитанція J1201012, реєстраційний номер документу 9140853000, з якої видно, що документ прийнято, реєстрацію зупинено (а.с. т. 1 а.с. 60).

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 3 від 04.06.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 61).

11.06.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 2758958/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 22 від 23.05.2021 (т.1 а.с. 63-64).

18.06.2021 позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка рішенням від 24.06.2021 № 29381/42892837/2 залишена без задоволення (т.1, а.с. 64, 67).

Оплата за договором в сумі 28636,50 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить платіжне доручення № 1665 від 14.05.2021 (т.1 а.с. 77).

01 червня 2021 року між позивачем та ПАТ «Артвайнері» укладено договір № 01/06/21, згідно якого позивач зобов`язується виконати роботи з технічного обслуговування обладнанняпуф - топів у кількості 8 штук на об`єктах замовника (т.1 а.с. 102-107).

В п. 3.1 договору № 01/06/21 від 01.06.2021 занотовано, що вартість робіт визначається на підставі договірної ціни, яка узгоджується сторонами у відповідних додатках, що після підписання Сторонами є невід`ємними частинами даного Договору.

На виконання умов вищевказаного договору між позивачем та ПАТ «Артвайнері» укладено Додаток № 1 від 01.06.2021, згідно якого позивач зобов`язується виконати роботи, а саме: заміна повітряних фільтрів у кількості 8 шт., вартість разом з ПДВ 670,00 грн., сума з ПДВ 5360,00 грн.; чистка усіх теплообмінників та випарників, дренажних систем у кількості 8 шт., вартість разом з ПДВ 550,00 грн., сума з ПДВ 4400,00 грн.; контроль тиску холодоагенту високого і низького тиску на працюючій установці у кількості 8 шт., вартість разом з ПДВ 480,00 грн., сума з ПДВ 1840,00 грн., натяжка ременів на вентиляторах, контроль роботи підшипників, пофазовий контроль робочих струмів на двигунах компресорів, вентиляторів, у кількості 8 шт., вартість разом з ПДВ 496,00 грн., сума з ПДВ 3968,00 грн.; контроль системи автоматики, ревізія електричних контактів та усіх електричних систем у кількості 8 шт., вартість разом з ПДВ 490,00 грн., сума з ПДВ 3920,00 грн. (т.1 а.с. 108).

В подальшому позивачем складено рахунок на оплату № 95 від 17.06.2021, акт про надання послуг № 126 від 02.07.2021, податкову накладну № 6 від 02.07.2021 на загальну суму 32121,60 грн. та направлено її 28.07.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. (т.1 а.с. 96, 109-110).

Згідно отриманої квитанції J1201012, реєстраційний номер документу 9209489091, документ прийнято, реєстрацію зупинено (т.1, а.с. 97) .

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонувалось надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 13 від 20.08.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 98).

30.08.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 3041497/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 6 від 02.07.2021 (т.1 а.с.100-101).

Оплата за договором в сумі 32121,60 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить заключна виписка(т.1 а.с. 111).

01 червня 2021 року між позивачем та ТОВ «Східтрансбуд» укладено договір № 01/06-21, згідно якого позивач зобов`язується поставити обладнання для кондиціювання (т.1 а.с. 118-122).

За змістом п. 3.1 договору № 01/06-21 від 01.06.2021, асортимент, кількість та вартість товару остаточно узгоджується та відображується у видаткових накладних до Договору.

На виконання умов вищевказаного договору між позивачем та ТОВ «Східтрансбуд» укладено видаткову накладну № 143 від 15.07.2021 на постачання фотокаталітичного очищувача повітря із зволоженням, у кількості 1 шт., сума без ПДВ 17083,33 грн, усього з ПДВ 20500,00 грн., видаткову накладну № 144 від 15.07.2021 на постачання кондиціонера, у кількості 1 шт., сума без ПДВ 2050,000 грн, усього з ПДВ 24600,00 грн (т.1 а.с. 125, 126).

В подальшому, позивачем складено рахунок на оплату № 115 від 9.07.2021, податкову накладну № 22 від 13.07.2021 на загальну суму 45100,00 грн. та направлено її 27.07.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 112,123)

Згідно отриманої квитанції J1201012, реєстраційний номер документу 9207154289, документ прийнято, реєстрацію зупинено (т. 1 а.с. 113).

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 8509, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 10 від 13.08.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 114).

28.08.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення № 3033206/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 22 від 13.07.2021 (т.1 а.с.116).

Оплата за договором в сумі 45100,00 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить заключна виписка(т.1, а.с. 127).

25 травня 2021 року між позивачем та ТОВ «Хозхімсервіс» укладено договір № 88/25, згідно якого позивач зобов`язується за завданням замовника власними силами і на свій ризик поставити обладнання для опалення і виконати роботи з монтажу на об`єкті замовника, з використанням матеріалів, як власних, так і спеціально придбаних (т.1 а.с. 136-137).

П. 2.1 договору № 88/25 від 25.05.2021 встановлено, що ціна цього Договору визначається на підставі суми всіх Специфікацій, які є невід`ємною частиною Договору.

На виконання умов вищевказаного договору між позивачем та ТОВ «Хозхімсервіс» укладено специфікацію № 1 від 25.05.2021 на постачання товарів та виконання робіт, на загальну суму з ПДВ 878300,00 грн. (т.1 а.с.138-140).

В подальшому позивачем складено відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи № 1, розрахунок № 5, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 1, рахунок на оплату № 81 від 26.05.2021, податкову накладну № 21 від 11.06.2021 на загальну суму 100000,00 грн. та направлено її 30.06.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1, а.с. 131, 141-159).

Згідно отриманої квитанції J1201012, реєстраційний номер документу 9173556521, документ прийнято, реєстрацію зупинено (т. 1 а.с. 132).

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонувалось надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 7 від 20.07.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 133).

27.07.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 2906015/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 21 від 11.06.2021 (т.1 а.с.34).

Оплата за договором в сумі 100000,00 грн. здійснена шляхом перерахування грошових коштів на рахунок позивача, про що свідчить заключна виписка(т.1 а.с. 160).

Також позивачем складено податкову накладну № 19 від 12.07.2021 на загальну суму 150000,00 грн. та направлено її 23.07.2021 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т. 1 а.с. 161).

З отриманої квитанції J1201012, реєстраційний номер документу 9204035132, слідує, що документ прийнято, реєстрацію зупинено (т. 1 а.с. 162).

КодиУКТЗЕД/ДКППтовару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, її відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонується надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У повідомленні № 8 від 12.08.2021 позивач надав копії первинних документів та пояснення щодо наявності та достатності обсягу постачання товару (т.1 а.с. 163).

27.08.2021 комісією Державної податкової служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 3028340/42892837 про відмову в реєстрації податкової накладної№ 19 від 12.07.2021 (т.1 а.с.165).

При вирішенні справи суд виходить з наступного.

Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами (пп.14.1.60 п. 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

За правилами пункту187.1 статті 187 Податкового кодексу Українидатою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Абзацом 1 пункту201.1 статті 201 Податкового кодексу Українивизначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін

Вимоги абзацу першого пункту201.7 статті 201 Податкового кодексу Українивстановлюють: податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Пунктом201.10 статті 201 Податкового кодексу Українивизначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абз. 1).

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (абз. 2).

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження (абз. 3).

Абзацом п`ятим пункту201.10 статті 201 Податкового кодексу Українизакріплено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

За правилами абзацу дев`ятого пункту201.10 статті 201 Податкового кодексу Українидатою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

За унормуванням абзацу десятого пункту201.10 статті 201 Податкового кодексу Україниякщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цьогоКодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац тринадцятий пункту201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Пунктом201.16 статті 201 Податкового кодексу Україниокреслено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затвердженийпостановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246(у редакціїпостанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017№ 341).

Зміст пунктів 12, 13 цього Порядку передбачає: після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться їх перевірки, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом - Порядок № 1165), що набрав чинності 01.02.2020.

Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1165 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктом 5Порядку № 1165 обумовлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку; показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 6 Порядку № 1165 занотовано, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 обумовлено:у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Критерії ризиковості платника затверджені Додатком № 1до Порядку № 1165.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту201.16 статті 201 Податкового кодексу Українизупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначений Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 520 від 12.12.2019 (надалі за текстом - Порядок № 520).

За приписами пунктів 2, 3 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до п.4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст. 42 Кодексу.

Пунктами 10-12 Порядку № 520 відзначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пункт 20 Порядку № 1246встановлює, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Затверджена Порядком № 520 форма рішення про відмову в реєстрації податкової накладної передбачає необхідність визначення контролюючим органом документупереліку - документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством, що не був наданий шляхом його підкреслення.

Водночас, в квитанціях про зупинення реєстрації спірних податкових накладних відповідачем не наведено конкретного переліку документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію цієї податкової накладної.

Головнеуправління ДПС у Донецькій області є суб`єктом владних повноважень у розумінні положеньКодексу адміністративного судочинства України(далі -КАС України), має спеціальну правосуб`єктність. За частиною 2статті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Обов`язок надання документів платником податків кореспондує із правом контролюючого органу на витребування в платника податків певних документів у передбачених законом випадках.

Втім, контролюючий орган під час витребування від платника податків документів, має визначити їх перелік, платник податку має чітко розуміти що саме від нього вимагає орган владних повноваженьта мати можливість передбачати наслідки своєї поведінки в залежності від виконання чи невиконання вимоги контролюючого органу. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не довільно, на власний розсуд. Відсутність чіткої вимоги податкового органу до платника податків стосовно надання певного документу виключає можливість визнання правомірним застосування до такого платника негативних наслідків через невиконання такої вимоги.

Така правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 30.01.2020 у справі № 300/148/19.

Суд наголошує, що рішення відповідача про відмову в реєстрації податкової накладної є актом індивідуальної дії.

Правовий акт індивідуальної дії виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому він адресований.

Загальною рисою, яка відрізняє індивідуальні акти управління, є їх виражений правозастосовний характер.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі "Суомінен проти Фінляндії" від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Суд відзначає, що рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Натомість, рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у даному випадку не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку позивача виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

При виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин судом враховуються, зокрема, правові позиції наведені в постановах Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справах № 640/10988/20 та № 640/11321/20.

В свою чергу, відповідачв апеляційній скарзі вказує на ненадання позивачем необхідних документів.

Суд вважає, що надані позивачем документи є достатньою підставою для реєстрації податкової накладної, будь-яких розбіжностей ці документи не містять, а реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків.

В свою чергу відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не довів наявності підстав для відмови у реєстрації вищезазначеної податкової накладної.

Актів перевірок щодо встановлених фактів порушення порядку реєстрації податкових накладних, декларування, визначення об`єкту оподаткування, формування податкового кредиту та/абонесплати, в тому числі податків в межах спірних правовідносин відповідачами суду не було надано. Як і не надано доказів того, що існують судові рішення або у провадженні судів України перебувають справи щодо визнання господарського зобов`язання недійсним у відповідності до ст. 208 ГК України.

Як встановлено судами, позивач надав документи, які, на його переконання, є достатніми для підтвердження наданих ним пояснень.

Інформація з баз даних АІС «Податковий блок» та податкова є неприйнятною, оскільки не ґрунтується на безпосередньому аналізі первинних документів та не є належним доказом в розумінні процесуального закону. Крім того, податкове законодавство не ставить у залежність податковий облік (стан) певного платника податку-покупця від перебування його контрагента за юридичною адресою, дотримання ним податкової дисципліни та правильності ведення податкового або бухгалтерського обліку.

Аналогічна правова позиція міститься у численних рішеннях Верховного Суду, в тому числі постановах від 06.02.2018 року у справі № 816/166/15-а (№ К/9901/8403/18), від 27.03.2018 року в справі № 816/809/17.

Враховуючи наведене, суд апеляційної інстанції погоджує висновок суду першої інстанції, що прийняті комісією Головного управління ДПС у Донецькій області рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 11.06.2021, 30.08.2021, 28.08.2021, 27.07.2021, 27.08.2021 через ненадання позивачем документів за відсутності факту витребування певних документів відповідачем, є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, суд зазначає наступне.

Положення підпункту 201.16.4 пункту201.16 статті 201 Податкового кодексу Українипередбачає, що податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється, зокрема у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Аналогічна норма передбачена пунктом 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затвердженийпостановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.

Виходячи із вимог зазначеної норми, належним способом відновлення порушеного права платника податків є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні, адже саме останній здійснює адміністрування та ведення реєстру, згідно з п.14.1.60 ст. 14 Податкового кодексу України,про що вірно зазначено судом першої інстанції.

Такий висновок узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеній в постанові Верховного Суду від 10 квітня 2020 року у справі № 819/330/18.

Україна визнала юрисдикцію Європейського суду з прав людини (надалі - ЄСПЛ) щодо всіх питань, пов`язаних із тлумаченням і застосуваннямКонвенції про захист прав людини і основоположних свобод1950 р. (ст. 1 Закону України "Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 р., Першого протоколу та протоколів № 2, 4, 7 та 11 до Конвенції" від 17.07.1997 р.).

За унормуваннямст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини"суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Крім того, за приписами частини другоїстатті 6 КАС Українисуд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Отже, судова практика ЄСПЛ є джерелом права і суди зобов`язані керуватись нею.

В свою чергу, у справі "Салов проти України" (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89) ЄСПЛ наголосив на тому, що згідно статті 6 Конвенції рішення судів достатнім чином містять мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були почуті, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя (рішення у справі "Hirvisaari v. Finland", заява № 49684/99; від 27 вересня 2001 р., пункт 30). Разом з тим, у рішенні звертається увага, що статтю 6 параграф 1 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін.

В рішенні у справі "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58) зазначено, що національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін.

Ще одне призначення обґрунтованого рішення полягає у тому, щоб продемонструвати сторонам, що вони були почуті.

Отже, у рішеннях ЄСПЛ склалась стала практика, відповідно до якої рішення національних судів мають бути обґрунтованими, зрозумілими для учасників справ та чітко структурованими; у судових рішеннях має бути проведена правова оцінка доводів сторін, однак, це не означає, що суди мають давати оцінку кожному аргументу та детальну відповідь на нього. Тобто вмотивованість рішення залежить від особливостей кожної справи, судової інстанції, яка постановляє рішення, та інших обставин, що характеризують індивідуальні особливості справи.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу(ч. 2ст. 77 КАС України).

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

І відповідачами не доведено обґрунтованості прийнятих ним рішень.

У відповідності до вимогст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З урахуванням вищевикладеного,суд апеляційної інстанціїдійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводиапеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду не вбачається.

Керуючись ст. ст. 205,308,310,313,315,316,321,322,325,328 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

АпеляційнускаргуГоловного управління ДПС у Донецькій областіна рішенняДонецького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2021 р. - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2021 р.у справі№ 200/12531/21 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку встановленомуст.328 Кодексу адміністративного судочинства Українидо Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складанняповного судового рішення.

Повне судове рішенняскладено 22 червня 2022 року.

Головуючийсуддя Г.М. Міронова

Судді А.А. Блохін

Е.Г. Казначеєв

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.06.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу104884084
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/12531/21

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 21.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Постанова від 21.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Рішення від 14.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні