Постанова
від 15.06.2022 по справі 185/10218/21
ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 185/10218/21

3/185/162/22

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2022 року м. Павлоград.

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської

області у складі:

головуючуго судді - Тимченка С.О.,

при секретарі - Хоменко І.С.,

розглянувши матеріали справ про адміністративні правопорушення, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Павлограда, Дніпропетровської області, громадянки України, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за участі:

прокурора - Жикіної Я.В.,

особи, яка притягається до адміністративної

відповідальності - ОСОБА_1 ,

за фактом вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 172-7 КУпАП,

В С Т А Н О В И В :

До Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області 06.12.2021 року надійшли протоколи про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, що передбачені ч.2 ст.172-7 КУпАП, з доданими матеріалами, відносно ОСОБА_1 для розгляду.

Як вбачаться зі змісту вказаних протоколів, відповідно до положення про Головне управління Держгеокадастру в області:

1. Головне управління Держгеокадастру в області (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане. Голова місцевої державної адміністрації координує діяльність Головного управління і сприяє йому у виконанні покладених на нього завдань.

2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем`єр-міністра України, наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України, дорученнями Міністра аграрної політики та продовольства України, його першого заступника та заступників, наказами Держгеокадастру, дорученнями Голови Держгеокадастру та його заступників, актами місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

3. Завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) розробляє та подає Голові Держгеокадастру пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів Міністерства аграрної політики та продовольства України; 2) подає в установленому порядку Голові Держгеокадастру пропозиції щодо адаптації національного законодавства до законодавства ЄС з питань, що належать до його компетенції; здійснює в межах повноважень, передбачених законом, заходи щодо імплементації в національне законодавство положень міжнародних договорів, стороною яких є Україна; 3) подає Голові Держгеокадастру пропозиції щодо розроблення: нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері земельних відносин в установленому законодавством порядку; стандартів і технічних регламентів у сфері Державного земельного кадастру відповідно до закону, а також порядків створення та актуалізації картографічних матеріалів, кадастрових класифікаторів, довідників та баз даних; нормативно-технічних документів з питань геодезії, картографії, геоінформаційних систем; 4) надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері; 5) бере участь у міжнародному співробітництві з питань земельних відносин, виконанні зобов`язань міжнародних документів та угод у межах своєї компетенції; 6) здійснює державний геодезичний нагляд за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю; 7) здійснює заходи щодо вдосконалення порядку ведення обліку і підготовки звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель; 8) погоджує виконання робіт в охоронних зонах геодезичних пунктів та знесення і перезакладення геодезичних пунктів; 9) здійснює ведення Державного земельного кадастру, інформаційну взаємодію Державного земельного кадастру з іншими інформаційними системами в установленому порядку; 10) організовує виконання на відповідній території робіт із землеустрою та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру; 11) здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації; 12) веде поземельні книги та видає витяги із Державного земельного кадастру гро земельні ділянки; 13) розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством; 14) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо розпорядження землями державної та комунальної власності, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, регулювання земельних відносин; 15) бере участь у розробленні та виконанні галузевих, регіональних та місцевих програм з питань регулювання земельних відносин, раціонального використання земель, їх відтворення та охорони, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, у проведенні моніторингу земель, територіальному плануванні; 16) забезпечує підготовку та здійснення організаційних, економічних, екологічних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання та охорону земель, їх захист від шкідливого антропогенного впливу, дотримання режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, інших територій; 17) організовує виконання робіт, пов`язаних з проведенням земельної реформи; 18) готує пропозиції щодо вдосконалення методики та порядку виконання робіт з грошової оцінки земель та вносить їх на розгляд Голові Держгеокадастру; 19) погоджує в межах повноважень, передбачених законом, документацію із землеустрою; 20) забезпечує науково-експертне, інформаційне та методичне проведення землевпорядних, землеоціночних робіт, вживає організаційних заходів щодо проведення земельних торгів; 21) здійснює землеустрій, у тому числі забезпечує проведення державної інвентаризації земель; 22) вносить до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо використання коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; 23) забезпечує створення, формування і ведення регіонального та місцевого фонду документації із землеустрою; 24) здійснює державний нагляд у сфері землеустрою; 25) здійснює координацію діяльності науково-дослідних, інших підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгеокадастру, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці; 26) проводить відповідно до законодавства моніторинг земель та їх охорону; 27) бере участь у державному регулюванні планування територій; 28) проводить в установленому законодавством порядку державну експертизу програм і проектів з питань землеустрою; 29) здійснює методичне забезпечення та координацію діяльності у сфері державної експертизи землевпорядної документації на територіальному рівні, а також методичне забезпечення діяльності у сфері державної експертизи землевпорядної документації розробників об`єктів державної експертизи; 30) здійснює державний нагляд (контроль) в агропромисловому комплексі: у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, в тому числі за веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель; виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних із порушенням ґрунтового покриву, своєчасним проведенням рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою; дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно- правових договорів, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків; проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об`єктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель; здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою щодо захисту земель від водної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур`янами; дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов`язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення; дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах; у частині родючості ґрунтів за: зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення своєчасним проведенням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів; 31) обстежує земельні ділянки, які піддягають рекультивації, та видає спеціальні дозволи на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок відповідно до проектів, затверджених у встановленому порядку, а також обстежує земельні ділянки, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; 32) бере участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об`єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель; 33) вносить у встановленому порядку до органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування клопотання щодо: приведення у відповідність до законодавства прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель; обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства; припинення будівництва та експлуатації об`єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків; припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону; 34) розраховує розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, та вживає заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку; 35) готує та подає до Держгеокадастру пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель; 36) проводить лабораторний аналіз стану забруднення земель, у тому числі радіоактивного, в зонах безпосереднього впливу викидів і скидів підприємствами забруднюючих речовин, а також у разі виникнення аварій та надзвичайних ситуацій; 37) надає до Держгеокадастру пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром експертних висновків щодо зміни зон радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи та висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості ґрунтів сільськогосподарського призначення; 38) надає роз`яснення з питань, що належать до його компетенції; 39) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов`язаних з діяльністю Держгеокадастру; 40) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

Закон України «Про державну службу» № 889- VIII від 10.12.2015 року визначає у ст. 1 поняття «державна служба» та «державний службовець».

Так, державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави, зокрема щодо: аналізу державної політики на загальнодержавному, галузевому і регіональному рівнях та підготовки пропозицій стосовно її формування, у тему числі розроблення та проведення експертизи проектів програм, концепцій, стратегій, проектів законів та інших нормативно-правових актів, проектів міжнародних договорів; забезпечення реалізації державної політики. виконання загальнодержавних, галузевих і регіональних програм, виконання законів та інших нормативно-правових актів забезпечення надання доступних і якісних адміністративних послуг: здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства; управління державними фінансовими ресурсами, майном га контролю за їх використанням; управління персоналом державних органів реалізації інших повноважень державного органу, визначених законодавством.

Державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов`язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.

Так, п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про державну службу» визначає, що посада державної служби - це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу з установленими відповідно до законодавства посадовими обов`язками у межах повноважень, визначених частиною першою статті 1 цього Закону.

Звертаючись до ч.1 ст.6 Закону України «Про державну службу» вбачається, що посади державної служби в державних органах поділяються на категорії залежно від порядку призначення, характеру та обсягу повноважень і необхідних для її виконання кваліфікації та професійної компетентності державних службовців.

Відповідно до ч.2 ст.6 Закону України «Про державну службу» встановлюються такі категорії посад державної служби:

1) категорія «А» (вищий корпус державної служби) - посада Державного секретаря Кабінету Міністрів України та його заступників, державних секретарів міністерств керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України, та їх заступників керівників апаратів Конституційного Суду України, Верховного Суду, вищих спеціалізованих судів та їх заступників, керівників секретарів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та їх заступників, Голови Державної судової адміністрації України та його заступників керівників державної служби в інших державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;

2) категорія «Б» - посади: керівників структурних підрозділів Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх заступників; керівників структурних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, їх заступників, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, їх заступників; керівників та заступників керівників структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, апаратів місцевих державних адміністрацій, їх структурних підрозділів; керівників апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів, їх заступників; заступників керівників державної служби в інших державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;

3) категорія «В» - інші посади державної служби, не віднесені до категорій «А» і «Б».

Так, 29.05.2019 року згідно свідоцтва про реєстрацію шлюбу серії НОМЕР_2 , було зареєстровано шлюб між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , без зміни прізвища останньої.

Відповідно до запису відділу державної реєстрації актів цивільного стану серія НОМЕР_3 від 08.01.2021 року ОСОБА_1 було змінено прізвище на « ОСОБА_1 ». Отже, на період вчинення адміністративних правопорушень пов`язаих з корупцією особа, яка притягується до відповідальності мала анкетні відомості: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . Згідно наказу в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області № 555-к від 21.12.2016 року «Про призначення», ОСОБА_1 призначено з 03.01.2017 року на посаду державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи державним кадастровим реєстратором відділу у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області відповідно до п.п. «в», п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» є державним службовцем і суб`єктом, на якого поширюється дія цього закону. Внесенням відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Державний кадастровий реєстратор є державним службовцем (ч.1-2 ст.9 Закону України «Про Державний земельний кадастр»).

Частина 4 ст.9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачає, що Державний кадастровий реєстратор, зокрема: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій (ч.6 ст.9 Закону України «Про Державний земельний кадастр»). Відповідно до абз. 11, 12 ч. 1 ст.1 Закону України «Про запобігання корупції», приватний інтерес - це будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Статтею 28 «Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів» Закону України «Про запобігання корупції», передбачено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону зобов`язані: 1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; 3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; 4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

У відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції», приватний інтерес - це будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях; реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Про наявність приватного інтересу у такому випадку зазначено також у п. 2.3.2 Методичних рекомендацій НАЗК № 5 від 02.04.2021 року «Щодо застосування окремих гложень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та регулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції».

Як роз`яснило НАЗК у своїх «Методичних рекомендаціях з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб», затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 839 від 29.09.2017 року (чинні на момент вчинення правопорушення) (далі - Методичні рекомендації), що приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях (абзац дванадцятий частини першої статті 1 Закону). Важливо підкреслити, що перелік самих стосунків не є вичерпним, адже при наданні визначення законодавцем використано словосполучення «у тому числі», тобто у дефініції окреслено лише найбільш типові форми стосунків, які можуть зумовлювати наявність майнового чи немайнового інтересу. Практично це означає, що кожен службовець при виконанні своїх повноважень повинен брати до уваги увесь спектр своїх не лише правових (юридичних), а й соціальних (приватних) відносин, які зумовлюють виникнення майнового чи немайнового інтересу.

Згідно посадової інструкції державного кадастрового реєстратора, метою посади є - реалізація державної політики у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру Дніпропетровської області. Основними посадовими обов`язками державного кадастрового реєстратора є: перевірка поданих документів для здійснення внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельні ділянки, обмеження у їх використанні в межах Павлоградського району Дніпропетровської області та міста Тернівка Дніпропетровської області на відповідність вимогам законодавства та здійсненням реєстрації заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельні ділянки (їх частини), розташовані в межах Павлоградського району Дніпропетровської області та міста Тернівка Дніпропетровської області; заяв про відкликання заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельні ділянки (їх частини); заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, обмеження у їх використанні; заяв в електронній формі про отримання відомостей про земельну ділянку; повідомлень про виявлення помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; заяв про виправлення технічних помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації. Формувати поземельні книги на земельні ділянки, вносити записи до них, забезпечувати зберігання поземельних книг. Присвоювати кадастрові номери земельним ділянкам. Передавати органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки та т. ін.

Відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр», для державної реєстрації земельної ділянки державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин; документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки, в електронній формі електронного документа; заява з додатками документами надсилається заявником засобами телекомунікаційного зв`язку; Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Стаття 26 Закону України «Про землеустрій» визначає, що розробниками документації із землеустрою, зокрема є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.

Згідно з п.1-4 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції» особи, зазначені у пунктах 1, 2 ч.1 ст.3 цього Закону, зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Частиною 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено термін близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.

Так, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:002:0491 від 06.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1139 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587000:01:001:0516 від 06.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1148 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587100:05:001:0141 від 27.10.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1168 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583800:02:001:0380 від 01.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1160 від 30.11.2021 року).

Крім того відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:003:0413 від 28.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1176 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:001:0413 від 26.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1184 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587500:01:002:0830 від 06.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1150 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584000:01:001:1223 від 14.08.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1165 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:002:0314 від 25.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1173 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587200:01:001:1041 від 02.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1193 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:001:0411 від 26.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1140 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:003:0412 від 27.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1180 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0645 від 19.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1142 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587500:01:003:0137 від 05.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1156 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587100:05:001:0140 від 27.10.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1133 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584000:01:002:1136 від 25.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1143 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223582300:01:001:1519 від 05.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1187 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583800:01:001:0494 від 07.08.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1175 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587200:01:003:0771 від 18.11.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1141 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:003:0506 від 17.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1136 від 30.11.2021 року № 1143 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223582800:02:003:0498 від 26.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1161 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:001:0417 від 13.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1146 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584000:01:001:1221 від 17.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1192 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:001:0416 від 12.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1194 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223582800:01:003:0812 від 20.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1189 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:03:003:0326 від 19.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1135 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583800:03:001:0109 від 28.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1164 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223582800:01:003:0811 від 20.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1188 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка розташована за межами населеного пункту Вербської сільської ради, яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф» та в подальшому внесена державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 до Державного земельного кадастру та присвоєно кадастровий номер 1223587100:05:001:0147 від 17.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1177 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587100:03:001:0151 від 10.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1149 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587500:02:001:0121 від 21.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1152 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583000:02:002:0548 від 21.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1157 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583000:02:002:0547 від 03.08.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1191 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0650 від 02.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1159 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:03:001:1015 від 24.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1167 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:003:0509 від 06.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1186 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583000:01:002:0909 від 03.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1190 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:02:001:1018 від 18.02.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1154 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:001:0482 від 17.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1170 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587100:05:001:0139 від 27.10.2020 року (протокол протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1145 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:02:001:1016 від 24.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1153 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:001:0418 від 13.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1147 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581800:02:003:0503 від 20.01.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1162 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:01:003:0780 від 17.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1169 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223582300:01:001:1488 від 28.11.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1131 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:03:002:0830 від 01.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1185 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587200:01:001:1040 від 13.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1151 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583800:03:002:0006 від 01.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1163 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:003:0418 від 17.03.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1171 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587100:05:001:0142 від 27.10.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1134 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:03:002:0831 від 01.04.2020 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1182 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587500:01:003:0369 від 21.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1155 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0637 від 21.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1166 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:03:002:0308 від 23.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1172 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223587200:01:003:0777 від 28.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1137 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0638 від 23.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1179 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223584500:01:002:1142 від 26.11.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1181 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0636 від 21.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1174 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:07:002:0278 від 20.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1183 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1213500000:01:001:0277 від 23.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1138 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 12233581300:07:001:0501 від 24.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1132 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223583800:02:001:0376 від 18.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1144 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223585500:03:001:0639 від 23.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1178 від 30.11.2021 року).

Крім того, відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була розроблена приватним підприємством «Геолайф», державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 було проведено державну реєстрацію земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 1223581300:02:001:1011 від 21.12.2019 року (протокол про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1158 від 30.11.2021 року).

Водночас, слід зауважити, що чоловік ОСОБА_1 - ОСОБА_2 , є директором юридичної особи ПП «Геолайф». Тобто, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі міськрайонного управління Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області та будучи, згідно «в», п.1 ч.1 ст. 3 Закону № 1700-VII, суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, знаходячись на робочому місці, діючи умисно, будучи повідомленою про обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції», в порушення вимог ст.28 цього Закону прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів та здійснила державну реєстрацію вищевказаних земельних ділянок в державному земельному кадастрі, на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблених ПП «Геолайф» директором якого є ОСОБА_2 з яким вона перебуває в сімейних стосунках.

Прокурор в судовому засіданні підтримав обставини, зазначені в протоколах у відношенні ОСОБА_1 за вчинення правопорушень, передбачених ч.2 ст.172-7 КУпАП.

ОСОБА_1 , в судовому засіданні, свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст.172-7 КУпАП України визнала в повному обсязі.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1 , думку прокурора, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 перебуваючи на посаді державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, вчинила адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, передбачені ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно статті 68 Конституції України, кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що правопорушення, пов`язане з корупцією, - це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною в частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом установлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно- правову відповідальність.

Об`єктивна сторона ч.2 статті 172-7 КУпАП встановлює адміністративну відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів: вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Об`єктивна сторона даного правопорушення полягає в діяльності особи, (підписання наказу, тобто преміювання близької особи), знаючи про наявність приватного інтересу, який впливав на об`єктивність або неупередженість вчинення нею дії при здійсненні службових та представницьких повноважень, не повідомленні в установленому законом порядку про наявний реальний конфлікт інтересів та не виконанні обов`язку щодо невчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Приватний інтерес ОСОБА_1 полягає у немайновому інтересі особи, зумовлений особистими, сімейними стосунками з фізичною особою ОСОБА_2 , який є її чоловіком та директором юридичної особи ПП «Геолайф».

Крім того, приватний немайновий інтерес ОСОБА_1 може полягати у бажанні отримання кінцевого позитивного результату в виді розгляду та здійснення державної реєстрації земельних ділянок відділом у Павлоградському районі міськрайонного управління у Павлоградському, Юр`ївському районах та м. Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області за документами розробленими приватним підприємством «Геолайф» в інтересах фізичних та юридичних осіб та створення в суспільстві позитивної ділової репутації юридичної особи ПП «Геолайф», що є необхідною умовою для довгострокової, стабільної та успішної роботи компанії на ринку.

Реальний конфлікт інтересів ОСОБА_1 полягає у перебуванні в стані суперечності між приватним не майновим інтересом (зацікавленістю), тобто у бажанні швидкого отримання юридично-значимого результату у виді здійснення державної реєстрації земельної ділянки за документами розробленими приватним підприємством «Геолайф» та службовими (дискреційними) повноваженнями, що впливають на об`єктивність або неупередженість під час прийняття нею рішення.

Суперечність також полягає в тому, що, з одного боку, в особи наявний приватний немайновий інтерес, а з іншого, особа, яка уповноважена на виконання функцій держави, має виконувати свої службові обов`язки в інтересах держави, виключаючи можливість будь-якого впливу приватного інтересу.

За таких обставин, особа, уповноважена на виконання функцій держави зчиняючи ту чи іншу дію стоїть перед вибором задоволення публічного інтересу на користь держави або приватного інтересу, діючи саме в інтересах близької особи (директора приватного підприємства «Геолайф» ОСОБА_2 ).

За умови навіть якщо особа приймає об`єктивні та неупереджені рішення, що в повній мірі відповідають закону, відбувається втрата суспільної довіри до службової особи та органу влади, в якому вона працює.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст.172-7 КУпАП України, підтверджується, дослідженими судом, письмовими доказами:

- рапортом ст. оперуповноваженого управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області ДСР НП України Сисоєва А. про виявлений факт адміністративного правопорушення за ч.2 ст.172-7 КУпАП в діях державного кадастрового реєстратора ОСОБА_1 , яка прийняла технічну документацію на розгляд від розробника документації із землеустрою ПП «Геолайф», в якому директором підприємства є ОСОБА_2 , чоловік ОСОБА_1 ;

- запитом управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області ДСР НП України вих. № 7378/55/103/01-2021 від 15.11.2021 року щодо витребування доказів виявленого правопорушення в діях ОСОБА_1 ;

- відповіддю Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області вих. № 10-4-0.1-9253/2-21 від 22.11.2021 року;

- відповіддю Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області вих. № 222/0/397-21 від 06.10.2021 року;

- листом Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області вих. № 10-4-0.14-6546/2-21 від 03.08.2021 року з додатками;

- відповіддю Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області вих. № 10-4-0.1-9253/2-21 від 22.11.2021 року про реєстрацію земельних ділянок державним кадастровим реєстратором ОСОБА_1 з зазначенням кадастрових номерів та документів, що стали підставою для реєстрації та надходили від розробника документації із землеустрою ПП «Геолайф» в період з листопада 2019 року по березень 2020 року. Державним кадастровим реєстратором було здійснено перевірку поданих документів на відповідність вимогам законодавства та за результатами перевірки внесено відомості до Державного земельного кадастру, відмови в державній реєстрації не надавались. Інформація або повідомлення ОСОБА_1 , яка здійснила державну реєстрацію земельних ділянок, про наявний конфлікт інтересів між державним кадастровим реєстратором та розробником документації із землеустрою відсутня;

- наказом Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області № 555-к від 21.12.2016 року про призначення з 03.01.2017 року ОСОБА_1 на посаду державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області;

- посадовою інструкцією державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області;

- положенням про Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області;

- витягом з особової справи ОСОБА_1 ;

- копією паспорта на « ОСОБА_1 », що виданий 18.01.2021 року;

- довідкою про реєстрацію місця проживання ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1 ;

- свідоцтвом про шлюб серії НОМЕР_3 від 08.01.2021 року, відповідно до якого 29.05.2019 року було зареєстровано шлюб між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 , прізвище після державної реєстрації ОСОБА_1 змінила на « ОСОБА_1 »;

- наказом Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області № 68-к від 03.02.2021 року про внесення змін до облікових документів ОСОБА_1 державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області у зв`язку з реєстрацією шлюбу та зміною прізвища на « ОСОБА_1 »;

- наказом Держгеокадастру № 92 від 16.02.2021 року про анулювання доступу до Автоматизованої системи Державного земельного кадастру, зокрема державному кадастровому реєстратору відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_1;

- листом Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області до Держгеокадастру від 09.02.2021 року з проханням скасувати доступ до програмного забезпечення державному кадастровому реєстратору відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_1;

- наказами Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області про надання відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами з 10.12.2020 року по 14.04.2021 року та про надання відпустки по догляду за дитиною з 15.04.2021 року по 02.02.2024 року ОСОБА_1

- заявою ОСОБА_1 про надання відпустки по догляду за дитиною з 15.04.2021 року по 02.02.2024 рік;

- свідоцтвом про народження серії НОМЕР_4 від 04.02.2021 року, в якому батьками ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зазначені ОСОБА_2 та ОСОБА_1 ;

- наказом Головного управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області № 111 від 02.08.2021 року про врегулювання конфлікту інтересів щодо виявлення реального конфлікту інтересів державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському, Юр`ївському районах та м.Павлограді Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ОСОБА_1 через наявність приватного інтересу при розгляді, розроблених ПП «Геолайф» документації, та звернення з цього приводу до правоохоронних органів;

- витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого директором ПП «Геолайф» зазначений ОСОБА_2 з 05.11.2013 року;

- проектами землеустрою ПП «Геолайф» щодо відведення земельних ділянок, підписаних директором ОСОБА_2 ;

- наказом Департаменту стратегічних розслідувань НП України про затвердження положень про структурні (відокремлені) підрозділи Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України № 17 від 06.11.2019 року;

- положенням про Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України;

- листуванням НАЗК з Генеральною прокуратурою України;

- роз`ясненням комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Верховної Ради України щодо моменту виявлення особи, яка вчинила адміністративне правопорушення;

- листом НАЗК щодо відсутності необхідності обґрунтованого висновку або повідомлення НАЗК із встановленим фактом порушення вимог фінансового контролю у разі виявлення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією за ч.1-ч.2 ст.172-6 КУпАП. Органи Національної поліції уповноважені на складання протоколів про адміністративне правопорушення, пов`язані з корупцією, передбачені ст.172-4 - 172-9 КУпАП.

Враховуючи вищевказані докази, які були досліджені судом у їх сукупності та взаємозв`язку, суд доходить до висновку про винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.2 ст.172-7 КУпАП України.

Доказів, які б спростували обставини, зазначені в протоколах про адміністративне правопорушення, суду не надано.

Відповідно до ч.4 ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Водночас, з вищевказаних протоколів про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією вбачається, що строки притягнення до відповідальності минули, так як з моменту вчинення адміністративних правопорушень минуло більше двох років (датою виявлення правопорушення є дата складення протоколів - 30.11.2021 року, датами вчинення адміністративного правопорушення є наступний день державної реєстрації земельної ділянки).

Згідно з п.7 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за обставин закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Суд також враховує практику Європейського Суду з прав людини (пункт 137 рішення від 09.01.2013 року у справі «Олександр Волков проти України» (заява № 21722/11) про те, що строки давності слугують кільком важливим цілям, а саме: забезпеченню юридичної визначеності та остаточності, захисту потенційних відповідачів від не заявлених вчасно вимог, яким може бути важко протистояти, та запобігти будь-якій несправедливості, яка могла б виникнути, якби від судів вимагалося виносити рішення щодо подій, що мали місце у віддаленому минулому, на підставі доказів, які через сплив часу стали ненадійними та неповними (див. рішення від 22.10.1996 року у справі «Стаббінгз та інші проти Сполученого Королівства» (Stubbings and Others v. The United Kingdom), п. 51, Reports 1996-IV). Строки давності є загальною рисою національних правових систем договірних держав щодо кримінальних, дисциплінарних та інших порушень.

Згідно з ст. 284 КУпАП, по справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить одну з таких постанов: 1) про накладення адміністративного стягнення; 2) про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24-1 цього Кодексу; 3) про закриття справи.

Зважаючи на вищевикладене, приймаючи до уваги, що на день розгляду справи сплинув строк накладення адміністративного стягнення за вчинення вказаних вище правопорушень, вважаю, що провадження у справі відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю в зв`язку ззакінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Керуючись ст. п. 7 ст. 247, ч. 4 ст. 38 40-1, 283, 284 КУпАП, суд

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Провадження у справі за фактом вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 172-7 КУпАП відносно ОСОБА_1 закритина підставі п.7 ст. 247 КУпАП, у зв`язку із закінчення на момент розгляду справи про адміністративні правопорушення, передбачених ст. 38 КУпАП, строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її винесення до Дніпровського апеляційного суду, шляхом подання апеляційної скарги через Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційна скарга не була подана протягом десяти днів.

У разі подання апеляційної скарги, постанова, якщо вона не скасована, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя С.О. Тимченко.

СудПавлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення15.06.2022
Оприлюднено30.06.2022
Номер документу104960322
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —185/10218/21

Постанова від 15.06.2022

Адмінправопорушення

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Тимченко С. О.

Постанова від 29.12.2021

Адмінправопорушення

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Тимченко С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні