Справа № 752/5219/22
Провадження № 1-кс/752/2592/22
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2022 року слідчийсуддя Голосіївськогорайонного судум.Києва ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотання слідчогослідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїу містіКиєвіОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про визначення порядку зберігання речових доказів у кримінальному провадженні №12022100000000195 від 21.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5. ст. 191 та ч. 4 ст. 110-2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
В провадження слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про визначення порядку зберігання речових доказів у кримінальному провадженні №12022100000000195 від 21.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5. ст. 191 та ч. 4 ст. 110-2 КК України.
Клопотання обґрунтоване тим, що відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням Головного управління Національної поліції у місті Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022100000000195 від 21.04.2022 за фактом заволодіння, невстановленими службовими особами, грошовими коштами ПАТ «КВБЗ» в особливо великих розмірах шляхом зловживання службовим становищем та за фактом фінансування в особливо великих розмірах дій вчинених з метою насильницького захоплення державної влади, зміни меж державного кордону України невстановленими службовими особами ПАТ «КВБЗ» за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5. ст. 191 та ч.4 ст. 110-2 КК України. Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється Київською міською прокуратурою.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 24 жовтня 1945 року набув чинності Статут Організації Об`єднаних Націй, підписаний 26 червня 1945 року, яким фактично створено Організацію Об`єднаних Націй (далі ООН). До складу ООН входять Україна, Російська Федерація (далі РФ) та ще 49 країн-засновниць, а також інші країни світу. Відповідно до частини 4 статті 2 Статуту ООН, усі Члени зазначеної організації утримуються у своїх міжнародних відносинах від загрози силою або її застосування як проти територіальної недоторканності чи політичної незалежності будь-якої держави, так і будь-яким іншим чином, несумісним з Цілями Об`єднаних Націй.
Декларацією Генеральної Асамблеї ООН № 36/103 від 9 грудня 1981 року про неприпустимість інтервенції та втручання у внутрішні справи держав та резолюціями № 2131 (ХХ) від 21 грудня 1965 року, що містить Декларацію про неприпустимість втручання у внутрішні справи держав та про захист їх незалежності та суверенітету; № 2625 (XXV) від 24 жовтня 1970 року, що містить Декларацію про принципи міжнародного права, що стосуються дружніх відносин і співробітництва між державами відповідно до Статуту ООН; № 2734 (ХХV) від 16 грудня 1970 року, що містить Декларацію про зміцнення міжнародної безпеки та № 3314 (ХХІХ) від 14 грудня 1974 року, що містить визначення агресії, встановлено, що жодна з держав не має права здійснювати інтервенцію або втручання будь-якій формі або з будь-якої причини у внутрішні та зовнішні справи інших держав. Цими ж міжнародними документами закріплені обов`язки держав: утримуватися від озброєної інтервенції, підривної діяльності, військової окупації, здійснення сприяння, заохочення або підтримки сепаратистської діяльності; не допускати на власній території навчання, фінансування та вербування найманців або посилання таких найманців на територію іншої держави.
Статтями 1 і 2 III Конвенції про відкриття військових дій від 18 жовтня 1907 року, що вступила в дію 26 січня 1910 року і 7 березня 1955 року визнана СРСР, правонаступником якого є РФ, передбачено, що військові дії між державами не повинні починатися без попереднього та недвозначного попередження у формі або мотивованого оголошення війни, або ультиматуму з умовним оголошенням війни. Про існування стану війни має бути негайно повідомлено нейтральним державам, і він матиме для них дійсну силу лише після отримання повідомлення.
У преамбулі Декларації про державний суверенітет України від 16 липня 1990 року (далі Декларація) зазначено, що Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки проголошує державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту та неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах.
Відповідно до розділу V Декларації, територія України в існуючих кордонах є недоторканною і не може бути змінена та використана без її згоди.
24 серпня 1991 року Верховною Радою Української Радянської Соціалістичної Республіки було схвалено Акт проголошення незалежності України, яким урочисто проголошено незалежність України та створення самостійної української держави України. Відповідно до зазначеного документу, територія України є неподільною та недоторканною.
Незалежність України визнали держави світу, серед яких і РФ.
Відповідно до пунктів 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 5 грудня 1994 року РФ, Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтвердили Україні свої зобов`язання згідно з принципами Заключного акту співробітництву в Європі від 1 серпня 1975 року поважати незалежність, суверенітет та існуючі кордони України, зобов`язалися утримуватися від загрози силою або її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, і що жодна їхня зброя ніколи не використовуватиметься проти України, крім цілей самооборони, або будь-яким іншим чином згідно зі Статутом ООН.
Відповідно до пунктів 3, 8 Меморандуму про підтримання миру та стабільності у Співдружності Незалежних Держав від 10 лютого 1995 року, укладеного між державами СНД, серед яких є Україна та РФ, держави підтвердили непорушність існуючих кордонів одна одної та зобов`язалися виступати проти будь-яких дій, що підривають їх непорушність, а також вирішувати всі суперечки, що виникають з питань кордонів та територій, лише мирними засобами. Держави також зобов`язалися не підтримувати на території інших держав-учасниць сепаратистські рухи, а також сепаратистські режими, якщо вони виникнуть; не встановлювати із нею політичних, економічних та інших зв`язків; не допускати використання ними територій та комунікацій держав-учасниць Співдружності; не надавати їм економічну, фінансову, військову та іншу допомогу.
31 травня 1997 року, відповідно до положень Статуту ООН та зобов`язань згідно із Заключним актом Наради з безпеки та співробітництва в Європі, Україна та РФ уклали Договір про дружбу, співпрацю та партнерство між Україною та РФ (ратифікований Законом України від 14 січня 1998 року 13/98-ВР та Федеральним Законом РФ від 2 березня 1999 року № 42 - ФЗ). Відповідно до статей 2 3 зазначеного Договору, РФ зобов`язалася поважати територіальну цілісність України, підтвердила непорушність існуючих між ними кордонів і зобов`язалася будувати відносини одна з одною на основі принципів взаємної поваги, суверенної рівності, територіальної цілісності, непорушності кордонів, мирного врегулювання спорів, не застосування сили або погрози силою, у тому числі економічні та інші способи тиску, права народів вільно розпоряджатися своєю долею, невтручання у внутрішні справи, дотримання прав людини та основних свобод, співробітництва між державами, сумлінного виконання взятих міжнародних зобов`язань, а також інших загальновизнаних норм міжнародного права.
Відповідно до опису та карти державного кордону, які є додатками до Договору між Україною та РФ про українсько-російський державний кордон від 28 січня 2003 року (ратифікований РФ 22 квітня 2004 року), територія Автономної Республіки Крим, м.Севастополя, Донецької та Луганський областей належить до території України.
В порушення зазначених вище міжнародних нормативно-правових актів, 22 лютого 2022 року президент РФ, реалізуючи злочинний план направлений на насильницьку зміну меж території та кордонів України, порушення порядку, встановленого Конституцією України, направив до Ради Федерації звернення про використання збройних сил РФ за межами РФ, яке було задоволене.
24 лютого 2022 року о 5 годині президент РФ оголосив рішення про початок військової операції в Україні.
Того ж дня, близько 05 год. 10 хв. збройними силами РФ, здійснено запуск крилатих та балістичних ракет по аеродромах, військових штабах, складах, підрозділах Збройних Сил України та інших військових формувань. Після чого, війська РФ сухопутним шляхом вторглися на територію суверенної держави України.
У зв`язку з цим, Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.22 № 64/2022 в Україні введено воєнний стан з 05 год. 30 хв. 24 лютого 2022 року строком на 30 діб який продовжено, що діє по теперішній час.
Крім того встановлено, що об`єкт критичної інфраструктури, який контролюються юридичними чи фізичними особами, пов`язаний із державою-агресором, а саме ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» розташований за адресою вул. Івана Приходька, б. 139, м. Кременчук, Полтавська обл. один з найбільших за потужністю машинобудівних підприємств з повним виробничим циклом по виготовленню вантажних та пасажирських вагонів та локомотивів в Україні, що здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України на її території, бенефіціаром якого опосередковано є РФ та має частку у статутному (складеному) капіталі, в даній юридичній особі.
Власниками великих пакетів акцій ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» є: AS Skinest Finants 11080094 (Естонська Республіка) 25% акцій, Osauhing DELANTINA 12489928 (Естонська Республіка) 25% акцій, Transbuilding Service Limited 4764608 (Велика Британія) 20% акцій, інші акціонери 5% акцій та OWCapital Management GmbH FN278008k (Республіка Австрія) 25% акцій.
Так, компанія OW Capital Management GmbH підконтрольна голові ради директорів російського виробника вагонів ВАТ «Завод металоконструкцій» (м.Енгельс, Саратовська область, РФ) ОСОБА_5 який зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 , непрямий вирішальний вплив.
Основним замовником продукції ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» є АТ «Українська залізниця» предметом закупівлі є залізничні пасажирські вагони за 2021 рік на загальну суму 3 млрд. 044 млн. 235 тис. гривень.
У органу досудового розслідування наявні підстав вважати, що службові особи ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» з метою виведення грошових коштів до РФ було заключено ряд збиткових зовнішньоекономічних контрактів на підставі яких було перераховано 192 879 226 млн. грн. на поточні рахунки резидентів РФ за комплектуючі до залізничного рухомого складу по завищеній вартості, виробництва підприємств РФ, при наявності українських аналогів по вигіднішій цині.
Відповідно до відомостей щодо операцій ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» із імпорту товарів встановлено, що службові особи вказаного товариства здійснювали закупівлю товарів у наступних суб`єктів підприємницької діяльності РФ:
-ООО «ЛЛМЗ-КАМАХ», відповідно до відомостей, що містяться у відкритих реєстрах РФ, вказане товариство здійснює постачання своєї продукції до АО «Научно-производственная корпорация «Уралвагонзавод» имени Ф.Э.Дзержинского», яке здійснює виробництво та постачання бронетехніки для збройних сил РФ;
-ООО «Мосавтостекло», відповідно до відомостей, що містяться у відкритих реєстрах РФ, вказане товариство здійснює постачання своєї продукції до АО «Арзамасский машиностроительный завод», яке входить до російської холдингової промислової компанії ООО «Военно-промышленная компания» та здійснює виробництво та постачання бронетехніки для збройних сил РФ;
-ООО «Брянский завод поглощающих аппаратов», відповідно до відомостей, що містяться у відкритих реєстрах РФ, вказане товариство здійснює постачання своєї продукції до АО «УБТ-Уралвагонзавод»;
-АО «Ритм ТПТА», відповідно до відомостей, що містяться у відкритих реєстрах РФ, вказане товариство здійснює постачання своєї продукції до АО«ЦКБ ТМ» засновником якої є АО «Корпорация «Стратегические пункты управления», що входить до корпорації «Роскосмос» та здійснює розробку та виробництво комплектуючих до бойових ракетних комплексів, які стоять на озброєнні в збройних силах РФ;
-АО «КрЭВРЗ», відповідно до відомостей, що містяться у відкритих реєстрах РФ, вказане товариство здійснює постачання своєї продукції до Федеральное бюджетное учреждение Регистр сертификации на железнодорожном транспорте.
Таким чином доходи отримані групою компаній використовуються для фінансування збройної агресії РФ проти України.
В ході огляду відкритих ресурсів підтверджено, що ОСОБА_5 є одним з бенефіціаром ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
Також слідством встановлено, що ОСОБА_5 є одним з бенефіціаром ТОВ «В.Н.В.», розташоване за адресою бульвар Марії Приймаченко, б. 1/27, оф. 410, м. Київ та ТОВ «Інструментальний завод», розташований за адресою вул. Івана Приходька, б. 139, м. Кременчук, Полтавська обл.
Таким чином, ОСОБА_5 який є одним з бенефіціаром ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» має вплив на призначення осіб на керівні посади у вказаних вище товариствах та здійснення подальшого протиправного впливу на прийняття рішень щодо укладення договорів та проведення господарських операцій із підконтрольними ОСОБА_5 підприємствами, які зареєстровані та функціонують на території РФ та постачають озброєння збройним силам країни-агресора.
12.05.2022 частка у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» у розмірі 25% (двадцять п`ять відсотків), що становить 21502416,00 грн (двадцять один мільйон п`ятсот дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00коп.) та належать Capital Management GmbH FN278008k (Республіка Австрія), визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні.
19.05.2022 слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва у справі №752/5219/22, провадження №1-кс/752/1643/22, наклав арешт на частку у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» у розмірі 25 % (двадцять п`ять відсотків), що становить 21 502 416,00 грн (двадцять один мільйон п`ятсот дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) та належать Capital Management GmbH FN278008k (Республіка Австрія) із забороною відчуження, розпорядження та користування майном.
Вартість частки у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» у розмірі 25 %, що належать Capital Management GmbH FN278008k становить понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У клопотанні зазначено, що з метою забезпечення збереження активів, на яке слідчим суддею Голосіївського районного суду м. Києва у справі № 752/5219/22, провадження № 1-кс/752/1643/22, накладено арешт, наявна необхідність передання майна в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Незастосування заходів щодо передачі в управління Національному агентству майна та в результаті цього невжиття заходів щодо збереження арештованого майна утруднить або зробить неможливим (втрата, погіршення фізичного стану майна, зменшення його економічної вартості) застосування негативних наслідків у разі винесення обвинувального вироку, а у разі винесення виправдувального вироку може стати порушенням прав осіб у вигляді втрати вартості майна за час його перебування під арештом, що в обох випадках унеможливить досягнення завдань кримінального провадження.
На підставі зазначеного слідчий у клопотанні просить передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління або передати в управління за договором у порядку та на умовах, визначених статей 1, 9, 19-24 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» частку у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» у розмірі 25 % (двадцять п`ять відсотків), що становить 21502 416,00 грн (двадцять один мільйон п`ятсот дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) та належать Capital Management GmbH FN278008k (ОВ Капiтал Менеджмент ГмбХ, реєстраційний номер FN278008k, Республіка Австрія).
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання у його відсутність.
Слідчий суддя, на підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, вважає за можливе розглянути дане клопотання без повідомлення власника майна.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснювалося.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання з таких підстав.
Згідно з приписами ч. 1ст. 100 Кримінального процесуального кодексу України, речовий доказ, який був наданий стороні кримінального провадження або нею вилучений, повинен бути якнайшвидше повернутий володільцю, крім випадків, передбачених статтями160-166,170-174цьогоКодексу.
Речовий доказ або документ, наданий добровільно або на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий. Сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов`язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні (ч. 2ст.100КПК України).
Відповідно до положень абз. 7 ч. 6ст. 100 КПКУкраїни, речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Згідно ч. 7 ст. 100 КПК України у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із ст.ст. 171-173 цього Кодексу.
Положеннями п. 4 ч. 1ст. 1 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»визначено, що управління активами - діяльність із володіння, користування та розпорядження активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і вирішено питання про їх передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, тобто забезпечення збереження активів, збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості, передача їх в управління або реалізація активів у випадках та порядку, передбачених цим Законом, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні чи стягнених за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року. Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються Національному агентству не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора (ч. 1ст. 19 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»).
Відповідно до положень ч. 1ст. 20 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»управління грошовими коштами у готівковій та безготівковій формах у будь-якій валюті, а також банківськими металами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, здійснюється Національним агентством шляхом:
1) їх розміщення на депозитних рахунках Національного агентства у відповідній валюті або банківському металі, відкритих у державних банках, визначених на конкурсних засадах у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі, за договором банківського вкладу на вимогу, за наявності висновку Національного банку України про створення умов для визнання банку проблемним або неплатоспроможним;
2) продовження їх розміщення до закінчення строку дії договору депозиту на депозитному рахунку власника в банку, в якому вони були розміщені на момент накладення арешту, із забороною здійснення видаткових операцій та виплати процентів чи доходу в іншій формі згідно з умовами договору. У випадку закінчення строку дії договору депозиту з наступного дня подальше управління відповідними коштами або банківськими металами разом з нарахованими після накладення арешту процентами чи іншими видами доходу здійснюється в порядку, визначеному пунктом 1 цієї частини.
Водночас, пунктом 2-2Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»встановлено, що тимчасово, з дня введення воєнного стануУказом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, на період до припинення або скасування воєнного стану, а також протягом одного місяця з дня його припинення або скасування:
1) Національному агентству надається право на відкриття рахунків у депозитарних установах, 100 відсотків акцій (часток) яких належать державі;
2) Національне агентство може прийняти рішення про придбання за рахунок грошових коштів, розміщених на рахунках Національного агентства у національній валюті, облігацій внутрішньої державної позики "Військові облігації" в обсягах, погоджених Кабінетом Міністрів України, але не більше ніж у розмірі, що становить 80 відсотків коштів, що обліковуються на депозитних рахунках Національного агентства.
Встановлено, що відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням Головного управління Національної поліції у місті Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022100000000195 від 21.04.2022 за фактом заволодіння, невстановленими службовими особами, грошовими коштами ПАТ «КВБЗ» в особливо великих розмірах шляхом зловживання службовим становищем та за фактом фінансування в особливо великих розмірах дій вчинених з метою насильницького захоплення державної влади, зміни меж державного кордону України невстановленими службовими особами ПАТ «КВБЗ» за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5. ст. 191 та ч.4 ст. 110-2 КК України.
Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 19.05.2022 у справі №752/5219/22, провадження №1-кс/752/1643/22, накладено арешт на частку у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» (код ЄДРПОУ 05763814) у розмірі 25 % (двадцять п`ять відсотків), що становить 21 502 416,00 грн (двадцять один мільйон п`ятсот дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.), що належать Capital Management GmbH FN278008k (Республіка Австрія) із забороною відчуження, розпорядження та користування майном.
Вартість частки у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» (код ЄДРПОУ 05763814) у розмірі 25 %, що належать Capital Management GmbH FN278008k становить понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
В судовому засіданні встановлено, що вартість відповідного майна дійсно перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року, при цьому незастосування заходів щодо передачі в управління АГЕНСТВУ та в результаті невжиття заходів щодо його збереження існує реальний ризик настання негативних наслідків, а тому, враховуючи при цьому процесуальну позицію сторони обвинувачення, яка вказує на неможливість самостійно здійснити управління вказаним майном, та зважаючи на об`єктивну необхідність виключити прямий або опосередкований вплив та посягання третіх осіб на арештоване майно, запобігти можливості знищення, відчуження майна, виключення ймовірності користування майном, слідчий суддя дійшов висновку про необхідність задоволення клопотання та передачу майна, яке є предметом клопотання, АГЕНСТВУ.
Керуючись вимогами ст.98,100,132,171,172,173,175, 309 КПК України, ст.1, 19,20 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого слідчогоуправління Головногоуправління Національноїполіції умісті Києві ОСОБА_3 , погодженепрокурором відділу Київськоїміської прокуратури ОСОБА_4 провизначення порядкузберігання речовихдоказіву кримінальному провадженні №12022100000000195 від 21.04.2022 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5. ст. 191 та ч. 4 ст. 110-2 КК України, задовольнити.
Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (код ЄДРПОУ 41037901) в управління або передати в управління за договором у порядку та на умовах, визначених статей 1, 9, 19-24 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» частку у статутному капіталі Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» (код ЄДРПОУ 05763814) у розмірі 25 % (двадцять п`ять відсотків), що становить 21502 416,00 грн (двадцять один мільйон п`ятсот дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) та належать Capital Management GmbH FN278008k (ОВ Капiтал Менеджмент ГмбХ, реєстраційний номер FN278008k, Республіка Австрія).
Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2022 |
Оприлюднено | 24.01.2023 |
Номер документу | 105215991 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Машкевич К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні