Ухвала
від 05.07.2022 по справі 127/13859/22
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Cправа № 127/13859/22

Провадження № 1-кс/127/5765/22

У Х В А Л А

Іменем України

05 липня 2022 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області в складі:

слідчого судді: ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майор Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майор Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 , про арешт майна.

Клопотання мотивоване тим, що четвертим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62022240040000008 від 17.01.2022 за фактом зловживання владою або службовим становищем співробітниками ГУ ДФС у Вінницькій області, що призвело до стягнення з державного бюджету України пені за несвоєчасне бюджетне відшкодування ПДВ на користь ТОВ «Кедр-КВ» у сумі 341 779, 73 грн., що спричинило тяжкі наслідки за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Кедр-КВ» зареєстроване рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 28.03.2006 року, код ЄДРПОУ 34272710, знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Гонти, 96. Вказане товариство взято на податковий облік у ДПІ у м. Вінниці від 28.03.2006 року за №117410200000. Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 03.04.2006 № 1862474, виданого ДПІ у м. Вінниці, індивідуальний податковий номер 342727102289, товариство зареєстроване платником ПДВ з 03.04.2006.

12.03.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано уточнюючий розрахунок з ПДВ за жовтень 2012 року та визначено бюджетне відшкодування з ПДВ у сумі 174 914 грн.

З 08.04.2014 по 22.04.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, про що складена довідка від 28.04.2014 №11011501/34272710, в якій встановлено, що при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в уточнюючому розрахунку суми 174 914 грн. бюджетного відшкодування з ПДВ за жовтень 2012 порушень не встановлено.

16.04.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за квітень 2014 року, в якій визначено від`ємне значення з ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетне відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138929 грн.

З 23.05.2014 по 29.05.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 05.06.2014 р. №1489/1501/74272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» у декларації за квітень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138 929 грн.

19.11.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2014 р., в якій визначено суму бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 117 909 грн., яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме жовтень 2014 року та від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 238 683 грн.

У період з 22.12.2014 по 26.12.2014 Вінницькою ОДПІ проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за вересень, жовтень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 25.12.2014р. №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою невстановлено порушеньпри відображенніТОВ «Кедр-КВ»в податковійдекларації зПДВ зажовтень 2014року від`ємногозначення ПДВу сумі238683грн.та бюджетноговідшкодування ПДВна рахунокплатника убанку всумі 117909грн.

18.12.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за листопад 2014 року, в якій визначено від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 124 944 грн. та сума бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку, яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме листопад 2014 року, яка складає 238 683 грн.

За результатами документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року складено акт від 06.02.2015р. №250/1502/34272710. У висновках вказаного акту зазначено, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за листопад 2014 року від`ємного значення з ПДВ у сумі 124 944 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 238 683 грн.

В силу положень п. 200.15 ст. 200ПК України Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у п`ятиденний строк після закінчення перевірки, була зобов`язана подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів Головному управлінню ДКС України у Вінницькій області, висновок із зазначенням сум податку, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету, однак, цього не зробила, що в свою чергу призвело до недоотримання позивачем бюджетного відшкодування.

Однак, ТОВ «Кедр-КВ» не отримало належного йому бюджетного відшкодування ПДВ за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн., за жовтень 2014 року в сумі 117 909 грн. та за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн.

З викладеного слідує, що Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не виконала вимоги законодавства та не подала у п`ятиденний строк після закінчення перевірки ТОВ «Кедр-КВ», до Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновок із зазначенням сум ПДВ, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету.

Відповідно до постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 05.05.2015 у справі № 802/693/15-а визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області щодо не надання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість: за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн., за грудень 2014 року в сумі 124 944 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказані суми (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.06.2015 та рішенням Верховного суду України від 02.04.2019).

Також, постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 17.08.2015 у справі № 802/1368/15-а. визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо ненадання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказану заборгованість з ПДВ (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015, рішенням Верховного суду України від 17.12.2015 касаційну скаргу Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області повернуто скаржнику).

Згідно з п. 200.7 ст. 200 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Відповідно до п. 200.10, п. 200.12 ст. 200 ПК України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. Контролюючий орган зобов`язаний у п`ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Згідно з п. 200.13 ст. 200 ПК України на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п`яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

За аналізу даних норм слідує, що процес підтвердження заявлених сум бюджетного відшкодування закінчується висновком контролюючого органу, на підставі якого орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснює перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку.

Згідно з п. 200.17 ст. 200 ПК України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи бюджету, до якого сплачується податок.

Службовими особами Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у порушення зазначених вище приписів законодавства своєчасно не було надано органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, а саме протягом п`яти робочих днів після закінчення перевірки, висновку із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, у зв`язку із чим, сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість була перерахована органом Державного казначейства України на розрахунковий рахунок ТОВ «Кедр-КВ» з порушенням строків, визначених законодавством (п`ять операційних днів після отримання висновку контролюючого органу).

Відповідно до п. 200.23 ст. 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Розрахунок проводиться за формулою: кількість днів прострочення х (облікову ставку НБУ х 120%:365) х суму, що підлягала бюджетному відшкодуванню = сума пені.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

-у сумі 174 914 грн. 00 коп. складає 58 336 грн. 92 коп.;

-у сумі 138 929 грн. 00 коп. складає 44 816 грн. 59 коп.;

-у сумі 117 909 грн. 00 коп. складає 13 331 грн. 15 коп.;

-у сумі 238 683 грн. 00 коп. складає 51 834 грн. 09 коп., на загальну суму 168318 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 18.02.2016 р. у справі № 802/3978/15-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, в сумі 168318 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 13.06.2016 та рішенням Верховного суду України від 15.05.2019).

Крім того, ТОВ «Кедр-КВ» 19.02.2015 подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ, якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за січень 2015 року у розмірі 154 930 грн.

18.06.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за травень 2015 року у розмірі 486943 грн.

17.07.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за червень 2015 року у розмірі 419 751 грн.

19.08.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню за рахунок платника у банку за липень 2015 року у розмірі 507 397 грн.

Разом з тим в порушення п. 200. 23 ст. 200 Податкового кодексу України Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не відшкодовано суму ПДВ у строки встановлені податковим законодавством, що призвело до нарахування пені на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

-за грудень 2014 року 30265, 89 грн.;

-за січень 2015 року 28788, 96 грн.;

-за травень 2015 року 53982, 63 грн.;

-за червень 2015 року 33699, 67 грн.;

-за липень 2015 року 26723, 83 грн., на загальну суму 173460, 98 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 27.07.2016 у справі № 802/781/16-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» визнано протиправною бездіяльність Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області щодо неподання в строки визначені ст. 200 Податкового Кодексу України ГУ Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету ПДВ: за січень 2015 року в сумі 154 930 грн., за травень 2015 року в сумі 486 943 грн., за червень 2015 року в сумі 419 751 грн., за липень 2015 року в сумі 507 397 грн. та стягнуто з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на заборгованість бюджетного відшкодування з ПДВ: за грудень 2014 року в сумі 30 265, 89 грн., за січень 2015 року в сумі 28 788, 96 грн., за травень 2015 року в сумі 53 982, 63 грн., за червень 2015 року в сумі 33 699, 67 грн., за липень 2015 року в сумі 26 723, 83 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 22.09.2016 та рішенням Верховного суду України від 01.12.2020).

Внаслідок протиправних дій службових осіб ГУ ДФС у Вінницькій області з Державного бюджету України стягнуто на користь ТОВ «Кедр-КВ» пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, на загальну суму 341 779, 73 грн., що спричинило тяжкі наслідки.

30.06.2022 на підставі вказаної ухвали слідчого судді Вінницького міського суду ОСОБА_5 № 127/12944/22 від 23.06.2022 слідчим ОСОБА_3 проведено обшук у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка 21.

В ході проведення обшуку вилучено:

-завірену копію, прошиту, пронумеровану та кріплену мокрою печаткою реєстраційної частини облікової справи ТОВ «Кедр-ВІТАЛЛ» (ПН 34272710) на 50 аркушах;

-завірену копію акту від 27.12.2019 № 13 м. Вінниця, про вилучення для знищення документів не внесених до Національного архівного фонду скріпленого печаткою з описом справ на 2014-2015 рік на 12 аркушах;

-завірену копію наказу № 394 від 19.12.2014 про затвердження тимчасового положення про координаційно-моніторенгове управління Вінницької ОДПІ з тимчасовим положенням про координаційно-моніторингове управління Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області скріплені печаткою на 19 аркушах;

-копію тимчасової посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 06.01.2015 на 5 аркушах;

-копію посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 03.08.2015 на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб, Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 10.11.2016 на 11 аркушах;

-копію тимчасового положення про відділ відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 23.12.2014 на 10 аркушах;

-копію наказу № 991 від 06.11.2012 про організацію роботи із проведення бюджетного відшкодування ПДВ з додатком Регламенту формування узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі платників які мають право на бюджетне відшкодування ПДВ за податковими деклараціями у сумі 100 тисяч грн. і більше на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької ОДПІ від 16.06.2016 на 10 аркушах;

-копію положення про відділ проведення перевірок відшкодування ПДВ управління оподаткування та контролю об`єктів і операцій Вінницької ОДПІ від 11.07.2014 на 12 аркушах;

-завірені копії наказів № 538 від 19.02.2014, № 2043 від 15.07.2014, № 428 від 22.12.2014, № 2198 від 03.12.2015, № 776 від 16.06.2016, № 1413 від 10.11.2016, № 1486 від 28.11.2016, з додатками положень про управлінь оподаткування юридичних осіб за 2014-2016 роки на 110 аркушах;

-завірені копії скриншотів з баз даних ІС «Податковий блок», щодо відображення дати бюджетного відшкодування по ТОВ «Кедр КВ» на 8 аркушах;

-копії наказів на призначення № 17-о від 10.11.2014 на 2 аркуш про призначення ОСОБА_6 на 2 аркушах;

-копію наказу № 18-о від 10.11.2014 про призначення ОСОБА_7 на 5 аркушах;

-копію наказу від 06.01.2015 № 7-о про призначення ОСОБА_8 на 1 аркуші;

-копію наказів від 13.01.2015 № 13-о, від 15.03.2016 № 52-о, від 25.03.2016 № 61-о про призначення ОСОБА_9 на 3 аркушах;

-оригінал реєстру № 657/15 від 20.01.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 20.01.2015 рік на 2 аркушах;

-оригінал реєстру № 5438/15 від 19.05.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 19.05.2015 рік на 2 аркушах;

-завірені копії наказів про проведення документальних позапланових виїзних перевірок а також довідки у формі висновків про результати камеральних перевірок по ТОВ «Кедр КВ» за період 2014-2015 роки на 46 аркушах;

-завірену копію наказу про призначення ОСОБА_6 № 23-о від 31.07.2013 року на 1 аркуші;

-копію наказу № 19-о від 29.07.2013 про призначення ОСОБА_10 на 1 аркуші.

30.06.2022 постановою слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 вилучені документи на підставі ухвали слідчого судді ОСОБА_5 №127/12944/22 від 23.06.2022 під час обшуку визнано у рамках вказаного кримінального провадження речовим доказом.

Вказане майно має істотне значення для кримінального провадження, оскільки може бути використане як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

На підставі викладеного слідчий звернувся до суду з клопотанням про арешт майна, та просив його задовольнити.

Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, однак 05.07.2022 звернувся до суду із заявою про розгляд клопотання у його відсутність, у якій також зазначив, що вказане клопотання підтримує в повному обсязі.

Власник вилученого майна в судове засідання також не з`явився, однак як зазначено у заяві слідчого ОСОБА_3 про дату, час та місце розгляду клопотання власник майна повідомлявся слідчим належним чином.

Суд вважає за можливе розглянути клопотання у відсутність учасників процесу відповідно до вимог частини першої статті 172 КПК України.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явились, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим, а відтак підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини першої статті 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно з абзацом 2 частини першої статті 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Частиною першою статті 98КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до пунктів 1, 2 частини другої статті 173КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.

З матеріалів справи вбачається, що четвертим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62022240040000008 від 17.01.2022 за фактом зловживання владою або службовим становищем співробітниками ГУ ДФС у Вінницькій області, що призвело до стягнення з державного бюджету України пені за несвоєчасне бюджетне відшкодування ПДВ на користь ТОВ «Кедр-КВ» у сумі 341 779, 73 грн., що спричинило тяжкі наслідки за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Кедр-КВ» зареєстроване рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 28.03.2006 року, код ЄДРПОУ 34272710, знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Гонти, 96. Вказане товариство взято на податковий облік у ДПІ у м. Вінниці від 28.03.2006 року за №117410200000. Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 03.04.2006 № 1862474, виданого ДПІ у м. Вінниці, індивідуальний податковий номер 342727102289, товариство зареєстроване платником ПДВ з 03.04.2006.

12.03.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано уточнюючий розрахунок з ПДВ за жовтень 2012 року та визначено бюджетне відшкодування з ПДВ у сумі 174 914 грн.

З 08.04.2014 по 22.04.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, про що складена довідка від 28.04.2014 №11011501/34272710, в якій встановлено, що при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в уточнюючому розрахунку суми 174 914 грн. бюджетного відшкодування з ПДВ за жовтень 2012 порушень не встановлено.

16.04.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за квітень 2014 року, в якій визначено від`ємне значення з ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетне відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138929 грн.

З 23.05.2014 по 29.05.2014 Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 05.06.2014 р. №1489/1501/74272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» у декларації за квітень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 23 393 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 138 929 грн.

19.11.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2014 р., в якій визначено суму бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 117 909 грн., яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме жовтень 2014 року та від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 238 683 грн.

У період з 22.12.2014 по 26.12.2014 Вінницькою ОДПІ проведена документальна позапланова виїзна перевірка правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за вересень, жовтень 2014 року. За результатами перевірки складено акт від 25.12.2014р. №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою невстановлено порушеньпри відображенніТОВ «Кедр-КВ»в податковійдекларації зПДВ зажовтень 2014року від`ємногозначення ПДВу сумі238683грн.та бюджетноговідшкодування ПДВна рахунокплатника убанку всумі 117909грн.

18.12.2014 ТОВ «Кедр-КВ» до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області подано декларацію з ПДВ за листопад 2014 року, в якій визначено від`ємне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, яке складає 124 944 грн. та сума бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку, яку сформовано з урахуванням залишку від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту, нарахованої за попередні звітні (податкові) періоди, а саме листопад 2014 року, яка складає 238 683 грн.

За результатами документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року складено акт від 06.02.2015р. №250/1502/34272710. У висновках вказаного акту зазначено, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за листопад 2014 року від`ємного значення з ПДВ у сумі 124 944 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 238 683 грн.

В силу положень п. 200.15 ст. 200ПК України Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у п`ятиденний строк після закінчення перевірки, була зобов`язана подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів Головному управлінню ДКС України у Вінницькій області, висновок із зазначенням сум податку, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету, однак, цього не зробила, що в свою чергу призвело до недоотримання позивачем бюджетного відшкодування.

Однак, ТОВ «Кедр-КВ» не отримало належного йому бюджетного відшкодування ПДВ за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн., за жовтень 2014 року в сумі 117 909 грн. та за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн.

З викладеного слідує, що Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не виконала вимоги законодавства та не подала у п`ятиденний строк після закінчення перевірки ТОВ «Кедр-КВ», до Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновок із зазначенням сум ПДВ, що підлягають відшкодуванню товариству з бюджету.

Відповідно до постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 05.05.2015 у справі № 802/693/15-а визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області щодо не надання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість: за жовтень 2012 року в сумі 174 914 грн., за листопад 2014 року в сумі 238 683 грн., за грудень 2014 року в сумі 124 944 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказані суми (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.06.2015 та рішенням Верховного суду України від 02.04.2019).

Також, постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 17.08.2015 у справі № 802/1368/15-а. визнано протиправною бездіяльність Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо ненадання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету податку на додану вартість за квітень 2014 року в сумі 138 929 грн. та відповідно стягнуто з Державного бюджету України на користь ТОВ «Кедр-КВ» вказану заборгованість з ПДВ (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015, рішенням Верховного суду України від 17.12.2015 касаційну скаргу Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області повернуто скаржнику).

Згідно з п. 200.7 ст. 200 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Відповідно до п. 200.10, п. 200.12 ст. 200 ПК України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. Контролюючий орган зобов`язаний у п`ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Згідно з п. 200.13 ст. 200 ПК України на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п`яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

За аналізу даних норм слідує, що процес підтвердження заявлених сум бюджетного відшкодування закінчується висновком контролюючого органу, на підставі якого орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснює перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку.

Згідно з п. 200.17 ст. 200 ПК України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи бюджету, до якого сплачується податок.

Службовими особами Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у порушення зазначених вище приписів законодавства своєчасно не було надано органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, а саме протягом п`яти робочих днів після закінчення перевірки, висновку із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, у зв`язку із чим, сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість була перерахована органом Державного казначейства України на розрахунковий рахунок ТОВ «Кедр-КВ» з порушенням строків, визначених законодавством (п`ять операційних днів після отримання висновку контролюючого органу).

Відповідно до п. 200.23 ст. 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Розрахунок проводиться за формулою: кількість днів прострочення х (облікову ставку НБУ х 120%:365) х суму, що підлягала бюджетному відшкодуванню = сума пені.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

-у сумі 174 914 грн. 00 коп. складає 58 336 грн. 92 коп.;

-у сумі 138 929 грн. 00 коп. складає 44 816 грн. 59 коп.;

-у сумі 117 909 грн. 00 коп. складає 13 331 грн. 15 коп.;

-у сумі 238 683 грн. 00 коп. складає 51 834 грн. 09 коп., на загальну суму 168318 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 18.02.2016 р. у справі № 802/3978/15-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, в сумі 168318 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 13.06.2016 та рішенням Верховного суду України від 15.05.2019).

Крім того, ТОВ «Кедр-КВ» 19.02.2015 подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ, якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за січень 2015 року у розмірі 154 930 грн.

18.06.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за травень 2015 року у розмірі 486943 грн.

17.07.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за червень 2015 року у розмірі 419 751 грн.

19.08.2015 ТОВ «Кедр-КВ» подало до Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області податкову декларацію з ПДВ якою визначено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню за рахунок платника у банку за липень 2015 року у розмірі 507 397 грн.

Разом з тим в порушення п. 200. 23 ст. 200 Податкового кодексу України Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не відшкодовано суму ПДВ у строки встановлені податковим законодавством, що призвело до нарахування пені на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Сума пені за прострочення бюджетного відшкодування:

-за грудень 2014 року 30265, 89 грн.;

-за січень 2015 року 28788, 96 грн.;

-за травень 2015 року 53982, 63 грн.;

-за червень 2015 року 33699, 67 грн.;

-за липень 2015 року 26723, 83 грн., на загальну суму 173460, 98 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 27.07.2016 у справі № 802/781/16-а за позовом ТОВ «Кедр-КВ» визнано протиправною бездіяльність Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області щодо неподання в строки визначені ст. 200 Податкового Кодексу України ГУ Державної казначейської служби України у Вінницькій області висновку про відшкодування з бюджету ПДВ: за січень 2015 року в сумі 154 930 грн., за травень 2015 року в сумі 486 943 грн., за червень 2015 року в сумі 419 751 грн., за липень 2015 року в сумі 507 397 грн. та стягнуто з Державного бюджету України стягнуто на користь вказаного товариства пеню, нараховану на заборгованість бюджетного відшкодування з ПДВ: за грудень 2014 року в сумі 30 265, 89 грн., за січень 2015 року в сумі 28 788, 96 грн., за травень 2015 року в сумі 53 982, 63 грн., за червень 2015 року в сумі 33 699, 67 грн., за липень 2015 року в сумі 26 723, 83 грн. (залишено без змін рішенням Вінницького апеляційного адміністративного суду від 22.09.2016 та рішенням Верховного суду України від 01.12.2020).

Внаслідок протиправних дій службових осіб ГУ ДФС у Вінницькій області з Державного бюджету України стягнуто на користь ТОВ «Кедр-КВ» пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ, на загальну суму 341 779, 73 грн., що спричинило тяжкі наслідки.

Ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 23.06.2022 по справі №127/12944/22 надано дозвіл на проведення обшуку слідчим слідчої групи а саме: слідчим четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , а також прокурорам відділу Вінницькоїобласноїпрокуратури(згіднопостановипрогрупу прокурорів), у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, будинок 21, з метою відшукання та вилучення оригіналів документів, що стосуються обліку діяльності, судових спорів, винесених судових рішень за результатами судових спорів між ТОВ «Кедр-КВ» та податковими органами за 2014 2020 роки, сформованої юридичним управлінням особової справи в оригіналі по ТОВ «Кедр-КВ» (в якій міститься інформація в оригіналах та резолюціями керівництва податкової служби по судовим спорам, апеляційні, касаційні скарги, відзиви на позова тощо), відповідальних згідно положень та функціональних обов`язків працівників податкової служби за несвоєчасне повернення пені ТОВ «Кедр-КВ», вилучення (копіювання) копії електронної бази «АІС суди» ( в яку вносяться всі судові рішення, та процесуальні документи), журналів вхідної кореспонденції за 2014 2020 роки, накази та положення про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області за 2014-2020 роки, накази про тимчасовий розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ, Положенням про Головне Управління ДФС у Вінницькій області за 2014 2020 роки, функціональних обов`язків, положень, інструкцій, розподілу обов`язків між керівниками та заступниками по координації роботи структурних підрозділів за 2014 2020 роки керівників, заступників та керівників відділу, управлінь Вінницької ОДПІ, наказів, інструкцій відповідальних осіб за відшкодування ПДВ (пені), відомостей з ЄДР щодо юридичної особи ТОВ «Кедр-КВ», відомості Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, ТОВ «Кедр-КВ», висновків про суми відшкодування податку на додану вартість які направлялись до органу державного казначейства та узагальнена інформація про обсяги сум бюджетного відшкодування ПДВ ТОВ «Кедр-КВ», оригіналу довідки від 28.04.2014 №11011501/34272710 позапланової виїзної перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок ТОВ «Кедр-КВ» у банку, зокрема за жовтень 2012 року, оригінал акту від 05.06.2014 №1489/1501/7427271 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за березень, квітень 2014 року, оригінал акту від 25.12.2014 №363/1502/34272710, в якому зафіксовано, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кедр-КВ» в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2014 року від`ємного значення ПДВ у сумі 238 683 грн. та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку в сумі 117 909 грн., оригінал акту від 06.02.2015 №250/1502/34272710 документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування ТОВ «Кедр-КВ» від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту та бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за листопад, грудень 2014 року, всієї вхідної кореспонденції (ухвал суду, повісток, повідомлень суду) за судовими справами Вінницького окружного адміністративного суду, Вінницького апеляційного адміністративного суду, Верховного суду України № 802/693/15-а, № 802/1368/15-а, № 802/3978/15-а, № 802/781/16-а.

В подальшому, 30.06.2022 слідчим ОСОБА_3 проведено обшук у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка 21.

В ході проведення обшуку вилучено:

-завірену копію, прошиту, пронумеровану та кріплену мокрою печаткою реєстраційної частини облікової справи ТОВ «Кедр-ВІТАЛЛ» (ПН 34272710) на 50 аркушах;

-завірену копію акту від 27.12.2019 № 13 м. Вінниця, про вилучення для знищення документів не внесених до Національного архівного фонду скріпленого печаткою з описом справ на 2014-2015 рік на 12 аркушах;

-завірену копію наказу № 394 від 19.12.2014 про затвердження тимчасового положення про координаційно-моніторенгове управління Вінницької ОДПІ з тимчасовим положенням про координаційно-моніторингове управління Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області скріплені печаткою на 19 аркушах;

-копію тимчасової посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 06.01.2015 на 5 аркушах;

-копію посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 03.08.2015 на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб, Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 10.11.2016 на 11 аркушах;

-копію тимчасового положення про відділ відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 23.12.2014 на 10 аркушах;

-копію наказу № 991 від 06.11.2012 про організацію роботи із проведення бюджетного відшкодування ПДВ з додатком Регламенту формування узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі платників які мають право на бюджетне відшкодування ПДВ за податковими деклараціями у сумі 100 тисяч грн. і більше на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької ОДПІ від 16.06.2016 на 10 аркушах;

-копію положення про відділ проведення перевірок відшкодування ПДВ управління оподаткування та контролю об`єктів і операцій Вінницької ОДПІ від 11.07.2014 на 12 аркушах;

-завірені копії наказів № 538 від 19.02.2014, № 2043 від 15.07.2014, № 428 від 22.12.2014, № 2198 від 03.12.2015, № 776 від 16.06.2016, № 1413 від 10.11.2016, № 1486 від 28.11.2016, з додатками положень про управлінь оподаткування юридичних осіб за 2014-2016 роки на 110 аркушах;

-завірені копії скриншотів з баз даних ІС «Податковий блок», щодо відображення дати бюджетного відшкодування по ТОВ «Кедр КВ» на 8 аркушах;

-копії наказів на призначення № 17-о від 10.11.2014 на 2 аркуш про призначення ОСОБА_6 на 2 аркушах;

-копію наказу № 18-о від 10.11.2014 про призначення ОСОБА_7 на 5 аркушах;

-копію наказу від 06.01.2015 № 7-о про призначення ОСОБА_8 на 1 аркуші;

-копію наказів від 13.01.2015 № 13-о, від 15.03.2016 № 52-о, від 25.03.2016 № 61-о про призначення ОСОБА_9 на 3 аркушах;

-оригінал реєстру № 657/15 від 20.01.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 20.01.2015 рік на 2 аркушах;

-оригінал реєстру № 5438/15 від 19.05.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 19.05.2015 рік на 2 аркушах;

-завірені копії наказів про проведення документальних позапланових виїзних перевірок а також довідки у формі висновків про результати камеральних перевірок по ТОВ «Кедр КВ» за період 2014-2015 роки на 46 аркушах;

-завірену копію наказу про призначення ОСОБА_6 № 23-о від 31.07.2013 року на 1 аркуші;

-копію наказу № 19-о від 29.07.2013 про призначення ОСОБА_10 на 1 аркуші.

30.06.2022 постановою слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 вилучені документи на підставі ухвали слідчого судді ОСОБА_5 №127/12944/22 від 23.06.2022 під час обшуку визнано у рамках вказаного кримінального провадження речовим доказом.

Наведені обставини підтверджуються витягом з ЄРДР №62022240040000008 від 17.01.2022, ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 23.06.2022 по справі №127/12944/22, протоколом обшуку від 30.06.2022, постановою слідчого від 30.06.2022 про визнання речових доказів у даному кримінальному провадженні.

Згідно з пунктом першим частини другої статті 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до частини третьої статті 170КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Наведене свідчить про те, що вищевказане майно, яке було вилучене під час обшуку є тимчасовим вилученим майном та відповідно до статті 98 КПК України має значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містить відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому на дане майно слід накласти арешт.

Таким чином, з метою з`ясування дійсних обставин події кримінального правопорушення, а також з метою унеможливлення подальшого відчуження майна на час досудового розслідування та забезпечення його схоронності, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту на вищевказане майно, підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173, 309, 372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було вилучене під час проведення обшуку у адміністративній будівлі Головного управління ДПС у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 7, а саме на:

-завірену копію, прошиту, пронумеровану та кріплену мокрою печаткою реєстраційної частини облікової справи ТОВ «Кедр-ВІТАЛЛ» (ПН 34272710) на 50 аркушах;

-завірену копію акту від 27.12.2019 № 13 м. Вінниця, про вилучення для знищення документів не внесених до Національного архівного фонду скріпленого печаткою з описом справ на 2014-2015 рік на 12 аркушах;

-завірену копію наказу № 394 від 19.12.2014 про затвердження тимчасового положення про координаційно-моніторенгове управління Вінницької ОДПІ з тимчасовим положенням про координаційно-моніторингове управління Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області скріплені печаткою на 19 аркушах;

-копію тимчасової посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 06.01.2015 на 5 аркушах;

-копію посадової інструкції заступника начальника відділу відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб від 03.08.2015 на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб, Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 10.11.2016 на 11 аркушах;

-копію тимчасового положення про відділ відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області від 23.12.2014 на 10 аркушах;

-копію наказу № 991 від 06.11.2012 про організацію роботи із проведення бюджетного відшкодування ПДВ з додатком Регламенту формування узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі платників які мають право на бюджетне відшкодування ПДВ за податковими деклараціями у сумі 100 тисяч грн. і більше на 8 аркушах;

-копію положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької ОДПІ від 16.06.2016 на 10 аркушах;

-копію положення про відділ проведення перевірок відшкодування ПДВ управління оподаткування та контролю об`єктів і операцій Вінницької ОДПІ від 11.07.2014 на 12 аркушах;

-завірені копії наказів № 538 від 19.02.2014, № 2043 від 15.07.2014, № 428 від 22.12.2014, № 2198 від 03.12.2015, № 776 від 16.06.2016, № 1413 від 10.11.2016, № 1486 від 28.11.2016, з додатками положень про управлінь оподаткування юридичних осіб за 2014-2016 роки на 110 аркушах;

-завірені копії скриншотів з баз даних ІС «Податковий блок», щодо відображення дати бюджетного відшкодування по ТОВ «Кедр КВ» на 8 аркушах;

-копії наказів на призначення № 17-о від 10.11.2014 на 2 аркуш про призначення ОСОБА_6 на 2 аркушах;

-копію наказу № 18-о від 10.11.2014 про призначення ОСОБА_7 на 5 аркушах;

-копію наказу від 06.01.2015 № 7-о про призначення ОСОБА_8 на 1 аркуші;

-копію наказів від 13.01.2015 № 13-о, від 15.03.2016 № 52-о, від 25.03.2016 № 61-о про призначення ОСОБА_9 на 3 аркушах;

-оригінал реєстру № 657/15 від 20.01.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 20.01.2015 рік на 2 аркушах;

-оригінал реєстру № 5438/15 від 19.05.2015 суб`єктів господарювання, які мають не підтвердженні до відшкодування суми ПДВ станом на 19.05.2015 рік на 2 аркушах;

-завірені копії наказів про проведення документальних позапланових виїзних перевірок а також довідки у формі висновків про результати камеральних перевірок по ТОВ «Кедр КВ» за період 2014-2015 роки на 46 аркушах;

-завірену копію наказу про призначення ОСОБА_6 № 23-о від 31.07.2013 року на 1 аркуші;

-копію наказу № 19-о від 29.07.2013 про призначення ОСОБА_10 на 1 аркуші.

Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майор Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 .

Зобов`язати слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майор Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 повідомити заінтересованих осіб про накладання арешту на вищевказане майно.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення, однак оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення05.07.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу105102035
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/13859/22

Ухвала від 05.07.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Гриневич В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні