Рішення
від 28.06.2022 по справі 420/2315/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2315/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 червня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АГРОКОМ до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

У провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Приватного підприємства ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 11.01.2022 р. №3639352/ 35359619 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС, зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС податкову накладну за № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 04.01.2022 р; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладнихГоловного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 142436 від 31.12.2021 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 4905 від 18.01.2022 р., зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) виключити Приватне підприємство ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35359619) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Ухвалою суду від 21.02.2022р. відкрито провадження у справі та встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали про відкриття провадження у справі.

В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадським формувань, основним видом діяльності підприємства за КВЕД: 43.21: Електромонтажні роботи та при здійсненні фінансово-господарської діяльності між ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» (постачальник) та ПАТ «БАНК ВОСТОК» ( покупець) в грудні 2021р. був укладений усний договір, який є договором купівлі - продажу укладений у спрощений спосіб, відповідно до якої позивач поставляє ПАТ «БАНК ВОСТОК» апарат для нагрівання та охолодження води HotFrost V1133 та надано рахунок на оплату № 06-12 від 16.12.2021р. на суму 5094,00 грн. Згідно платіжного доручення № 236048 від 16.12.202 р. на розрахунковий рахунок ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» відкритий в АТ «Укрсиббанк» від ПАТ «БАНК ВОСТОК» зараховано кошти в сумі 5094,00 грн. ( в т.ч ПДВ - 849,00 грн.) за апарат для нагрівання та охолодження води згідно рахунку фактури № 06-12 від 16.12.2021 р. та відповідно до видаткової накладної № 2 від 16.12.2021 р. ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» поставило апарат для нагрівання та охолодження води ПАТ «БАНК ВОСТОК». За правилами першої події, 16.12.2021 р., у зв`язку з отриманням оплати від ПАТ «БАНК ВОСТОК» за усним договором на підставі рахунку № 06-12 від 16.12.2021 р. та видаткової накладної на відвантаження товару позивачем, була виписана податкова накладна № 9 від 16.12.2021 р. на загальну суму 5094,00 грн. ( в т.ч ПДВ - 849,00 грн.) та 04.01.2022 р. направлена для реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрація якої була зупинена. Підставою зупинення вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/PK в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 31.12.2021р. в особистий кабінет позивача ДПС в Одеській області було направлено рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №142436 від 31.12.2021 р., прийняте Комісією регіонального рівня ГУ ДПС в Одеській області, згідно якого відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. №1165, рішення про відповідність платника податку ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС», податковий номер 35359419, індивідуальний податковий номер платника ПДВ 353596115530, критеріям ризиковості платника. Підставою для прийняття такого рішення зазначено: «п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку», а в рядку «Податкова інформація» зазначено «Встановлено придбання товару у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості». Позивач вказав, що скориставшись своїм правом про надання пояснень та документів для вирішення питання про розблокування податкової накладної №9 від 16.12.2021 р. ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» та виключення підприємства зі складу ризикових, 10.01.2022 р. було направлено на адресу ГУ ДПС в Одеській області Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено та на прийняття рішення Комісією № 142436 від 31.12.2021 р. про відповідність платника критеріям ризиковості платника податків. До повідомлення були додані пояснення та копії документів, що підтверджують продаж товару по податковій накладній №9 від 16.12.2021 р. по взаємовідносинам з ПАТ «БАНК ВОСТОК» та документи по придбанню товару - апарата для нагрівання та охолодження води, який позивач придбав на підставі договору поставки №ХФУ-22 від 07.05.2013 р. із ТОВ «ХОТФРОСТ УКРАЇНА» та рахунку №4865 від 15.12.2021 р., які не були враховані відповідачем. Позивач вказав, що рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не містить в собі підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, оскільки, в оскаржуваному рішенні відповідачем не зазначено, яка саме у контролюючого органу наявна податкова інформація, що стала відома та визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданої для реєстрації податкової накладної. Разом з тим, надані первинні документи є достатні та підтверджують і розкривають суть і зміст господарської операції, на виконання яких складена вищезазначена податкова накладна, однак без належних на те підстав не були враховані при винесення рішення про відмову у реєстрації вказаної податкової накладної. Крім того, в рішенні Комісії Головного управління ДПС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, як підставу для прийняття рішень вказано ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити) та зі змісту вказаного рішення не вбачається, які саме документи не було надано позивачем, оскільки жодного з перелічених документів не підкреслено. Щодо рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладнихГоловного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 142436 від 31.12.2021 р., № 4905 від 18.01.2022 р., позивач вказав, що 10.01.2022р. позивачем було направлено на адресу відповідача пояснення щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості, до якого були додані пояснення та копії документів, однак не враховані відповідачем. Позивач, вказавши, що оскаржувані рішення не містять жодної мотивації підстав та причин віднесення його до ризикових платників відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платників податку, просить суд задовольнити позов у повному обсязі.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 14.04.2022р. частково задоволено клопотання Головного управління ДПС в Одеській області про зупинення провадження у справі та продовження строку для надання відзиву; продовжено Головному управлінню ДПС в Одеській області строк для надання відзиву на адміністративний позов - на п`ятнадцять днів після завершення воєнного стану на території України; у задоволенні клопотання Головного управління ДПС в Одеській області в частині зупинення провадження у справі відмовлено.

Разом з тим, 08.06.2022р. до суду від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву у якому представник вказав, що не погоджується із позовними вимогами товариства та просить суд відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Так, представник відповідачів зазначив, що в оскаржуваних рішеннях було зазначено, які документи не були надані товариством, а саме, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Відповідач зазначив, що за результатами моніторингу реєстрації ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 2021 року встановлені операції з придбання товару у контрагентів з ознаками ризиковості, а саме ТОВ «БК Вітер» (ЄДРПОУ 43267271, внесено до переліку ризикових СГ рішенням від 04.08.2020 р. №105788) - джампер, канат, на загальну суму ПДВ - 24,1 тис. гри., TОB «Єврострой груп 2015» (ЄДРПОУ 43145099, внесено до переліку ризикових СГ рішенням від 31.07.2020 р. №104150) - вода, ремонт мереж, профілактичне обслуговування, на загальну суму ПДВ - 6,0 тис. грн., ТОВ «Агрохолдінг А» (ЄДРПОУ 43178428, внесено до переліку ризикових СГ рішенням від 16.04.2020 р. №63245) - вода, профілактичне обслуговування, на загальну суму ПДВ - 2,3 тис. грн.

17.06.2022р. до суду від представника позивача надійшов відзив на позовну заяву у якому позивач, посилаючись на обґрунтування викладені у адміністративному позові вказав, що не погоджується з відзивом відповідача та просить суд задовольнити позов у повному обсязі.

Ухвалою суду від 15 червня 2022 року витребувано у Головного управління ДПС в Одеській області додані Приватне підприємство ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС до Повідомлення (про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено та на прийняття рішення Комісією № 142436 від 31.12.2021 р. про відповідність платника критеріям ризиковості платника податків документів) документи, направлені на адресу Головного управління ДПС в Одеській області.

24.06.2022р. до суду від Головного управління ДПС в Одеській області надійшли витребувані судом документи.

Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.

Відповідно до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до основного виду діяльності підприємства відноситься КВЕД: 43.21: Електромонтажні роботи.

В грудні 2021 року між ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» (постачальник) та ПАТ «БАНК ВОСТОК» ( покупець) укладено усний договір купівлі продажу, відповідно до якого ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» поставляє ПАТ «БАНК ВОСТОК» апарат для нагрівання та охолодження води HotFrost V1133.

ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №9 від 16.12.2021р., за результатами обробки якої документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних(а.с.39).

Так, рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №14236 від 31.12.2021р. прийнято рішення про відповідність платника податку ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» п.8 критеріям ризиковості платника податку, у зв`язку з встановленням придбання товару у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості(а.с.34).

На пропозицію відповідача ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» подало до контролюючого органу повідомлення від 10.01.22р. про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено разом із підтверджуючими документами: рахунок - фактура № 06-12 від 16.12.2021 р., видаткова накладна № 2 від 16.12.2021 р., податкова накладна № 9 від 16.12.2021 р., квитанція №9403761280 від 04.01.2022 р. щодо зупинення реєстрації податкової накладної №9 від 16.12.2021 р.; оборотно - сальдова відомість по рахунку 36.1., податкова накладна № 171 від 15.12.2021 р.; платіжні доручення № 236048 від 16.12.2021 р. та № 2671 від 15.12.2021 р.,

договір поставки № ХФУ-22 із ТОВ «ХОТФРОСТ УКРАЇНА» від 07.05.2013 р., видаткова накладна № ХФУ00005547 від 16.12.2021 р. та пояснення за вих. № 1/01 від 10.01.2022 р. щодо заблокування податкової накладної.

В поясненнях № 1/01 від 10.01.2022 р. щодо заблокування податкової накладної зазначено, що профільним видом діяльності підприємства є КВЕД 43.21 «Електромонтажні роботи» та при здійсненні господарської діяльності підприємством з ПАТ "БАНК ВОСТОК" була укладена усна угода на продаж товару («Апарат для нагрівання та охолодження води HotFrost V1133») та надано рахунок на оплату №06-12 від 16.12.21р. на суму 5094,00грн. 16.12.2021р. від ПАТ "БАНК ВОСТОК" на розрахунковий рахунок ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС надійшла сума 5094,00 грн. з ПДВ за товар згідно рах. № 06-12 від 16.12.2021р. Згідно п.187.1 ст. 187 ПКУ була сформована податкова накладна № 9 від 16.12.2021р. та 04.01.22 року направлена на реєстрацію в ЄРПН. 16.12.2-21р. був відвантажений товар підприємству ПАТ "БАНК ВОСТОК», що підтверджується видатковою накладною № 2 від 16.12.21 р. на суму 5094,00грн. Також ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС" придбало товар у ТОВ «ХОТФРОСТ УКРАЇНА» згідно договору №ХФУ-22 від 07.05.2013р. та рахунку-фактурі № 4865 від 15.12.21 р. на суму 3740,00грн. із ПДВ. За даний товар підприємство провело розрахунок із ТОВ «ХОТФРОСТ УКРАЇНА», шляхом перерахування грошових коштів на рахунок продавця та оприбутковано прийнятий товар на рахунках бухгалтерського обліку складського рахунку та відображено в оборотно -сальдовій відомості по рахунку 281, що підтверджується видатковою накладною № ХФУ00005547 від 16.12.21р. У підприємства наявності ознак «ризиковості» в ланцюгу постачання, невідповідності реалізованих товарів/послуг придбаним відсутні, а реальність господарських операцій підтверджується наявною матеріально-технічною базою, достатнім складом штатних працівників для здійснення діяльності(а.с.91-92).

Разом з тим, ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» складено пояснення №2/01 від 10.01.2022р., щодо прийняття рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №14236 від 31.12.2021р., до якого додано вищевказані документи в підтвердження продажу товару по податковій накладній №9 віл 16.12.2021р.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №4905 від 18.01.2022р., з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 10.01.2022р. №2, прийнято рішення про відповідність платника податку ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» п.8 критеріям ризиковості платника податку, у зв`язку з встановленням придбання товару у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості(а.с.35).

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення від 11.01.2022 р. №3639352/ 35359619 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС(а.с.36-17).

Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Згідно п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.

Згідно із п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.

Так, п.11 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

В свою чергу п.5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати.

Як вбачається з квитанцій про зупинення реєстрації спірних податкових накладних підставою для їх зупинення стало наступне відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В свою чергу, на пропозицію відповідача підприємство до контролюючого органу направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено разом із підтверджуючими документами: рахунок - фактура № 06-12 від 16.12.2021 р., видаткова накладна № 2 від 16.12.2021 р., податкова накладна № 9 від 16.12.2021 р., квитанція №9403761280 від 04.01.2022 р. щодо зупинення реєстрації податкової накладної №9 від 16.12.2021 р.; оборотно - сальдова відомість по рахунку 36.1., податкова накладна № 171 від 15.12.2021 р.; платіжні доручення № 236048 від 16.12.2021 р. та № 2671 від 15.12.2021 р., договір поставки № ХФУ-22 із ТОВ «ХОТФРОСТ УКРАЇНА» від 07.05.2013 р., видаткова накладна № ХФУ00005547 від 16.12.2021 р. та пояснення за вих. № 1/01 від 10.01.2022 р. щодо заблокування податкової накладної.

Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Разом з тим, суд зазначає, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного Управління ДПС в Одеській області приймаючи рішення від 11.01.2022 р. №3639352/ 35359619 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 16.12.2021 р., з огляду на те, що позивач не надав копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити), не зазначила (не підкреслила), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Натомість, підприємство на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, надало пояснення та відповідні первинні документи.

Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необґрунтованість прийняття оскарженого рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.01.2022р. №3639352/ 35359619 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 16.12.2021 р. та наявності підстав для їх скасування.

Надані до контролюючого органу первинні документи, доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації вищевказаних податкових накладних товариства.

У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС податкову накладну за № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 04.01.2022 р.

Щодо позовних вимог позивача про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладнихГоловного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 142436 від 31.12.2021 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 4905 від 18.01.2022 р., зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) виключити Приватне підприємство ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35359619) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, а саме:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком (пункт 26 Порядку № 1165).

За змістом пункту 40 Порядку № 1165, засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку № 1165).

Як встановлено судом, рішеннями про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника № 142436 від 31.12.2021 р. та № 4905 від 18.01.2022 р., позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В оскаржуваному рішенні контролюючим органом у розділі "Податкова інформація", який заповнюється у разі відповідності п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків, зазначено «встановлено придбання товару у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості».

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку (частина друга статті 2 КАС України).

Суд приходить до висновку, що оскаржуване рішення відповідача не відповідає вимогам статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості.

Так, суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В свою чергу, в даному випадку рішення від 02.12.2021 р., яким товариство визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не містить ні юридичних, ні фактичних мотивів кваліфікації заявника як ризикового платника податків.

Відповідачем не надано жодних доказів провадження позивачем господарської діяльності, яка б містила ознаки недодержання вимог чинного законодавства України.

В свою чергу, у відзиві на позов контролюючий орган зазначив, що за результатами моніторингу реєстрації ПП «ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС» податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 2021 року встановлені операції з придбання товару у контрагентів з ознаками ризиковості, а саме ТОВ «БК Вітер» (ЄДРПОУ 43267271, внесено до переліку ризикозих СГ рішенням від 04.08.2020 р. №105788) - джампер, канат, на загальну суму ПДВ - 24,1 тис. гри., TОB «Єврострой груп 2015» (ЄДРПОУ 43145099, внесено до переліку ризикових СГ рішенням від 31.07.2020 р. №104150) - вода, ремонт мереж, профілактичне обслуговування, на загальну суму ПДВ - 6,0 тис. грн., ТОВ «Агрохолдінг А» (ЄДРПОУ 43178428, внесено до переліку ризикових СГ рішенням від 16.04.2020 р. №63245) - вода, профілактичне обслуговування, на загальну суму ПДВ - 2,3 тис. грн.

При цьому, згідно п.71.1 ст.71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано ст.ст.72, 73 ПК України.

Відповідно до ст.74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, а також контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, в порядку інформаційної взаємодії відповідно до пункту 41.2 статті 41 цього Кодексу.

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

Підпунктом 20.1.45 п.20.1 ст.20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, і необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

В свою чергу відповідач не надав до суду жодного доказу у підтвердження вказаних у відзиві тверджень, в тому числі не надав і доказів встановлення інформації щодо позивача та його контрагентів.

Суд вважає, що в даному випадку контролюючим органом не доведено наявності підстав для віднесення підприємства до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості.

З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладнихГоловного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 142436 від 31.12.2021 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 4905 від 18.01.2022р. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене та те, що суд прийшов до висновку про безпідставність прийняття рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку, суд вважає, що похідні вимоги позивача про зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області виключити Приватне підприємство ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Згідно ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.

Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача та те, що оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за похідні вимоги позивача не стягувався, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України на користь позивача 7443,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295, КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 11.01.2022 р. №3639352/ 35359619 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Приватним підприємством ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС податкову накладну за № 9 від 16.12.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 04.01.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 142436 від 31.12.2021 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 4905 від 18.01.2022р.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Приватне підприємство ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, 65044, м. Одеса, вул.Семінарська, 5) на користь Приватного підприємства ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35359619, м.Одеса, вул. Маршала Говорова 11-Д, офіс 201) судовий збір у розмірі 3721, 50 грн. (три тисячі сімсот двадцять одна гривня п`ятдесят копійок).

Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 9, м. Київ) на користь Приватного підприємства ЮГ ЕНЕРГОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35359619, м.Одеса, вул. Маршала Говорова 11-Д, офіс 201) судовий збір у розмірі 3721, 50 грн. (три тисячі сімсот двадцять одна гривня п`ятдесят копійок).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

Дата ухвалення рішення28.06.2022
Оприлюднено01.07.2022
Номер документу104995003
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —420/2315/22

Ухвала від 19.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 13.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 13.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 20.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Рішення від 28.06.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 13.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 21.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні