СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 червня 2022 року Справа № 480/742/22
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кравченка Є.Д.,
за участю секретаря судового засідання - Сізової К.О.,
представника відповідачів - Пишного Р.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 480/742/22
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС"
до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС" (далі - позивач) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Сумській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3274582/43455893 від 23.10.2021, яким відмовлено ТОВ «ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС» у реєстрації податкової накладної № 1 від 21.10.2020 на суму ПДВ 264274,50 грн.;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 1 від 21.10.2020 на суму ПДВ 264274,50 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання - 13.11.2020.
Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем складено податкову накладну № 1 від 21.10.2020 на загальну суму 1321372,50 грн., в т.ч. ПДВ - 264274,50 грн. та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно квитанції від 13.11.2020 зупинено реєстрацію податкової накладної № 1 від 21.10.2020. Підставою зупинення реєстрації зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК № 1 від 21.10.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1005 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем було подано на електронну адресу ГУ ДПС у Сумській області пояснення та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Однак, рішенням комісії ГУ ДПС у Сумській області № 3274582/43455893 від 23.10.2021 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 20.10.2020 № 1.
У рішенні № 3274582/43455893 від 23.10.2021 підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено, що не надано платником податку копій первинних документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складський документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Крім того, у додатковій інформації оскаржуваного рішення зазначено, що: згідно договору суборенди землі з ФГ «Жинжир» та актів приймання-передачі, прийнято в суборенду ріллі загальною площею 102,344 га, проте згідно звіту за ф.4-сг за 2020 рік засіяно 117,52 га.; в ТТН від постачальника насіння не конкретизовано адреси пунктів навантаження та розвантаження (лише назви населених пунктів) в порушення Правил оформлення документів на перевезення, затверджених наказом Мінтранснорту України від 14.10.1997 №363, а ТТН на доставку ЗЗР до ВН №РН-0000038 від 04.06.2020 не надано; відсутня інформація щодо місця зберігання придбаного насіння та добрив до моменту їх посіву та внесення; не надані документи щодо наявності складських приміщень, згідно звіту ф.20-онп склад, прим, відсутні; надано договір з ФОП ОСОБА_1 щодо надання послуг культивації, посіву, внесення добрив, основний вид діяльності якої - вантажний транспорт, неплатник ПДВ; за ф.20-опп відсутня сільськогосподарська техніка, наймані працівники відсутні; надано договір послуг сільськогосподарських робіт з ТОВ «Локня-Слобода», проте додаток 1 до договору відсутній, надано акт надання послуг оранки, дискування, обприскування; згідно актів наданих послуг за ними договорами послуги виконувались на площі 124,5 га, проте згідно звіту 4-сг засіяно 117,52 га, згідно договорів суборенди - 102,344 га., таким чином, неможливо дослідити реальність зазначених господарських операцій; надано договір на збирання врожаю комбайном та акт наданих послуг на площі 118 га з ФОП ОСОБА_2 , проте основний вид діяльності якої - оптова торгівля деревиною, не платник ПДВ, за ф.20-опп відсутня сільськогосподарська техніка; згідно акту наданих послуг роботи виконувались на площі 118 га, згідно договорів суборенди - 102,344 га., таким чином неможливо дослідити реальність зазначених сільськогосподарських операцій; надано 3 видаткових накладних на реалізацію в загальній сумі 755,078т кукурудзи, що відповідає даним звіту за ф.29-сг щодо кількості зібраного врожаю та даним складського обліку (залишки відсутні), проте за даними ЄРПН подано на реєстрацію 6 податкових накладних за 21-22.10.2020 року на загальну кількість 1510,144 т, що перевищує кількість зібраного врожаю.
Позивач стверджує, що ним були надані усі необхідні документи на підтвердження реальності господарських операцій по податковій накладній від 21.10.2020 № 1, а відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язання платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.
Отже, позивач вважає, що рішення про відмову у реєстрації податкової накладної є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки діяльність товариства є реальною, всі операції здійснюються згідно Податкового кодексу України з дотриманням вимог Закону України Про бухгалтерський облік. Операції документально підтверджені, про що свідчать первинні документи та дані бухгалтерського обліку.
Ухвалою суду від 24.01.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження у підготовчому судовому засіданні.
Від Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України до суду надійшли письмові відзиви на позовну заяву, в яких відповідачі позовні вимоги не визнали, зазначили, що пунктами 10, 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку. Оскільки позивачем не було надано усіх необхідних документів на підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених податкових накладних, то відповідачі вважають, що спірні рішення прийняті обґрунтовано, згідно чинного законодавства та не підлягають скасуванню.
Ухвалою суду від 25.05.2022 закрито підготовче провадження, призначено справу до судового розгляду по суті.
Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, подав до суду клопотання, в якому вказав, що позовні вимоги підтримує та не заперечує проти розгляду справи на підставі письмових доказів без його участі.
Представник відповідачів Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України у судовому засіданні проти позову заперечував, просив суд відмовити у його задоволенні.
Заслухавши представника відповідачів, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що 20.10.2020 ТОВ «ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС» уклало з ПрАТ «Кириківське ХПП» договір поставки № 20/10 (а.с. 136-138, т. 1) за яким позивач зобов`язався поставити і передати у власність покупцеві кукурудзу 3-го класу врожаю 2020 року, а Покупець зобов`язаний був прийняти та своєчасно здійснити оплату поставленого товару. Загальна сума договору та кількість поставленого товару визначена специфікацією № 1 до договору поставки та становить 755,058 тон кукурудзи 3-го класу на загальну суму 4756991,40 грн. (а.с. 139, т. 1).
Відповідно до видаткової накладної № РН-000002 від 21.10.2020р., видаткової накладної № РН-000003 від 22.10.2020р. та видаткової накладної № РН-000001 від 21.10.2020р. вказаний об`єм кукурудзи було поставлено на ПрАТ «Кириківське ХПП» (а.с. 140, 141, 142, т. 1).
За отриманий товар ПрАТ «Кириківське ХПП» повністю розрахувалося з позивачем, що підтверджується платіжними дорученнями від 28.10.2020 № 1387 на суму 1585710,00 грн. та від 28.10.2020 № 1388 на суму 1585634,40 грн. (а.с. 143, 144, т. 1).
За результатами вказаної господарської операції ТОВ «Еталонзернотранс» було складено податкову накладну від 21.10.2020 № 1 на загальну суму 1585647,00 грн. у т.ч. ПДВ 264274,50 грн. (а.с. 38-39, т. 1), яку направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно квитанції від 13.11.2020 зупинено реєстрацію податкової накладної від 21.10.2020 № 1. Підставою зупинення реєстрації зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.10.2020 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1005, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 40, т. 1).
Позивачем направлено ГУ ДПС у Сумській області пояснення № 1 від 20.10.2021 (а.с. 46-49, т. 1) та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено (від 21.10.2020 № 1) (а.с. 50-201, т. 1), а саме:
- витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, які підтверджують реєстрацію договорів суборенди та факт того, що ТОВ «ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС» є суборендатором земельних ділянок загальною площею 117,5246 га;
- договір про надання послуг сільськогосподарських робіт № 1 від 01.04.2020;
- додаток - перелік сільськогосподарських робіт до договору № 1 від 01.04.2020;
- акт наданняпослуг № 1 від 05.06.2020р. до договору № 1 від 01.04.2020;
- акт наданняпослуг № 2 від 05.06.2020р. до договору № 1 від 01.04.2020;
- договір про надання послуг сільськогосподарський робіт № 1 від 01,04.2020; додаток - перелік сільськогосподарських робіт до договору № 1 від 01,04.2020;
- акт наданняпослуг № 1 від 03.06.2020р. до договору № 1 від 01.04.2020;
- акт наданняпослуг № 1 від 10.06.2020р. до договору № 1 від 01.04.2020;
- договір купівлі-продажу насіння кукурудзи № 3004/1 від 30.04.2020;
- специфікація до договору № 3004/1 від 30.04.2020;
- видаткова накладна № РН-000292 від 04.05.2020;
- видаткова накладна № РН-000291 від 04.05.2020;
- звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020р. № 4-сг; цивільно-правовий договір 01/10/2020 про надання послуг від 01.10.2020;
- акт № 1 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 30.10.2020р.; цивільно-правовий договір 02/10/2020 про надання послуг від 01.10.2020;
- акт № 1 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 30.10.2020;
- договір № 13-е на виконання сільськогосподарських робіт по збиранню врожаю кукурудзи від 12.10.2020;
- акт приймання передачі наданих послуг № 22 від 21.10.2020;
- договір поставки кукурудзи 3-го класу № 20/10 від 20.10.2020;
- специфікація № 1 до договору поставки № 20/10 від 20.10.2020;
- видаткова накладна № РН-0000001 від 21.10.2020;
- видаткова накладна РН-0000002 від 21.10.2020;
- видаткова накладна РН-0000003 від 21.10.2020;
- платіжне доручення № 1387 від 28.10.20202;
- платіжне доручення № 1386 від 28.10.20202;
- платіжне доручена № 1388 від 28.10.2020;
- договір про надання послуг з перевезення вантажів № 0910/2 від 09.10.2020;
- акт № ОУ-000337 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 19.10.2020;
- акт № ОУ-000338 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.10.2020;
- акт № ОУ-000325 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 18.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580805 від 18.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580806 від 19.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580811 від 19.10.2020р.; товарно-транспортна накладна № 580821 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580818 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580823 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 589853 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580822 від 20.10.2020р.;
-товарно-транспортна накладна № 580817 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580816 від 20.10.2020р.;
- товарно-транспортна накладна № 589855 від 20.10.2020;
- договір про надання послуг з перевезення вантажів № 0910/1 від 09.10.2020;
- акт надання послуг № 660 від 16.10.2020;
- акт надання послуг № 662 від 19.10.2020;
- акт надання послуг № 663 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580809 від 19.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580802 від 19.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580810 від 19.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580803 від 19.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580814 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580824 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580819 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580815 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580820 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580855 від 20.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580801 від 16.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580796 від 16.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580795 від 16.10.2020;
- товарно-транспортна накладна № 580798 від 16.10.2020;
- договір складського зберігання зерна № 10 від 16.10.2020;
- додаток № 1 до договору складського зберігання зерна № 10 від 16.10.2020.
Зокрема, надані пояснення, що основні види діяльності позивача: код УКТЗЕД:01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (частка в загальному об`ємі реалізації -100%).
Юридична (фактична) адреса позивача: м. Суми, Козацький Вал 1, оф. 14. Товариство перебуває за вказаною адресою на підставі договору оренди з ТОВ «ГЕО» (код ЄДРПОУ 14020710) договір № 25/1 від 20.01.2020р., подовжено договір № 27 від 01.09.2020.
Товариство має основні засоби власні: MAZDA 6 JMZGL 627601524868 2017 року випуску (договір купівлі-продажу № 5946/2020/2273979 від 29.10.2020).Основний засіб значиться в довідці 20-ОПП.
На товаристві працює 2 штатних працівники: директор та водій автотранспортного засобу, 2 особи працюють за договором ЦПХ з власною технікою на період збирання врожаю та допоміжних робіт (договори, перелік техніки, фізичних осіб значиться в додатках).
Товариство орендує земельні ділянки на підставі договорів суборенди загальною площею 131,2686 га із них: 117,5246 га, які засаджені кукурудзою кормовою. Договори суборенди були підписані в березні, квітні 2020 р. з ФГ «Жинжир» (ЄДРПОУ 43257298). Всі зазначені вище земельні ділянки зазначені в довідці 20-ОПП та значаться в реєстрі речових прав на нерухоме майно. Також був поданий звіт про посівні площі сільськогосподарських культур-4СХ під урожай 2020р. до місцевого органу статистики із зазначенням посівної площі.
Посів, розкидання мінеральних добрив та збирання врожаю проводили на підставі господарських договорів із залученням сторонніх організацій.
Оранка землі здійснювалась з 10.04.2020р. по 24.04.2020р. підприємство ТОВ «Локня-Слобода» (ЄДРПОУ 41953893) згідно договору № 1 від 01.04.2020, акт виконаних робіт № 2 від 05.06.2020.
Культивація та посів здійснювались з 10.04.2020 по 24.04.2020 ФОН ОСОБА_3 (ІПН НОМЕР_1 ) згідно договору № 1 від 01.04.2020, акт виконаних робіт № 1 від 03.06.2020.
Обприскування мінеральними добривами та гербіцидами здійснювалось в період з 20.05.2020-25.05.2020 підприємством ТОВ «Локня Слобода» (код ЄДРПОУ 41953893) згідно договору № 1 від 01.04.2020, акт виконаних робіт № 2 від 05.06.2020.
Збір врожаю кукурудзи проводився з 13.10.2020 по 21.10.2020 ФОП ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_2 ) договір № 13-С від 12.10.2020, акт виконаних робіт 22С від 21.10.2020.
Договір від 09.10.2020р. на перевезення кукурудзи з поля до місця зберігання був підписаний з TOB «ТТК «Сан Райз» (код ЄРПОУ 41642760) (ТТН та акти виконаних робіт на перевезення значаться в додатках).
Договір від 09.10.2020 на перевезення кукурудзи з поля до місця зберігання був підписаний з ТОВ «БІОЕТАЛОН» код ЄРПОУ 38396868 (ТТН та акти виконаних робіт на перевезення значаться в додатках).
Насіння кукурудзи для посіву придбані у ТОВ «БІОЕТАЛОН» (код ЄДРПОУ 38396868) згідно договору поставки № 3004/1 від 30.04.2020 по видатковій накладній №РН-0000291, РН-0000292 ТТН № 292 від 04.05.2020, доставка до поля здійснювалась вантажним транспортом ТОВ «БІОЕТАЛОН» і включена в вартість насіння.
16.10.2020 укладений договір № 10 від 16.10.2020 складського зберігання з ТОВ «Сумський комбікормовий завод» (код ЄДРПОУ 00686339), підписано акт виконаних робіт № 237 від 31.10.2020р. на суму 323556,79 грн. (ПДВ-53926,13грн.) з переліком виконаних робіт.
Рішенням комісії ГУ ДПС у Сумській області від 23.10.2021 № 3274582/43455893 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 21.10.2020 (а.с. 43-44, т. 1). Підставами для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено зазначено, що не надано платником податку копій первинних документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складський документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Крім того, у додатковій інформації оскаржуваного рішення зазначено, що: згідно договору суборенди землі з ФГ «Жинжир» та актів приймання-передачі, прийнято в суборенду ріллі загальною площею 102,344 га, проте згідно звіту за ф.4-сг за 2020 рік засіяно 117,52 га.; в ТТН від постачальника насіння не конкретизовано адреси пунктів навантаження та розвантаження (лише назви населених пунктів) в порушення Правил оформлення документів на перевезення, затверджених наказом Мінтранснорту України від 14.10.1997 №363, а ТТН на доставку ЗЗР до ВН №РН-0000038 від 04.06.2020 не надано; відсутня інформація щодо місця зберігання придбаного насіння та добрив до моменту їх посіву та внесення; не надані документи щодо наявності складських приміщень, згідно звіту ф.20-онп склад, прим, відсутні; надано договір з ФОП ОСОБА_1 щодо надання послуг культивації, посіву, внесення добрив, основний вид діяльності якої - вантажний транспорт, неплатник ПДВ; за ф.20-опп відсутня сільськогосподарська техніка, наймані працівники відсутні; надано договір послуг сільськогосподарських робіт з ТОВ «Локня-Слобода», проте додаток 1 до договору відсутній, надано акт надання послуг оранки, дискування, обприскування; згідно актів наданих послуг за ними договорами послуги виконувались на площі 124,5 га, проте згідно звіту 4-сг засіяно 117,52 га, згідно договорів суборенди - 102,344 га., таким чином, неможливо дослідити реальність зазначених господарських операцій; надано договір на збирання врожаю комбайном та акт наданих послуг на площі 118 га з ФОП ОСОБА_2 , проте основний вид діяльності якої - оптова торгівля деревиною, не платник ПДВ, за ф.20-опп відсутня сільськогосподарська техніка; згідно акту наданих послуг роботи виконувались на площі 118 га, згідно договорів суборенди - 102,344 га., таким чином неможливо дослідити реальність зазначених сільськогосподарських операцій; надано 3 видаткових накладних на реалізацію в загальній сумі 755,078т кукурудзи, що відповідає даним звіту за ф.29-сг щодо кількості зібраного врожаю та даним складського обліку (залишки відсутні), проте за даними ЄРПН подано на реєстрацію 6 податкових накладних за 21-22.10.2020 року на загальну кількість 1510,144 т, що перевищує кількість зібраного врожаю.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п. 3 вказаного Порядку податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно виконуються такі умови:
загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;
4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
Відповідно до п. 5 Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Порядку Критерії ризиковості здійснення операцій відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Згідно з п.п. 10, 11 Порядку у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
При цьому наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Відповідно до п. 1 цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. п. 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до абз. 2 п. 6 Порядку № 520 платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку № 520).
Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як встановлено судом, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 21.10.2020 стала відповідність операції п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції, а саме в квитанціях зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1005, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. У зв`язку із чим позивачу було запропоновано подати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних.
Суд зазначає, що відповідно до п. 12 Порядку платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (п.13 Порядку).
Будь-яких доказів того, що позивачем, до зупинення податкової накладної №1 від 21.10.2020 подавалась таблиця даних платника податку та яка була прийнята та врахована податковим органом, матеріали справи не містять, навпаки судом встановлено факт не прийняття відповідачем вказаних таблиць.
Отже, податковим органом не обґрунтовано наявність підстав для зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки доказів того, що платником податку подавалась таблиця даних платника податків до зупинення реєстрації вказаних податкових накладних та в такій таблиці відсутнє зазначення коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1005, як товару/послуг, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, відповідачем суду не надано.
У зв`язку з чим, суд доходить висновку про безпідставність зупинення реєстрації податкових накладних, як передумови прийняття Комісією оскаржуваного рішення.
Крім того, суд зазначає, що при зупиненні реєстрації податкової накладної, податковий орган не навів конкретного переліку документів, які необхідно надати позивачу на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №1 від 21.10.2020.
Суд наголошує, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Не зазначення контролюючим органом конкретного переліку документів, необхідних для реєстрації податкових накладних, згідно з висновком суду, виключає оцінку поведінки позивача як неправомірної.
Такі висновки суду узгоджуються з висновками Верховного Суду, викладеними в ухвалі від 16.11.2020 у справі № 640/17687/19.
Відповідно до п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як підтверджується матеріалами справи, після зупинення реєстрації податкових накладних позивачем до податкового органу подано повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Проте, рішенням комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) від 23.10.2021 № 3274582/43455893 було відмовлено в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
Так, досліджуючи зміст поданих позивачем до контролюючого органу первинних документів, судом з наданих позивачем копій документів встановлено, що 20.10.2020 ТОВ «ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС» уклало з ПрАТ «Кириківське ХПП» договір поставки № 20/10 (а.с. 136-138, т. 1) за яким позивач зобов`язався поставити і передати у власність покупцеві кукурудзу 3-го класу врожаю 2020 року, а Покупець зобов`язаний був прийняти та своєчасно здійснити оплату поставленого товару. Загальна сума договору та кількість поставленого товару визначена специфікацією № 1 до договору поставки та становить 755,058 тон кукурудзи 3- го класу на загальну суму 4756991,40 грн. (а.с. 139, т. 1).
Відповідно до видаткової накладної № РН-000002 від 21.10.2020р., видаткової накладної № РН-000003 від 22.10.2020р. та видаткової накладної № РН-000001 від 21.10.2020р. вказаний об`єм кукурудзи було поставлено на ПрАТ «Кириківське ХПП» (а.с. 140, 141, 142, т. 1).
За отриманий товар ПрАТ «Кириківське ХПП» повністю розрахувалося з позивачем, що підтверджується платіжними дорученнями від 28.10.2020 № 1387 на суму 1585710,00 грн. та від 28.10.2020 № 1388 на суму 1585634,40 грн. (а.с. 143, 144, т. 1).
За результатами вказаної господарської операції ТОВ «Еталонзернотранс» було складено податкову накладну від 21.10.2020 № 1 на загальну суму 1585647,00 грн. у т.ч. ПДВ 264274,50 грн. (а.с. 38-39, т. 1), яку направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до вказаної податкової накладної покупцем є ПрАТ «Кириківське ХПП» , товар "Кукурудза 3-го класу", код товару згідно з УКТ ЗЕД 1005. Опис (номенклатура) товарів є наступним: кукурудза 3-го класу кількість 251,69 т за ціною 5250,00 грн., обсяг постачання без ПДВ становить 1321372,50 грн., ПДВ - 264274,50 грн.
Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та його контрагентом, а також враховуючи те, що відповідні пояснення та документи надані контролюючому органу, суд доходить висновку, що в контролюючого органу не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації податкової накладної № 1 від 21.10.2020.
У цьому контексті суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкові накладні/розрахунок коригування.
Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості платника податку, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
У цьому випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування ТОВ «Еталонзернотранс» в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Окрім того, у постановах від 12 листопада 2019 року у справі №816/2183/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19, від 27 квітня 2020 року у справі №360/1050/19, від 18 червня 2020 року у справі №824/245/19-а та ряду інших суд касаційної інстанції наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Таким чином, за наведених вище обставин суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправним і скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 23.10.2021 №3274582/43455893 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 21.10.2020.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати подану податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.
Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 21.10.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
Відповідно до присів ст. 9, 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Разом з тим, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд доходить висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи положення ч. 1 ст. 139 КАС України суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області судовий збір у розмірі 2481,00 грн.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС" до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.10.2021 № 3274582/43455893.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС" № 1 від 21.10.2020 на суму ПДВ 264274,50 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область, 40009, ідентифікаційний код 43995469) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕТАЛОНЗЕРНОТРАНС" (вул. Козацький вал, 1, офіс 14,м. Суми,Сумська область,40000, ідентифікаційний код 43455893) судовий збір у розмірі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн. 00 коп.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Є.Д. Кравченко
Повний текст рішення складений та підписаний 11.07.2022.
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2022 |
Оприлюднено | 14.07.2022 |
Номер документу | 105199402 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні