Рішення
від 07.07.2022 по справі 320/11955/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 липня 2022 року № 320/11955/21

Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженоювідповідальністю "Агротрейд-2000"

до Головного управління Державної податкової служби у Київській області,Державної податкової служби України

про визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в:

І. Зміст позовних вимог

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Агротрейд-2000» (далі - ТОВ «Агротрейд-2000») з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області, Державної податкової служби України, у якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757010/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №50 від 18.05.2021 в ЄРПН;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757007/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №55 від 19.05.2021 в ЄРПН;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757008/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №56 від 19.05.2021 в ЄРПН;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757009/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №72 від 24.05.2021 в ЄРПН;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №50 від 18.05.2021 року, поданою Товариством з обмеженою відповідальністю «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, за датою фактичного подання - 18.05.2021 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №55 від 19.05.2021 року, поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, за датою фактичного подання - 19.05.2021 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №56 під 19.05.2021 поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, за датою фактичного подання - 19.05.2021 року;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати н Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №72 від 24.05,2021 року, поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, за датою фактичного подання - 24.05.2021 року.

ІІ. Виклад позиції позивача та заперечень відповідача

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, ним для реєстрації спірних податкових накладних подано до податкового органу увесь перелік первинних документів на підтвердження здійснення господарських операцій передбачених чинним законодавством України. Позивач вважає, що надані документи до контролюючого органу підтверджують здійснення господарських операцій за результатами яких видано податкові накладні: №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021.

Відповідачами подано до суду відзив на позовну заяву, згідно якого позов не визнано. Зазначено, що під час перевірки реальності здійснення господарської операції по податкових накладних, поданих позивачем на реєстрацію, контролюючим органом встановлено відсутність первинних документів. Відповідачем наголошено, що обсяг поданих позивачем документів не відповідає вичерпному переліку, а зміст вказаних документів не дозволяє однозначно з`ясувати фактичні обставини здійснення фінансово-господарських операцій, з огляду на що оскаржувані рішення є обґрунтованими та не підлягають скасуванню.

ІІІ. Процесуальні дії суду у справі

Ухвалою суду від 04.10.2021 позовну заяву залишено без руху.

Позивач, у строк та спосіб, визначений в ухвалі, усунув недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 25.10.2021 відкрито спрощене позовне провадження у справі та вирішено здійснювати її розгляд без повідомлення (виклику) учасників справи.

Ухвалою суду від 08.07.2022 клопотання представника Головного управління Державної податкової служби у Київській області про розгляд справи з проведенням судового засідання в адміністративній справі залишено без задоволення.

Ухвалою суду від 08.07.2022 замінено відповідача у справі - Головне управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 43141377) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України (ідентифікаційний код 44096797; місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5-а).

Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Згідно з частиною 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання; якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.

З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає можливим розглянути та вирішити справу по суті за наявними у ній матеріалами.

IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

ТОВ «Агротрейд-2000» є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, що підтверджується наявними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом в ЄДРПОУ 36445855.

Основними видами діяльності підприємства є: КВЕД 52.10 «Складське господарство»; КВЕД 46.21 «Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; КВЕД 01.11 «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур»; КВЕД 10.41 «Виробництво олії та тваринних жирів»; КВЕД 46.09 «Неспеціалізована оптова торгівля»; КВЕД 49.41 «Вантажний автомобільний транспорт; КВЕД 52.29 «Інша допоміжна діяльність у сфері транспортування»; КВЕД 47.30 «Роздрібна торгівля харчовими оліями та жирами»; КВЕД 46.11 «Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами».

Позивачем та ТОВ «БІОХІМЕКСЛОРТ» було укладено договір купівлі-продажу №26.04.21 від 26.04.2021 (далі договір). Предметом Договору є гідрофуз олійний, код товару за УКТ ЗЕД 2923, в кількості та по ціні згідно специфікацій. Так, специфікацією №2 від 17.05.2021, до договору передбачено реалізацію гідрофуза олійного в кількості 8,00 т. (+\-10%) по ціні 6000,00 грн. з ПДВ за тонну на загальну суму - 48000,00 грн.; специфікацією №3 від 19.05.2021 до договору передбачено реалізацію гідрофуза олійного в кількості 15,0 т. (+/- 10%) по ціні 6000 грн., з ПДВ за тону на загальну суму - 90000,00 грн. При цьому, оплата за товар здійснюється на підставі виставлених рахунків.

На виконання умов договору ТОП «БЮХІМЕКСПОРТ» здійснив оплати : 18.05.2021 «за гідрофуз згідно специфікації №2 від 17.05.2021, в сумі 3000 грн.; 19.05.2021 «за гідрофуз згідно специфікації №3 від 19.05.2021» в сумі - 24000 грн.; 19.05.2021 «за гідрофуз згідною специфікації №2 під 17.05.2021 в сумі 18000 гpн.; 24.05.2021 «за гідрофуз згідно специфікації № 3 під 19,05.2021 в сумі - 19000 грн.; 24.05.2021 «за гідрофуз згідно специфікації № 2 від 17.05.2021 в сумі - 3480 грн.; 31.05.2021 «за гідрофуз згідно специфікації №3 від 19.05.2021p. із сумі -3000 грн.; 31.05.2021p. «за гідрофуз згідно специфікації №3 від 19.05.2021p. в сумі -10000 грн.

Відповідно до умов договору, поставка товару здійснюється на умовах FCA, відповідно до (Incotcrms-2010) місце поставки: Київська область, Білоцерківський район, селищна рада Терезинська, Автодорога Київ - Одеса 82км + 500м.

Позивачем, для ТОВ «БІОХІМЕКСПОРТ» було здійснено наступні відвантаження : 19 травня 2021 року гідрофуз олійний у кількості 8,58 т. по ціні 5000,00 грн. без ПДВ на загальну суму 51480,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 8580,00 грн. Складено товарно-транспортну накладну № 1 та видаткову накладну № 41 від 19.05.2021 (специфікація №2 від 17.05.2021 до договору); 25 травня 2021 року гідрофуз олійний у кількості 6,52 т. по ціні 5000,00 грн. без ПДВ на загальну суму 39120,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 6520.00 грн. Складено товарно-транспортну накладну №1 та видаткову накладну №59 від 25.05.2021 (специфікація № 3 від 19.05.2021 до договору); 31 травня 2021 року гідрофуз олійний у кількості 8,64 т. по ціні 5000,00 грн. без ПДВ на загальну суму 51840,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 8640,00 грн. Складено товарно-транспортну накладну №1 та видаткову накладну №71 під 31.05.2021 (специфікація №3 від 19.05.2021 до договору).

Постачальниками сировини (насіння соняшнику, насіння сої) з якої було вироблено гідрофуз олійний, були такі підприємства: ТОВ «ДСВ ЦЗ-Україна» (код ЄДРПОУ 37547588), ТОВ «Кантарелл Україна» (код ЄДРПОУ 42815951), ТОВ «БС» (код ЄДРПОУ 38979047), ПАФ «Єрчики» (код ЄДРПОУ 03745025), ФГ «Болівар» (код ЄДРПОУ 24879215), ФГ «Яна-0» (код ЄДРПОУ 35803916), ТОВ «Агро-УБД» (код ЄДРПОУ 40179764), ТОВ «Терезине» (код ЄДРІІОУ 05407982), ТОВ «Еліті-2010» (код ЄДРПОУ 36445897), ФГ «Макове» (код ЄДРПОУ 42891964), ТОВ «Фін-Інвест Полісся» (код ЄДРІІОУ 43162124), ФГ «Родина Л гро» (код ЄДРПОУ 41544389), ТОВ «Корсунь-Шенченківське хлібоприймальне підприємство» (код ЄДРПОУ 00952597), ПСП «Лук`янівка» (код ЄДРПОУ 04302347), ТОВ «Богуславка-Агро» (код ЄДРПОУ 32915826).

За придбаний товар ТОВ «Агротрейд-2000» розрахувалося в повному обсязі. При цьому, вищевказаними підприємствами у встановлений податковим законодавствам строк було складено та зареєстровано в ЄРПН на користь «Агротрейд-2000» податкові накладні, які були включені до податкового кредиту відповідного періоду та зафіксовані в додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та включено до декларації з ПДВ за відповідні періоди.

Реальність операції з купівлі сировини підтверджується договорами поставки, видатковими накладними на товар, ТТН.

Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики України від 11.08.2005 № 374 «Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.09.2025 за №1098/11378, виписані складські квитанції на зерно № 298 від 21.12.2020 на 35000 кг сої, №297 від 21.12.2020 на 45240 кг сої, №783 віл 28.01.2021 на 120000 кг сої, №504 від 22.04.2021 на 22420 кг соняшника, №506 від 22.04.2021 на 169480 кг соняшника, №508 від 23.04.2021 на 124480 кг соняшника, №507 від 23.04.2021 на 88780 кг соняшника, №511 від 26.04.2021 на 68300 кг соняшника, №519 від 28.04.2021 на 46980 кг соняшника, №514 від 27.04.2021 на 46120 кг соняшника, №516 від 27.04.2021 на 50785 кг соняшника, №521 від 30.04.2021 на 20760 кг соняшника, №520 під 29.04.2021 на 44620 кг соняшника, №526 від 30.04.2021 на 274960 кг соняшника, №538 під 07.05.2021 на 166800 кг соняшника, №539 від 10.05.2021 на 89938 кг соняшника, №532 від 05.05.2021 на 200000 кг соняшника, №533 від 05.05.2021 на 28980 кг соняшника, №545 від 12.05.2021 на 35920 кг сої, №549 від 14.05.2021 на 119088 кг сої, №544 від 12.05.2021 на 23559 кг сої, №550 від 14.05.2021 на 26620 кг сої, №558 від 27.05.2021 на 120880 кг сої, №556 під 26.05.2021 на 214200 кг сої, №518 від 28.04.2021 на 13880 кг соняшника, №517 від 27.04.2021 на 20740 кг соняшника, №559 від 27.05.2021 на 30440 кг сої, що містять відомості про зерно, прийняте зерновим складом на зберігання у визначеному обсязі до визначеного строку, та про держателя таких документів.

Дане зерно зберігалось у складських приміщеннях (силосах) ТОВ «Агротрейд-2000» та в подальшому було направлено на переробку в «Цеx по переробці олійних культур» для отримання рослинної олії та шроту з насіння олійних культур шляхом його пресування та екстракції розчинником.

За технологічною схемою, сировиною ділянки пресування з грануляцією є насіння соняшника, сої, що надходить зі складу. А сировиною ділянки екстракції є макуха, що поступає з ділянки пресування. Організація та ведення первинного обліку сировини та готової продукції здійснюється відповідно до наказу Міністерства Аграрної політики України від 11.09.2009 року № 656 «Про затвердження Порядку обліку сировини, матеріалів та готової продукції на підприємствах олійно-жирової галузі».

Передача сировини у переробку фіксується актом внутрішнього пересування олійного насіння типова форма №10 (накладна-вимога на відпуск сировини зі складу у виробництво), отримання готової продукції із виробництва - актом приймання складом продукції типова форма №15 (накладна на здачу продукції з виробництва на склад). Зі складу на підставі наказу на відпуск (відвантаження) типова форма №16 реалізовується покупцю.

Відповідно до технологічного процесу переробки та виходячи з вхідних якісних показників поставленої сировини, утворено гідрофуз олійних в кількості 23,740 тон. При цьому, гідрофуз олійний код УКТ ЗЕД 2923200000 реалізується як сировинний компонент інших технологічних процесів в харчовій галузі. Продукція вироблена цехом по переробці олійних культур продається на внутрішньому ринку на умовах поставки FCA.

З метою дотримання положень чинного законодавства та формування ТОВ «Біохімекспорт» податкового кредиту, позивачем були здійснені дії, що направлені на реєстрацію у ЄРПН, наступних податкових накладних: №50 від 18.05.2021 та №56 від 19.05.2021 (специфікації №2 від 17.05.2021 до договору, видаткова накладна №41 від 19.05.2021), № 55 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 та № 88 від 31.05.2021 року (специфікації №3 під 19.05.2021 до договору, видаткова накладна №59 від 25.05.2021 та видаткова накладна №71 від 31.05.2021).

Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ ТОВ «Агротред-2000» було складено податкові накладні №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Через автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» позивач отримав квитанції №9138350512 від 26.05.2021 до податкової накладної №50 від 18.05.2021; №9140542168 від 28.06.2021 до податкової накладної №55 від 19.05.2021; №9140553728 від 28.05.2021 до податкової накладної №56 від 19.05.2021; №9140845841 від 28.05.2021 до податкової накладної №72 від 24.05.202, в яких містилась інформація про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України. В квитанціях зазначено: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2923 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

03.06.2021 позивачем засобами електронного зв`язку через електронний кабінет платника було подано «повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено» та разом з повідомленням направлено підтверджуючі документи копії первинних документів, що підтверджується здійснення господарських операцій.

Зі змісту рішень №2757010/36445855 від 10.06.2021; №2757007/36445855 від 10.06.2021; №2757008/36445855 від 10.06.2021; №2757009/36445855 від 10.06.2021 вбачається, що у зв`язку з ненаданням позивачем копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів в тому числі рахунків, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних цінових форм та галузевої специфіки, накладних, а також розрахункових документів та банківських виписок особових рахунків, прийнято рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних.

24.06.2021 позивачем направлено скарги щодо рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на рішення №2757010/36445855 від 10.06.2021; №2757007/36445855 від 10.06.2021; №2757008/36445855 від 10.06.2021; №2757009/36445855 від 10.06.2021, винесених комісією Головного управління ДПС у Київській області. Разом із скаргами також направлялися в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції.

Рішеннями комісії Державної податкової служби України, яка приймає рішення за результатами розгляду скарг щодо рішень про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №30021/36445855/2 від 30.06.2021; №29985/36445855/2 від 30.06.2021; №29989/36445855/2 від 30.06.2021; №30001/36445855/2 від 30.06.2021, скарги позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Не погодившись з рішенням про відмову у реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.

V. Норми права

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин).

Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 передбачено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку(додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно пунктів 6, 7, 10, 11 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11). Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (набрав чинності 14.12.2019), яким визначено, зокрема, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі комісія регіонального рівня) (пункт 2).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (пункт 5).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)) (пункт 6).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).

ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв`язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів (пункт 8).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11).

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено «Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246.

Відповідно до пункту 19 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно пункту 20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

VІ. Оцінка суду

З аналізу вище наведених правових норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність: платника податку - критеріям ризиковості платника податку; податкової накладної / розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Так, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/ розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що підставою для зупинення реєстрації поданого позивачем податкових накладних №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 була не відповідність платника податку пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПК/РК.

Водночас, як вбачається з матеріалів справи, контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначено яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021.

Суд звертає увагу на те, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Також, під час розгляду справи судом встановлено, що позивачем направлено відповідачу пояснення та копії первинних документів для підтвердження підстав подання податкових накладних №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 з метою їх реєстрацій, якими підтверджується надання позивачем послуг контрагентам та оплата контрагентами наданих послуг.

Відтак, суд дійшов висновку про необґрунтованість рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкових накладних №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 критерію обґрунтованості.

Суд констатує, що рішення Комісії повинні містити чіткі підстави для відмови в реєстрації податкових накладних, у даному випадку, або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДПС рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування, або надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДПС рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування.

Суди, приймаючи рішення, виходить з того, що оскаржувані рішення не містить чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішень про відмову в реєстрації податкових накладних. Натомість платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено.

Як встановлено судом, податковим органом у рішеннях не наведено жодної конкретної інформації щодо причин, підстав та обґрунтувань прийняття таких рішень.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Враховуючи наведене, суд дійшов до висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, тверджень позивача, наведення ним відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем Комісії документів, а відтак, підтверджень правомірності рішень податкового органу. Відтак, оскаржуване рішення прийнято відповідачем необґрунтовано, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, у зв`язку із чим, такі рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податковіу накладні, подані Товариства з обмеженою відповідальністю «Агротрейд-2000» №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 датами 18.05.2021, 19.05.2021, 19.05.2021 та 24.05.2021 відповідно, суд зазначає, що відповідно до підпункту 201.1, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

Пунктом 28 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до пункту 19 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно пункту 20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Втім, Європейський суд з прав людини у пункті 50 рішення від 13.01.2011 (остаточне) по справі «Чуйкіна проти України» (case of Chuykina v. Ukraine) (Заява № 28924/04) зазначив про те, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює «право на суд», в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі «Голдер проти Сполученого Королівства» (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати «вирішення» спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах «Мултіплекс проти Хорватії» (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, пункт 45, від 10.07.2003, та «Кутіч проти Хорватії» (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, пункт 25, ECHR 2002-II).

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачем, надані позивачем пояснення та документи складено з дотриманням вимог законодавства. Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання відповідача зареєструвати податкові накладні позивача №50 від 18.05.2021, №55 від 19.05.2021, №56 від 19.05.2021, №72 від 24.05.2021 у Єдиному реєстрі податкових накладних 18.05.2021, 19.05.2021, 19.05.2021 та 24.05.2021 відповідно.

VII. Висновок суду

За загальним правилом, що випливає з принципу змагальності, кожна сторона повинна подати докази на підтвердження обставин, на які вона посилається, або на спростування обставин, про які стверджує інша сторона.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Положеннями статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

VІІІ. Розподіл судових витрат

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 9080,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями № 1251 від 23.09.2021, №1458 від 07.10.2021.

Таким чином, у зв`язку з повним задоволенням позову, судові витрати позивача по сплаті судового збору в розмірі 9080,00 грн. належить стягнути на його користь з Головного управління ДПС у Київській області, оскільки саме Комісією регіонального рівня прийняте оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Реєстрі.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757010/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №50 від 18.05.2021 в ЄРПН.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757007/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №55 від 19.05.2021 в ЄРПН.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 2757008/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №56 від 19.05.2021 в ЄРПН.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/рахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2757009/36445855 від 10.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №72 від 24.05.2021 в ЄРПН.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 50 від 18.05.2021 року, поданою Товариством з обмеженою відповідальністю «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, датою фактичного подання - 18.05.2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №55 від 19.05.2021 року, поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, датою фактичного подання - 19.05.2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №56 під 19.05.2021 поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, датою фактичного подання - 19.05.2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати н Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №72 від 24.05,2021 року, поданою ТОВ «Агротрейд-2000», код ЄДРПОУ 36445855, датою фактичного подання - 24.05.2021 року.

Стягнути на користь Товариства обмеженою відповідальністю «Агротрейд-2000» (місцезнаходження: 09133, Київська область, Білоцерківський район, селищна рада Терезинська, автодорога Київ-Одеса 82 км+500м; код ЄДРПОУ: 36445855) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління Державної податкової служби у Київській області (місцезнаходження: м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 5А, код ЄДРПОУ: 44096797) судові витрати у сумі 9080,00 (дев`ять тисяч вісімдесят грн. 00 коп.).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Леонтович А.М.

Дата підписання та виготовлення повного тексту рішення - 08.07.2022

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2022
Оприлюднено11.07.2022
Номер документу105155958
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —320/11955/21

Ухвала від 10.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 10.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шелест Світлана Богданівна

Рішення від 07.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 25.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні