ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
05 липня 2022 року Справа № 280/2077/20 м.Запоріжжя Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Сацький Р.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
до Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області
про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації,-
ВСТАНОВИВ:
26 березня 2020 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі позивач) до Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області (далі відповідач), в якому позивач просить суд:
- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель та приміщень Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області, який розташований за адресою: 72381, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Долинське, вул. Широка, буд. 74, шляхом зобов`язання Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області повністю зупинити експлуатацію будівель та приміщень за дошкільного закладу за вказаним адресом, окрім робіт, пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головного управління ДСНС України у Запорізькій області.
В якості підстави позову позивач зазначив, що відповідачем порушено вимоги законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, у зв`язку з чим до відповідача необхідно застосувати заходи реагування, спрямовані на недопущення завдання шкоди життю і здоров`ю людей.
Розглянувши подані позивачем документи, відзив на позовну заяву відповідача та надані відповідачем документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 №877-V, Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 №3 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018 №661), було видано наказ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області від 11 грудня 2019 року №447 «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю)».
На підставі наказу від 11 грудня 2019 року №447 «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю)» було видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) на проведення позапланової перевірки Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області, який розташований за адресою: 72381, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Долинське, вул. Широка, буд. 74.
За результатами перевірки складено акт від 26 грудня 2019 року №294 щодо дотримання Долинською загальноосвітньою школою I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, та надано Припис №2 від 02.01.2021, в якому виявлено 20 порушень, які необхідно усунути, а саме:
1) подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки- Абзац перший частини другої статті 57 КЦЗУ;
2) встановитивідповідним документом (наказом, інструкцією тощо) протипожежний режим - Пункт 3 розділу II ППБУ;
3) забезпечити обладнання приміщень у будівлях школи системами протипожежного
захисту відповідно до вимог таблиці- Al, А2 додатку А (обов`язковий), таблиці Б1 додатку Б (обов`язковий)» ДБН В.2.5- 56:2014 «Системи протипожежного захисту» - пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ;
4) забезпечити встановлення захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів, а саме: - для корпусу № 1; для корпусу № 2; для газової котельні - Пункт 1.21 глави 1 розділу IV ППБУ;
5) забезпечити евакуаційним освітленням у будівлях школи коридори на 1-му поверсі - Пункт 2.31 глави 2 розділу ІІІ ППБУ;
6) забезпечити виконання вогнезахисногообробляння дерев`яних елементів горищного покриття засобами вогнезахисту, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, а саме: - у корпусі № 1; - у корпусі № 2 - пункт 2.5 глави 2 розділу III ППБУ;
7) забезпечити будівлі школи зовнішнімпротипожежним водопостачанням відповідно до вимогДБНВ.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» - Пункт -1 розділу 1 ППБУ:
пункт 1 розділу VI наказу Міністерства освіти і науки України від 15.08.2016 № 974 «Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України»;
8) забезпечити проведення замірів опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричнихмережта електроустановок від короткого замикання - Пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ;
9) забезпечити проведення технічного обслуговування наявних вогнегасників (10 од.) - Пункт 3.17 глави 3 розділу УППБУ; пункт 2.2 глави 2 розділу ПІ ППБУ;
10) виконати з`єднання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискання, а саме: - у з`єднювальній коробці у коморі - Пункт 1.6 глави І розділу IV ППБУ;
11) не допускати експлуатацію світильника зі знятим ковпаком у коморі - Пункт 1.18 глави 1 розділу IV ППБУ;
12) забезпечити проведення технічногообслуговування газопроводів і установок, шо використовують газ відповідно до вимог пункту 3.9 розділу V наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання» - Пункт 4.1 глави 4 розділу ІІ ППБУ;
13) забезпечити працівників об`єкта засобами колективного та індивідуального захисту - Пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ; пункт 2 розділу III ПТБ;
14) здійснити державну реєстрацію потенційно-небезпечного об`єкту - Пункт 1 частини першої статті 20 КЦЗУ: Стаття 51, 52 КЦЗУ; Пункт 2 розділу ІІІ ПТБ; Пункти 6, 8, 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 №1288 «Положення про Державний реєстр потенційно небезпечних об`єктів»;
15) провести ідентифікацію об`єкта підвищеної небезпеки - Стаття 9 Закону України № 2245-ІІІ;
16) організувати евакуаційні заходи щодо працівників та майна суб`єкта господарюванняпідчас виникнення надзвичайних ситуацій - Пункт 4 частини першої статті 20 КЦЗУ;
17) для інформування населення про небезпеку, яка загрожує населенню від небезпечних об`єктів (газової котельні),забезпечити встановлення по периметру територіїпопереджувальних знаків, електронних інформаційних табло тощо - Пункт 3 глави 1 розділу V ПТБ:
18) розмістити інформацію про заходи безпеки та відповідну поведінку населення в разі виникнення аварії - Пункт 3 частини першої статті 20 КЦЗУ;
19) провестиоцінкуризиків виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру - Абзац другий пункту 3 розділу III ПТБ;
20) створити об`єктовий матеріальний резерв для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій - Абзац другий пункту 3 розділу ІІІ ПТБ.
Примірник Акту від 26.12.2019 №294 та Припису №2 від 02.01.2020 отримав директор школи Л.І.Бурдєєва, про що зроблено відповідну відмітку в Акті перевірки та Приписі.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із наступного.
Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України, Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та Правилами пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерством внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014.
Згідно статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Частиною 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Згідно частини 1 статті 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина 2 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина 3 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).
У відповідності до статті 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Згідно частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» від 16 грудня 2015 р. № 1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Основними завданнями ДСНС є: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; реалізація в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності.
ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Таким чином, УДСНС в Запорізькій області є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, а тому воно наділене повноваженнями здійснювати державний нагляд (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки і звертатись до суду щодо застосування заходів реагування у виді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Санкції за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки визначені статтею 68 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до якої посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом (частина 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України).
Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів визначені статтею 70 Кодексу цивільного захисту України.
Згідно з частиною 2 цієї статті повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у виді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
Частиною 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України визначено, що забезпечення пожежної та техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.
Пожежна безпека це відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю (пункт 33 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України).
Згідно з пунктом 26 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник це складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.
Суд зазначає, що в контексті вищенаведених норм настання реальної загрози життю та здоров`ю людей слід пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.
Враховуючи те, що заходи реагування застосовуються судом за позовом органу державного нагляду, останній повинен обґрунтувати наявність підстав для цього, тобто вказати та довести, що виявлені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а також необхідність застосування конкретного заходу реагування залежно від характеру порушень та ступеню їх небезпеки.
Згідно з вимогами частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.
Системно аналізуючи положення частини 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та статей 68, 70 Кодексу цивільного захисту України, суд також приходить до висновку, що цими правовими нормами установлена можливість застосування як органом державного нагляду, так і судом різних заходів реагування за одні й ті самі порушення, при цьому критерієм їх розмежування є створення такими порушеннями загрози життю та здоров`ю людей і саме наявність такої загрози надає можливість для застосування адміністративним судом заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень.
У контексті спірних правовідносин загрозу життю та здоров`ю людей створюють такі порушення суб`єктом господарювання вимог законодавства, які можуть призвести до виникнення пожежі як неконтрольованого процесу знищування або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають небезпечні чинники (пункт 32 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України).
Саме такі порушення вимагають вжиття заходів реагування адміністративним судом у виді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень.
Судом встановлено, що у даному випадку виявлені позивачем порушення установлених законодавством вимог пожежної безпеки, зокрема, зазначені під номерами 2, 8-12, 14-20 Припису, а саме:
2. Встановитивідповідним документом (наказом, інструкцією тощо) протипожежний режим;
8. Забезпечити проведення замірів опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричнихмережта електроустановок від короткого замикання;
9. Забезпечити проведення технічного обслуговування наявних вогнегасників (10 од.);
10. Виконати з`єднання жил проводів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискання, а саме: - у з`єднювальній коробці у коморі;
11. Не допускати експлуатацію світильника зі знятим ковпаком у коморі;
12. Забезпечити проведення технічногообслуговування газопроводів і установок, шо використовують газ відповідно до вимог пункту 3.9 розділу V наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання» -
- відповідачем усунуті, що підтверджується написами від 08.2020 в Приписі, зробленими провідним інспектором Чабан О.С. Позивач не заперечує факту усунення відповідачем вказаних порушень.
Також судом встановлено, що порушення визначених законодавством вимог пожежної безпеки, яке наведене під номером 6 у акті перевірки, а саме: не оброблено дерев`яні конструкції горищного покриття засобами вогнезахисту, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, а саме: - у корпусі № 1; - у корпусі № 2 зі складанням акту силами підприємства, яка має відповідну ліцензію (абзац перший пункту 2.5 глави 2 розділу ІІІ ППБУ) повністю усунуто.
Так, на підтвердження вказаного суду надано додаткові докази, а саме: Технічна документація та акти приймання виконаних робіт.
В період 25-26 листопада 2021 р. була проведена позапланова перевірка відповідача на підставі наказу ГУ ДСНС України у Запорізькій області від 22.11.2021. За результатами проведеної перевірки 26 листопада 2021 року був складений Акт позапланової перевірки №294, в яким підтверджено виконання п.3 Припису Забезпечити обладнання приміщень у будівлях школи системами протипожежного захисту відповідно до вимог таблиці - Al, А2 додатку А (обов`язковий), таблиці Б1 додатку Б (обов`язковий)» ДБН В.2.5- 56:2014 «Системи протипожежного захисту»; п.13 Припису - 13. Забезпечити працівників об`єкта засобами колективного та індивідуального захисту.
За результатами проведення заходу державного нагляду (контролю) встановлено відсутність порушень вимог законодавства.
Таким чином, на переконання суду, порушення вимог пожежної безпеки визначені а Акті перевірки та Приписі, на час розгляду справи відповідачем усунуті,.
Порушень, що самі по собі створюють безпосередній ризик виникнення і розвитку пожежі, а отже таких, що створюють небезпеку завдання шкоди життю та здоров`ю людей станом на час розгляду справи, судом не встановлено.
При цьому суд також зазначає, що позивач не підтвердив та не довів суду, що порушення під номером 1 в Акті перевірки викликає необхідність застосування судом заходів реагування у спосіб, зазначений позивачем у позові.
Таким чином, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 143, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 65, код ЄДРПОУ 38625593) до Долинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області (адреса: 72381, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Долинське, вул. Широка, буд. 74, код ЄДРПОУ 26372839) про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації, - відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом 30 днів з дня його прийняття.
Рішення складено у повному обсязі та підписане суддею 05 липня 2022 року.
Суддя Р.В. Сацький
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.07.2022 |
Оприлюднено | 07.07.2022 |
Номер документу | 105104621 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні