Рішення
від 11.07.2022 по справі 420/1919/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1919/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 липня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Завальнюка І.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «БСС АВТО» до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа - ДПС України, про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду із вказаним адміністративним позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації РНОКПП / РК в ЄРПН від 27.07.21 № 2907379/43586609 про врахування / неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 23.07.2021 ТОВ «БСС АВТО» направило через електронний особистий кабінет платника податків Таблицю даний платника податку на додану вартість у формі додатку 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН до ГУ ДПС в Одеській області. До Таблиці додані пояснення від 23.07.21 із зазначенням актуальних відомостей про позивача та його господарську діяльність. Однак за результатами розгляду Таблиці даних Комісією ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації РНОКПП / РК в ЄРПН прийнято рішення від 27.07.21 № 2907379/43586609 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість з підстав «виявлення невідповідностей визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам». Позивач не погоджується із зазначеним рішенням та вважає останнє незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою судді від 04.02.22 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою суду від 04.04.22 продовжено Головному управлінню ДПС в Одеській області строк для надання відзиву на адміністративний позов - на п`ятнадцять днів після завершення воєнного стану на території України.

Ухвалою суду від 10.06.22 сторонам встановлено нові строки для подання заяви по суті справи, зокрема, надано відповідачу строк для подання відзивів на позов протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали.

22.06.2022 до суду від ГУ ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач позовні вимоги не визнав у повному обсязі, в задоволенні позову просив відмовити, зазначивши, що відповідно до фактичних обставин справи, згідно даних ІТС «Податковий блок» ТОВ «АНТЛАНТІС ПРО», правонаступником якого є ТОВ «ББС АВТО», 23.07.2021 року, реєстраційний № 9203341117, подано таблиці даних платника податку за встановленою формою, таблиці подано засобами електронного зв`язку, разом з поясненнями. Відповідно до квитанції № 2 документ прийнято 23.07.2021 року та в розділі «Виявлені помилки» зазначено: Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 23.07.2021 р. за № 9203341117 не враховано автоматично через невиконання вимог п. 18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду. Рішення комісії про неврахування таблиці даних платника податку ТОВ «ББС АВТО» (колишня назва ТОВ «АНТЛАНТІС ПРО») прийнято із посиланням на підставу виявлення невідповідності визначених платником податків в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій. Згідно із Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 р. № 92 основні засоби - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Відповідно до відомостей форми 20-ОПП позивач лише 01.08.2021 року подав повідомлення про взяття на облік офіс управління товариством, вантажний термінал, кабінет, автотранспорт та бухгалтерію товариства. Однак пунктом 63.3 ст. 63 Податкового Кодексу встановлено, що платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням (далі - об`єкти оподаткування), контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком обліку платників податків, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 №1588, зареєстрованим у Мін`юсті 14.05.2014 за № 503/25280. При цьому згідно п. 8.4. наказу МФУ від 19.12.2011 №1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. Таким чином, рішення Комісії про неврахування таблиці даних платника податку ТОВ «ББС АВТО» (колишня назва ТОВ «АНТЛАНТІС ПРО») від 27.07.2021 №2907379/43586609 із посиланням на підставу «виявлення невідповідності визначених платником податків в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій» є повністю обґрунтованим.

28.06.2022 до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив.

Пояснення від третьої особи щодо позову / відзиву до суду не надійшли.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БСС АВТО» (43586609копировать) зареєстровано 06.04.2020 за № 15561020000073933.

Видами діяльності ТОВ «БСС АВТО» є: 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.14 Діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткованням, суднами та літаками; 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 45.19 Торгівля іншими автотранспортними засобами; 52.10 Складське господарство; 52.24 Транспортне оброблення вантажів; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; 45.40 Торгівля мотоциклами, деталями та приладдям до них, технічне обслуговування і ремонт мотоциклів; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

23.11.2021 ТОВ «БСС АВТО» направило через електронний особистий кабінет платника податків Таблицю даний платника податку на додану вартість у формі додатку 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН до ГУ ДПС в Одеській області. До Таблиці додані пояснення від 23.07.21 із зазначенням актуальних відомостей про позивача та його господарську діяльність.

Однак за результатами розгляду Таблиці даних Комісією ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації РНОКПП / РК в ЄРПН прийнято рішення від 27.07.21 № 2907379/43586609 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість з підстав «виявлення невідповідностей визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам».

Не погодившись із вищезазначеним рішенням, позивач звернувся за судовим захистом із даним адміністративним позовом.

Оцінивши належність, допустимість, достовірність наданих сторонами доказів, а також достатність та взаємний зв`язок у їх сукупності, суд вважає зазначене рішення необґрунтованим, а позовні вимоги підлягаючими задоволенню у зв`язку з наступним.

Підпунктами 16.1.2,16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пункту 36.1 статті 36 Податкового кодексу України, податковим обов`язком є обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Розділ V Податкового кодексу України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165.

Відповідно до положень пункту 3 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Згідно з пунктами 12-14 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Пунктом 15 Порядку №1165 визначено, що Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Як зазначено у пункті 16 Порядку №1165, комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування (пункт 17 Порядку №1165).

Пунктом 18 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

1) така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

2) зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P.

Відповідно до положень пункту 18-22 Порядку №1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Додаток 6 до Порядку №1165, яким затверджено типову форму рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість містить наступне формулювання: «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку».

З аналізу вищезазначених норм вбачається, що платник податку має право подати до контролюючого органу таблицю даних платника податку за встановленою формою, у свою чергу відповідна комісія регіонального рівня протягом п`яти днів з дня отримання вказаної таблиці уповноважена приймати рішення про врахування або неврахування. При цьому рішення про неврахування Таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в її прийнятті.

Так, на виконання приписів п. 14 Порядку № 1165, Товариством було направлено до контролюючого органу Таблицю даних платника податку на додану вартість, в якій дотримані вимоги п.п. 12-14 Порядку №1165.

У Таблиці даних платника податку на додану вартість та у поясненнях до неї з додатками позивачем було зазначено актуальну iнформацiю про себе та свою господарську діяльність.

Основною господарською діяльністю позивача є роздрібна торгівля автомобільними транспортними засобами (КВЕД 45.11).

З метою здійснення вищевказаної господарської діяльності, з 10.12.2020 TOB «БСС АВТО» перебуває на обліку в реєстрі суб`єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобільними транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифiкацiйнi номери. Одними із другорядних видів господарської діяльності, яку також здійснює позивач є надання послуг за кодами КВЕД 52.10. Складське господарство», КВЕД 52.29. «Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту», КВЕД 52.24. «Транспортне оброблення вантажів».

Позивач має основні засоби для надання послуг за кодом КВЕД 52.10 "Складське господарство". Так, між позивачем та ТОВ «БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД» укладено договір суборенди №15-10/20 від 15 жовтня 2020 року, згідно якого позивач орендує складські приміщення за адресою: м. Одеса, вул. Василя Стуса,2-Б/1. Про вищезазначене відповідачеві було відомо, оскільки позивачем подавалось Повідомлення про об`єкти, пов`язані з оподаткування або через які провадиться діяльність (Форма 20-ОПП) від 01.02.2021. Крім того, між позивачем та ТОВ «БРОК-А» укладено Договір про надання послуг митного терміналу №Б-1/27-11-2020 від 27 листопада 2020 року, згідно якого надаються послуги митного терміналу відкритого типу при Розмитнені товарів, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання товарів у режимі митного складу. ТОВ «БСС АВТО» здійснює митно-брокерську діяльність, яка передбачається за кодом КВЕД 52.29, виступає у статусі митного декларанта, про що має відповідні ліцензії. Окрім того, між позивачем та ТОВ "АФ-ГРУПП" укладено Договір транспортного експедирування №Т0205 від 03.07.2020, згідно якого позивач придбав послуги з транспортного експедирування вантажів та на підставі зареєстрованого коду КВЕД 52.29 надавав послуги з експедирування вантажів своїм контрагентам.

ТОВ «БСС АВТО» займається профільним видом діяльності з 01.07.2020, є сумлінним платником податків, є платником податку на прибуток та податку на додану вартість. Кількість найманих працівників складає 15 осіб на постійній основі. Показник «D» по даним СМКОР на червень 2021 р. 0,08; показник «Р» по даним СМКОР на травень 2021 р. 336741,66.

Разом з цим, рішенням контролюючого органу від 27.07.21 № 2907379/43586609 вищевказану Таблицю даних платника податку на додану вартість не враховано.

Як було зазначено судом вище, рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 27.07.21 № 2907379/43586609 містить у якості підстави «виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам».

Так, приписами п. 19 Порядку № 1165 передбачено право комісії контролюючих органів прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку з підстав надходження податкової інформації, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована.

Пунктом 17 Порядку № 1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

При цьому, загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Оскаржуване рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість не містять визначеної причини його прийняття: яка саме невідповідність міститься в таблиці даних видів діяльності та не відповідає наявним у платника податку основним засобам, тобто не містить конкретних підстав його прийняття, як то передбачено Порядком № 1165, що свідчить про його необґрунтованість та невмотивованість.

При цьому, в аспекті відзиву на позов суд враховує, що в матеріалах справи наявна довідка ф. 20-ОПП від 01.02.21, якою керувався позивач при підготовці таблиці даних платника податку на додану вартість та відповідних пояснень до неї. На той момент у розпорядженні позивача не було офісу управління товариством, бухгалтерії товариства та автотранспорту, однак як вбачається з відомостей ф. 20-ОПП від 01.02.21, поданих позивачем, вантажний термінал було взято на облік 01.02.21, кабінет 19.04.21 (коли було укладено відповідний договір оренди кабінету). Наступні відомості від 01.08.21 є оновленням та доповненням інформації щодо платника податків.

Щодо відсутності відомостей у ф. 20-ОП від 01.02.21 про автотранспорт, - представник позивача у відповіді на відзив зазначає, що на момент подання таблиці даних платника податку на додану вартість, на обліку Товариства транспортних засобів не було.

Поряд із тим, відповідачем - суб`єктом владних повноважень не надано жодних доказів, які досліджувалися комісією Головного управління ДПС в Одеській області, та які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення. У відзиві на позовну заяву відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, проте відзив не містить конкретних доводів щодо обставин, які стали підставою для звернення позивача за судовим захистом та не містить жодних обґрунтувань щодо правомірності неврахування таблиць даних платника податку на додану та винесення оскаржуваного рішення.

Враховуючи те, що відповідачем не надано суду належних та достовірних доказів обґрунтованості прийнятого рішення, суд приходить до висновку, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 27.07.21 № 2907379/43586609 прийнято безпідставно, а тому позовні вимоги про визнання останнього протиправним та скасування є обґрунтованим та підлягають задоволенню.

Судові витрати розподілити за правилами ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 139, 242-246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «БСС АВТО» (65048, м. Одеса, вул. Троїцька, 30, підвал № 810; ЄДРПОУ 43586609) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, Одеса, Одеська область, 65044; ЄДРПОУ 44069166), третя особа - ДПС України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; ЄДРПОУ 43005393), про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 27.07.21 № 2907379/43586609 про врахування / неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «БСС АВТО» судові витрати у розмірі 2481 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одну гривню).

Рішення суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Суддя І.В. Завальнюк

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.07.2022
Оприлюднено18.07.2022
Номер документу105242029
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/1919/22

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 06.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 15.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 15.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 11.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 09.06.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 03.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 04.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні