Ухвала
від 20.09.2007 по справі 13/130-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

13/130-Б

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"20" вересня 2007 р.Справа № 13/130-Б

                 За заявою кредитора:           Управління Пенсійного фонду України у м.

                                                                    Кам'янець-Подільському м. Кам'янець-Подільський

                                                           

                 до боржника                       Комунального підприємства „Водоканал”  

                                                               м. Кам'янець-Подільський

про           визнання боржника банкрутом  (затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного  балансу )

Суддя     Матущак О.І.

За участю представників:          

кредиторів:      Браеску-Семенишин Р.А. –за довіреністю Кам'янець-Подільської                ОДПІ № 16165/10/10-017 від 06.10.2005 р.

    боржника:         не з'явився

За участю ліквідатора:  Дуцика З.А. –за довіреністю ліквідатора  № 03/02 від       20.08.2007 р.     

Ухвала приймається 20.09.2007 р., оскільки в судових засіданнях 21.08.2007 р., 17.09.2007 р. оголошувалися перерви.

Ухвалами господарського суду від 23.04.2004 р. порушено про вадження у даній справі про визнання банкрутом боржника комунального підприємства „Водоканал” м. Кам'янець-Подільський, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, а від 21.05.2004р. введено процедуру розпорядження майном боржника та призначено розпорядником майна боржника –арбітражного керуючого Кустливого В.А.

Оголошення про порушення справи про банкрутство опубліковано в газеті „Голос України” № 101 (3351) від 04.06.2004р.

Ухвалою господарського суду від 29.07.2004р. затверджено реєстр грошових вимог кредиторів.

Постановою господарського суду від 14.10.2004 р. у даній боржника визнано банкрутом, відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором боржника призначено арбітражного керуючого Кустливого В.А.

Ухвалою суду від 30.11.2005 р. продовжено строк ліквідаційної процедури у даній справі на три місяці, ухвалою від 28.04.2006 р. ще на три місяці,  ухвалою від 04.10.2006 р. на шість місяців, тобто до 14.12.2006 р., а ухвалою від 24.01.2007 р. ще на шість місяців, тобто до 14.06.2007 р.

В адресу господарського суду 26.06.2007р. від ліквідатора надійшов для затвердження ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора про проведену роботу  з доданими до нього документами, а 27.06.2007 р. від Кам'янець-Подільської ОДПІ надійшла скарга на бездіяльність ліквідатора у зв'язку із ненаданням комітету кредиторів звіту протягом періоду більше ніж один місяць а також у зв'язку із порушенням терміну ліквідаційної процедури.

У відзиві на скаргу від 02.07.2007 р. ліквідатор власну бездіяльність та факт порушення строку ліквідаційної процедури заперечив з огляду на поданий до господарського суду безпосередньо перед поданням скарги звіт про завершення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс.

Протягом неодноразових судових засідань щодо розгляду ліквідаційного балансу, ліквідатором через уповноваженого представника доопрацьовано недоліки та подано належні докази завершення ліквідаційної процедури.

Представник  кредитора та ліквідатор в судовому засіданні  висловили клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу із подальшим припиненням провадження у справі та ліквідацією боржника, крім цього, представник кредитора щодо поданої скарги утримався від її підтримання і вважає такою, що втратила актуальність внаслідок завершення ліквідаційної процедури. Тому, щодо способу на наслідків її розгляду покладається і визнає з приводу цього рішення господарського суду.  

Розглядом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, в сукупності з усіма іншими матеріалами справи, господарським судом встановлено наступне.

Оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури опубліковано в газеті  “Голос України” від 05.1.2004 р.  

У відповідності до ст. 25 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (надалі Закону), ліквідатором за участю матеріально-відповідальних посадових осіб боржника згідно актів шести актів від 12.11.2004 р. та одного від  13.11.2004 р., проведено інвентаризацію активів боржника, серед яких виявлено 16 найменувань об'єктів нерухомого майна

Крім цього, ліквідатором виявлено  дебіторську заборгованість населення за комунальні послуги по водозабезпеченні..

Оцінка об'єктів ліквідаційної маси проведена згідно висновків експерта  приватного підприємства “Кузьменко-“ППК” від 05.04.2005 р., 18.05.2005 р., 20.12.2005 р., 30.06.2006 р., 27.02.2007 р., 10.04.2007 р., 25.05.2007 р.

Згідно рішення  комітету кредиторів згідно протоколу від 20.10.2004 р., ліквідатору надано дозвіл на реалізацію активів за прямими угодами із покупцями без проведення прилюдних торгів, а  у разі відсутності таких покупців, реалізовувати об'єкти нерухомого майна як будівельні-матеріали.     

Оголошення про порядок та умови реалізації активів боржника публікувалися у газеті “Кам'янець-Подільський вісник”.

Таким чином, ліквідатором шляхом укладання договорів купівлі-продажі без проведення прилюдних торгів та передачі майна згідно накладних, реалізовано усі активи ліквідаційної маси та отримано 27607 грн.

Факти реалізації та отримання коштів підтверджено договорами купівлі-продажі, накладними прихідними касовими ордерами та іншими платіжними документами.

Крім цього, залученими на договірних умовах працівниками в касу боржника повернуто від громадян заборгованість за постачання холодної води загалом у сумі 103094,79 грн.

Отримання погашеної дебіторської заборгованості підтверджено трьома книгами обліку розрахункових операцій та корінцями фіскальних чеків на зазначену суму.

Таким чином, ліквідатором шляхом реалізації активів боржника та повернення дебіторської заборгованості загалом отримано 130701,79 грн.

Отриманими коштами, ліквідатором погашено  оплату власних  послуг з розрахунку двох мінімальних розмірів заробітної плати щомісяця за період ж жовтня 2004 р. по  14.06.2007 р. загалом у сумі 25765,4 грн. та витрати на проведення ліквідаційної процедури загалом у сумі 97733,09 грн., зокрема на:

-          оплату праці залучених працівників 59041,14 грн.;

-          оплату послуг експерта по оцінці ліквідаційної маси –2650 грн.;

-          канцелярські товари 4596,74 грн.;

-          судові витрати на повернення дебіторської заборгованості –1438,21 грн.;

-          впорядкування та здачу архівних документів –7179,45 грн.;

-          сплату обов'язкових платежів, нарахованих на виплачену заробітну плату залучених працівників –22529,04 грн.;

-          оплату послуг нотаріуса, публікацію оголошень, відшкодування ініціюючому кредитору за публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство –589,81 грн.

Лише загалом у сумі 6915  грн. ліквідатором частково погашено вимоги конкурсних кредиторів третьої черги, зокрема:

-           Кам'янець-Подільської ОДПІ у сумі 4760 грн.;

-          Управління ПФУ у сумі 2066 грн.;

-          Кам'янець-Подільського міського центру зайнятості у сумі 89 грн.

Погашення зазначених вище вимог конкурсних кредиторів та витрат ліквідатора підтверджено оригіналами платіжних документів та видатковими касовими ордерами.

Зазначені вище витрати ліквідатора затверджено рішенням комітету кредиторів від 04.06.2007 р.

Згідно довідки Кам'янець-Подільської ОДПІ за № 19120/10/29-023 від 30.08.2007 р., у боржника всього значилося 12 розрахункових рахунків у двох філіях банків та головному управлінні держказначейства України у Хмельницькій області. При цьому станом на дату прийняття даної ухвали закрито усі рахунки (в т.ч. ліквідаційний у Хмельницькій обласній філії АКБ “Укрсоцбанк”) за виключенням двох у Хмельницькій філії ЗАТ КБ “Приватбанк” та одного у  головному управлінні Держказначейства України у Хмельницькій області.

Проте, згідно довідки Кам'янець-Подільського відділення Хмельницької філії Приватбанку за № 2976 від 07.09.2007 р. та Кам'янець-Подільського управління державного казначейства № 02-46/1024 від 10.09.2007 р., на вказаних рахунках грошові кошти відсутні.

Внаслідок відсутності достатніх активів  у боржника, залишилися частково непогашеними вимоги конкурсних кредиторів  внесених до реєстру третьої черги (перелік зазначено вище), та у повному об'ємі вимоги четвертої черги. Зокрема по кредиторах:

-          Відділу державної служби охорони при УМВСУ у Хмельницькій області у сумі 8038,27 грн.;

-          ВАТ ЕК “Хмельницькобленерго” в особі Кам”янець-Подільського РЕМ у сумі 2893463,18 грн.

Зважаючи на те, що у затвердженому реєстрі вимог кредиторів господарським судом загалом визнано вимоги конкурсних кредиторів у сумі 3645993,36 грн., погашено у ліквідаційній процедурі лише 6915 грн. конкурсних вимог, тому залишилося не погашеними такі вимоги у сумі 3639078,36 грн.

Крім зазначених вище заходів, ліквідатором вживалися і інші заходи щодо виявлення іншого майна ліквідаційної маси, можливо зареєстрованого за боржником, проте відсутнього за місцем розташування.

Так, згідно відповіді на запит інспекції Державного технічного нагляду Хмельницької облдержадміністрації № 211від 28.08.2007 р. у боржника відсутні зареєстрованими на праві власності сільськогосподарська техніка або спецмашини, а згідно відповіді Кам'янець-Подільського міжрайонного БТІ № 197 від 30.08.2007 р.  відсутні зареєстровані на таких же правах об'єкти нерухомого майна.

Кам'янець-Подільське міське управління земельних ресурсів у відповіді на запит за вих. № 01-14/2047 від 27.08.2007 р. повідомило про відсутність зареєстрованих у власності чи оренді земельних ділянок.

Згідно  відповіді  МРЕВ ВДАІ УМВСУ у Хмельницькій області № 5/8001 від 31.08.2007 р. у боржника значаться зареєстрованими три автомобілі, проте, згідно копії акту приймання-передачі № 17 без дати,  складеного на виконання рішення IV сесії Кам'янець -Подільської міської Ради  № 25 від 20.08.2002 р., два із вказаних автомобілів було передано відповідною Радою комунальному підприємству “Кам'янець-Подільськтеплокомуненерго”, а згідно рішення виконавчого комітету вказаної Ради № 303 від 23.02.2005 р., автомобіль ГАЗ-51 1969 р. випуску, державний № 63-60 ХМЕ,   було списано з балансу управління комунального майна.

Приймаючи дану ухвалу господарським судом до уваги приймається наступне.

У відповідності до п.14 ст. 3-1, п.1 ст. 29, п.1  30, п.6 ст. 31, п. п. 1-2 ст. 32, п. 6 ст. 40 Закону, звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

Майно, на яке звертається стягнення у ліквідаційній процедурі, оцінюється арбітражним керуючим у порядку, встановленому законодавством України. Для майна, яке продається на аукціоні, оціночна вартість є початковою.

Після проведення інвентаризації та оцінки майна  банкрута ліквідатор розпочинає  продаж майна банкрута на відкритих торгах, якщо комітетом кредиторів не встановлено інший порядок продажу майна банкрута.

Вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються перелічені докази. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційного балансу  після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу  про ліквідацію юридичної особи – банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута та органам державної статистики для виключення  юридичної особи з ЄДРПОУ, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому  статтею 32 цього Закону; і т.д.

Зважаючи на викладене вище, господарський суд приходить до висновку що ліквідатором вжито усіх можливих заходів щодо виявлення та реалізації активів боржника, щодо правомірності чи неправомірності розподілу коштів (витрат) отриманих від реалізації ліквідаційної маси  у відповідності до ст. 31 Закону від кредиторів не надходили, такі витрати схвалено та затверджено комітетом кредиторів, тому поданий ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора підлягають затвердженню, боржник –ліквідації, провадження у справі припиненню, а вимоги не погашені у зв'язку із недостатністю активів, вважати погашеними.

Зважаючи на подання скарги Кам'янець-Подільською ОДПІ на бездіяльність ліквідатора відразу після подання ним звіту та ліквідаційного балансу, господарський суд приходить до висновку про припинення у цій частині розгляду справи у зв'язку із відсутністю предмету спору.

Керуючись п.14, ст.. 3-1,  п.1 ст. 29, п.1  30, п.6 ст. 31, п. п. 1-2 ст. 32, п. 6 ст. 40 п.1 ст. 29, п. 1  ст.30 ст. 31, п.п. 1-2 ст. 32, п. 6 ст. 40 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, п.1-1 ст. 80, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, -

                                                       

                                                    У Х В А Л И В:

Ліквідаційний баланс ліквідатора щодо боржника -  комунального підприємства “Водоканал” м. Кам'янець-Подільський, вул. Татарська, 8 станом на 01.06.2007 р., який є невід'ємною частиною даної ухвали (на 1-му арк.) та витрати ліквідатора у сумі  97733,09  грн. затвердити.

Комунальне підприємство “Водоканал” м. Кам'янець-Подільський, вул. Татарська, 8,  яке значиться в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України під ідентифікаційним кодом 14178428 зареєстроване рішенням виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської Ради № 1183  від 14.06.2001 р. ліквідувати.

 

Провадження у справі в частині скарги Кам'янець-Подільської ОДПІ на бездіяльність ліквідатора припинити.

Вимоги конкурсних кредиторів (згідно переліку, зазначеному у описові частині даної ухвали) не задоволені за недостатністю активів, вважати погашеними.

Зобов'язати Державного реєстратора виконавчого комітету Кам”янець-Подільської міської Ради виключити з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій - комунальне підприємство “Водоканал” м. Кам'янець-Подільський, вул. Татарська, 8,   яке значиться під ідентифікаційним кодом 14178428.

Провадження у справі припинити.

Копії даної ухвали надіслати в адреси кредиторів, ліквідатора, Державного реєстратора виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської Ради, відділу ДВС Кам'янець-Подільського міськрайонного управління юстиції,  головного управління статистики у Хмельницькій області та Хмельницького обласного сектору з питань банкрутства разом із копіями ліквідаційного  балансу, який є невід'ємною частиною даної ухвали на 1-му аркуші.

Суддя                                                                                                    Матущак О. І.   

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення20.09.2007
Оприлюднено26.10.2007
Номер документу1050863
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/130-б

Ухвала від 20.09.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Матущак О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні