Постанова
від 23.06.2010 по справі 3-7134/10
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-7134/10

П О С Т А Н О В А

23 червня 2010 року суд дя Шевченківського районног о суду м. Києва Горб І.М., розгля нувши матеріали, які надійшл и з Відділу ДАІ Шевченківськ ого району м. Києва, про притяг нення до адміністративної ві дповідальності

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ _1, уродженця м. Києва, гр омадянина України, з вищою освітою, одруженого, працюю чого заступником директора з виробництва ТОВ «Оксі», прож иваючого за адресою: АДРЕСА _1, зареєстрованого за адрес ою: АДРЕСА_2, який раніше н е притягувався до адміністр ативної відповідальності,

за ст. 124 КпАП України,

В С Т А Н О В И В :

19 травня 2010 року о 08 год. 10 х в. по бул. Т. Шевченка в м. Ки єві ОСОБА_1, керуючи автом обілем Хюндай, державний номерний знак НОМЕР_1, при зміні напрямку руху не пропу стив автомобіль Деу, держ авний номерний знак НОМЕР_2 , що призвело до пошкодження транспортних засобів, чим по рушив п. 10.1 Правил дорожнього р уху.

Своїми діями ОСОБА_1 вчи нив правопорушення, передбач ене ст. 124 КпАП України.

Оспорюючи обставини викла дені в протоколі про адмініс тративне правопорушення, О СОБА_1 пояснив, що 19 травня 2010 р оку в районі 8 год. він висаджу вав пасажира на бул. Шевченка і при парковці відчув удар з боку в праву задню частину ав томобіля, тобто він автомобі лем заїжджав, щоб припаркува тися, а автомобіль Деу виї жджав. Вказав, що коли він прої жджав, автомобіль Деу сто яв без включеного покажчика повороту, а коли він його майж е проїхав, автомобіль Деу почав рух і вдарив його автом обіль, так як після цього в ньо го був включений лівий повор от. В момент зіткнення його ав томобіль рухався, він припар ковувався до тротуару в край ню праву смугу і не встиг ще пр ипаркуватися, а паркування в ін здійснював з другої смуги . В результаті зіткнення в йог о автомобілі пошкоджено задн є праве крило, двері і задній б ампер з правої сторони.

Крім того, допитана в судово му засіданні в якості свідка ОСОБА_1 пояснила, що вона ї хала в автомобілі під керува нням водія ОСОБА_1 Він хот ів висадити її біля станції м етро «Університет» і коли во ни заїжджали до бровки, почул и удар. Автомобіль Деу виї жджав і вдарив їх, так як була подряпина, прочіс по автомоб ілю. Пасажир автомобіля, з яки м сталося зіткнення, підбіг т а сказав, що вони попали. Коли ж вони спитали у водія, чому ві н не включає повороти, водій с казав, що він трішечки котивс я. Вказала, що в момент зіткнен ня їх автомобіль рухався, з др угого ряду вони заїжджали в к райній правий ряд. На момент з аїзду бачили автомобіль Де у, який стояв в правому ряду біля бровки, поворотів в ньог о ніяких включено не було.

Незважаючи на невизнання ОСОБА_1 своєї вини у вчинен ні правопорушення, його вина у вчиненому підтверджується поясненнями другого учасник а дорожньо-транспортної приг оди, частково поясненнями св ідка ОСОБА_6

Так, допитаний у судовому за сіданні ОСОБА_7, водій авт омобілю Деу, пояснив, що 19 т равня 2010 року в районі 8 год. по б ул. Шевченка він висадив паса жира біля станції метро «Уні верситет» в першій смузі біл я бровки і ще не рухався, як йо го автомобіль зачепив автомо біль Хюндай Гетс аркою за днього правого колеса передн є ліве крило, бампер передній з лівої сторони, фару та накла дку під фарою. Вказав, що авто мобіль Хюндай з лівої сму ги різко прийняв вправо і зач епив його автомобіль, на моме нт зіткнення його автомобіль не рухався.

Допитаний у судовому засід анні свідок ОСОБА_6 поясни в, що в день, дату якого він не п ам' ятає, приблизно о 8 год. бі ля станції метро «Університе т» на бул. Шевченка, вийшовши з автомобіля Деу, він зроби в пару кроків, як почув скреже т, а повернувшись, він побачив автомобіль Деу, який стоя в, і автомобіль Хюндай, як ий продовжував рух. Автомоб іль Деу знаходився в крайнь ому правому ряду, а автомобіл ь Хюндай заїжджав з лівог о ряду в крайній правий. В резу льтаті зіткнення в автомобіл і Деу був пошкоджений пер едній бампер з лівої сторони , передні ліві фара, крило, а в а втомобілі Хюндай - задн є праве крило, арка колеса. Вка зав, що сам момент зіткнення в ін не бачив, а після зіткнення бачив, що у водія Деу була включена аварійка, чи був же в нього включений покажчик лі вого повороту, коли заїжджав Хюндай, він не подивився. Після цього він залишився на місці, дочекався приїзду ДАІ і дав свої пояснення.

Крім того, вина ОСОБА_1 у вчиненому підтверджується протоколом про адміністрати вне правопорушення; схемою д орожньо-транспортної пригод и, в якій зафіксовано місце зі ткнення, положення транспорт них засобів після зіткнення, пошкодження, які мали автомо білі в результаті дорожньо-т ранспортної пригоди.

Як вбачається зі схеми дор ожньо-транспортної пригоди, в напрямку огляду три смуги д ля руху, ширина першої смуги с кладає 4,6 м, другої смуги - 3,5 м, третьої смуги - 3 м.

Зі схеми дорожньо-транспор тної пригоди вбачається, що м ісце зіткнення автомобілів з находиться в першій смузі, що свідчить про те, що зіткнення сталося на смузі руху автомо біля Деу.

Згідно схеми дорожньо-тран спортної пригоди, після зітк нення автомобіль Хюндай знаходиться в першій та част ково в другій смузі по напрям ку руху обох автомобілів, від стань від краю проїзної част ини дороги до правого передн ього колеса автомобіля Хюн дай складає 0,4 м, а до правого заднього колеса - 1,65 м, а авто мобіль Деу знаходиться в першій смузі і відстань від к раю проїзної частини дороги до правого переднього колеса автомобіля Деу складає 0, 75 м, а до правого заднього коле са - 0,7 м, що свідчить про те, що на момент зіткнення автомоб іль Хюндай здійснював пе рестроювання.

Зі схеми дорожньо-транспор тної пригоди також вбачаєтьс я, що в результаті зіткнення в автомобілі Хюндай пошко джено заднє праве крило та дв ері, а в автомобілі Деу - передній бампер з лівої стор они, переднє ліве крило, накла дка під фарою

Виходячи з характеру та лок алізації пошкоджень, які мал и автомобілі після дорожньо- транспортної пригоди та які зазначені в схемі дорожньо-т ранспортної пригоди, з вказа них водіями та свідками обст авин, суд приходить до виснов ку, що на момент зіткнення авт омобіль Хюндай здійснюв ав перестроювання в крайню п раву смугу, по якій рухався ав томобіль Деу, і маневр пер естроювання не завершив.

За таких обставин, суд прих одить до висновку про доведе ність вини ОСОБА_1 в поруш енні Правил дорожнього руху, внаслідок якого сталася дор ожньо-транспортна пригода з автомобілем Деу, державн ий номерний знак НОМЕР_2, п ід керуваннями водія ОСОБА _7

На підставі викладеного , керуючись ст. ст. 33, 124 КпАП Укра їни,

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративног о правопорушення, передбачен ого ст. 124 КпАП України, та підда ти адміністративному стягне нню у виді штрафу на користь д ержави в розмірі 340 (триста сор ок) грн.

На постанову може бути пода на апеляція до Апеляційного суду м. Києва протягом 10 днів з дня її винесення чере з районний суд.

Суддя

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.06.2010
Оприлюднено09.08.2010
Номер документу10493698
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-7134/10

Постанова від 03.12.2010

Адмінправопорушення

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Пшеничний Ігор Анатолійович

Постанова від 06.10.2010

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Зіміна Вероніка Борисівна

Постанова від 09.09.2010

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Турецький Олександр Сергійович

Постанова від 23.06.2010

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Горб Ірина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні