Справа № 589/495/21
Провадження № 1-кс/589/502/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 червня 2022 року Слідчий суддя Шосткинського міськрайонного суду Сумської області ОСОБА_1 ,
з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Шостка клопотання старшого слідчого СВ Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Шосткинської окружної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №42021201280000010 від 18 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,
- про тимчасовий доступ до документів,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді Шосткинського міськрайонного суду Сумської області з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .
На обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що в провадженні Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області (далі Шосткинське РУП ГУНП в Сумській області) перебуває кримінальне провадження №42021201280000010 від 18 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 внесли завідомо недостовірні відомості в акти прийняття виконаних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) щодо виконання будівельних робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Встановлено, що 04.12.2020 ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 (далі - Замовник), з однієї сторони, і ФОП ОСОБА_6 (далі - Підрядник), з другої сторони, уклали договір підряду про проведення капітального ремонту внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.12.2020 №275 (далі - Договір).
Відповідно до п. 3.1 Договору вартість та перелік послуг визначається згідно із договірною ціною за локальним кошторисом і складає 183978,99 грн (сто вісімдесят три тисячі дев`ятсот сімдесят вісім гривень 99 копійок).
Відповідно до п. 6.1 термін дії Договору визначено сторонами до 31.12.2020.
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), підписаних Замовником, в особі начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , підрядником в особі директора ФОП ОСОБА_6 та інженером з технічного нагляду, вартість виконаних робіт складає:
- акт №1 за грудень 2020 року від 11.12.2020 (форма КБ-2в) 77445,83 грн;
- довідка за грудень 2020 року від 11.12.2020 (форма КБ -3) 77445,83 грн
- акт №2 за грудень 2020 року від 11.12.2020 (форма КБ-2в) - 106533,16 грн;
- довідка за грудень 2020 року від 11.12.2020 (форма КБ -3) 106533,16 грн.
14.12.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_7 укладено договір №287 про здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Згідно із актом №1 прийняття передачі виконаних робіт по договору №287 від 14.12.2020, складеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 , та ФОП ОСОБА_7 , вартість виконаних робіт становить 3211,86 грн.
Відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи №778/2988 від 24.12.2020 фактично виконані обсяги будівельних робіт за договором №275 від 04.12.2020 по об`єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_2 » не відповідає обсягам, зазначеним у п. 36-47 Акту №2 прийняття виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року (форми КБ-2в). Завищення вартості будівельних робіт та витрат, включених в Акт №2 приймання виконаних робіт за грудень 2020 (примірної форми КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3) складає 49306 грн.
Відповідно до висновку судової економічної експертизи №СЕ-19/119-22/409-ЕК від 03.02.2022, з урахуванням висновку судової будівельно-технічної експертизи №778/2988 від 24.12.2021, зайве перерахування грошових коштів ІНФОРМАЦІЯ_2 ФОП ОСОБА_6 за виконання робіт по вказаному об`єкту відповідно до договору №275 від 04.12.2020 документально підтверджується у сумі 49306,00 грн. З урахуванням висновку судової будівельно-технічної експертизи №778/2988 від 24.12.2021, сума збитків, завданих ІНФОРМАЦІЯ_2 внаслідок надлишкового перерахування коштів по договору підряду №275 від 04.12.2020, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , по вказаному об`єкту документально підтверджується у сумі 49306,00 грн.
Подальшим проведенням досудового розслідування встановлено, що крім зазначеного договору, 30.09.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 з однієї сторони та ФОП ОСОБА_6 з другої сторони, було укладено договір підряду про проведення капітального ремонту внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 від №200.
Відповідно п. 3.1 вказаного договору вартість послуг становила 151939,09 грн та термін виконання робіт, відповідно п. 6.1 договору, встановлено до 31.12.2020.
Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ- 2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), підписаних Замовником, в особі начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , підрядником в особі директора ФОП ОСОБА_6 та інженером з технічного нагляду, вартість виконаних робіт складає:
- акт №1 за листопад 2020 року від 30.11.2020 (форма КБ-2в) 151939,09 грн;
- довідка за листопад 2020 року від 30.11.2020 (форма КБ -3) 151939,09 грн.
Крім цього, встановлено, що також 07.10.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 з однієї сторони та ФОП ОСОБА_6 з другої сторони, було укладено договір про надання послуг з поточного ремонту систем опалення ІНФОРМАЦІЯ_5 » № НОМЕР_1 .
Відповідно до звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, ціна договору складає 26571,39 грн та строк виконання договору встановлено до 31.12.2020.
Також встановлено, що 04.12.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 з однієї сторони та ФОП ОСОБА_6 з другої сторони, було укладено договір про надання послуг з поточного ремонту систем опалення туалетів ІНФОРМАЦІЯ_5 » №273.
Відповідно до звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, ціна договору складає 18578,93 грн та строк виконання договору встановлено до 31.12.2020.
Посилаючись на викладене, слідчий вказує на необхідність отримання тимчасового доступу до оригіналів документів, що мають суттєве значення для досудового розслідування, а саме:
- оригіналу договору №200 від 30.09.2020, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , по об`єкту «Капітальний ремонт внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року (форми КБ-2в) до договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 року від 30.11.2020 (форми КБ-3) - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року по договору підряду №200 від 30.09.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту № 1 по договору підряду №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору №211 від 07.10.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 «Послуги з поточного ремонту систем опалення ІНФОРМАЦІЯ_5 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту прийняття виконаних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору №273 від 04.12.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 «Поточний ремонт систем опалення туалетів ІНФОРМАЦІЯ_5 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту прийняття виконаних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки).
При цьому, відповідно до розпорядження Голови ІНФОРМАЦІЯ_6 №234-ОД від 10.11.2020 припинено діяльність юридичної особи публічного права ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Згідно із архівною довідкою ІНФОРМАЦІЯ_1 за №04-04/2494 від 25.01.2022 справи по ІНФОРМАЦІЯ_2 за 2001-2021 роки у зв`язку з ліквідацією передано на довгострокове зберігання до ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Слідчий в межах даного кримінального провадження вже звертався до ІНФОРМАЦІЯ_7 із запитом, в якому просив забезпечити йому надання вищевказаних документів, однак у цьому йому було відмовлено.
За відсутності можливості отримати необхідні для досудового розслідування документи іншим шляхом, слідчий просить надати до них тимчасовий доступ.
Належним чином повідомлений слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, на задоволенні клопотання наполягав.
При цьому, оскільки слідчим доведено існування реальної загрози зміни або знищення документів, виклик особи, у володінні якої вони перебувають, не здійснювався у відповідності до ч. 2 ст. 163 КПК України.
Дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, слідчим суддею встановлено наступне.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно із ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Із матеріалів клопотання вбачається, що у Шосткинському РУП ГУНП в Сумській області перебуває кримінальне провадження №42021201280000010 від 18 січня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України. (а.с. 5)
Долучені до клопотання документи свідчать, що 04.12.2020 ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 (далі - Замовник), з однієї сторони, і ФОП ОСОБА_6 (далі - Підрядник), з другої сторони, уклали договір підряду про проведення капітального ремонту внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.12.2020 №275.
Вартість та перелік послуг за цим договором визначається згідно договірної ціни за локальним кошторисом і складає 183978,99 грн.
За доводами клопотання фактично виконані обсяги будівельних робіт за вказаним договором не відповідають обсягам робіт, зазначеним в актах прийняття виконаних будівельних робіт та довідках про вартість виконаних робіт. Завищення вартості будівельних робіт та витрат складає 49306 грн.
Також в подальшому встановлено, що між цими контрагентами були укладені також інші договори підряду про проведення ремонту (№200 від 30.09.2020, №211 від 07.10.2020 та №273 від 04.12.2020), без використання електронної системи закупівель.
З огляду на викладене, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, з метою підтвердження або спростування факту внесення завідомо недостовірних відомостей в акти прийняття виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт, є потреба у наданні тимчасового доступу до відповідних документів, про які зазначає слідчий, які містять охоронювану законом таємницю.
Зазначені документи не є такими, до яких заборонено доступ (відповідно до ст. 161 КПК).
Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 , а також мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати документи як доказ відомостей, що містяться у них, та за відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів, слідчий суддя приходить до висновку, що наявні всі підстави для задоволення клопотання про надання тимчасового доступу до цієї документації з можливістю її вилучення, що необхідно для досягнення мети отримання доступу до цих документів.
Керуючись ст.159, 160, 162-164, 166, п. 10 ч. 1 ст. 309, 376 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого СВ Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні №42021201280000010 від 18 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, про тимчасовий доступ до документів, - задовольнити.
Надати старшому слідчому СВ Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме:
- оригіналу договору №200 від 30.09.2020, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , по об`єкту «Капітальний ремонт внутрішніх туалетів ІНФОРМАЦІЯ_3 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року (форми КБ-2в) до договору № 200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 року від 30.11.2020 (форми КБ-3) - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року по договору підряду №200 від 30.09.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту №1 по договору підряду №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №200 від 30.09.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору №211 від 07.10.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 «Послуги з поточного ремонту систем опалення ІНФОРМАЦІЯ_5 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту прийняття виконаних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №211 від 07.10.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору №273 від 04.12.2020 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 «Поточний ремонт систем опалення туалетів ІНФОРМАЦІЯ_5 » з оригіналами додатків до нього («Договірна ціна»; «Зведений кошторисний розрахунок»; «Локальні кошториси»; «Дефектний акт»; «Календарний графік» тощо) - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу підсумкової відомості ресурсів до акту приймання виконаних будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю її вилучення (здійснення її виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг відповідно акту прийняття виконаних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу акту приймання-передачі виконаних робіт до договору про надання послуг з технічного нагляду, укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки);
- оригіналу платіжного доручення по оплаті послуг з технічного нагляду, наданих для забезпечення контролю виконання будівельних робіт по договору №273 від 04.12.2020 - з можливістю його вилучення (здійснення його виїмки).
Строк дії ухвали визначити до 10 серпня 2022 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно із положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Шосткинського міськрайонного суду
Сумської області ОСОБА_1
Суд | Шосткинський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2022 |
Оприлюднено | 16.05.2024 |
Номер документу | 104937267 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Шосткинський міськрайонний суд Сумської області
Лєвша С. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні