Постанова
від 07.07.2022 по справі 546/359/22
РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 546/359/22

номер провадження 3/546/213/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2022 року м. Решетилівка Полтавська область

Решетилівський районний суд Полтавської області у складі судді - Сербіненко І.В., розглянувши у відкритому судовому засідання у м. Решетилівка Полтавської області матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли від Головного управління ДПС у Полтавській області Державної податкової служби України відносно,

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 ,працюючої напосаді оператора-касираавтозаправочної станціїТОВ «ФеніксОйл Енерджі»проживаючої заадресою: АДРЕСА_1 ,

про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1ст. 155-1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

14.06.2022 о 12 год. 20 хв. ОСОБА_1 оператор-касир автозаправочної станції, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , належить ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі», вчинила порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: не забезпечено ведення в порядку встановленому до законодавства, обліку товарних запасів за місцем реалізації, чим порушила пп. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

ОСОБА_1 у судове засідання не з`явилась, була повідомлена належним чином про день та час розгляду справи. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначила, що з даними зазначеними в протоколі згодна просить справу розгляд справи без її участі.

Статтею 9 КУпАПпередбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідност. 245 КУпАПзавданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до ст. ст.252,280 КУпАПпри розгляді справи про адміністративне правопорушення суд має повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності та з`ясувати, чи було скоєно адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідност. 251 КпАП Українидоказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, передбачено ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.

Відповідно п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб`єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).

Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

Вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, та полягало у порушенні встановленогозаконом порядкупроведення розрахунківу сферіторгівлі,громадського харчуваннята послуг, підтверджується наступними доказами:

- даними протоколу про адміністративне правопорушення № 1937 від 23.06.2022 згідно якого, 14.06.2022 о 12 год. 20 хв. ОСОБА_1 оператор-касир автозаправочної станції, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , належить ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі», вчинила порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: не забезпечено ведення в порядку встановленому до законодавства, обліку товарних запасів за місцем реалізації, чим порушила пп. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»;

-даним копією акту (довідки) фактичної перевірки у якому зазначено початок перевірки 14.06.2022 о 12 год. 22 хв. вказана господарська одиниця автозаправочна станція, що розташований за адресою: Полтавська область, Решетилівський район, с-ще. Покровське, вул. Промислова, буд. 1-А, суб`єкт господарської діяльності ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі», ЄДРПОУ 43610018, в п. 2.2.20 вказана додаткова інформація про факти, встановлені в ході перевірки, а саме: перевіркою встановлено недотримання вимог щодо формування встановлення та застосування державних регулювання цін на дизельне пальне та бензин в період з 24.02.2022 по 16.05.2022 встановлено згідно додатків №1, №2 до акту перевірки. Загальний обсяг необгрунтованої одержаної виручки від реалізації пального становить 29169 грн. 40 коп.; порушення ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації та реалізацію саме тих товарів, що відображено в такому обліку, згідно додатку відомості залишків товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) встановлено надлишок ТМЦ на загальну суму 12896 грн. 40 коп.;

- даними пояснюючої записки ОСОБА_2 головного державного інспектора відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Полтавській області, до акту перевірки (бланк № 001608 від 23.06.2022) Автозаправочна станція, що знаходиться за адресою: Полтавська область, Решетилівський район, с-ще. Покровське, вул. Промислова, буд. 1-А, та належить діяльності ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі», ЄДРПОУ 43610018, перевіркою становлено порушення п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме: не забезпечено ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації.

Своїми діями ОСОБА_1 допустила порушення п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». За таких обставин виявленого порушення в її діях міститься склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 155-1 КУпАП.

Обставин, що пом`якшує чи обтяжують відповідальність ОСОБА_1 судом не встановлено.

Згідност. 33 КУпАП, при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність.

Таким чином, враховуючи зазначене, суд вважає необхідним накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі двох неоподатковуваних мінімумівдоходів громадян, щопередбаченого санкцією ч. 1ст. 155-1 КУпАП.

Крім того, згідноЗУ «Про судовий збір»у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення стягується судовий збір 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та сплачуються особою, на яку накладено таке стягнення, а тому з ОСОБА_1 необхідно стягнути 496 грн. 20 коп. судового збору на користь держави.

На підставі викладеного, керуючись ч. 1 ст. 155-1, ст.ст. 276,279,283-285 КУпАП, суд

ПОСТАНОВИВ:

Накласти на ОСОБА_1 , на підставі ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, адміністративне стягнення у виді штрафу у дохід держави у розмірі двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 34 (тридцять чотири) грн. 00 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 , 496 грн. 20 коп. судового збору на користь держави.

Постанова протягом десяти днів з дня її винесення може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги, через Решетилівський районний суд Полтавської області.

Суддя - І.В. Сербіненко

СудРешетилівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення07.07.2022
Оприлюднено11.07.2022
Номер документу105140433
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків

Судовий реєстр по справі —546/359/22

Постанова від 07.07.2022

Адмінправопорушення

Решетилівський районний суд Полтавської області

Сербіненко І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні