П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 червня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/16562/21
Головуючий в 1 інстанції: Марин П.П.
рішення суду першої інстанції прийнято у
м. Одеса, 04 лютого 2022 року
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача: Танасогло Т.М.,
суддів: Градовського Ю.М., Шеметенко Л.П.,
секретар судового засіданняНедашковська Я.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 лютого 2022 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення та розпорядження,-
В С Т А Н О В И В :
У вересні 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІТИКС ЮЕЙ» (надалі ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІТИКС ЮЕЙ», позивач) звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області (надалі відповідача, ГУ ДПС в Одеській області),про визнання протиправним та скасування податкове повідомлення - рішення №9966/15-32-09-02 від 23 квітня 2021 року, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» застосовано штраф у розмірі 500 000,00 грн. (п`ятсот тисяч грн.);визнання протиправним та скасування розпорядження №101-р від 27 квітня 2021 року «Про анулювання ліцензії».
В обґрунтування позовних вимог вказано про безпідставність та необґрунтованість висновків контролюючого органу, викладених в акті перевірки про порушення Товариством статті 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР, оскілки такі не базуються на достовірних даних, і не можуть бути підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення про застосування до товариства штрафної санкції за порушення закону у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального. Товариство зазначає, що перевіркою встановлено зберігання Товариством пального без наявності відповідної ліцензії за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 2. При цьому, згідно наказу №938-п від 24.02.2021 року фактична перевірка товариства повинна була здійснюватися за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 1. Проте, посадові особи контролюючого органу:не з`явились за вказаною в Наказі про проведення перевірки адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 1;фактично перевіряючі були присутні та проводили фактичну перевірку за іншою адресою, не зазначеною в наказі, а саме за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 2;фактично не перевіряли зазначене в ліцензії місце зберігання пального за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 1; не досліджували місце фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності. Позивач вважає, що податкове повідомлення-рішення містить загальне посилання на ст.ст. 15 та 17 Закону України без зазначення конкретних частин, пунктів чи абзаців вказаних статей, що є порушенням законодавства та не дає можливості встановити чітку норму законодавства, порушення якої зафіксовано контролюючим органом та чітку норму законодавства, яка стала підставою для застосування штрафних (фінансових санкцій). Акт перевірки також не містить посилання па конкретну норму статті 15 Закону, порушення якої встановлено відповідачем, враховуючи, що сама стаття містить значну кількість вимог до імпорту, експорту, оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, пальним та зберігання пального. До того ж, як наголошувало Товариство у позові, ним в заяві на видачу ліцензії на право зберігання пального було зазначено адресу місця зберігання пального: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 1. Така адреса місця зберігання зазначена у зв`язку з тим, що орендодавець ТОВ «ФЕНИКС ДОЛИНИ» є власником нерухомого майна за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16. буд. 1, на підставі витягу з ДРРП від 12.06.2018 року, номер запису про право 26577231, Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, Масив 16, буд. 2, на підставі витягу з ДРРП від 12.06.2018 року, номер запису про право 26575784. Вищезазначені будівлі і споруди входять до складу єдиного майнового комплексу Орендодавця, знаходяться на одній території, що унеможливлює розмежування об`єктів нерухомого майна. На підставі викладеного представник позивача вважає викладені в акті перевірки висновки помилковими, а факти такими, що необґрунтовані та не відповідають дійсності, тому не можуть бути підставою для винесеного ППР та: притягнення Товариства до відповідальності за порушення ст. 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР в частині зберігання пального без наявності ліцензії та застосовування до Товариства фінансової санкції у вигляді штрафу у розмірі 500 000 грн.; притягнення Товариства до відповідальності за порушення норм статті 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР в частині подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії та не може бути підставою для анулювання ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1.
Відповідач проти задоволення позову заперечував.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 04 лютого 2022 року, адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення №9966/15-32-09-02 від 23 квітня 2021 року, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» застосовано штраф у розмірі 500 000,00 грн. (п`ятсот тисяч грн.).
Визнано протиправним та скасовано розпорядження №101-р від 27 квітня 2021 року «Про анулювання ліцензії».
Стягнуто з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 9770,00 грн (дев`ять тисяч сімсот сімдесят гривень 00 коп.).
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, Головним управлінням ДПС в Одеській області подано до суду апеляційну скаргу, у якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове про відмову у задоволенні позову.
В обґрунтування скарги апелянт зазначив, що у ході проведення перевірки контролюючим органом, згідно з наявною інформацією було встановлено, що ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» отримана ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) №15210414202001668, терміном дії з 18.09.2020р. до 18.09.2025р., на місце зберігання, розташоване за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Нова Долина, масив 16, буд.1 (загальна місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального, 45000 л). У ході перевірки встановлено, що ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИК ЮЕЙ», на підставі договору оренди нерухомого майна від 01.06.2020, укладеного з ТОВ «Феникс долини» (код ЄДРПОУ 42208990), орендує приміщення загальною площею 537,6 кв.м., розташоване за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2. За зазначеною адресою розташовані резервуар горизонтальний, сталевий, місткістю 20 куб.м., та резервуар горизонтальний, сталевий, місткістю 25 куб.м. Згідно з даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 203, станом на 05.03.2021р. залишок дизельного палива за зазначеною адресою складає 7220,29 літрів. Також перевіркою встановлено, що за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1, відсутні резервуари для зберігання пального. Крім того, згідно з даними Єдиного реєстру акцизних накладних (далі ЄР АН), 18.08.2020 ТОБІ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» отримано від ТОВ «МОЗИР Україна» (код за ЄДРПОУ 41692853) на підставі акцизної накладної №5875 важкі дистиляти (газойлі (УКТЗЕД 27101943001) у кількості 24376 л. які розвантажені за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, вул. Крупської, 8. З урахуванням зазначеного, перевіркою встановлено факти зберігання платником податків дизельного палива за адресою, на яку у ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» відсутня ліцензія на право зберігання пального /виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), чим порушено вимоги статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», з урахуванням змін та доповнень. Перевірка проведена у присутності головного бухгалтера ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» Майбороди М.М., який був ознайомлений з актом перевірки, але відмовився від його підпису, про що складений відповідний акт відмови. За результатами розгляду матеріалів перевірки ГУ ДПС в Одеській області винесене ППР від 23.04.2021р. №9966/15-32-09-02, згідно з яким до ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» застосована фінансова санкція на суму 500000 грн. за зберігання пального без наявності відповідної ліцензії (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки).
03.05.2022р. (вхід.№7934/22) від ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» до суду надійшов письмовий відзив на апеляційну скаргу, у якому позивач вказує на необґрунтованість апеляційної скарги. Зауважує про помилковість та хибність тверджень апелянта про порушення Товариством позивача вимог законодавства, яке нібито полягало у наданні недостовірних даних у заві на видачі ліцензії на право зберігання пального та зберігання ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» дизельного палива за адресою, на яку у нього відсутня ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової потреби).
26.05.2022р. від позивача на виконання протокольної ухвали апеляційного суду, надійшли додаткові документи по справі, у підтвердження наявності у Товариства транспортних засобів, наявність яких в свою чергу викликає необхідність у придбанні та зберіганні пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки.
Також, 26.05.2022р. від відповідача у справі на виконання протокольної ухвали апеляційного суду, надійшли копії додаткових документів, а саме доповідної записки, заяви на отримання ліцензії, розпорядження про її анулювання тощо.
За приписами ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» (код ЄДРПОУ 38549387) зареєстровано 28.03.2013, номер запису: 15541020000002913. Основний вид діяльності - КВЕД:77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.
Також, судом встановлено, що Головним управлінням ДПС в Одеській області видано ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» ліцензію на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки):
реєстраційний номер 15210414202001668;
дата реєстрації: 18.09.2020;
термін дії: з 18.09.2020 до 18.09.2025;
місцезнаходження: Україна, 67822, Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, вул. Крупської, буд. 8;
адреса місця зберігання: 67822, Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1, загальна місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального (літри) 45000. (а.с. 21)
На підставі наказу від 24.02.2021 року № 938-п, Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI із змінами та доповненнями, Законів України від 19.12.1995р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями, від 06.07.1995p, №265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, постанов Кабінету Міністрів України від 30.07.1996р. №854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями», від 13.05.1996р. № 493 «Про Тимчасовий порядок видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», від 31.03.1999р. № 500 «Про впорядкування видачі суб`єктам підприємницької діяльності ліцензій на право оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним плодовим і виноградним, алкогольними напоями та тютюновими виробами», постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010р. №1251 «Про затвердженні положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів», постанови Кабінеті Міністрів України від 30.10.2008р. № 957 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв вітчизняного виробництва»; наказу Міністерства зовнішніх економічних зв`язків і торгівлі України від 24.07.2002р. № 218 «Про затвердження правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами та інших нормативно-правових актів, які регулюються виробництво, зберігання та обіг спирту етилового, алкогольних напоїв і тютюновим виробів в Україні», в період з 05.03.2021 року по 11.03.2021 року проведено фактичну перевірку ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТІКС ЮЕЙ».
За результатами перевірки складений акт від 12.03.2021 року №3827/15-32-09-02/38549387, в якому зафіксовано виявлені перевіркою порушення, а саме:
за порушення норм статті 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР» Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», (із змінами та доповненнями), в частині зберігання пального без наявності ліцензії, передбачена відповідальність згідно із статті 17 цього Закону;
за порушення норм статті 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», (із змінами та доповненнями), в частині подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії є підставою для анулювання ліцензії на право зберігати пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Нова Долина, масив 16, буд. 1.
В акті перевірки зафіксовано, що в ході перевірки, на підставі наданих документів, встановлено що ТОВ «ЕСЕСЕИ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ», на підставі договору оренди нерухомого майна від 01.06.2020 року укладеного з ТОВ «Феникс долини» код ЄДРПОУ 42208990, орендує приміщення загальною площею 537,60 кв.м. за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Нова Долина, масив 16, буд. 2 в якому розташовані резервуар горизонтальний сталевий місткістю 20м3 та резервуар горизонтальний сталевий місткістю 25м3. Станом на 05.03.2021 року, згідно даних оборотно-сальдової відомості по рахунку 203, залишок дизельного палива за даною адресою складає 7220,29 літрів.
Так, податковим органом встановлено, що товариством, в порушення ст. 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями) ТОВ «ЕСЕСЕИ ЛОГІСТИКС ЮЕИ» здійснює зберігання пального без ліцензії на право зберігання пального за адресою: Одеська область, Овідіопольський район. с.Нова Долина, масив 16, буд. 2. В наявності ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Нова Долина, масив 16, буд. І.
Також, в ході перевірки встановлений факт подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії, що є порушенням норм статті 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». ТОВ «ЕСЕСЕИ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» в заяві вказана наявність резервуарів загальною місткістю 45000 літрів за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Нова Долина, масив 16. бул. І. Вході перевірки встановлено, що резервуари для зберігання пального фактично не знаходяться за даною адресою.
За результатом розгляду заперечень ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» Головним управлінням ДПС в Одеській області повідомлено позивача листом від 20.04.2021 року №2452/КПР/15-32-09-02-08 про те, що висновки в акті перевірки є обґрунтованими та відповідають вимогам діючого законодавства.
На підставі акту перевірки, з урахуванням результатів адміністративного оскарження, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №9966/15-32-09-02 від 23.04.2021 року, яким до ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТІКС ЮЕЙ» застосовано штрафну санкцію у розмірі 500000,00 грн, відповідно до ст. 17 Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995 року.
Також, Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято розпорядження «Про анулювання ліцензії» від 27.04.2021 року, яким зобов`язано анулювати дію ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИК ЮЕЙ» (код 38549387), реєстраційний номер 15210414202001668 з адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16 буд. 1 за порушення вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 рок №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, які використовуються в електронних сигаретах, та пального» (зі змінами і доповненнями) в частині подання заявником недостовірних даних у документах поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
За результатом адміністративного оскарження, Державною податковою службою України прийнято рішення від 06.08.2021 року №77/6/99-00-06-03-02-06, яким скаргу ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» залишено без задоволення, а податкове повідомлення - рішення без змін.
Не погоджуючись з висновками, викладеними в акті перевірки та прийнятими на його підставі податковим повідомленням - рішенням та розпорядженням позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що висновок про наявність порушення Закону України №481 за яке передбачена відповідальність в абз. 9 ч. 2 ст. 17 цього закону зроблений відповідачем виключно з огляду на те, що позивачем укладено договір оренди нерухомого майна від 01.06.2020р. за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, будинок, 2. Проте, з договору оренди не вбачається, що в орендованому приміщенні знаходиться резервуар горизонтальний сталевий місткістю 20м3 та резервуар горизонтальний сталевий місткістю 25м3.
При цьому, суд першої інстанції зазначив, що відповідно до змісту акту перевірки посадові особи контролюючого органу фактично не відвідували приміщень будівель 1 та 2 масиву 16 в с. Нова Долина Овідіопольського район, Одеської області та на думку суду першої інстанції, не встановлено в якій будівлі 1(один) чи 2(два) розміщені резервуари для зберігання пального.
В свою чергу, суд першої інстанції наголосив на тому, що у позивача наявна ліцензія на право зберігання палива за адресою Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, будинок, 1.
Проте, докази того, що паливо позивачем зберігається не за адресою зазначеною в ліцензії відповідачем до суду не надано, як і не надано доказів недостовірних даних у документах поданих разом з заявою на отримання ліцензії.
Суд також зауважив, що будівлі №1 та №2 в с. Нова Долина, масив 16, Овідіопольський район, Одеська область, знаходяться на території одного господарства, хоча зареєстровані за окремими адресами.
Таким чином, суд першої інстанції дійшов висновку, що податковий орган в даному випадку, діяв не в межах повноважень та не на підставі Закону.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам та обґрунтованості висновків суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.
Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу вимог ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (чинний у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до п.п.75.1.3. п.75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Порядок та підстави проведення фактичної перевірки регулюється статтею 80 Податкового кодексу України.
Відповідно до п.п.80.9-8.10 статті 80 Податкового кодексу України, строки проведення фактичної перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу, а порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.
При цьому, в силу приписів пп. 20.1.6 п. 20.1 ст. 20 ПК України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов`язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Порядок роздрібної торгівлі пальним встановлено ст.15 Закону №481/95-ВР, відповідно до приписів якої, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на п`ять років.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
Згідно з ч.50 ст.15 Закону №481/95-BP ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження, зокрема, на підставі:
- заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);
- рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);
- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;
- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, без марок акцизного податку;
- отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися / не погоджувалися такими органами;
- встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання.
Колегією суддів з матеріалів справи встановлено, що згідно акту перевірки від 12.03.2021р. №3827/15-32-09-02/38549387 посадовими особами ГУ ДПС в Одеській області було проведено фактичну перевірку місця зберігання пального, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 та належить суб`єкту господарювання ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ».
При проведенні фактичної перевірки, згідно Акту від 12.03.2021р. № 3827/15-32-09-02/38549387, були використані наступні документи: договори, договори купівлі-продажу нафтопродуктів, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, договір оренди майна, оборотно-сальдова відомість по рахунку 203.
Крім того, під час апеляційного розгляду справи встановлено, що ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» отримана ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) №15210414202001668, терміном дії з 18.09.2020 до 18.09.2025. на місце зберігання розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , загальна місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального (літри):45000 (а.с.21).
Згідно Акту від 12.03.2021р. №3827/15-32-09-02/38549387, в ході перевірки встановлено, що резервуари для зберігання пального фактично не знаходяться за даною адресою.
Висновуючись з приводу спірних правовідносин, апеляційний суд вважає хибними твердження суду першої інстанції про те, що посадовими особами контролюючого органу фактично не було встановлено в якій будівлі розміщено резервуари, позаяк як свідчать дані акту перевірки, перевіряючими було встановлено наявність резервуарів для зберігання пального загальним об`ємом 45000 літрів за адресою будівля 2 масив 16 в с. Нова Долина, Овідіопольського району Одеської області та відсутність резервуарів за адресою будівля 1 масиву 16 в с. Нова Долина, Овідіопольського району Одеської області, в той час як ліцензія на право такого зберігання пального наявна у підприємства на місце зберігання будівля 1 масив 16.
До того ж, апеляційним судом у судовому засіданні в якості свідків були допитані перевіряючі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , безпосередньо якими проводилась фактична перевірку Товариств позивача, кожен з яких надали аналогічні покази в яких зазначили, що ними було здійснено вихід за адресою місця зберігання пального, згідно розпорядчих документів відповідача АДРЕСА_1 та належить суб`єкту господарювання ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ». Пред`явивши направлення представнику Товариства на проведення перевірки за вказаним місцем зберігання пального, представник товариства провела їх до приміщення, в якому було встановлено наявність резервуарів із залишками пального 7220,29 літрів. При перевірці наданих перевіряючим документів, останніми було встановлено, що згідно договору оренди від 01.06.2020р. укладеного з ТОВ «Феникс долини», позивач орендує приміщення за адресою АДРЕСА_2 в якому, за свідченнями перевіряючих ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , безпосередньо розташовані резервуари для зберігання пального загальним об`ємом 45000 літрів та на яку їх провела представник Товариства. При цьому свідки зауважили, що ліцензія на право зберігання пального у позивача наявна на місце зберігання пального за адресою АДРЕСА_1 . Таким чином, було встановлено зберігання пального без ліцензії на право зберігання пального за вказаною вище адресою АДРЕСА_2 , та подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом з заявою на отримання ліцензії на зберігання пального за адресою АДРЕСА_1 .
Отже, колегією суддів з матеріалів справи встановлено, що ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ», на підставі договору оренди нерухомого майна від 01.06.2020, укладеного з ТОВ «Феникс долини» (код ЄДРПОУ 42208990), орендує приміщення загальною площею 537,60 кв.м., за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2, в якому розташовані резервуари горизонтальний сталевий місткістю 20м3 та резервуар горизонтальний сталевий місткістю 25м3.
Згідно з даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 203, станом на 05.03.2021р. залишок дизельного палива за зазначеною адресою складає 7220,29 літрів.
Втім, відповідної ліцензії на право зберігання пального за адресою АДРЕСА_2 Товариство позивача не має.
Слід також зазначити, що з наведеної у акті перевірки інформації вбачається, що перевірка була проведена у присутності головного бухгалтера ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» Майбороди М.М., який був ознайомлений з актом перевірки, але відмовився від його підписання, про що було складено відповідний акт відмови від підписання та отримання акту перевірки.
Акт фактичної перевірки було направлено на податкову адресу Товариства: 67822, Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова долина, вул.Крупської, буд.8 (трек номер поштового відправлення 6504518670999).
Таким чином, апеляційний суд вважає обґрунтованим твердження апелянта про те, що перевіркою було встановлено факти зберігання платником податків пального за адресою, на яку у ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» відсутня ліцензія на право зберігання пального /виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) саме за адресою Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2, що в свою чергу є порушенням приписів ст.15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», оскільки ст. 15 вказаного Закону вимагається наявність ліцензії на кожне місце зберігання пального.
Колегія суддів оцінює критично посилання представника ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» висловлені під час апеляційного розгляду справи з приводу того, що приміщення, будівлі і споруди за адресами: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1 та Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2, є одним майновим комплексом товариства та адреса місця зберігання пального у ліцензії була зазначена у зв`язку із тим, що орендодавець ТОВ «Феникс долини» є власником цього нерухомого майна, майно знаходиться на одній території, що в свою чергу унеможливлює розмежування об`єктів нерухомого майна, адже згідно наявних в матеріалах справи письмових доказів слідує, що об`єкти нерухомості за адресами Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1 та Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2 зареєстровані як окремі об`єкти, земельні ділянки на яких знаходяться ці об`єкти нерухомості є окремо сформованими земельними ділянками кожна з яких має свій кадастровий номер та присвоєну адресу.
Вказані обставини підтверджуються дослідженими апеляційним судом наступними документами: Витягом з державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-9902941502021 від 14.12.2021р. щодо земельної ділянки кадастровий номер 5123783200:01:002:0502, місце розташування Одеська область, Овідіопольський район, Новодолинська сільська рада, масив №16, ділянка №1; Витягом з державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-9902941432021 від 14.12.2021р. щодо земельної ділянки кадастровий номер 5123783200:01:002:0624, місце розташування Одеська область, Овідіопольський район, Новодолинська сільська рада, масив №16, ділянка №2; Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності щодо об`єкта нерухомого майна за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с/рада Новодолинська, масив 16, будинок 1, опис об`єкта: Контора 1А, 100,60кв.м.; Цех-склад по виготовленню кульків, 2Б, 139,30кв.м.; Підвал 3б, 100,60кв.м.; Склад,4В, 952,20 кв.м.; Склад, 5Г, 388,10 кв.м.; Споруди, 6 №1-3; Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності щодо об`єкта нерухомого майна за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с/рада Новодолинська, масив 16, будинок 2, опис об`єкта: Телятник 11, 1А, 4994,20 кв.м.; Телятник 12, 2Б, 5017,20кв.м.; Склад 15, 3В, 1955,80кв.м.; Склад 9, 4Г, 1987,60 кв.м.; Склад 8, 5Д, 1940,80 кв.м.; Склад 7, 6Е, 1933,70 кв.м.; Телятник 5, 7Ж, 1765,80 кв.м.; Корівник, 8 З, 917,30 кв.м.; Бурякосховище 9, І, 1382,40; Телятник 3, 10К, 1233,60 кв.м.; Телятник 4, 11Л, 843,80 кв.м.; Зерносклад, 12М, 1364,20 кв.м.; Зерносклад, 13Н, 1620,20 кв.м.; Кормоцех, 14, О, 537,60кв.м. тощо; Витягами з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності щодо об`єктів нерухомого майна земельних ділянок за адресою одеська область, Овідіопольський район, с/рада Новодолинська, Маисв 16.
До того ж, судова колегія звертає увагу на те, що згідно поданого Товариством позивача повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма 20-ОПП), ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» використовує у господарській діяльності пункт паливнозаправочний (паливнороздавальна колонка, резервуар горизонтальний сталевий V=20м3, резервуар горизонтальний сталевий V=25м3, місцезнаходження: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова долина, масив 16, буд.1 (а.с.178).
Отже, зберігати пальне позивач має право лише за вказаною адресою, на яку безпосередньо має наявну ліцензію, а не за будь-якою іншою адресою, на що суд першої інстанції не звернув належної уваги.
Враховуючи встановлені вище обставини справи, з огляду на наведені правові норми, колегія суддів вважає, що відповідачем доведено правомірність прийняття спірного податкового повідомлення-рішення, яким до ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» застосовано штраф у сумі 500 000,00 грн., оскільки матеріалами справи підтверджено порушення позивачем вимог ст. 15 Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995р., що виразилось у зберіганні платником податків палива за адресою на яку у такого платника відсутня ліцензія на право зберігання пального.
Стосовно Розпорядження ГУ ДПС в Одеській області від 27.04.2021р. № 101-4 про анулювання ліцензії, колегія суддів враховує наступне.
Як встановлено апеляційним судом, товариству з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» вказаним вище Розпорядженням анульовано дію ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), реєстраційний номер 15210414202001668 за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова долина, масив 16, буд. 1, з підстав подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.
Досліджуючи вказані обставини, а також матеріали справи, колегія суддів зазначає, що з наданої на виконання протокольної ухвали апеляційного суду копії заяви щодо ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) вбачається, що позивач ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» просив видати ліцензію на зберігання пального за адресою: Одеська область. Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, будинок 1.
Як вже було встановлено судовою колегією та зазначено вище, саме на цю адресу місця зберігання пального - Одеська область. Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, будинок 1, позивачем було отримано відповідну ліцензію.
При цьому, у своїй заяві, ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» вказало, що загальна кількість резервуарів, що використовуються для зберігання пального 45000 літрів.
Отже, зазначені резервуари для зберігання пального позивачем повинні були бути розташовані лише саме за вказаною адресою.
Водночас, як підтверджується матеріалами справи, фактично позивачем здійснюється зберігання пального за іншою адресою - Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, будинок 2, де знаходяться резервуари для зберігання пального загальним об`єктом 45000,00 літрів, на що цілком ґрунтовно звернув увагу апелянт у своїй скарзі.
До того ж, згідно наданої відповідачем під час апеляційного розгляду справи доповідної записки головного державного ревізор-інспектора відділу контролю за виробництвом та обігом пального та заступника начальника управління начальника відділу контролю за виробництвом та обігом пального на ім`я начальника управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС в Одеській області, в порушення ст. 15 Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995р., ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» здійснює зберігання пального без ліцензії на право зберігання пального за адресою: Одеська область. Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 2. В наявності ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область. Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1.
Також, у вказаній доповідній записці була викладена пропозиція, згідно якої, у зв`язку із встановленням факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії та на підставі ст. 15 Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995р., вважали за доцільне анулювати ліцензію 15210414202001668 від 18.09.2020 на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Нова Долина, масив 16, буд. 1.
Крім того, факт невідповідності адреси фактичного розташування резервуарів з пальним з адресою, яка зазначена в ліцензії на право зберігання пального також вбачається з листа ГУ ДПС в Одеській області №2452/КПР/15-32-09-02-08 від 20.04.2021р. за результатами розгляду заперечень ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» до акту фактичної перевірки від 12.03.2021р., яким в свою чергу підтверджується, що ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» у наданому запереченні та представники товариства під час розгляду заперечення підтвердили факт невідповідності адреси фактичного розташування резервуарів з пальним з адресою, яка зазначена в ліцензії на право зберігання пального, у зв`язка із тим, що в заяві на отримання ліцензії допущено технічну помилку, що призвело до наведення недостовірних даних (а.с. 24-25).
З огляду на встановлені обставини, апеляційний суд вважає, що відповідачем правильно було встановлено порушення позивачем вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» в частині надання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом з заявою на отримання ліцензії, що в свою чергу є підставою для анулювання виданої ліцензії.
Таким чином, ГУ ДПС в Одеській області доведено поза розумним сумнівом, правомірність прийнятого Розпорядження від 27.04.2021р. № 101-р.
Підсумовуючи усе наведене вище, апеляційний суд дійшов переконання про необґрунтованість позовних вимог ТОВ «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ», що виключає підстави для їх задоволення.
Згідно з частиною другою статті 6 КАС та статтею 17 Закону України «Про виконання рішень і застосування практики Європейського Суду з прав людини» передбачено застосування судами Конвенції та практики Європейського Суду з прав людини як джерела права.
Суд апеляційної інстанції застосовує позицію Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ), викладену у рішенні від 10 лютого 2010 року у справі «Серявін та інші проти України», де вказано, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях, зокрема, судів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (далі - Конвенція) зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення.
Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
З огляду на все вищевказане, колегія суддів зазначає, що судом першої інстанції ці обставини не враховано та безпідставно прийнято рішення про задоволення адміністративного позову.
Відповідно до ч.1 ст. 317 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
За наведених обставин колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції допущено порушення норм матеріального права, що відповідно до частини 1 статті 317 Кодексу адміністративного судочинства України є підставою для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового судового рішення про відмову в задоволенні позову в повному обсязі.
Керуючись ст. ст. 243, 250, 308, 310, 315-317, 321, 322, 325, 326, 329 КАС України, апеляційний суд,
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області задовольнити.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 лютого 2022 року у справі № 420/16562/21 скасувати.
Ухвалити у справі нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСЕСЕЙ ЛОГІСТИКС ЮЕЙ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення та розпорядження відмовити повністю.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів.
Повний текст постанови складено та підписано 22 червня 2022 року.
Головуючий суддя Танасогло Т.М.Судді Градовський Ю.М. Шеметенко Л.П.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2022 |
Оприлюднено | 27.06.2022 |
Номер документу | 104903005 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Танасогло Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні