Рішення
від 06.07.2022 по справі 380/7885/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/7885/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 липня 2022 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Карп`як О.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Консалтинг Групп», Товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Крафт Групп», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Ватер Стоун», Товариства з обмеженою відповідальністю «Рясне Ріал Естейт» до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради про зобов`язання вчинити дії, -

встановив:

До суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Консалтинг Групп» (адреса:79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44509043), Товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Крафт Групп» (адреса: 79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44500669) , Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Ватер Стоун» (адреса:79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44607417), Товариства з обмеженою відповідальністю «Рясне Ріал Естейт» (адреса: 79041 .м. Львів, вул. Городоцька, 207, ЄДРПОУ 42337363) до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (адреса: 79011, м. Львів, вул. Липинського, 11, ЄДРПОУ 04056115) у якій просять:

-зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. Ш-1, "Ш-1, Ш-1 загальною площею 2359,40 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «ЕФ Консалтинг Групп» (ЄДРПОУ 44509043);

-зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси нежитлового приміщення складу (відкритий склад металу) загальною площею 1 1890.9 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «Бетон Крафт Групп» (ЄДРПОУ 44500669);

-зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. Н -1, Н-1 загальною площею 222,6 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «ЕФ Ватер Стоун» (ЄДРПОУ 44607417);

-зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. О-1 загальною площею 48.8 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, будівлі під літ. Ю-1 загальною площею 69,8 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, а також інші будівлі (блок допоміжних цехів) загальною площею 16417.9 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «Рясне Ріал Естейт» (ЄДРПОУ 42337363);

-судові витрати стягнути з відповідача.

Позиція позивачів:

Позивачі вказують, що їм на праві приватної власності належать шість об`єктів нежитлової нерухомості за адресою м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, що підтверджується витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а саме:

-Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕФ Консалтинг Групп», - під літ. Ш-1, Ш-1, Ш-1 загальною площею 2359,40 кв.м.;

-Товариству з обмеженою відповідальністю «Бетон Крафт Групп», склад площею 11890,9 кв.м.;

- Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕФ Ватер Стоун», - під літ. Н -1, Н-1 загальною площею 222,6 кв.м.;

- Товариству з обмеженою відповідальністю «Рясне Ріал Естейт» під літ. О-1 загальною площею 48,8 кв.м., під літ. Ю-1 загальною площею 69,8 кв.м., а також інші будівлі (блок допоміжних цехів) загальною площею 16417,9 кв.м.

13.05.2022 позивачі звернулись до відповідача із заявами про впорядкування нумерації об`єкта нерухомого майна у зв`язку з наявністю двох зареєстрованих об`єктів нерухомого майна за однією адресою: м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327. 23.05.2022 відповідач надав їм аналогічні за змістом відповіді, якими відмовлено у вирішенні питання впорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна з покликанням по п.52 Порядку присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна», затвердженого Постановою КМ України від 07.07.2021 №690. З аналізу п.52 вказаного порядку вбачається, що єдиним можливим варіантом впорядкування нумерації нерухомого майна є рішення суду, відтак позивачі змушені звернутись за захистом своїх порушених прав та охоронюваних законом інтересів до суду. Також вказує, що відповідно до п.50 вказаного Прядку, упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна здійснюється: у випадку виявлення невідповідності адреси фактичному розташуванню об`єкта: у випадку виявлення дублювання адрес існуючих об`єктів державної або комунальної власності; у випадку подвоєння адрес внаслідок об`єднання населених пунктів; у випадках, визначених пунктами 9, 10 та 41 цього Порядку; у випадках, встановлених законодавством та цим Порядком. Пункти 51-52 вказаної постанови передбачають, що упорядкування нумерації будинків здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності. У разі виявлення дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один чи більше з яких не є об`єктами державної чи комунальної власності та не підпадають під випадки, зазначені у пункті 50 цього Порядку, зміна, коригування адреси здійснюються на підставі рішення суду. З аналізу викладених норм слідує, що за результатами розгляду заяви власника об`єкта нерухомого майна про зміну адреси об`єкта нерухомого майна уповноважений орган містобудування та архітектури зобов`язаний прийняти рішення про зміну адреси або рішення про відмову у зміні адреси з надсиланням заявнику повідомлення про відмову у зміні адреси з обґрунтуванням підстав такої відмови. Натомість, відповідач, Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, повідомила листами позивачів про те, що зміна, коригування адреси у цьому випадку має здійснюватися на підставі рішення суду, що відповідає вимогам чинного законодавства, а тому єдиним способом змінити адресу об`єктів є рішення суду про зобов`язання відповідача вчинити відповідні дії. Звертають увагу суду на той факт, що існування за однією адресою шести об`єктів нерухомості створює значні проблеми та незручності для власників майна, так як власники об`єктів нерухомості позбавлені можливості розпорядитись належним їм майном, оскільки при оформленні договорів купівлі-продажу нерухомості, нотаріус відмовляє у вчиненні нотаріальної дії у зв`язку із тим, що за даною адресою в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно зареєстровано декілька нежитлових об`єктів, що перебувають у приватній власні різних осіб. Окрім цього, власники майна не отримують поштову кореспонденцію, а при здійсненні господарської діяльності клієнти не можуть знай ти потрібну їм будівлю. Відтак, єдиним способом змінити адреси є рішення суду про зобов`язання відповідача вчинити певні дії. З огляду на вищенаведене, просять позов задоволити у повному обсязі.

Заперечення відповідача:

30.06.2022 до суду надійшов відзив, у якому відповідач заперечує проти позову, просить відмовити у його задоволенні з огляду на наступне. Вказує, що Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради і діє відповідно до ухвали від 08.07.2021 №1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та до «Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради», затвердженого рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 №914. Процедура присвоєння, зміни, коригування адрес об`єктів будівництва, об`єктів нерухомого майна визначена статтями 26-3, 26-4, 26-5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Порядком присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна», затвердженим Постановою КМ України від 07.07.2021 №690. У відповідь на звернення позивачів вони надали відповідь та роз`яснили щодо неможливості здійснення впорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна, оскільки при виявленні дублювання номерів об`єктів нерухомості, один з чи більше з яких не є об`єктами державної чи комунальної власності згідно п.52 Порядку, зміна коригування адреси здійснюється за рішенням суду. Оскільки позивачам на праві приватної власності належить шість об`єктів нежитлової нерухомості за адресою: м. Львів, вул. Т.Шевченка,327, відтак Шевченківська районна державна адміністрація не має законних підстав для прийняття рішення про зміну адреси будівель. Вказує, що жодним чином не порушила прав позивачів при наданні відповідей.

Ухвалою від 01.06.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Суд, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу свої вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕФ Консалтинг Групп», зареєстроване 09.09.2021, ЄДРПОУ 44509043.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №276242133 від 23.09.2021, за ТзОВ «ЕФ Консалтинг Груп» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі під літ. Ш-1, Ш-1, Ш-1 загальною площею 2359,40 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бетон Крафт Групп», зареєстроване 09.09.2021, ЄДРПОУ 44500669.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №276238117від 23.09.2021, за ТзОВ «Бетон Крафт Групп» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі склад (відкритий склад металу) площею 11890,9 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕФ Ватер Стоун», зареєстроване 09.09.2021, ЄДРПОУ 44607417.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №276240292 від 23.09.2021, за ТзОВ «ЕФ Ватер Стоун» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі під літ. Н -1, Н-1 загальною площею 222,6 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Рясне Ріал Естейт», зареєстроване 27.07.2018, ЄДРПОУ 42337363.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №163245771 від 11.04.2019, за ТзОВ «Рясне Ріал Естейт» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі під літ. О-1 загальною площею 48,8 кв.м., за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №182011603 від 23.09.2019, за ТзОВ «Рясне Ріал Естейт» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі (блок допоміжних цехів) загальною площею 16417,9 кв.м., за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №163242421 від 11.04.2019, за ТзОВ «Рясне Ріал Естейт» на праві приватної власності зареєстровано об`єкти нерухомого майна будівлі під літ. Ю-1 загальною площею 69,8 кв.м., за адресою: м. Львів, вул. Шевченка Т., 327.

13.05.2022 позивачами подано заяви Голові Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, у яких просили впорядкувати нумерацію об`єктів нерухомого майна у зв`язку з наявністю двох зареєстрованих об`єктів нерухомого майна за однією адресою: м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327. До заяв ними долучено копії виписок є Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, довідок Управління у Львівському районі ГУ Держгеокадастру у Львівській області, витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, копії технічних паспортів. Статутів підприємств, наказів.

У відповідь на звернення позивачів, Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради надано відповіді від 23.05.2022 №36-вих-37, №36-вих-38, №36-вих-41, №36-вих-36, №36-вих-35, №36-вих-40, аналогічні за змістом, у яких вказано наступне:

«Процедура присвоєння, зміни, коригування адрес об`єктів будівництва, об`єктів нерухомого майна визначена статтями 26-3, 26-4, 26-5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Порядком присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна», затвердженим Постановою КМ України від 07.07.2021 №690.

Відповідно до п.50 «Порядку присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна», затвердженого постановою Кабінету Міністрів МУ від 07.07.2021 №690, упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна здійснюється:

-у випадку виявлення невідповідності адреси фактичному розташуванню об`єкта;

-у випадку виявлення дублювання адрес існуючих об`єктів державної або комунальної власності;

-у випадку подвоєння адрес внаслідок об`єднання населених пунктів;

-у випадках, визначених пунктами 9,10 та 41 цього порядку;

-у випадках, встановлених законодавством та цим Порядком.

Відповідно до п.52 згаданого Порядку …., у разі виявлення дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один чи більше з яких не є об`єктами державної чи комунальної власності та не підпадають під випадки, зазначені у пункті 50 цього Порядку, зміна, коригування адреси здійснюються на підставі рішення суду.

У випадку незгоди з відповіддю, Ви маєте право звернутись до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.».

Враховуючи зазначене вище, позивачі звернулись до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до ст.41 Конституції України, кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Статтею 328 Цивільного кодексу України встановлено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-УІ (далі Закон №3038).

Згідно з частинами 1-3 ст.26-3 Закону №3038, адресою об`єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи. Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна. Адреса не присвоюється: 1) тимчасовим спорудам; 2) будівлям та спорудам, що є приналежністю відповідної будівлі або споруди або їх складовою частиною; 3) іншим об`єктам нерухомого майна, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна (далі - Порядок присвоєння адрес).

Порядок присвоєння адрес, визначений цим Законом, не поширюється на земельні ділянки.

Відповідно до п.4 ст.26-3 Закону №3038, реквізитами адреси є: назва держави (Україна); назва адміністративно-територіальної автономії у складі України - для об`єктів, розташованих на території Автономної Республіки Крим; назва області (крім Автономної Республіки Крим, міст Києва та Севастополя); назва району - для населених пунктів районного підпорядкування; назва населеного пункту, а для об`єктів, розташованих за його межами, - назва найближчого населеного пункту (об`єднаної територіальної громади), розташованого у межах відповідного району (об`єднаної територіальної громади); назва гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта (за наявності); назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); номер об`єкта (будинку, будівлі, споруди); номер корпусу - для об`єктів, які складаються з декількох корпусів; номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об`єктом нерухомого майна (за наявності).

Відповідно до п. 5 ст.26-3 Закону №3038, адреса (крім реквізиту, визначеного пунктом 10 частини четвертої цієї статті) присвоюється, змінюється, коригується, анулюється:

виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;

місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

У містах з районним поділом за рішенням міських рад повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес можуть делегуватися виконавчим органам районних в місті рад.

Згідно п.11 ст.26-3 Закону №3038, підставами для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта є:

1) зміни в адміністративно-територіальному устрої (у тому числі зміна назви області, району, населеного пункту);

2) зміна назви вулиці, її об`єднання та поділ;

3) зміна назви гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта;

4) об`єднання, поділ закінчених будівництвом об`єктів, виділення частки із закінченого будівництвом об`єкта (з урахуванням вимог пункту 2 частини третьої цієї статті);

5) упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна у визначених цим Законом випадках та в інших випадках, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес.

Рішення про зміну назви адміністративно-територіальної одиниці, вулиці або назви гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта є одночасно рішенням про зміну адреси.

У разі якщо відповідно до законодавства прийнято рішення про зміну меж адміністративно-територіальної одиниці, об`єднання та поділу вулиці, орган з присвоєння адреси протягом 30 календарних днів здійснює впорядкування нумерації (у разі необхідності такого впорядкування).

Водночас, згідно п.15 ст.26-3 Закону №3038, підставами для відмови у зміні адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта за заявою власника (співвласника) закінченого будівництвом об`єкта (його представника) про зміну адреси є:

1) подання неповного пакета документів;

2) виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;

3) подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об`єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його (їх) представником;

4) подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території.

Відмова у зміні адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта з підстав, не передбачених цією частиною, не допускається.

Після усунення причин, що були підставою для відмови у зміні адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта, заявник може повторно подати документи для зміни адреси.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690 затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна (далі Порядок).

Відповідно до п.50 Порядку, упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна здійснюється:

-у випадку виявлення невідповідності адреси фактичному розташуванню об`єкта;

-у випадку виявлення дублювання адрес існуючих об`єктів державної або комунальної власності;

-у випадку подвоєння адрес внаслідок об`єднання населених пунктів;

-у випадках, визначених пунктами 9, 10 та 41 цього Порядку;

- у випадках, встановлених законодавством та цим Порядком.

Пункти 51-52 Порядку передбачають, що упорядкування нумерації будинків здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності. У разі виявлення дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один чи більше з яких не є об`єктами державної чи комунальної власності та не підпадають під випадки, зазначені у пункті 50 цього Порядку, зміна, коригування адреси здійснюються на підставі рішення суду.

З аналізу викладених норм слідує, що за результатами розгляду заяв власників об`єктів нерухомого майна про зміну адреси об`єкта нерухомого майна уповноважений орган містобудування та архітектури зобов`язаний прийняти рішення про зміну адреси або про відмову у зміні адреси з надсиланням заявнику повідомлення про відмову у зміні адреси з обґрунтуванням підстав для відмови.

Відповідачем не заперечується факт наявності двох зареєстрованих об`єктів нерухомого майна за однією адресою: м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327.

При цьому, єдиною підставою для відмови відповідача у впорядкуванні нумерації об`єктів нерухомого майна слугувала відсутність рішення суду.

Суд зважає, що критерії законності управлінського волевиявлення (як у формі рішення, так і у формі діяння) владного суб`єкта викладені законодавцем у приписах частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а у силу частини 2 статі 77 Кодексу адміністративного судочинства України обов`язок доведення факту дотримання цих критеріїв покладений на владного суб`єкта шляхом подання до суду доказів та наведення у процесуальних документах доводів як відповідності закону вчиненого волевиявлення, так і помилковості аргументів іншого учасника справи.

У розумінні частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач, за заявами позивачів повідомив їх листами про те, що зміна, коригування адреси у цьому випадку має здійснюватися на підставі рішення суду, що відповідає вимогам п.52 Порядку, відтак наявні підстави для задоволення позову.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 72,77, 90, 94, 139, 241 -246, 262, 295 КАС України , суд

в и р і ш и в :

Адміністративний позов задоволити повністю.

Зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. Ш-1, "Ш-1, Ш-1 загальною площею 2359,40 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «ЕФ Консалтинг Групп» (ЄДРПОУ 44509043).

Зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси нежитлового приміщення складу (відкритий склад металу) загальною площею 11890,9 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «Бетон Крафт Групп» (ЄДРПОУ 44500669).

Зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. Н -1, Н-1 загальною площею 222,6 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «ЕФ Ватер Стоун» (ЄДРПОУ 44607417).

Зобов`язати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) прийняти рішення про зміну адреси будівлі під літ. О-1 загальною площею 48,8 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, будівлі під літ. Ю-1 загальною площею 69,8 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, а також інші будівлі (блок допоміжних цехів) загальною площею 16417,9 кв.м. за адресою місто Львів, вулиця Т. Шевченка 327, що належить ТзОВ «Рясне Ріал Естейт» (ЄДРПОУ 42337363).

Стягнути з Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Консалтинг Групп» (адреса:79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44509043) 2481 грн. сплаченого судового збору.

Стягнути з Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Крафт Групп» (адреса: 79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44500669) 2481 грн. сплаченого судового збору.

Стягнути з Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕФ Ватер Стоун» (адреса:79069, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 327, ЄДРПОУ 44607417) 2481 грн. сплаченого судового збору.

Стягнути з Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Рясне Ріал Естейт» (адреса: 79041 .м. Львів, вул. Городоцька, 207, ЄДРПОУ 42337363) 2481 грн. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.07.2022
Оприлюднено11.07.2022
Номер документу105133941
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —380/7885/22

Рішення від 06.07.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 31.05.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні