Постанова
від 03.07.2022 по справі 295/611/22
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/611/22

3/295/692/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.07.2022 року м. Житомир

Богунський районний суд м. Житомира в складі:

головуючого судді Болейко А.П.,

секретаря судового засідання Синюк А.М.,

розглянувши матеріали, які надійшли відЖитомирської митниці Держмитслужби(далі - Житомирська митниця) про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Китаю ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою російська федерація АДРЕСА_1 , за порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України,-

ВСТАНОВИВ:

30липня 2021, в 08 год 07 хв, до відділу митного оформлення «Оліївка»митного поста «Житомир-центральний»Житомирської митниці декларантом та особою, уповноваженою на роботу з митними органами, ОСОБА_2 подано електронну митну декларацію від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277 (далі ЕМД)на товар інженерна сантехніка у кількості 3 полетів, 42 найменування, на суму 21556, 36 доларів США, вагою нетто 1583,61 кг., вагою брутто 1982,55 кг., об`ємом 3,43 м.куб. Відправник товару (графа 2 ЕМД): ТОВ «Йорхе Рус» (ООО «Йорхе Рус», Російська Федерація (RU), 119602, м. Москва, вул. Академіка Анохина, буд. 2, корп. 7, поверх 2, приміщення VIII, кімната № 17, 19 (ОГРН 1175024031830, ИНН 5032291707, КПП 772901001, тел. +74959601140, http://mvi-rus.ru);одержувач товару та особа, відповідальна за фінансове врегулювання (графи 8, 9 ЕМД): ТОВ «ДОМАН», 10003, м. Житомир, пр-т Незалежності, 10-Д (ЄДРПОУ: 37546631).

Товар на митну територію України ввезено 28.07.2021, згідно документу контролю доставки від 28.07.2021 №UA101020/2021/005016через пункт пропуску «Бачівськ-Троєбортне» Сумської митниці.

Також, товар поставлено на підставі контракту від 01.02.2019 № 1, укладеного між відправником товару (продавець) ТОВ «Йорхе Рус» в особі генерального директора громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ), і одержувачем товару (покупець) ТОВ «ДОМАН» в особі директора ОСОБА_4 , та додаткової угоди від 20.01.2021 № 4 до вказаного контракту.

Предметом зазначеного контракту є «оборудование для систем водоснабжения и отопления» (обладнання для систем водопостачання і опалення) на умовах FCA Одинцово, Московська область, РФ (Інкотермс-2010) у відповідності з рахунками на оплату продавця. Умови даної поставки також FCA (RU Одинцово). Загальна сума контракту 10000000,00 (десять мільйонів) доларів США (код валюти 840).

Торгова країна (гр. 11 ЕМД) та країна відправлення товару (гр. 15 ЕМД) Росія, заявлена країна походження товару (гр. 34 ЕМД) (CN)Китай.

Товарно-супровідні документи на товар, що подані декларантом до митного контролю та оформлення, та які подавались перевізником товару на державному кордоні при вивезенні товару за межі Російської Федерації та при його ввезенні на митну територію України: CMRвід 27.07.2021 № 9200, інвойс від 07.07.2021 №9200, пакувальний лист від 07.07.2021. Також декларантом подано рахунок на оплату за переміщення товару від 28.07.2021 № 642, довідку про транспортні витрати від 28.07.2021 № 13179 та декларацію митної вартості від 30.07.2021.

У відповідності до ЕМД від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277, пакувального листа від 07.07.2021 з відмітками митних органів Російської Федерації (Брянська митниця) від 28.07.2021 та України (Сумська митниця) від 28.07.2021, (Житомирська митниця) від 29.07.2021 зазначена країна походження товару Китай (CN).

30.07.2021 під час проведення митного контролю товару згідно електронної митної декларації від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277 (прийнята до оформлення 30.07.2021) із застосуванням Автоматизованої системи управління ризиками за вказаною ЕМД, на підставі та з урахуванням положень Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.07.2015 № 684 (у редакції наказу від 22.01.2021 № 32), п.3.1.1 переліку індикаторів ризику, які можуть використовуватись посадовими особами митниць для обрання форм та обсягів митного контролю на підставі результатів застосування системи управління ризиками, надісланого в адресу митниць Державною фіскальною службою України листом від 06.06.2017 №14461/7/99-99-20-03-02-17, сформовано результати оцінки ризику та переліку митних формальностей.

Товар № 2, заявлений декларантом згідно електронної митної декларації від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277: «фітинги з мідних сплавів: фітинги латунні різьбові використовуються для створення рознімних різьбових з`єднань на трубопроводах господарського не питної водопостачання, опалення, стисненого повітря і на технологічних трубопроводах, що транспортують гази і рідини, неагресивні до матеріалу з`єднувачів. З`єднувачі можуть застосовуватися на трубопроводах, виконаних з будь-якого матеріалу (сталь, мідь, латунь, пластик, металополімер, поліпропілен і т.п.):

- арт. BF.501.05 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 3/4" - 560 шт

- арт. BF.501.06 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1" - 550 шт

- арт. BF.501.08 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1 1/2" - 120 шт

- арт. BF.671.04-L10 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 10 mm - 80 шт

- арт. BF.671.04-L20 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 20 mm - 80 шт

- арт. BF.671.04-L30 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 30 mm - 60 шт

- арт. BF.671.04-L40 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 40 mm - 60 шт

- арт. BF.671.04-L80 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 80 mm - 10 шт

- арт. BF.671.04-L100 Подовжувач хромований MVI 1/2" x 100 mm - 30 шт

- арт. BF.581.05-D20 Штуцер для шланга із зовнішнім різьбленням MVI 3/4x20 mm - 10 шт.

- арт. BF.501.04 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1/2" - 560 шт

- арт. BF.501.09 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 2" - 96 шт

- арт. BF.520.05 Муфта з`єднувальна MVI 3/4" - 27 шт

- арт. BF.520.07 Муфта з`єднувальна MVI 1 1/4" - 25 шт

- арт. BF.520.09 Муфта з`єднувальна MVI 2" - 5 шт

- арт. BF.502.06 Згон роз`ємний кутовий (американка) MVI 1" - 15 шт

- арт. BF.502.04 Згон роз`ємний кутовий (американка) MVI 1/2" - 100 шт

- арт. BF.671.05-L20 Подовжувач хромований MVI 3/4" x 20 mm - 25 шт

- арт. BF.671.05-L50 Подовжувач хромований MVI 3/4" x 50 mm - 10 шт

Країна походження: CN. Торгівельна марка: MVI» (назва та усі інші реквізити товару зазначено ті, що заявлені декларантом у вказаній ЕМД, та ті, що містяться у товарно-супровідних документах, згідно яких товар 28.07.2021 переміщено на митну територію України.).Код товару № 2 згідно УКТ ЗЕД: 7412200000.

При відпрацюванні та виконанні завдань, визначених Автоматизованою системою управління ризиками за даною ЕМД, проведено митний огляд товару №2, за результатами якого встановленоневідповідність заявленої країни походження частини товару № 2 (згідно товарно-супровідних документів заявлена країнапоходження товару Китай (CN), на виробах (товарі)зазначеномаркування «MADEINITALY», тобто що товар вироблено в Італії, а саме:

?арт. BF.501.05 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 3/4" заявлено і в наявності 560 шт (ціна: 2,25 дол. США (60,54 грн.), сума 1260,00 дол. США (33901,56 грн.);

?арт. BF.501.06 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1" - заявлено і в наявності 550 шт(ціна: 3,85 дол. США (103,59 грн.), сума 2117,50 дол. США (56973,46 грн.);

?арт. BF.501.08 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1 1/2" - заявлено і в наявності 120 шт(ціна: 9,54 дол. США (256,68 грн.), сума 1144,80 дол. США (30801,99 грн.);

?арт. BF.501.04 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 1/2" - заявлено і в наявності 560 шт(ціна: 1,40 дол. США (37,67 грн.), сума 784,00 дол. США (21094,3 грн.);

?арт. BF.501.09 Згон роз`ємний прямий (американка) MVI 2" - заявлено 96 шт., в наявності 56 шт(ціна: 13,60 дол. США (365,92 грн.), сума 761,60 дол. США (20491,61 грн.);

?арт. BF.502.06 Згон роз`ємний кутовий (американка) MVI 1" - заявлено і в наявності 15 шт(ціна: 5,56 дол. США (149,6 грн.), сума 83,40 дол. США (2243,96 грн.);

?арт. BF.502.04 Згон роз`ємний кутовий (американка) MVI 1/2" - заявлено і в наявності 100 шт(ціна: 1,72 дол. США (46,28 грн.), сума 172,00 дол. США (4627,83 грн.).

Всього 1961 шт. на загальну суму 6323,30 доларів США, або згідно курсу Національного Банку України станом на 28.07.2021 (дата перетину державного кордону України і переміщення (ввезення) товару на митну територію України з приховуванням від митного контролю) 170134,71 грн.

Також під час проведення огляду товару, крім невідповідності країни походження товару та його кількості, встановлено невідповідність ваги брутто/нетто товару (заявлено брутто 749,9 кг., при зважуванні 528,5кг.).

30.07.2021 від перевізника товару громадянина України ФОП ОСОБА_5 (ідентифікаційний код платника податків НОМЕР_1 ) отримано письмове пояснення, у якому він зазначив, що на власному автомобілі марки «MERCEDES-BENZ» реєстраційний номерний знак НОМЕР_2 28.07.2021 у м. Одинцово Московської області завантажив вказаний вантаж у кількості 3 полетів, отримав перераховані вище товарно-супровідні документи (CMR, інвойс, пакувальний лист), у тому числі російську експортну декларацію №10013160/270721/0456088 (копію декларації додав до пояснення), і вночі з 28 на 29.07.2021 ввіз товар через зону діяльності Сумської митниці в Україну. ОСОБА_5 було відомо, що він переміщував товар «инженерную сантехнику», а подробиці, у тому числі щодо країни походження чи виробництва товару, йому не відомі. Те, що у частині товару під час проведення 30.07.2021 у Житомирській митниці огляду виявлено невідповідністьйого ваги, кількості, країни походження та маркування, ОСОБА_5 стало відомо тільки під час проведення вказаного огляду, при якому він був присутній.Згідно наданої перевізником ОСОБА_5 російської експортної декларації № 10013160/270721/0456088 країна походження товару, у тому числі товару № 2, Китай (CN).

30.07.2021 на адресу Житомирської митниці від відправника товару генерального директора ТОВ «Йорхе Рус» громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ) за його підписом надійшов лист (информационное письмо) від 30.07.2021 з наступним змістом: «Настоящим подтверждаем, что ООО «Доман» является долгосрочным партнёром ООО «Йорхе Рус» с 2019 года. Весь товар, реэкспортируемый в адрес ООО «Доман» по контракту № 1 от «1» февраля 2019 года является легально ввезённым на территорию Российской Федерации, все налоги и сборы полностью уплачиваются при ввозе, что подтверждается соответствующими таможенными декларациями. Также, информируем о том, что товары под брендом MVI реализуемые в адрес ООО «Доман» могут производиться как в Китае, так и в европейских странах, в часности в Италии. В товаросопроводительных документах (инвойс 9200) при отгрузке товара была допущена техническая ошибка и страной происхождения товара был ошибочно указан Китай, хотя товар фактически произведён в Италии. Прилагаем исправленные отгрузочные документы и таможенную декларацию по ввозу товара в РФ, подтверждающую страну происхождения товара. Кроме того, в упаковочном листе по инвойсу 9200 указано излишнее количество товара BF.501.09 в количестве 40 штук (фактически количество 56 штук, в инвойсе 96 штук), ошибка произошла в силу изменения кратности упаковки при смене производителя с Китая на Италию». Беручи до уваги зміст вказаного листа, генеральним директоромТОВ «Йорхе Рус» громадянином Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ) поважних причин, які б виключали можливість його притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, не наведено.

У своєму поясненні від 02.08.2021 комерційний директор ТОВ «ДОМАН» - громадянин України ОСОБА_6 зазначив, що ТОВ «ДОМАН» на підставі контракту від 01.02.2019 № 1, укладеного між відправником товару (продавцем) ТОВ «Йорхе Рус»)в особі генерального директора громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ), і одержувачем товару (покупцем) ТОВ «ДОМАН» в особі директора ОСОБА_4 , яка є дружиною ОСОБА_6 , з лютого 2019 року отримує від ТОВ «Йорхе Рус»обладнання для систем водопостачання і опалення на умовах FCA Одинцово (приблизно 1 поставка на протязі 2-3 місяців). За весь час було здійснено 24 поставки товару, при цьому завжди ТОВ «ДОМАН» отримувало виключно товар походженням з Китаю. І у вказаній поставці товарузгідно електронної митної декларації від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277, що подано 30.07.2021 до митного оформленняв Житомирську митницюза посередництвом декларанта ОСОБА_2 (ТОВ «МИТНА БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ»), ТОВ «ДОМАН» очікувало товар виключно походженням з Китаю. Те, що серед поставки даного товару під час проведення його огляду ( ОСОБА_6 був присутній 30.07.2021 при проведенні огляду товару) виявлено частину товару походженням країни Італії, для нього цей факт був новиною, так як з 2019 року ТОВ «ДОМАН» від ТОВ «Йорхе Рус» отримувало виключно товар з країною походженням Китай. До свого пояснення ОСОБА_6 додав завірені директоромТОВ «ДОМАН» ОСОБА_4 копії наступних документів: контракт від 01.02.2019 № 1, доповнення до вказаного контракту від 20.01.2021 № 4, копії аркушів паспорта генерального директора ТОВ «Йорхе Рус») громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ), документ про тимчасове перебування (реєстрацію) громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ) в Російській Федерації, лист «Информационное письмо» від 30.07.2021, адресоване в Житомирську митницю, за підписом генерального директора ТОВ «Йорхе Рус») громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ) (зміст листа на російській мові викладено вище), російська митна декларація типу «ИМ 40 ЭД»від 28.06.2021 №10013160/250621/0385529, згідно якої ООО «Йорхе Рус» отримало з Італії товар, у тому числі й товар, зазначений під № 2 у ЕМД від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277. Також ОСОБА_6 до свого пояснення додано завірену копію «виправленого» пакувального листа, у якому відправником товару ТОВ «Йорхе Рус» у позиціях № № 9, 10, 11, 22, 23, 38, 39 зазначено, що країна походження (страна происхождения) товару (за перерахованими позиціями) є Італія (Италия), лист директора ТОВ "ДОМАН" ОСОБА_4 від 30.08.2021 про те, що ОСОБА_6 дійсно працює на посаді комерційного директора ТОВ «ДОМАН» з 31.07.2018 і по сьогодні. Питаннями щодо співпраці з ТОВ «Йорхе Рус» займається ОСОБА_6 . У підтвердження зазначеного до листа додано довіреність від 30.07.2021 № 5.

Також з приводу декларування товару згідно електронної митної декларації від 30.07.2021 типу ІМ40ДЕ №UA101020/2021/005277, що подано 30.07.2021 до митного оформлення в Житомирську митницюза посередництвом декларанта ОСОБА_2 (ТОВ «МИТНА БРОКЕРСЬКА КОМПАНІЯ»,02.08.2021 відібрано пояснення і від декларанта ОСОБА_2 , який пояснив наступне. У період з 25.02.2021 по даний час за його посередництвом проведено 22 з 24-х митних оформлення товару обладнання для систем водопостачання і опалення, відправником якого являлось ТОВ «Йорхе Рус», одержувачем ТОВ «ДОМАН». Весь цей час країною походження товару являвся Китай (при попередніх митних оформленнях в окремих випадках проводились митні огляди товару і порушення митних правил не виявлялись). Те, що у частині товару під час проведення 30.07.2021 у Житомирській митниці огляду виявлено невідповідність його ваги, кількості, країни походження та маркування, декларанту ОСОБА_2 стало відомо тільки під час проведення вказаного огляду, при якому він теж був присутній.

Беручи до уваги викладене, вказані вище обставини свідчать про недотримання вимог законодавства України з питань митної справи та використання незаконної схеми ввезення товару обладнання для систем водопостачання і опалення (інженерної сантехніки)на митну територію України шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо ваги, кількості, країни походження та маркування частини товару № 2.

Статтею 74 Митного кодексу України визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.

Відповідно до частини 1 статті 458 Митного кодексу України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, предapos;явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною першою статті 483 Митного кодексу України передбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Тобто у даному випадку відправником товару у товарно-супровідних документах зазначено неправдиві дані щодо ваги, кількості, країни походження та маркування частини товару № 2 і таким чином відправник створив, у тому числі й умови для здійснення протиправного переміщення товарів з метою зменшення бази оподаткування товарів митними платежами.

Згідно з пунктом5 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 № 8 (із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 № 8),незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролю (ст. 201 КК, ст. 352 МК) - це їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані. Відповідно до п. 37 ст. 1 Митного кодексу України під спеціально виготовленим сховищем (тайником) треба розуміти сховище, виготовлене з метою незаконного переміщення товарів через митний кордон України, а також обладнані і пристосовані з цією ж метою конструктивні ємності та предмети, які попередньо піддавалися розбиранню, монтажу тощо. Використанням інших засобів чи способів, що утруднюють виявлення предметів, можуть визнаватися, зокрема, приховування останніх у валізах, одязі, взутті, головному вбранні, речах особистого користування, на тілі або в організмі людини чи тварини, а також надання одним предметам вигляду інших (зміна їхніх зовнішніх ознак - форми та стану, упаковки, ярликів, етикеток тощо). Судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Частиною 2 статті 459 Митного кодексу України встановлено, що суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами посадові особи цих підприємств.

Відповідно до відомостей ПІК «Провадження в справах про ПМП» АСМО «Інспектор» ЦБД ЄАІС Держмитслужби генеральний директорТОВ «Йорхе Рус» громадянин Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 ) не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачено статтями482 та 483 Митного кодексу України.

Отже, відправником товару ТОВ «Йорхе Рус»в особі генерального директора громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 )створено умови для здійснення протиправного переміщення товару, що полягає внедотриманні вимог законодавства України з питань митної справи та використанні незаконної схеми переміщення (ввезення)товару обладнання для систем водопостачання і опалення (інженерної сантехніки) на митну територію України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо ваги, кількості, країни походження та маркування частини товару № 2 на загальну суму 170134,71 грн.

Таким чином,в діях генерального директора ТОВ «Йорхе Рус»громадянина Китаю ОСОБА_1 ( ОСОБА_3 )наявні ознаки порушення митних правил, передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Громадянин ОСОБА_7 в судове засіданні не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про час, дату та місце розгляду справи. Однак, про причини неявки суд не повідомив, а тому суд постановив розглядати справу у його відсутність

Представник Житомирської митниці просив визнати громадянина Китаю ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил та застосувати до нього стягнення у виді штрафу та конфіскації товару.

Заслухавши пояснення представника митниці, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Вина громадянина Китаю ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України підтверджується наступними доказами: протоколом про порушення митних правил №0248/101000/21 від 02.08.2021; доповідною запискою від 02.08.2021; доповідною запискою від 30.07.2021; актом прийому-передачі матеріалів справи про порушення митних правил №0248/101000/21 від 02.08.2021; копією актом про проведення огляду; поясненнями; протоколом про тимчасове вилучення товарів у справі про порушення митних правил від 02.08.2021; постановою про призначення експертизи у справі про порушення митних правил від 10.09.2021 та іншими матеріалами справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Своїми діями громадянин Китаю ОСОБА_1 вчинив правопорушення, передбачене ст. 483 ч. 1 Митного кодексу України.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, суд приходить до висновку про застосування до особи, яка притягається до адміністративної відповідальності адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 100% вартості товару безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП, у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення, особою, на яку накладено таке стягнення, сплачується судовий збір.

Керуючись ст.ст. 40-1, 483, 527, 528 Митного кодексу України суд,-

постановив:

ОСОБА_1 визнати винуватим у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, та накласти на нього стягнення у видіштрафу врозмірі 100% вартості товару, що становить 290 348 (двісті дев`яносто тисяч триста сорок вісім) грн з конфіскацією предметів порушення митних правил, а саме: «згін роз`ємний «фітинг» кутовий» у кількості 1961 шт.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави в особі ДСА України судовий збір в розмірі 454 гривні.

Постанова може бути оскаржена до Житомирського апеляційного суду через Богунський районний суд м. Житомира протягом 10 днів з дня її винесення.

Суддя А.П. Болейко

Постанова підлягає зверненню до виконання протягом трьох місяців з дня її винесення.

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення03.07.2022
Оприлюднено06.07.2022
Номер документу105067737
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —295/611/22

Постанова від 03.07.2022

Адмінправопорушення

Богунський районний суд м. Житомира

Болейко А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні