Ухвала
від 29.06.2022 по справі 712/4582/22
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа № 712/4582/22

Провадження №1- кс/712/2128/22

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про тимчасовий доступ до речей та документів

29 червня 2022 року Слідчий суддя Соснівського районного суду м.Черкаси ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Черкаси винесене в кримінальному провадженні №62021100030000066 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.09.2021, за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.364 КК України слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

До Соснівського районного суду м. Черкаси звернувся слідчий Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання мотивує тим, що у провадженні Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві перебуває кримінальне провадження №62021100030000066 від 10.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за фактами зловживання владою та службовим становищем службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який входить до складу ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , державним нотаріусом ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_5 , СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ІНФОРМАЦІЯ_9 у вигляді незаконного виділення у приватну власність лісових земельних ділянок, що знаходились на праві постійного користування у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », СКП « ОСОБА_6 » та земельних ділянок в прибережній смузі річки Дніпро із незаконною зміною цільового призначення, в тому числі без погодження з КМУ та без відшкодування вартості лісових насаджень, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, за наступних обставин.

Так, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , та службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 спільно з службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » діючи умисно, всупереч вимогам ст. ст. 19, 123 Земельного кодексу України, без отримання погодження та всупереч інтересам постійного лісокористувача в особі директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », без здійснення процедури вилучення у користувача встановленого ст. 149 ЗК України, ст. ст. 57, 58 Лісового кодексу України, без отримання погоджень передбачених ст. 186-1 ЗК України (яка встановлювала порядок погодження проектів до 28.04.2021) зловживаючи службовим становищем виділили у приватну власність земельні ділянки, що належали на праві постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, були імовірно незаконно виділені:

-земельна лісова ділянка (кадастровий номер: 7124981500:04:001:0072), яка входила до складу земельної ділянки (кадастровий номер: 7124981500:03:001:0343), із зміною цільового призначення на «для ведення особистого селянського господарства», що знаходиться у власності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », та знаходиться на території 23 лісового кварталу вказаного ДП;

-земельні лісові ділянки, №7124986000:01:002:0035 - 0.1909га, 7124986000:01:002:0018 - 0.095 га, які знаходяться у прибережній зоні річки Дніпро, із незаконною зміною цільового призначення на «для індивідуального дачного будівництва, для індивідуального дачного будівництва»;

- земельні ділянки № 7124986000:03:001:0439 - 0.25 га із зміною цільового призначення на (02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку), 7124986000:03:001:0185 - 0.9879 га та 7124986000:03:001:0184 - 0.9999 га із зміною цільового призначення на «07.01- Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення під розміщення бази відпочинку», які знаходились у власності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та знаходяться в першому лісовому кварталі ДП.

Право постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » земельними лісовими ділянками, які не були зареєстровані в органах кадастру додатково підтверджується згідно із п. 5 розділу VIII Лісового кодексу України «Прикінцеві положення» та підтверджується планово-картографічними матеріалами лісовпорядкування.

Також, з 2014 по квітень 2021 року службові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 , перевищуючи свої владні повноваження, вчинили замах на заволодіння чужим майном 10 лісових ділянок СКГІ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (кадастрові номери: 7124986000:04:003:0487 - 0,25га, 7124986000:04:003:0489 - 0,12га, 7124986000:04:003:0490 - 0,12га, 7124986000:04:003:0495 -0,12га, 7124986000:04:003:0493 - 0,125га, 7124986000:04:003:0496 - 0,12га, 7124986000:04:003:0492 - 0,12га, 7124986000:04:003:0482 - 0,12га, 7124986000:04:003:0486 - 0,12га, 7124986000:04:003:0484 - 0,25 га) сумарною площею 1,465га, шляхом надання дозволів на розроблення проектної землевпорядної документації на дані ділянки, з метою подальшого незаконного виділення на користь третіх осіб.

Крім цього, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 незаконно виділено у власність 27 ділянок СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », які в подальшому були виділені у приватну власність 7124986000:04:003:0494 - 0,12га, 7124986000:04:003:0485 - 0,12га, 7124986000:04:003:0488 - 0,12га, 7124986000:04:003:0312 - 0,25га, 7124986000:04:003:0310 - 0,25га,

7124986000:04:003:0309 - 0,25га, 7124986000:04:003:0311 - 0,25га, 7124986000:04:003:0188 - 0,1828га, 7124986000:04:003:0212 - 0,1217га, 7124986000:04:003:0237 - 0,1848га, 7124986000:04:003:0364 - 0,25га, 7124986000:04:003:0363 - 0,0281га,

7124986000:04:003:0442 - 0,1га, 7124986000:04:003:0441 - 0,16га, 7124986000:04:003:0473 - 0,15га, 7124986000:04:003:0491 - 0,12га, 7124986000:04:003:0421 - 0,133га,

7124986000:04:003:0102 - 0,2488га, 7124986000:04:003:0103 - 0,4932га,

7124986000:04:001:0426 - 0,25га, 7124986000:04:001:0427 - 0,25 га, 7124986000:04:001:0421 - 0,2382 га, 7124986000:04:001:0428 - 0,1249 га, 7124986000:04:001:0420 - 0,109 га, 7124986000:04:001:0425 - 0,2483 га, 7124986000:04:001:0435 - 0,2497 га,

7124986000:04:001:0423 - 0,2453 га) сумарною площею 5,2478 га, та в подальшому змінили їх цільове призначення без погодження з КМУ.

Так, в порушення ст. 57 Лісового кодексу України та п. 7 ст. 20 Земельного кодексу України було незаконно проведено зміну цільового призначення вище описаних земельних ділянок з ділянок для ведення лісового господарства на інші, не пов`язані з веденням лісового господарства призначення.

Вказана зміна цільового призначення можлива лише за погодження КМУ, якого за наявними даними не було.

Також, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_10 12.02.2021 видали розпорядження № 39, яким незаконно надали земельну ділянку в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_11 » Свидівоцької сільської ради площею 0,0878 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0006) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва ОСОБА_7 , та розпорядженням № 40 від 12.02.2021 в дачному кооперативі « ІНФОРМАЦІЯ_11 » АДРЕСА_1 , площею 0,0617 га (кадастровий номер: 7124986000:01:001:0052) в межах прибережної захисної зони для індивідуального дачного будівництва - ОСОБА_8 .

Так, ст. 59 Земельного кодексу України та ст. 88 Водного кодексу України передбачає, що землі в прибережній захисній смузі не можуть передаватись у приватну власність, а тому видавши розпорядження № 39 та № 40 від 12.02.2021 голова ІНФОРМАЦІЯ_10 перевищив свої владні повноваження чим спричинив збитки в розмірі вартості вказаних ділянок.

Разом з цим, розмір прибережної смуги для річки Дніпро та її водосховищ не може бути меншим за 100 м згідно пункту в) ст. 60 Земельного кодексу України.

Також, згідно Положення про Державну екологічну інспекцію Центрального округу затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 № 59 від 02.02.2021, а саме пп.2 п.2 розділу II «Функції Інспекції» екологічна інспекція Центрального округу здійснює державний контроль за додержанням вимог законодавства про охорону земель щодо виконання екологічних вимог під час надання земельних ділянок у власність та використанням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг.

А у відповідності до п. З Положення проводить перевірки та складає акти за результатами здійснення державного нагляду. Крім цього, згідно п. 6 Положення звертається до суду із позовом щодо визнання протиправним дій органів державної влади в тому числі щодо визнання недійсним індивідуальних актів, що порушують вимоги законодавства про охорону навколишнього середовища.

Також, 18.11.2020 ОСОБА_9 уклав договір купівлі-продажу № 1- 3779 від 18.11.2020 з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо купівлі 1,4053 га землі рекреаційного призначення (кадастровий номер: 7124987500:02:002:0669) у приватну власність з цільовим призначенням: «Для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення». При цьому, згідно даних сайту Держгеокадастру вартість об`єктів нерухомого майна на вказаній земельній ділянці становить 29 511 000 грн. Враховуючи, що вказана земельна ділянка знаходиться у прибережній захисній смузі, то укладання вказаного договору суперечить ст. 59 та ст. 60 Земельного кодексу України та ст. 87 та ст. 88 Водного кодексу України.

Враховуючи вищенаведеністатті,посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_6 немали праванадавати уприватну власністьземельну ділянку(кадастровийномер: 7124987500:02:002:0669), адже остання знаходиться у прибережній зоні та згідно ст. 88 Водного кодексу України може перебувати лише у державній чи комунальній власності.

Крім цього, ОСОБА_5 будучи державним нотаріусом не мала права реєструвати право власності на земельну ділянку з кадастровим № 7124987500:02:002:0669, адже всі вище перелічені обмеження наявні у відкритих реєстрах, а тому в її діях вбачаються ознаки зловживання владою або службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.

Згідно зі ст. 28 Закону України «Про державний нотаріат» державні нотаріуси та інші службові особи, які вчиняють нотаріальні дії: відмовляють у вчиненні нотаріальної дії, якщо вчинення такої дії суперечить законові.

Крім цього, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено погодження та експертизу земельної документації у зв`язку з чим вони мали доступ до всієї земельної документації та вихідних даних земельних ділянок, а тому у зв`язку з погодженням земельної документації на ділянки, які не мали права передавати у власність, та погодженням цільового призначення «Для будівництва і обслуговування житлового будинку» в їх діях наявні ознаки зловживання службовим становищем на користь третіх осіб, що спричинило тяжкі наслідки, а також пособництва у привласненні державного майна, яке в подальшому було розтрачене на користь третіх осіб.

Враховуючи, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 погодили землевпорядну документацію та надали кадастрові номери на вказані ділянки, маючи обов`язок перевірки землевпорядної документації, в їх діях вбачається ознаки злочину передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Зокрема, своїми діями службові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 порушено пункт 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051, п. 11 ст. 4 Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ст. 24 Закону України «Про Земельний кадастр», згідно з якою державна реєстрація земельних ділянок здійснюється державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Для державної реєстрації земельної ділянки державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки, в електронній формі та формі електронного документа. Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:

-перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;

-за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Крім цього, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 неналежним чином виконано свої посадові обов`язки.

Разом з цим, інспекторами ІНФОРМАЦІЯ_3 не були належним чином виконані повноваження надані їм згідно ст. 10 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», в тому числі:

-безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

-давати обов`язкові для виконання приписи з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

-складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Також, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 неналежно виконано свої обов`язки передбачені п. 28 та п. 30 ст. 4 Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_3 » «здійснює державний нагляд (контроль): дотримання вимог земельного законодавства в процесі передачі у власність земельних ділянок».

Крім цього, в діяннях службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » наявні ознаки службової недбалості у зв`язку з відсутністю претензійно-позивної роботи та іншого реагування на незаконне вилучення з власності вищеописаних лісових земельних ділянок.

Враховуючи,що особи,які отрималиу власністьвищевказані лісовіділянки імовірноне компенсуваливартість лісовихнасаджень,то всуму збитківтакож ввійдевартість лісу, який знаходиться на вищевказаних ділянках, адже згідно п.2 ст. 207 Лісового кодексу України відшкодуванню підлягають втрати лісових земель як основного засобу виробництва в лісовому господарстві внаслідок вилучення (викупу) їх для потреб, не пов`язаних із лісогосподарським виробництвом, в порядку встановленому Постановою КМУ від 17.11.1997 № 1279 «Про розміри та Порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню».

Враховуючи вищевикладене, в діях службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_9 та СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », державного нотаріуса ОСОБА_5 , вбачаються окремі ознаки вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

З метою підтвердження або спростування вказаних відомостей, отримання належних доказів можливої протиправної діяльності зазначених службових осіб, необхідним є дослідження вказаних та інших документів, проведення щодо них судово-економічних, судових земельно-технічних та оціночних експертиз, для проведення яких експертам потрібно надати завірені оригінали досліджуваних документів, отримання яких можливо лише під час проведення тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді.

Таким чином, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей

і документів з можливістю вилучення завірених копій обмінних файлів разом з

доданими до них скан-копіями документів (в тому числі файлів з переліком поданих документів, проектів на відведення земельних ділянок, висновків щодо погодження проектної документації) поземельних книг, по земельним ділянкам з наступними кадастровими номерами:

7124986000:01:001:0006,7124986000:01:001:0052,7124986000:04:003:0487,7124986000:04:003:0490, 7124986000:04:003:0495, 7124986000:04:003:0493, 7124986000:04:003:0496, 7124986000:04:003:0492, 7124986000:04:003:0482,7124986000:04:003:0486, 7124986000:04:003:0484, 7124986000:04:003:0494, 7124986000:04:003:0485, 7124986000:04:003:0488,7124986000:04:003:0489, 7124986000:04:001:0324, 7124986000:04:003:0442, 7124986000:04:003:0441, 7124986000:04:003:0473, 7124986000:04:003:0491, 7124986000:04:003:0363, 7124986000:01:002:0035, 7124986000:01:002:0018, 7124986000:03:001:0185, 7124981500:04:001:0072, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_2 .

Зазначив, що в інший спосіб отримати доступ та вилучити зазначені документи не має можливості, а відомості, що містяться у них, стануть доказами у кримінальному провадженні.

В судове засідання слідчий не з`явився, скерував до суду заяву про розгляд клопотання без його участі. Клопотання підтримав в повному обсязі.

На підставі ч. 2ст. 163 КПК Україниз метою недопущення зміни або знищення речей та документів, що містять інформацію, доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходиться така інформація.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, вважає наступне.

Згідно з ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володіння якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до п.6 ч. 2 ст. 160 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до п. 8 ч.1ст.162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в документах, належить персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.

Слідчим суддею встановлено, що у провадженні Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві перебуває кримінальне провадження №62021100030000066 від 10.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за фактами зловживання владою та службовим становищем службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який входить до складу ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , державним нотаріусом ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_5 , СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ІНФОРМАЦІЯ_9 у вигляді незаконного виділення у приватну власність лісових земельних ділянок, що знаходились на праві постійного користування у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », СКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та земельних ділянок в прибережній смузі річки Дніпро із незаконною зміною цільового призначення, в тому числі без погодження з КМУ та без відшкодування вартості лісових насаджень, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, за наступних обставин.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що дане клопотання підлягає до задоволення, оскільки у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що проведення тимчасового доступу до речей і документів з можливістювилучення завіренихкопій обміннихфайлів разомз доданимидо нихскан-копіямидокументів (втому числіфайлів зпереліком поданихдокументів, проектів на відведення земельних ділянок, висновків щодо погодження проектної документації) поземельних книг, по земельним ділянкам, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_2 , має суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, а в подальшому, використання отриманих документів як доказів. Також вказані документи в подальшому будуть використані і будуть об`єктами досліджень під час проведення судових експертиз, зокрема почеркознавчих, а відповідно до вимог Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5, експертам для дослідження надаються оригінали документів.

Керуючись ст.ст. 159, 163-165, 309, 369-372, 395 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Червертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення завірених копій обмінних файлів разом з доданими до них скан-копіями документів (в тому числі файлів з переліком поданих документів, проектів на відведення земельних ділянок, висновків щодо погодження проектної документації) поземельних книг, по земельним ділянкам з наступними кадастровими номерами:

7124986000:01:001:0006,7124986000:01:001:0052,7124986000:04:003:0487,7124986000:04:003:0490, 7124986000:04:003:0495, 7124986000:04:003:0493, 7124986000:04:003:0496, 7124986000:04:003:0492, 7124986000:04:003:0482,7124986000:04:003:0486, 7124986000:04:003:0484, 7124986000:04:003:0494, 7124986000:04:003:0485, 7124986000:04:003:0488,7124986000:04:003:0489, 7124986000:04:001:0324, 7124986000:04:003:0442, 7124986000:04:003:0441, 7124986000:04:003:0473, 7124986000:04:003:0491, 7124986000:04:003:0363, 7124986000:01:002:0035, 7124986000:01:002:0018, 7124986000:03:001:0185, 7124981500:04:001:0072, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_2

Виконання ухвали доручити слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , оперуповноваженим третього оперативного відділу (з дислокацією у м. Черкасах) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 та ОСОБА_21 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, слідчим суддею може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк діїцієї ухвали60діб здня їїпостановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСоснівський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення29.06.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу104983862
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —712/4582/22

Ухвала від 29.06.2022

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Троян Т. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні