Ухвала
від 07.07.2022 по справі 340/4072/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження

08 липня 2022 року м. Кропивницький Справа № 340/4072/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кравчук О.В., розглянувши заяву державного виконавця про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі

за позовом ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 )

до Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03197718; адреса: вул. Центральна, буд. 135, м.Долинська, Кіровоградська область, 28500)

про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,,

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 20 квітня 2021 року у справі №340/4072/20 визнано протиправною бездіяльність Управління праці та соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком та зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми допомоги.

Рішення суду набрало законної сили.

20 квітня 2021 судом видано виконавчий лист на виконання такого рішення.

Державний виконавець звернувся до суду із заявою про заміну сторони у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа №340/4072/20 від 20 жовтня 2021 Кіровоградського окружного адміністративного суду.

Ухвалою від 29 червня 2022 заяву призначено до розгляду у судовому засіданні на 07 липня 2021 року о 13:30.

Сторони у судове засідання не прибули.

Згідно частини четвертої статті 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Відповідно частини дев`ятої статті 205 і частини другої статті 379 КАС України розгляд справи проведено в порядку письмового провадження.

Дослідивши подані документи, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Під публічним правонаступництвом у сфері управлінської діяльності органів державної влади слід розуміти повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції; це вступ у чинні адміністративно-правові відносини нового суб`єкта владних повноважень(суб`єкта публічної адміністрації) на місце суб`єкта, що або припинив своє існування або повністю чи частково позбувся адміністративної компетенції.

Відповідно до вимог Конституції України основними засадами судочинства є: …9) обов`язковість судового рішення (стаття 129), суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд (стаття 129-1).

Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» Долинську районну державну адміністрацію було реорганізовано шляхом приєднання до Кропивницької районної державної адміністрації Кіровоградської області, розташованої в адміністративному центрі новоутвореного району, яка на сьогоднішній день є правонаступником Долинської районної державної адміністрації, та її структурних підрозділів. 30.12.2020 року перестало функціонувати управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області відповідно до розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 31 грудня 2020 року № 914-р, розпорядження голови Долинської районної державної адміністрації від 30 грудня 2020 року № 317-р юридична особа публічного права - управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації припинила свою діяльність, у зв`язку з реорганізацією шляхом приєднання до управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації.

Судом встановлено, що відповідно до додатку 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" (із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням від 20.01.2021 № 51-р), Бобринецьку, Долинську, Знам`янську, Компаніївську, Новгородківську, Олександрівську та Устинівську райдержадміністрації було вирішено реорганізувати шляхом їх приєднання до райдержадміністрації, розташованої в адміністративному центрі новоутвореного району - до Кропивницької районної державної адміністрації.

На підставі розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 31 грудня 2020 року №914-р "Про реорганізацію районних державних адміністрацій в Кропивницькому районі" було вирішено припинити юридичну особу публічного права Олександрівську районну державну адміністрацію Кіровоградської області (код 04055133) у зв`язку з реорганізацією, шляхом приєднання до Кропивницької районної державної адміністрації Кіровоградської області (код 04055067), яка визначена правонаступником Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

Механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України, визначає Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1321 (далі - Порядок № 1321).

Відповідно до пункту 7 Порядку № 1321, перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації); у разі утворення на території новоутвореного району райдержадміністрації, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та утворення комісії з реорганізації.

Згідно з пунктом 8 Порядку № 1321, перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації; у разі утворення райдержадміністрації на території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та затвердження передавального акта комісії з реорганізації.

Райдержадміністрація, розташована в ліквідованому районі, продовжує здійснювати свої повноваження до моменту виникнення відповідного правонаступництва, передбаченого пунктами 7 і 8 цього Порядку (п. 10 Порядку № 1321).

Пунктом 11 Порядку № 1321 визначено, що райдержадміністрації, що припиняються, до складу яких входять структурні підрозділи із статусом юридичної особи публічного права, після набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, а у разі створення райдержадміністрацій на території новоутвореного району - після державної реєстрації створення райдержадміністрацій видають акт про реорганізацію структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права. У акті про реорганізацію визначається її спосіб, заходи з реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови.

Розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 25.03.2021 № 237-р "Про затвердження передавальних актів передачі-приймання майна з балансу Бобринецької, Долинської, Знам`янської, Компаніївської, Новгородківської, Олександрівської, Устинівської районних державних адміністрацій на баланс Кропивницької районної державної адміністрації" затверджено передавальний акт передачі-приймання майна з балансу вказаних райдержадміністрацій на баланс Кропивницької районної державної адміністрації.

Таким чином, Кропивницька районна державна адміністрація 25.03.2021 року стала правонаступником майна, майнових прав та обов`язків, зокрема Олександрівської районної державної адміністрації.

Розпорядженням голови Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області вирішено припинити юридичну особу публічного права Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, у зв`язку з реорганізацією шляхом приєднання до управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 03197730), яке визначено правонаступником відповідача.

Отже, з цього моменту відбулося фактичне (компетенційне) адміністративне правонаступництво, оскільки саме норми адміністративного права врегулювали умови та порядок передання адміністративної компетенції від повноважень відповідача до управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що боржник - Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації вибув зі спірних правовідносин, тому на стадії виконання судового рішення у відповідності до положень статті 379 КАС України має бути замінений правонаступником - Управлінням соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації, до якого перейшли функції і зобов`язання у цих публічно-правових відносинах.

Керуючись статтями 256, 294, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

Заяву державного виконавця відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) про заміну сторони у виконавчому провадженні при примусовому виконанні рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду у справі №340/4072/20 - задовольнити.

Замінити сторону виконавчого провадження при примусовому виконанні рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду у справі №340/4072/20, а саме боржника: Управління соціального захисту населення Долинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03197718; адреса: вул. Центральна, буд. 135, м.Долинська, Кіровоградська область, 28500) на його правонаступника - Управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03197730; адреса: вул. Дарвіна, 25, м. Кропивницький, 25014).

Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.256 КАС України та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду, у 15 - денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.В. Кравчук

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2022
Оприлюднено13.07.2022
Номер документу105173992
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі

Судовий реєстр по справі —340/4072/20

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 28.06.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 20.04.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 19.04.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні