Рішення
від 11.07.2022 по справі 340/1238/22
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 липня 2022 року м. Кропивницький Справа № 340/1238/22

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

позивач-1: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

позивач-2: ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 )

відповідач: Великосеверинівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області (27613, Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Велика Северинка, вул. Миру, 1, код ЄДРПОУ 04365164)

про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , через адвоката Бема Ю.Ю., звернулися до суду з позовом до Великосеверинівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (надалі - Великосеверинівська сільська рада) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії.

Позов мотивовано тим, що ОСОБА_1 та ОСОБА_2 є членами селянського (фермерського) господарства ОСОБА_3 та на підставі частини 1 статті 13 Закону України "Про фермерське господарство" мають право на одержання безоплатно у власність земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) за рахунок земель державної та комунальної власності. У липні 2021 року на адресу Великосеверинівської сільської ради подано клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території Великосеверинівської сільської ради, де знаходиться фермерське господарство, за рахунок земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164 площею 13,2253 га, переданої для ведення фермерського господарства. Однак, рішенням Великосеверинівської сільської ради №1121 від 07.12.2021 року позивачам відмовлено у наданні такого дозволу з посиланням на те, що Великосеверинівська сільська рада не є розпорядником земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164. Стверджуючи, що вказане рішення відповідача суперечить вимогам частини 7 статті 118 Земельного кодексу України, представник позивачів просить суд:

- визнати протиправним рішення Великосеверинівської сільської ради №1121 від 07.12.2021 року;

- зобов`язати Великосеверинівську сільську раду надати ОСОБА_1 дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної частки (паю) для ведення фермерського господарства за рахунок земельної ділянки загальною площею 13,2253 га кадастровий номер 3522582100:02:000:9164;

- зобов`язати Великосеверинівську сільську раду надати ОСОБА_2 дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної частки (паю) для ведення фермерського господарства за рахунок земельної ділянки загальною площею 13,2253 га кадастровий номер 3522582100:02:000:9164.

Ухвалою судді від 24.02.2022 року відкрито провадження в адміністративній справі за цим позовом та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомленням (виклику) сторін.

Від відповідача відзив на позовну заяву до суду не надходив.

Розглянувши справу в порядку спрощеного позовного провадження, суд установив такі обставини та дійшов до таких висновків.

Селянське (фермерське) господарство ОСОБА_3 27.06.2000 року зареєстроване як юридична особа, його головою та засновником є ОСОБА_3 .

За договором оренди землі, укладеним 03.03.2010 року між Кіровоградською районною державною адміністрацією та СФГ " ОСОБА_3 ", останнє отримало в оренду на п`ять років земельну ділянку сільськогосподарського призначення площею 13,2253 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Високобайрацької сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області. (а.с. 6 - 8)

Вказаний договір зареєстровано у Державному реєстрі земель 20.10.2011 року за №352250004000692.

Тоді ж проведено державну реєстрацію вказаної земельної ділянки у Державному земельному кадастрі за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. (а.с. 33)

На підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області №11-11955/14-16-СГ від 30.11.2016 року "Про поновлення договору оренди земельної ділянки" між Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області (орендодавець) та СФГ " ОСОБА_3 " (орендар) укладено додаткову угоду від 06.12.2016 року до договору оренди землі від 03.03.2010 року, якою зокрема продовжено строк дії цього договору на 7 років. (а.с. 8зв., 38)

Відповідно до Статуту СФГ " ОСОБА_3 ", затвердженого рішенням №1 від 19.09.2019 року, членами цього господарства є ОСОБА_1 (син засновника), ОСОБА_2 (донька засновника). (а.с. 10 - 13)

Головою та засновником СФГ " ОСОБА_3 " 15.04.2021 року прийнято рішення здійснити розпаювання фермерського господарства та земельної ділянки між членами господарства ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (а.с. 5)

У липні 2021 року голова СФГ " ОСОБА_3 " ОСОБА_3 , діючи як представник за довіреністю ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , звернувся до Великосеверинівської сільської ради із заявою від 07.07.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства на території Високобайрацької сільської ради за рахунок земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164, яка перебуває у його користуванні.

Згодом голова СФГ " ОСОБА_3 " ОСОБА_3 оформив нотаріально посвідчену заяву від 27.10.2021 року, у якій повідомив, що він надає згоду на припинення дії договору оренди земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164 за умови розпаювання та передачі її у приватну власність членам СФГ " ОСОБА_3 " ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (а.с. 9)

За наслідками заяви ОСОБА_3 від 07.07.2021 року на пленарному засіданні Великосеверинівської сільської ради прийнято рішення №1121 від 07.12.2021 року "Про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення фермерського господарства членам СФГ " ОСОБА_3 " на території Великосеверинівської сільської ради". (а.с. 14)

Вказаним рішенням на підставі статей 12, 118, п.24 Перехідних положень Земельного кодексу України відмовлено членам СФГ " ОСОБА_3 " у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення фермерського господарства на території Великосеверинівської сільської ради у зв`язку з невідповідністю місця розташування бажаних земельних ділянок, зазначених заявником в графічних матеріалах, доданих до клопотання, вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правовим актам, схемам землеустрою, затверджених у встановленому законом порядку. Великосеверинівська сільська рада не є розпорядником земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164.

Не погодившись з цим рішенням, позивачі звернулися до суду з даним позовом.

Вирішуючи вказаний спір, суд виходив з того, що згідно з частиною 1 статті 81 Земельного кодексу України (надалі ЗК України) громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; г) прийняття спадщини; ґ) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).

Порядок набуття права на землю громадянами та юридичними особами регламентований главою 19 ЗК України.

Відповідно до частин 1, 2 статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до частини 3 статті 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:

а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;

б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;

в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам визначені у статті 121 ЗК України. Відповідно до частини 1 цієї статті громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;

б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;

в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

Частиною 4 статті 116 ЗК України передбачено, що передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду цільового призначення.

Згідно з частиною 5 статті 116 ЗК України земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами врегульовано статтею 118 ЗК України.

Відповідно до частини 6 статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною 7 статті 118 ЗК України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність особи, якій належить право власності на об`єкт нерухомості (жилий будинок, іншу будівлю, споруду), розташований на такій земельній ділянці, або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування передбачені статтею 122 ЗК України.

Згідно з частиною 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтею 12 ЗК України передбачено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" установлено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: 34) вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з частиною 1 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішенням Великосеверинівської сільської ради №1121 від 07.12.2021 року позивачам відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок для ведення фермерського господарства в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, з тих підстав, що Великосеверинівська сільська рада не є розпорядником земельної ділянки за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164.

Відповідно до статті 78 ЗК України право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками.

Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.

Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Згідно зі статтею 80 ЗК України суб`єктами права власності на землю є:

а) громадяни та юридичні особи - на землі приватної власності;

б) територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власності;

в) держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади, - на землі державної власності.

Відповідно до частин 1, 2, 3 статті 83 ЗК України землі, які належать на праві власності територіальним громадам є комунальною власністю.

У комунальній власності перебувають:

а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності;

б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування;

в) землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.

Земельні ділянки державної власності, які передбачається використати для розміщення об`єктів, призначених для обслуговування потреб територіальної громади (комунальних підприємств, установ, організацій, громадських пасовищ, кладовищ, місць знешкодження та утилізації відходів, рекреаційних об`єктів тощо), а також земельні ділянки, які відповідно до затвердженої містобудівної документації передбачається включити у межі населених пунктів, за рішеннями органів виконавчої влади передаються у комунальну власність.

Частиною 5 статті 83 ЗК України передбачено, що територіальні громади набувають землю у комунальну власність у разі:

а) передачі їм земель державної власності;

б) відчуження земельних ділянок для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності відповідно до закону;

в) прийняття спадщини або переходу в їхню власність земельних ділянок, визнаних судом відумерлою спадщиною;

г) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами;

ґ) виникнення інших підстав, передбачених законом.

Згідно зі статтями 125, 126 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Частиною 5 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

З 27.05.2021 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин" №1423-IX від 28.04.2021 року (надалі - Закон №1423-IX від 28.04.2021 року).

Законом №1423-IX від 28.04.2021 року розділ X "Перехідні положення" Земельного кодексу України доповнено пунктом 24 такого змісту:

"24. З дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель:

а) що використовуються органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями на праві постійного користування (у тому числі земельних ділянок, що перебувають у постійному користуванні державних лісогосподарських підприємств, та земель водного фонду, що перебувають у постійному користуванні державних водогосподарських підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук);

б) оборони;

в) природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення в межах об`єктів і територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, лісогосподарського призначення;

г) зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

ґ) під будівлями, спорудами, іншими об`єктами нерухомого майна державної власності;

д) під об`єктами інженерної інфраструктури загальнодержавних та міжгосподарських меліоративних систем державної власності;

е) визначених у наданих до набрання чинності цим пунктом дозволах на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наданих органами виконавчої влади з метою передачі земельних ділянок у постійне користування державним установам природно-заповідного фонду, державним лісогосподарським та водогосподарським підприємствам, установам та організаціям, якщо рішення зазначених органів не прийняті.

Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.

Перехід земельних ділянок із державної власності у комунальну власність згідно з вимогами цього пункту не є підставою для припинення права оренди та інших речових прав, похідних від права власності, на такі земельні ділянки. Внесення змін до договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту із зазначенням нового органу, що здійснює розпорядження такою земельною ділянкою, не вимагається і здійснюється лише за згодою сторін договору.

З дня набрання чинності цим пунктом до державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки державної власності, що передаються у комунальну власність територіальних громад, органи виконавчої влади, що здійснювали розпорядження такими земельними ділянками, не мають права здійснювати розпорядження ними…"

Суд установив, що позивачі зацікавлені в отриманні безоплатно у приватну власність земельних ділянок для ведення фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за рахунок сформованої земельної ділянки площею 13,2253 га за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164, яка передана в оренду СФГ " ОСОБА_3 " із земель державної власності, розташованих за межами населеного пункту на території Високобайрацької сільської ради.

У Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 07.12.2016 року на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області №11-11955/14-16-СГ від 30.11.2016 року було зареєстровано право державної власності на земельну ділянку за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164, а розпорядження нею від імені держави здійснювало Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області.

У процесі децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування Високобайрацька сільська рада приєдналася до Великосеверинівської сільської ради.

У зв`язку з набранням чинності Законом №1423-IX від 28.04.2021 року земельна ділянка за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164 вважається комунальною власністю Великосеверинівської сільської територіальної громади.

Проте відповідно до абзацу 9 пункту 24 розділу X "Перехідні положення" ЗК України ця земельна ділянка перейшла з державної власності у комунальну власність 26.01.2022 року, коли в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно було зареєстровано право комунальної власності на неї. (а.с. 29 - 30)

Тож лише з 26.01.2022 року Великосеверинівська сільська рада набула повноваження розпоряджатися цією земельною ділянкою, як об`єктом права комунальної власності, у тому числі приймати рішення про передачу земельної ділянки безоплатно у власність громадянам у порядку, передбаченому статтями 116, 118 ЗК України.

Оскільки на момент подання заяви від 07.07.2021 року та на момент прийняття відповідачем спірного рішення №1121 від 07.12.2021 року право комунальної власності за Великосеверинівською територіальною громадою на земельну ділянку за кадастровим номером 3522582100:02:000:9164 не було зареєстровано, тому відповідач, керуючись пунктом 24 розділу X "Перехідні положення" ЗК України, правомірно відмовив у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства, оскільки на той час ця земельна ділянка перебувала у державній власності.

Спірне рішення є законним та обґрунтованим, тож у задоволенні позову про визнання його протиправним та скасування слід відмовити.

З огляду на те, що позивачам відмовлено у задоволенні їх позову, підстави для стягнення на їх користь понесених ними судових витрат на сплату судового збору відсутні.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 257 - 263, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 та ОСОБА_2 відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.А. Черниш

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.07.2022
Оприлюднено14.07.2022
Номер документу105198006
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —340/1238/22

Рішення від 11.07.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 23.02.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні