Ухвала
від 12.07.2022 по справі 160/3789/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

13 липня 2022 року Справа № 160/3789/22

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєв М.В., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт» про зупинення провадження по справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт» про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ:

17.02.2022 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт», в якому позивач просить:

- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Берегова, 200 Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт» (код ЄДРПОУ - 23073160), до повного усунення порушень, зазначених в Акті від 19.11.2021 №1058.

23.02.2022 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду залишено позовну заяву без руху через невідповідність вимогам ст. ст.160, 161 КАС України та встановлено позивачу строк для усунення недоліків.

На виконання вимог ухвали від 23.02.2022 року позивач усунув недоліки позовної заяви у встановлений судом строк.

13.04.2022 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито спрощене позовне провадження без виклику (повідомлення) сторін.

07.06.2022 року від Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт» надійшло клопотання про зупинення провадження у справі до закінчення воєнного стану в Україні, в обґрунтування якого вказано, що відповідачем виконано всі вимоги акту, при цьому у зв`язку із введенням воєнного стану позивач не може провести перевірку.

05.07.2022 року від Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області надійшло клопотання відповідно до якого вказано, що Мінекономіки листом від 22.03.2022 №3632-06/10862-03 надано роз`яснення «Щодо заходів державного нагляду (контролю) у період воєнного стану», з якого вбачається, що здійснення заходів державного нагляду (контролю) за бажанням суб`єкта господарювання стосується його прав та законних інтересів. Тобто, позивач має право провести перевірку відповідача за відповідною заявою.

Перевіривши матеріали справи, та вирішуючи питання щодо зупинення провадження у справі суд зазначає наступне.

Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 236 КАС України перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції, - до припинення перебування сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан або залучені до проведення антитерористичної операції.

Так, Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. У зв`язку з введенням воєнного стану, введено тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану.

Указом Президента України від 14.03.2022 року № 133/22 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 18.04.2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 17.05.2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.

Так, відповідач у клопотанні про зупинення зазначив, що ним виконані порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які були зафіксовані актом перевірки від 19.11.2021 року №1058, але у зв`язку з мораторієм на заборону перевірок, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», підтвердити даний факт не можливо.

Так, судом встановлено, що листом Мінекономіки від 22.03.2022 №3632-06/10862-03 надано роз`яснення «Щодо заходів державного нагляду (контролю) у період воєнного стану», з якого вбачається, що здійснення заходів державного нагляду (контролю) за бажанням суб`єкта господарювання стосується його прав та законних інтересів.

Отже, прийняття центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері, рішення про проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням не суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану».

Тобто, згідно частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», у разі звернення суб`єкта господарювання (ТОВ з II "Іріола Фрахт") до Головного управління про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за власним бажанням (з метою проведення позапланової перевірки стосовно підтвердження усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час попередньої перевірки) така перевірка може бути проведена.

Таким чином, відповідач не позбавлений права на звернення до позивача із заявою щодо проведення перевірки, при цьому доказів такого звернення чи призначення перевірки матеріали справи не містять.

Крім того, суд звертає увагу, що відповідачем не надано до суду відзив на позовну заяву та жодного доказу на підтвердження усунення порушень виявлених під час перевірки та які стали підставою для звернення з даним позовом до суду.

З огляду на зазначене, відсутні підстави для задоволення клопотання представника відповідача та зупинення провадження у справі.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання про зупинення провадження у справі.

Частиною 2 статті 121 КАС України визначено, що встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.

Враховуючи вищевикладене та те, що відповідачем не надано відзиву на позовну заяву, доказів на обґрунтування своєї позиції, суд вважає за необхідне продовжити строк для виконання вимог ухвали суду від 13.04.2022 року.

Керуючись статтями 121, 236, 241-245, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Іріола Фрахт» про зупинення провадження - відмовити.

Продовжити строк для виконання вимог ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.04.2022 року на 5 днів з моменту отримання даної ухвали.

Копію ухвали суду надіслати сторонам.

Відповідно до статті 256 КАС України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 294-297 КАС України.

Суддя М.В. Дєєв

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2022
Оприлюднено18.07.2022
Номер документу105249037
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —160/3789/22

Рішення від 25.04.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 16.05.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 12.04.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 22.02.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні