Ухвала
від 28.06.2022 по справі 127/13239/22
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 127/13239/22

Провадження 1-кс/127/5555/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 червня 2022 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , секретаря ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , в рамках кримінального провадження № 62022240040000008 внесеного до ЄРДР 17.01.2022, про проведення обшуку у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, в кабінетах управління супроводження судових справ, канцелярії Головного управління ДПС у Вінницькій області, за фіксації судового розгляду технічними засобами, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_3 звернувся до Вінницького міського суду Вінницької області з вищевказаним клопотанням, яке погоджене з прокурором про проведення обшуку.

Клопотання мотивовано тим, що у провадженні слідчого перебувають матеріали кримінального провадження № 62022240040000008 від 17.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, в ході розслідування якого виникла необхідність у проведенні обшуку.

В ході розгляду з матеріалів клопотання встановлено, що ТОВ «Кедр-КВ» зареєстроване рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 28.03.2006 року, код ЄДРПОУ 34272710, знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Гонти, 96. Вказане товариство взято на податковий облік у ДПІ у м. Вінниці від 28.03.2006 року за №117410200000. Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 03.04.2006 року № 1862474, виданого ДПІ у м. Вінниці, індивідуальний податковий номер 342727102289, товариство зареєстроване платником ПДВ з 03.04.2006 року.

12.03.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано уточнюючий розрахунок з ПДВ за жовтень 2012 року та визначено бюджетне відшкодування з ПДВ у сумі 174 914 грн.

З 08.04.2014 по 22.04.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, про що складена довідка від 28.04.2014 №11011501/34272710, в якій встановлено, що при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в уточнюючому розрахунку суми 174 914 грн. бюджетного відшкодування з ПДВ за жовтень 2012 порушень не встановлено.

16.04.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за квітень 2014 року, в якій визначено від`ємне значення з ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетне відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138 929 грн.

З 23.05.2014 по 29.05.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 05.06.2014 р. №1489/1501/74272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» у декларації за квітень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138 929 грн.

19.11.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2014 р., в якій визначено суму бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 117 909 грн., яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме жовтень 2014 року та від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 238 683 грн.

У період з 22.12.2014 по 26.12.2014 Вінницькою ОДПІ проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за вересень, жовтень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 25.12.2014р. №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 238 683 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 117 909 грн.

18.12.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за листопад 2014 року, в якій визначено від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 124 944 грн. та сума бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку, яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме листопад 2014 року, яка складає 238 683 грн.

За результатами документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року складено акт від 06.02.2015р. №250/1502/34272710. У висновках вказаного акту зазначено, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за листопад 2014 року від`ємного значення з ПДВ у сумі 124 944 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 238 683 грн.

В силу положень п. 200.15 ст. 200 ПК України Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у п`ятиденний строк після закінчення перевірки, була зобов`язана подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів - Головному управлінню ДКС України у Вінницькій області, висновок із зазначенням сум податку, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету, однак, цього не зробила, що в свою чергу призвело до недоотримання позивачем бюджетного відшкодування.

Однак, ТОВ «Кедр-КВ» не отримало належного йому бюджетного відшкодування ПДВ за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн., за жовтень 2014 року в сумі 117 909 грн. та за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн.

З викладеного слідує, що Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не виконала вимоги законодавства та не подала у п`ятиденний строк після закінчення перевірки ТОВ «Кедр-КВ», до Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновок із зазначенням сум ПДВ, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету.

Відповідно до постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 05.05.2015 у справі № 802/693/15-а визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області щодо не надання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість: за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн., за грудень 2014 року в сумі 124 944 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказані суми (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.06.2015 та рішенням Верховного суду України від 02.04.2019).

Також, постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 17.08.2015 у справі № 802/1368/15-а. визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо ненадання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказану заборгованість з ПДВ (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015, рішенням Верховного суду України від 17.12.2015 касаційну скаргу Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області повернуто скаржнику).

Згідно з п. 200.7 ст. 200 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Відповідно до п. 200.10, п. 200.12 ст. 200 ПК України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. Контролюючий орган зобов`язаний у п`ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Згідно з п. 200.13 ст. 200 ПК України на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п`яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

За аналізу даних норм слідує, що процес підтвердження заявлених сум бюджетного відшкодування закінчується висновком контролюючого органу, на підставі якого орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснює перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку.

Згідно з п. 200.17 ст. 200 ПК України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи бюджету, до якого сплачується податок.

Службовими особами Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у порушення зазначених вище приписів законодавства своєчасно не було надано органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, а саме протягом п`яти робочих днів після закінчення перевірки, висновку із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, у зв`язку із чим, сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість була перерахована органом Державного казначейства України на розрахунковий рахунок ТОВ «Кедр-КВ» з порушенням строків, визначених законодавством (п`ять операційних днів після отримання висновку контролюючого органу).

Відповідно до п. 200.23 ст. 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Розрахунок проводиться за формулою: кількість днів прострочення х (облікову ставку НБУ х 120%:365) х суму, що підлягала бюджетному відшкодуванню = сума пені.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

у сумі 174 914 грн. 00 коп. складає 58 336 грн. 92 коп.;

у сумі 138 929 грн. 00 коп. складає 44 816 грн. 59 коп.;

у сумі 117 909 грн. 00 коп. складає 13 331 грн. 15 коп.;

у сумі 238 683 грн. 00 коп. складає 51 834 грн. 09 коп., на загальну суму 168 318 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 18.02.2016 р. у справі № 802/3978/15-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, в сумі 168 318 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 13.06.2016 та рішенням Верховного суду України від 15.05.2019).

Крім того, ТОВ «Кедр-КВ» 19.02.2015 подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ, якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за січень 2015 року у розмірі 154 930 грн.

18.06.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за травень 2015 року у розмірі 486 943 грн.

17.07.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за червень 2015 року у розмірі 419 751 грн.

19.08.2015 року ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню за рахунок платника у банку за липень 2015 року у розмірі 507 397 грн.

Разом з тим в порушення п. 200. 23 ст. 200 Податкового кодексу України Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не відшкодовано суму ПДВ у строки встановлені податковим законодавством, що призвело до нарахування пені на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

за грудень 2014 року - 30 265, 89 грн.;

за січень 2015 року - 28 788, 96 грн.;

за травень 2015 року - 53 982, 63 грн.;

за червень 2015 року - 33 699, 67 грн.;

за липень 2015 року - 26 723, 83 грн., на загальну суму 173 460, 98 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 27.07.2016 р. у справі № 802/781/16-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» визнано протиправною бездіяльність Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області щодо неподання в строки визначені ст. 200 Податкового Кодексу України ГУ Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету ПДВ: за січень 2015 року в сумі 154 930 грн., за травень 2015 року в сумі 486 943 грн., за червень 2015 року в сумі 419 751 грн., за липень 2015 року в сумі 507 397 грн. та стягнуто з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на заборгованість бюджетного відшкодування з ПДВ: за грудень 2014 року в сумі 30 265, 89 грн., за січень 2015 року в сумі 28 788, 96 грн., за травень 2015 року в сумі 53 982, 63 грн., за червень 2015 року в сумі 33 699, 67 грн., за липень 2015 року в сумі 26 723, 83 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 22.09.2016 та рішенням Верховного суду України від 01.12.2020).

Внаслідок протиправних дій службових осіб ГУ ДФС у Вінницькій області з Державного бюджету України стягнуто на користь ТОВ «Кедр-КВ» пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, на загальну суму 341 779, 73 грн., що спричинило тяжкі наслідки.

22.04.2022 в порядку ст. 93 КПК України до ГУ ДПС у Вінницькій області за № 1896/14-01-04-22 скеровано запит щодо надання інформації та належним чином завіреної документації. Також, у вказаному запиті поставлено вимогу щодо повідомлення причини не подання у п`ятиденний термін висновку до казначейського органу. Вказаний запит податковим органом проігноровано та органу досудового розслідування бідь-якої інформації з даного приводу не надано. Причини не подання висновку до казначейського органу не повідомлено.

Під час досудового розслідування виникла необхідність у встановлені осіб які не подавали та не підписували вчасно відповідні документи що в подальшому призвело до нарахування та сплати грошових коштів в сумі 341 779, 73 грн. з державного бюджету у вигляді пені.

Крім цього у слідства виникла необхідність у дослідженні всіх оригіналів документів, що стосуються обліку діяльності, судових спорів, винесених судових рішень за результатами судових спорів між ТОВ «Кедр-КВ» та податковими органами за 2014 - 2020 роки, сформованої юридичним управлінням особової справи в оригіналі по ТОВ «Кедр-КВ» (в якій міститься інформація в оригіналах та резолюціями керівництва податкової служби по судовим спорам, апеляційні, касаційні скарги, відзиви на позова тощо), відповідальних згідно положень та функціональних обов`язків працівників податкової служби за несвоєчасне повернення пені ТОВ «Кедр-КВ», вилучення (копіювання) копії електронної бази «АІС суди» ( в яку вносяться всі судові рішення, та процесуальні документи), журналів вхідної кореспонденції за 2014 - 2020 роки роки, накази та положення про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області за 2014-2020 роки, накази про тимчасовий розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ, Положенням про Головне Управління ДФС у Вінницькій області за 2014 - 2020 роки, функціональних обов`язків, положень, інструкцій, розподілу обовязків між керівниками та заступниками по координації роботи структурних підрозділів за 2014 - 2020 роки роки керівників, заступників та керівників відділу, управлінь Вінницької ОДПІ, наказів, інструкцій відповідальних осіб за відшкодування ПДВ (пені), відомостей з ЄДР щодо юридичної особи ТОВ «Кедр-КВ», відомості Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, ТОВ «Кедр-КВ», висновків про суми відшкодування податку на додану вартість які направлялись до органу державного казначейства та узагальнена інформація про обсяги сум бюджетного відшкодування ПДВ ТОВ«Кедр-КВ», оригіналу довідки від 28.04.2014 №11011501/34272710 позапланової виїзної перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, оригінал акту від 05.06.2014 №1489/1501/7427271 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року, оригінал акту від 25.12.2014 №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 238 683 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 117 909 грн., оригінал акту від 06.02.2015 №250/1502/34272710 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року, всієї вхідної кореспонденції (ухвал суду, повісток, повідомлень суду) за судовими справами Вінницького окружного адміністративного суду, Вінницького апеляційного адміністративного суду, Верховного суду України № 802/693/15-а, № 802/1368/15-а, № 802/3978/15-а, № 802/781/16-а, які перебувають у володінні Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області та інших документів що мають важливе значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

На даний час зазначені вище документи перебувають у володінні Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою:

м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7.

Згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно - Головне управління ДПС у Вінницькій області (ЄДРПОУ ВП 44069150) право власності на будівлю за адресою: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 7, не зареєстровано.

Дані документи є джерелом перевірки законності прийнятих рішень, виявлення конкретних осіб, які вчинили вказаний злочин та встановлення фактичних даних, які можуть бути використані в якості доказів по кримінальному провадженню, а також необхідні для встановлення обставин, що підлягають доказуванню, і в даному випадку не можливо іншим способом довести обставини, інакше як за допомогою використання інформації, яку передбачається отримати із вказаних документів під час проведення обшуку. Вказані документи дають можливість у повній мірі встановити відповідні фактичні дані, та будуть використані в якості доказів.

Таким чином, без отримання зазначених документів неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Враховуючи складність провадження доступ до майна, яке може бути вилучено під час обшуку неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку, оскільки існує реальна загроза його пошкодження або знищення, з метою приховування слідів кримінального правопорушення та уникнення винними особами від кримінальної відповідальності.

В зв`язку з тим, в податковому органі функціонує електрона база «АІС суди»

( в яку вносяться всі судові рішення, та процесуальні документи), електронна база «Податковий блок» під час проведення вказаного обшуку планується залучення спеціалістів в галузі інформаційних технологій за допомогою яких буде вилучено (копіювання) копії вказаних баз, які мають важливе значення для призначення в подальшому економічної експертизи.

Таким чином, виникла необхідність у проведенні обушку у адміністративній будівлі Головного управління ДПС у Вінницькій області (ЄДРПОУ ВП 44069150) за адресою: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 7, де будуть вилученні документи, електрона документація, які мають важливе значення для встановлення всіх обставин вчинення даного тяжкого кримінального правопорушення, його правильної кваліфікації, кола підозрюваних осіб, а також будуть використані в якості доказів у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного, керуючись ст. 40, 233, 234, 235 КПК України, слідчий просив слідчого суддю клопотання задовольнити.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав за обставин викладених у ньому.

Слідчий суддя вислухавши учасників судового розгляду, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали в їх сукупності, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи вищенаведене, судовий розгляд здійснювався за фіксації процесу технічними засобами.

Згідно ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до ч. 7 ст. 236 КПК України, при обшуку слідчий, прокурор має право проводити вимірювання, фотографування, звуко - чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення обшуканого житла чи іншого володіння особи чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

З огляду на вищевикладене, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законних процесуальних рішень в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, з метою здобуття фактичних даних, які дадуть можливість встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виявлення та фіксації відомостей про обставини кримінального правопорушення, відшукання та вилучення речей та документів, тому слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав вважати, що у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, можуть знаходитися речі та документи, які мають доказове значення для кримінального провадження.

Таким чином, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання, заявлене до суду, є необхідним для розкриття кримінального правопорушення, а також встановлення причетних осіб до нього, тому дане клопотання є обґрунтованим та доведеним.

На підставі наведеного, керуючись ст. 233, 234, 235, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майора Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати дозвіл слідчому четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майору Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 та слідчим, які входять до групи слідчих по кримінальному провадженні, а також прокурорам відділу Вінницької обласної прокуратури (згідно постанови про групу прокурорів) на проведення обшуку у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, в кабінетах управління супроводження судових справ, канцелярії Головного управління ДПС у Вінницькій області, з метою відшукання та вилучення:

оригіналів документів, що стосуються обліку діяльності, судових спорів, винесених судових рішень за результатами судових спорів між ТОВ «Кедр-КВ» та податковими органами за 2014 - 2020 роки, сформованої юридичним управлінням особової справи в оригіналі по ТОВ «Кедр-КВ» (в якій міститься інформація в оригіналах та резолюціями керівництва податкової служби по судовим спорам, апеляційні, касаційні скарги, відзиви на позова тощо), відповідальних згідно положень та функціональних обов`язків працівників податкової служби за несвоєчасне повернення пені ТОВ «Кедр-КВ», вилучення (копіювання) копії електронної бази «АІС суди» ( в яку вносяться всі судові рішення, та процесуальні документи), журналів вхідної кореспонденції за 2014 - 2020 роки роки, накази та положення про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області за 2014-2020 роки, накази про тимчасовий розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ, Положенням про Головне Управління ДФС у Вінницькій області за 2014 - 2020 роки, функціональних обов`язків, положень, інструкцій, розподілу обов`язків між керівниками та заступниками по координації роботи структурних підрозділів за 2014 - 2020 роки керівників, заступників та керівників відділу, управлінь Вінницької ОДПІ, наказів, інструкцій відповідальних осіб за відшкодування ПДВ (пені), відомостей з ЄДР щодо юридичної особи ТОВ «Кедр-КВ», відомості Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, ТОВ «Кедр-КВ», висновків про суми відшкодування податку на додану вартість які направлялись до органу державного казначейства та узагальнена інформація про обсяги сум бюджетного відшкодування ПДВ ТОВ«Кедр-КВ», оригіналу довідки від 28.04.2014 №11011501/34272710 позапланової виїзної перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, оригінал акту від 05.06.2014 №1489/1501/7427271 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року, оригінал акту від 25.12.2014 №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 238 683 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 117 909 грн., оригінал акту від 06.02.2015 №250/1502/34272710 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року, всієї вхідної кореспонденції (ухвал суду, повісток, повідомлень суду) за судовими справами Вінницького окружного адміністративного суду, Вінницького апеляційного адміністративного суду, Верховного суду України № 802/693/15-а, № 802/1368/15-а, № 802/3978/15-а, № 802/781/16-а, які перебувають у володінні Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області.

Відповідно до ст. 107 КПК України, рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов`язковим. Виконання ухвали слідчого судді, суду про проведення обшуку в обов`язковому порядку фіксується за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів. Право безперешкодного фіксування проведення обшуку за допомогою відеозапису надається стороні захисту. Про застосування технічних засобів фіксування процесуальної дії заздалегідь повідомляються особи, які беруть участь у процесуальній дії. Незастосування технічних засобів фіксування кримінального провадження у випадках, якщо воно є обов`язковим, тягне за собою недійсність відповідної процесуальної дії та отриманих внаслідок її вчинення результатів, за винятком випадків, якщо сторони не заперечують проти визнання такої дії та результатів її здійснення чинними.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.06.2022
Оприлюднено29.06.2023
Номер документу104979740
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —127/13239/22

Ухвала від 28.06.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Ковбаса Ю. П.

Ухвала від 28.06.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Ковбаса Ю. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні