Ухвала
від 05.07.2022 по справі 757/16001/22-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/16001/22-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 липня 2022 року слідчий суддя Печерського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Печерського районного суду міста Києва клопотання прокурора третього відділу організації процесуального керівництва управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіальних підрозділів Державного бюро розслідувань, Департаменту організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державного бюро розслідувань, нагляду за його оперативними підрозділами та підтримання публічного обвинувачення у відповідних провадженнях Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 62020100000001594 від 11.08.2020, про арешт майна, -

В С Т А Н О В И В :

05.07.2022 у провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора третього відділу організації процесуального керівництва управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіальних підрозділів Державного бюро розслідувань, Департаменту організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державного бюро розслідувань, нагляду за його оперативними підрозділами та підтримання публічного обвинувачення у відповідних провадженнях Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 62020100000001594 від 11.08.2020, про накладення арешту на:

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523886500:02:000:5265 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2094376735238, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523881300:02:000:5136 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1476088935238, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523185200:02:001:5026 площею 1,9978 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1488083335231, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_6 ((РНОКПП НОМЕР_3 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3524980800:02:000:5221 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1629898535249, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_4 );.

Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

05 липня 2022 року, до початку розгляду клопотання, стороною кримінального провадження, прокурором було подане клопотання про розгляд клопотання у його відсутність, також, слідчий у заяві зазначено, що клопотання підтримує в повному обсязі, із підстав, наведених у ньому та просить слідчого суддю задовольнити вказане клопотання.

На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Частиною 1 статті 172 КПК України передбачено окрім іншого, що неприбуття слідчого, прокурора у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

Зважаючи на ці положення закону та враховуючи принцип диспозитивності, суд визнав можливим прийняти рішення по суті клопотання у відсутність не з`явившихся осіб, оскільки їх не прибуття не перешкоджає розгляду клопотання на підставі наданих доказів.

Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, надходжу до наступних висновків.

Слідчими Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Києві за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62020100000001594 від 11.08.2020 за підозрою ОСОБА_8 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України, за підозрою ОСОБА_9 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, та за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2 ст. 364, ч. 3 ст. 362, ч. 1 ст. 367 КК України.

Встановлено, що згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

У ст. 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Статтею 14 Конституції України встановлено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно з п. «г» ст. 5 Земельного кодексу України (далі ЗК України) земельне законодавство базується на принципі забезпечення раціонального використання та охорони земель.

Пунктом «є1» ст. 151 ЗК України визначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Частиною 2 ст. 78 ЗК України передбачено, що право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.

Відповідно до п. «б» ч. 1 ст. 81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно з ч. 1 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 4 ст. 122 ЗК України встановлено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених ч. 8 цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

У ч. 2 ст. 116 ЗК України регламентовано, що набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Пунктом «в» ч. 3 ст. 116 ЗК України визначено, що безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Частиною 4 ст. 116 України унормовано, що передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.

Відповідно до ч. 6 ст. 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Як встановлено ч. 7 ст. 118 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

У ч. 9 ст. 118 ЗК України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Згідно з ч. 10 ст. 118 ЗК України відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Частиною 1 ст. 121 ЗК України визначені норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам, а саме: а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району; б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара; в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара; г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара; ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара; д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

Відповідно до ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 126 ЗК України визначено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Частиною 1 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» унормовано, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 13.12.2016 № 1650-к ОСОБА_9 призначено на посаду начальника Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області з 15.12.2016.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області від 15.12.2016 № 424-к ОСОБА_9 приступив до обов`язків начальника Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області з 15.12.2016.

Згідно із п. 1 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 № 308, Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (далі Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

Так, 14.12.2016 громадянин України ОСОБА_5 звернувся до Головного управління із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, загальною площею 1,9998 га, для ведення особистого селянського господарства на території Капітанівської селищної ради Новомиргородського району Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 27.01.2017 №11-652/14-17-СГ ОСОБА_5 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Капітанівської селищної ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Надалі, наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 06.04.2017 № 11-3514/14-17-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_5 на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Капітанівської селищної ради та надано у власність земельну ділянку площею 1,9998 га з кадастровим номером 3523855400:02:000:5213 для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Капітанівської селищної ради Новомиргородського району Кіровоградської області.

Згідно з інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295155364 право власності на вказану земельну ділянку 10.04.2017 зареєстровано за ОСОБА_5 .

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3523855400:02:000:5213 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 10.04.2017 вибула із власності держави та перейшла у приватну власність ОСОБА_5 . У свою чергу останній реалізував своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки із земель державної власності з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та втратив будь-які правові підстави для повторного отримання безплатно у власність земельної ділянки з таким цільовим призначенням із земель державної або комунальної власності.

Надалі, 12.07.2017 на адресу Головного управління надійшла заява ОСОБА_5 про внесення змін до наказу №11-652/14-17-СГ та про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Дібрівської сільської ради Новомиргородського району Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 14.08.2017 №11-6705/14-17-СГ ОСОБА_5 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Дібрівської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 обіймаючи займану посаду, одночасно являючись головним державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Кіровоградській області, здійснюючи правозастосовні функції та виконуючи обов`язки працівника правоохоронного органу, з огляду на професійний досвід отриманий за тривалий період роботи в територіальному органі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, достовірно знав і розумів законодавчі обмеження щодо норм безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 23.01.2018 перебуваючи у своєму службовому кабінеті, який розташований в адміністративній будівлі Головного управління за адресою: АДРЕСА_1 вчинив службову недбалість, тобто діючи всупереч інтересам служби, неналежно виконуючи покладені на нього службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не вжив достатніх заходів для виявлення та перевірки відомостей щодо раніше використаного ОСОБА_10 права на безоплатну приватизацію земельної ділянки, маючи для цього реальні умови та можливості, однак нехтуючи цим, діючи в порушення вимог ст.ст. 116, 118, 121 ЗК України, якими встановлено обмеження щодо передачі земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених ЗК України, один раз по кожному виду використання, за відсутності будь-яких правових підстав підписав наказ Головного управління №11-118/14-18-СГ, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_5 на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Дібрівської сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га з кадастровим номером 3523881300:02:000:5136 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Дібрівської сільської ради, який передав для виконання.

Отримавши копію наказу Головного управління від 23.01.2018 11-118/14-18-СГ ОСОБА_5 використав останній з метою реєстрації речового права на земельну ділянку з кадастровим номером 3523881300:02:000:5136.

Згідно із інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295154705 право власності на вказану земельну ділянку 29.01.2018 зареєстровано за ОСОБА_5 . При цьому підставою для державної реєстрації на вказану земельну ділянку став наказ Головного управління від 23.01.2018 № 11-118/14-18-СГ.

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3523881300:02:000:5136 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 23.01.2018 вибула із власності держави та незаконно перейшла у приватну власність ОСОБА_5 .

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової оціночно-земельної експертизи від 07.05.2022 № 2609/22-41/10768-10782/22-41 ринкова вартість земельної ділянки з кадастровим номером 3523881300:02:000:5136 загальною площею 2,0000 га на 29.01.2018 (реєстрація речового права) становила 103 460,00 грн., що у сто і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є істотною шкодою.

За таких обставин начальник Головного управління ОСОБА_9 унаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, за відсутності законних підстав, допустив безоплатне відведення у власність ОСОБА_5 земельної ділянки державної власності, чим завдано істотної шкоди інтересам держави.

Таким чином, ОСОБА_9 обґрунтовано підозрюється у службовій недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило істотну шкоду державним інтересам, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

Крім цього, 02.12.2016 громадянин України ОСОБА_11 звернувся до Головного управління із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, загальною площею 2,0000 га, для ведення особистого селянського господарства на території Івано-Благодатненської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області.

Наказом виконуючого обов`язки начальника Головного управління ОСОБА_12 від 02.12.2016 №11-12169/14-16-СГ ОСОБА_11 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Кіровоградського району за межами населених пунктів Івано-Благоданенської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

27.12.2016 громадянин України ОСОБА_11 звернувся до Головного управління із заявою про внесення змін до наказу №11-12169/14-16-СГ ГУ Дерджеокадастру в Кіровоградській області та надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, загальною площею 2,0000 га, для ведення особистого селянського господарства на території Оситнязької сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 09.02.2017 №11-1196/14-17-СГ ОСОБА_11 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Кіровоградського району за межами населених пунктів Оситнязьської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Надалі, наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 26.05.2017 № 11-4489/14-17-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_11 на території Кіровоградського району за межами населених пунктів Оситнязької сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га з кадастровим номером 3522586400:02:000:1510 для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Оситнязької сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області.

Згідно з інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295154216 право власності на вказану земельну ділянку 06.06.2017 зареєстровано за ОСОБА_13 .

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3522586400:02:000:1510 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 06.06.2017 вибула із власності держави та перейшла у приватну власність ОСОБА_14 . У свою чергу останній реалізував своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки із земель державної власності з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та втратив будь-які правові підстави для повторного отримання безплатно у власність земельної ділянки з таким цільовим призначенням із земель державної або комунальної власності.

Надалі, 24.11.2016 на адресу Головного управління надійшла заява ОСОБА_11 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 1,9978 га для ведення особистого селянського господарства на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 30.11.2016 №11-11897/14-16-СГ ОСОБА_11 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Маловисківського району за межами населених пунктів Плетеноташлицької сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 1,9978 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 обіймаючи займану посаду, одночасно являючись головним державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Кіровоградській області, здійснюючи правозастосовні функції та виконуючи обов`язки працівника правоохоронного органу, з огляду на професійний досвід отриманий за тривалий період роботи в територіальному органі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, достовірно знав і розумів законодавчі обмеження щодо норм безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 31.01.2018 перебуваючи у своєму службовому кабінеті, який розташований в адміністративній будівлі Головного управління за адресою: АДРЕСА_1 вчинив службову недбалість, тобто діючи всупереч інтересам служби, неналежно виконуючи покладені на нього службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не вжив достатніх заходів для виявлення та перевірки відомостей щодо раніше використаного ОСОБА_11 права на безоплатну приватизацію земельної ділянки, маючи для цього реальні умови та можливості, однак нехтуючи цим, діючи в порушення вимог ст.ст. 116, 118, 121 ЗК України, якими встановлено обмеження щодо передачі земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених ЗК України, один раз по кожному виду використання, за відсутності будь-яких правових підстав підписав наказ Головного управління №11-202/14-18-СГ, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_11 на території Маловисківського району за межами населених пунктів Плетеноташлицької сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га з кадастровим номером 3523185200:02:001:5026 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Маловисківського району за межами населених пунктів Плетеноташлицької сільської ради, який передав для виконання.

Отримавши копію наказу Головного управління від 31.01.2018 11-202/14-18-СГ ОСОБА_11 використав останній з метою реєстрації речового права на земельну ділянку з кадастровим номером 3523185200:02:001:5026.

Згідно із інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295153132 право власності на вказану земельну ділянку 12.02.2018 зареєстровано за ОСОБА_11 . При цьому підставою для державної реєстрації на вказану земельну ділянку став наказ Головного управління від 31.01.18 № 11-202/14-18-СГ.

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3523185200:02:001:5026 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 12.02.2018 вибула із власності держави та незаконно перейшла у приватну власність ОСОБА_11 .

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової оціночно-земельної експертизи від 07.05.2022 № 2609/22-41/10768-10782/22-41 ринкова вартість земельної ділянки з кадастровим номером 3523185200:02:001:5026 загальною площею 2,0000 га на 12.02.2018 (реєстрація речового права) становила 97 303,00 грн., що у сто і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є істотною шкодою.

За таких обставин начальник Головного управління ОСОБА_9 унаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, за відсутності законних підстав, допустив безоплатне відведення у власність ОСОБА_11 земельної ділянки державної власності, чим завдано істотної шкоди інтересам держави.

Таким чином, ОСОБА_9 обґрунтовано підозрюється у службовій недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило істотну шкоду державним інтересам, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

Крім цього, 08.06.2016 громадянин України ОСОБА_7 звернувся до Головного управління із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, загальною площею 2,0000 га, для ведення особистого селянського господарства на території Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.

Наказом виконуючого обов`язки начальника Головного управління ОСОБА_15 від 13.07.2016 №11-6746/14-16-СГ ОСОБА_7 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Кіровоградського району за межами населених пунктів Попельнастівської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 1,9810 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Надалі, наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 10.07.2018 № 11-4721/14-18-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_7 на території Олександрійського району за межами населених пунктів Попельнастівської сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 1,9810 га з кадастровим номером 3520385500:02:000:5096 для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.

Згідно з інформаційною довідкою від 01.06.2022 № 301901655 право власності на вказану земельну ділянку 10.01.2019 зареєстровано за ОСОБА_7 .

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3520385500:02:000:5096 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 06.06.2018 вибула із власності держави та перейшла у приватну власність ОСОБА_7 . У свою чергу останній реалізував своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки із земель державної власності з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та втратив будь-які правові підстави для повторного отримання безплатно у власність земельної ділянки з таким цільовим призначенням із земель державної або комунальної власності.

Надалі, 22.08.2017 на адресу Головного управління надійшла заява ОСОБА_7 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Богданівської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 22.09.2017 №11-7642/14-17-СГ ОСОБА_7 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Петрівського району за межами населених пунктів Богданівської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 обіймаючи займану посаду, одночасно являючись головним державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Кіровоградській області, здійснюючи правозастосовні функції та виконуючи обов`язки працівника правоохоронного органу, з огляду на професійний досвід отриманий за тривалий період роботи в територіальному органі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, достовірно знав і розумів законодавчі обмеження щодо норм безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян.

Начальник Головного управління ОСОБА_9 01.08.2018 перебуваючи у своєму службовому кабінеті, який розташований в адміністративній будівлі Головного управління за адресою: АДРЕСА_1 вчинив службову недбалість, тобто діючи всупереч інтересам служби, неналежно виконуючи покладені на нього службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не вжив достатніх заходів для виявлення та перевірки відомостей щодо раніше використаного ОСОБА_7 права на безоплатну приватизацію земельної ділянки, маючи для цього реальні умови та можливості, однак нехтуючи цим, діючи в порушення вимог ст.ст. 116, 118, 121 ЗК України, якими встановлено обмеження щодо передачі земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених ЗК України, один раз по кожному виду використання, за відсутності будь-яких правових підстав підписав наказ Головного управління №11-5552/14-18-СГ, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_7 на території Петрівського району за межами населених пунктів Богданівської сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га з кадастровим номером 3524980800:02:000:5221 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Петрівського району за межами населених пунктів Богданівської сільської ради, який передав для виконання.

Отримавши копію наказу Головного управління від 01.08.2018 11-5552/14-18-СГ ОСОБА_7 використав останній з метою реєстрації речового права на земельну ділянку з кадастровим номером 3524980800:02:000:5221.

Згідно із інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295140027 право власності на вказану земельну ділянку 20.08.2018 зареєстровано за ОСОБА_7 . При цьому підставою для державної реєстрації на вказану земельну ділянку став наказ Головного управління від 01.08.2018 № 11-5552/14-18-СГ.

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3524980800:02:000:5221 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 20.08.2018 вибула із власності держави та незаконно перейшла у приватну власність ОСОБА_7 .

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової оціночно-земельної експертизи від 07.05.2022 № 2609/22-41/10768-10782/22-41 ринкова вартість земельної ділянки з кадастровим номером 3524980800:02:000:5221 загальною площею 2,0000 га на 20.08.2018 (реєстрація речового права) становила 98 203,00 грн., що у сто і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є істотною шкодою.

За таких обставин начальник Головного управління ОСОБА_9 унаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, за відсутності законних підстав, допустив безоплатне відведення у власність ОСОБА_7 земельної ділянки державної власності, чим завдано істотної шкоди інтересам держави.

28.06.2022 ОСОБА_9 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Крім того, наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (далі Держгеокадастр) від 26.12.2019 № 223-то на заступника начальника управління начальника відділу здійснення державного контролю та додержання земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_8 покладено виконання обов`язків начальника Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (далі Головне управління) з 26.12.2019.

Наказом Головного управління від 26.12.2019 № 591-к ОСОБА_8 приступив до виконання обов`язків начальника Головного управління з 26.12.2019.

Так, 06.11.2018 громадянин України ОСОБА_16 звернувся до Головного управління із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, загальною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Бовтиської сільської ради, Олександрівської сільської ради, Кіровоградської області.

Наказом начальника Головного управління ОСОБА_9 від 04.12.2018 №11-8156/14-18-СГ ОСОБА_16 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Олександрівського району за межами населених пунктів Бовтиської сільської ради, орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Надалі наказом в.о. начальника Головного управління ОСОБА_8 від 12.05.2020 № 11-7694/14-20-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_16 на території Олександрівського району за межами населених пунктів Бовтиської сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 1,9353 га з кадастровим номером 3520580500:02:000:5092 для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Бовтиської сільської ради Олександрівського району Кіровоградської області.

Згідно з інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295158450 право власності на вказану земельну ділянку 28.05.2020 зареєстровано за ОСОБА_16 .

Таким чином, земельна ділянка з кадастровим номером 3520580500:02:000:5092 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 28.05.2020 вибула із власності держави та перейшла у приватну власність ОСОБА_16 . У свою чергу, останній реалізував своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки із земель державної власності з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства та втратив будь-які правові підстави для повторного отримання безплатно у власність земельної ділянки з таким цільовим призначенням із земель державної або комунальної власності.

Надалі, 12.12.2019, на адресу Головного управління надійшла заява ОСОБА_16 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства на території Пурпурівської сільської ради Новомиргородського району Кіровоградської області.

Наказом в.о. начальника Головного управління ОСОБА_8 від 20.12.2019 №11-9770/14-19-СГ ОСОБА_16 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, розташованої на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Пурпурівської сільської ради орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Виконувач обов`язків начальника Головного управління ОСОБА_8 , обіймаючи займану посаду, одночасно будучи головним державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Кіровоградській області, здійснюючи правозастосовні функції та виконуючи обов`язки працівника правоохоронного органу, з огляду на професійний досвід отриманий за тривалий період роботи в територіальному органі Держгеокадастру, достовірно знав і розумів законодавчі обмеження щодо норм безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян.

Виконувач обов`язків начальника Головного управління ОСОБА_8 21.05.2020, перебуваючи у своєму службовому кабінеті, який розташований в адміністративній будівлі Головного управління за адресою: АДРЕСА_1 вчинив службову недбалість, тобто діючи всупереч інтересам служби, неналежно виконуючи покладені на нього службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не вжив достатніх заходів для виявлення та перевірки відомостей щодо раніше використаного ОСОБА_16 права на безоплатну приватизацію земельної ділянки, маючи для цього реальні умови та можливості, однак нехтуючи цим, діючи в порушення вимог ст.ст. 116, 118, 121 ЗК України, якими встановлено обмеження щодо передачі земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених ЗК України, один раз по кожному виду використання, за відсутності будь-яких правових підстав підписав наказ Головного управління №11-8726/14-20-СГ, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_16 на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Пурпурвської сільської ради та надано у власність земельну ділянку площею 2,0000 га з кадастровим номером 3523886500:02:000:5265 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану на території Новомиргородського району за межами населених пунктів Пурпурівської сільської ради, який передав для виконання.

Отримавши копію наказу Головного управління від 21.05.2020 №11-8726/14-20-СГ, ОСОБА_8 , використав останній з метою реєстрації речового права на земельну ділянку з кадастровим номером 3523886500:02:000:5265.

Згідно з інформаційною довідкою від 18.01.2022 № 295158714 право власності на вказану земельну ділянку 03.06.2020 зареєстровано за ОСОБА_16 . При цьому підставою для державної реєстрації на зазначену земельну ділянку став наказ Головного управління від 21.05.2020 № 11-8726/14-20-СГ.

Отже, земельна ділянка з кадастровим номером 3523886500:02:000:5265 після здійснення державної реєстрації права власності на неї 03.06.2020 вибула із власності держави та незаконно перейшла у приватну власність ОСОБА_16 .

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової оціночно-земельної експертизи від 07.05.2022 № 2609/22-41/10768-10782/22-41 ринкова вартість земельної ділянки з кадастровим номером 3523886500:02:000:5265 загальною площею 2,0000 га на 03.06.2020 (реєстрація речового права) становила 131 834,00 грн., що у сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є істотною шкодою.

За таких обставин виконувач обов`язків начальника Головного управління ОСОБА_8 унаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, за відсутності законних підстав допустив безоплатне відведення у власність ОСОБА_16 земельної ділянки державної власності, чим завдано істотної шкоди інтересам держави.

Зважаючи на протиправне, всупереч вимог земельного законодавства України, відведення у власність земельних ділянок громадянам України, слідчим у кримінальному провадженні 29.06.2022 винесено постанову про визнання речовим доказом земельних ділянок з кадастровими номерами 3523886500:02:000:5265, 3523881300:02:000:5136, 3523185200:02:001:5026, 3524980800:02:000:5221.

Прокурор вказує, що з метою забезпечення збереження речового доказу, а також з метою недопущення, в подальшому, можливого відчуження або ж передачі права власності на земельні ділянки з кадастровими номерами 3523886500:02:000:5265, 3523881300:02:000:5136, 3523185200:02:001:5026, 3524980800:02:000:5221, на користь третіх осіб та їх незаконного використання, запобігання можливості її подальшого пошкодження, псування, знищення, перетворення, сторона обвинувачення вважає, що є достатні підстави для накладення арешту на вказані земельні ділянки.

Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: забезпечення речових доказів.

Згідно ч. 10 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 КПК України); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 КПК України); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Так, слідчим суддею встановлено, що слідчим у кримінальному провадженні 29.06.2022 винесено постанову про визнання речовим доказом земельних ділянок з кадастровими номерами 3523886500:02:000:5265, 3523881300:02:000:5136, 3523185200:02:001:5026, 3524980800:02:000:5221.

Прокурором доведено, що вказане майно могло бути набуто кримінально протиправним шляхом та отримано внаслідок вчинення кримінального правопорушення, тобто відповідає критеріям визначеним ст. 98 КПК України, та у випадку не накладення арешту на вказане майно, це може призвести до подальшого відчуження або до інших наслідків, які можуть перешкоджати досудовому розслідуванню.

За викладених обставин, враховуючи правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 170-173 КПК України, приходжу до переконання, що клопотання слідчого про накладення арешту на майно підлягає задоволенню з метою збереження речових доказів, задля забезпечення дієвості та об`єктивності розслідування у вказаному кримінальному провадженні, оскільки незастосування арешту може призвести до відчуження майна.

Приходячи до такого висновку, слідчий суддя враховує й те, що в даному випадку обмеження права власності є розумним і співрозмірним завданням кримінального провадження та обставини кримінального провадження станом на час прийняття рішення вимагають вжиття такого методу державного регулювання як накладення арешту. При цьому, доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження слідчим суддею не встановлено.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 107, 131, 132, 170173, 309 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора третього відділу організації процесуального керівництва управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими територіальних підрозділів Державного бюро розслідувань, Департаменту організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням органів Державного бюро розслідувань, нагляду за його оперативними підрозділами та підтримання публічного обвинувачення у відповідних провадженнях Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 62020100000001594 від 11.08.2020, про арешт майна задовольнити.

Накласти у кримінальному провадженні № 62020100000001594 від 11.08.2020 арешт, із забороною відчуження, користування та розпорядження, на:

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523886500:02:000:5265 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2094376735238, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523881300:02:000:5136 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1476088935238, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3523185200:02:001:5026 площею 1,9978 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1488083335231, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_6 ((РНОКПП НОМЕР_3 );

- земельну ділянку із кадастровим номером 3524980800:02:000:5221 площею 2,0000 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1629898535249, яка належить на праві приватної власності ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_4 );

Заборонити власникам, іншими юридичними та фізичними особам, їхнім представникам (у тому числі за довіреністю), іншим особам, у володінні, користуванні яких перебувають земельні ділянки із кадастровими номерами 3523886500:02:000:5265, 3523881300:02:000:5136, 3523185200:02:001:5026, 3524980800:02:000:5221 відчужувати та розпоряджатися ними будь-яким чином.

Заборонити будь-яким суб`єктам державної реєстрації прав, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зокрема але не виключно, державним реєстраторам прав на нерухоме майно та органам державної реєстрації прав (в тому числі Міністерству юстиції України (ідентифікаційний код юридичної особи 00015622) та його територіальним органам, ДП Національні інформаційні системи (ідентифікаційний код юридичної особи 39787008) виконавчим органам сільських, селищних та міських рад (ОТГ), Київській, Севастопольській, міським, районним, районним у містах Києві і Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, нотаріусам (державним та/або приватним), іншим особам та органам, які виконують функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень») вчиняти будь-які реєстраційні дії, перелік яких міститься в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», спрямовані на зміну, виникнення, перехід, припинення прав власності, реєстрацію обтяжень та арештів, реєструвати заяви в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в тому числі, але не обмежуючись, державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а також вносити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записи про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень, записи про скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, зміни до таких записів щодо земельних ділянок із кадастровими номерами: 3523886500:02:000:5265, 3523881300:02:000:5136, 3523185200:02:001:5026, 3524980800:02:000:5221.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.07.2022
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу105152586
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/16001/22-к

Ухвала від 05.07.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Бусик О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні