Постанова
від 05.07.2022 по справі 909/445/21
ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"06" липня 2022 р. Справа №909/445/21

м. Львів

Західний апеляційний господарський суд, в складі колегії:

головуючого (судді-доповідача): Бойко С.М.,

суддів: Бонк Т.Б.,

Якімець Г.Г.,

секретар судового засідання Яремко О.А.

явка учасників справи:

від апелянта (нового боржника): Тутецький М.І. представник (довіреність від 13.01.2022 № 10/01-010/019)

від боржника : не з`явилися

від стягувача: Кутейнікова Д.Я. представник (наказ (розпорядження) за № 73-к від 19.04.2022, посадова інструкція)

розглянув апеляційну скаргу Коломийської районної державної адміністрації № 627/01-010/034 від 21.03.2022 (вх. № 01-05/730/22 від 28.03.2022)

на ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 04.03.2022 (м. Івано-Франківськ, суддя Фанда О.М.)

про заміну сторони в справі № 909/445/21

боржник відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації

стягувач товариства з обмеженою відповідальністю Чернівецька обласна енергопостачальна компанія, м. Чернівці

про стягнення заборгованості,

ВСТАНОВИВ:

Короткий зміст вимог.

17.05.2021 товариство з обмеженою відповідальністю Чернівецька обласна енергопостачальна компанія (надалі ТОВ Чернівецька обласна енергопостачальна компанія) звернулося до Господарського суду Івано-Франківської області з заявою про видачу судового наказу про стягнення забргованості за спожиту електричну енергію.

Заява обгрунтована тим, що відділ культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації належним чином не виконує умов договору про постачання електричної енергії споживачу № 330107 від 25.02.2020.

18.05.2021 Господарським судом Івано-Франківської області видано судовий наказ.

21.02.2022 ТОВ Чернівецька обласна енергопостачальна компанія звернулася до Господарського суду Івано-Франківської області з заявою про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником.

Заява обгрунтована тим, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, 21.09.2021 здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи відділу культури, релігій, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації.

В тому числі, враховуючи розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації № 84 від 26.03.2021, заявник просить здійснити заміну боржника з відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації на Коломийську районну державну адміністрацію.

Правовими підставами заяви зазначає ст.ст. 104, 105 ЦК України, ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження».

Короткий зміст ухвали суду першої інстанції.

Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 04.03.2022 здійснено заміну сторони у справі № 909/445/21 з відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації на Коломийську районну державну адміністрацію.

При прийнятті вказаної ухвали суд першої інстанції керувався положеннями ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» та ч.ч. 1, 5 ст. 334 ГПК України та виходив з того, що згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридична особа «Відділ культури, релігій, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації», є припинена з 21.09.2021, у зв`язку з прийнятим рішенням щодо припинення юридичної особи.

Судом встановлено, що Коломийська районна державна адміністрація є правонаступником Відділу культури, релігій, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації, який є структурним підрозділом Снятинської районної державної адміністрації.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

В апеляційній скарзі Коломийська районна державна адміністрація просить скасувати ухвалу суду першої інстанції, в зв`язку з порушенням норм матеріального та процесуального права, неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи та невідповідністю висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції обставинам справи.

Узагальнені доводи особи, яка подала апеляційну скаргу на рішення.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги Коломийська районна державна адміністрація зазначає, що:

- Коломийську районну державну адміністрацію належним чином не повідомили про час та дату судового засідання,

-суд не врахував того, що стягувач не звертався до ліквідаційної комісії Відділу культури, релігій, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації щодо стягнення кредиторської заборгованості,

-в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань відсутній запис, що Коломийська районна державна адміністрація є правонаступником юридичної особи Снятинської районної державної адміністрації, яка ліквідована.

Узагальнені заперечення сятгувача.

У відзиві на апеляційну скаргу стягувач погоджується з висновками місцевого господарського суду, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, ухвалу місцевого господарського суду без змін. Доводи відзиву на апеляційну скаргу аналогічні висновкам місцевого господарського суду, що викладені в оскаржуваній ухвалі.

В судове засідання 06.07.2022 з`явилися представники стягувача та апелянта (нового боржника), представник боржника в судове засідання повторно не з`явився, причин неявки не повідомив, хоча належним чином повідомлений про час, дату та місце слухання справи, а тому в порядку п. 2 ч. 3 ст. 202 ГПК України суд розглядає справу за його відсутності.

Враховуючи положення ч. 12 ст. 270 ГПК України, відповідно до якого неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи, зважаючи на те, що явка учасників справи в судове засідання обов`язковою не визнавалась, судова колегія вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін, що не з`явилися за наявними в справі доказами.

У судовому засіданні представник апелянта (нового боржника) підтримав доводи апеляційної скарги, просив апеляційну скаргу задоволити, а ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 04.03.2022 скасувати.

Представник стягувача заперечив проти доводів апеляційної скарги, просив ухвалу суду залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

Згідно з ст. 269 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників апелянта (нового боржника) та стягувача, що з`явилися, дослідивши доводи і заперечення, наведені в апеляційній скарзі та у відзиві, перевіривши матеріали справи щодо правильності застосування судом першої інстанцій норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а ухвала суду першої інстанції залишенню без змін.

Встановлені судом першої інстанції та неоспорені обставини, а також обставини, встановлені судом апеляційної інстанції, і визначені відповідно до них правовідносини.

Предметом апеляційного перегляду є ухвала суду першої інстанції про заміну сторони виконавчого провадження.

Відповідно до приписів частин першої та другої статті 334 ГПК України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець.

Правонаступництво - це перехід суб`єктивного права від однієї особи до іншої (правонаступника) в порядку похідного правонабуття. Перехід суб`єктивних прав і обов`язків від одного суб`єкта до іншого відбувається через набуття суб`єктивного права та/чи суб`єктивного обов`язку однією особою і, відповідно, їх втрату іншою. Однак при цьому спостерігається зв`язок між набутими суб`єктивними правами і обов`язками та правовідносинами, в яких перебував їх носій-попередник, з іншими особами, в силу чого і було можливе їх існування.

Процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав і обов`язків сторони у справі до іншої особи у зв`язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні. Процесуальне правонаступництво виникає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником) і відображає зв`язок матеріального і процесуального права. Фактично, процесуальне правонаступництво слідує за матеріальним.

Здійснення правонаступництва є результатом наявності визначеного юридичного складу, тобто сукупності юридичних фактів, необхідних і достатніх для того, щоб отримати відповідний ефект - наступництво в правах та обов`язках. У кожному конкретному випадку для вирішення питань можливості правонаступництва, господарському суду слід аналізувати відповідні фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права.

Наявність або відсутність процесуального правонаступництва підлягає встановленню окремо в кожному випадку.

Апеляційний господарський суд констатує, що для настання процесуального правонаступництва необхідно встановити факт переходу до особи матеріальних прав правопопередника. Тобто підставою заміни учасника процесуальних правовідносин є факт набуття таким учасником відповідних прав у матеріальних правовідносинах.

За приписами статті 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника у зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Процесуальне правонаступництво в розумінні статті 52 ГПК України допускається на будь-якій стадії судового процесу.

Як вже зазначалося, процесуальне правонаступництво є похідним від матеріального та випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони у матеріальному правовідношенні її правонаступником). У зв`язку з цим для вирішення судом питання про процесуальну заміну сторони у справі необхідна наявність відповідних первинних документів, які підтверджують факт вибуття особи з матеріального правовідношення та перехід її прав та обов`язків до іншої особи - правонаступника.

Інститут правонаступництва органів державної влади різниться від інституту правонаступництва суб`єктів приватного права, оскільки є більш ширшим за змістом, включаючи в себе: правонаступництво в завданнях, функціях та повноваженнях як складових категорії компетенції органу виконавчої влади, а також щодо конкретних управлінських (організаційних) прав та обов`язків, які становлять зміст відповідних правовідносин - тобто публічне правонаступництво, за якого відбувається перехід владних прав та функції органу, що реорганізовується, до органу, що створюється, та правонаступництво в майнових приватних правовідносинах, в яких орган влади виступає як юридична особа приватного права.

Публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва. Під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок щодо відновлення порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід про перехід до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.

Особливістю публічного правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама собою повинна бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.

При цьому можна виділити дві форми адміністративного (публічного) правонаступництва:1) фактичне (або компетенційне адміністративне правонаступництво), тобто таке, де вирішуються питання передачі фактичних повноважень від одного до іншого органу, посадової особи (або повноважень за компетенцією) та 2) процесуальне адміністративне (публічне) правонаступництво.

Фактичне (компетенційне) адміністративне (публічне) правонаступництво - це врегульовані нормами адміністративного права умови та порядок передання адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого, який набуває певні владні повноваження внаслідок ліквідації органу чи посади суб`єкта владних повноважень, припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення компетенції органу публічної адміністрації чи припинення повноважень посадової особи.

Процесуальне адміністративне (публічне) правонаступництво - це унормована можливість заміни адміністративним судом (на будь-якій стадії процесу судового розгляду справи в суді першої, апеляційної та касаційної інстанцій (крім випадків перегляду справи за винятковими чи нововиявленими обставинами) сторони чи третьої особи іншим суб`єктом, коли права та обов`язки суб`єкта владних повноважень перейшли від сторони до іншого суб`єкта владних повноважень, а також можливість суб`єкта публічної адміністрації (правонаступника) вступити в судовий процес як сторона чи третя особа.

При визначенні процесуального адміністративного (публічного) правонаступництва суд повинен виходити з того, хто є правонаступником у спірних правовідносинах, і враховувати таке: якщо під час розгляду справи буде встановлено, що орган державної влади, орган місцевого самоврядування, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржуються, припинили свою діяльність, то суд повинен залучити до участі у справі їхніх правонаступників.

Отже, підставою для переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого (набуття адміністративної компетенції) є події, що відбулися із даним суб`єктом.

Вказана правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 08.12.2021 у справі № 9901/348/19.

Згідно із частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до ч.1 ст. 106 Цивільного кодексу України злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

Згідно з ч.ч.2-3 ст. 107 Цивільного кодексу України після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов`язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.

Згідно ч.8 ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Як вбачається з матеріалів справи, у Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься запис про припинення юридичної особи - відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації, дата запису 21.09.2021 (а.с. 45).

Для з`ясування таких обставин та вирішення питань щодо можливості процесуального правонаступництва суд в кожному конкретному випадку має аналізувати відомості первинних документів, які підтверджують перехід прав та обов`язків від особи, що припиняється, до іншої особи - правонаступника.

Відповідно до приписів ст. 7-1 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" утворення та реорганізація районних державних адміністрацій здійснюються Кабінетом Міністрів України після прийняття Верховною Радою України рішення про утворення та ліквідацію районів з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. У разі здійснення реорганізації районних державних адміністрацій шляхом приєднання повноваження з управління справами таких юридичних осіб, забезпечення підготовки та прийняття районними державними адміністраціями, що припиняються, та їх посадовими особами рішень як суб`єктами владних повноважень з дня прийняття рішення про початок реорганізації здійснює голова районної державної адміністрації, до якої здійснюється приєднання інших юридичних осіб. Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, визначаються Кабінетом Міністрів України з урахуванням Бюджетного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Постановою Верховної Ради України "Про утворення та ліквідацію районів" від 17.07.2020 № 807-ІХ (далі - Постанова № 807-ІХ) утворено у Івано-Франківській області, серед іншого Коломийський район (з адміністративним центром у місті Коломия) у складі територій Гвіздецької селищної, Городенківської міської, Заболотівської селищної, Коломийської міської, Коршівської сільської, Матеївецької сільської, Нижньовербізької сільської, Отинійської селищної, Печеніжинської селищної, Підгайчиківської сільської, П`ядицької сільської, Снятинської міської, Чернелицької селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

На виконання Постанови № 807-ІХ, розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" від 16.12.2020 № 1635-р здійснена реорганізація райдержадміністрацій районів, ліквідованих згідно з Постановою №807-ІХ, шляхом приєднання до райдержадміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком №1.

З Додатку № 1 до розпорядження Кабінету Міністрів України "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" від 16.12.2020 № 1635-р вбачається, що Снятинська райдержадміністрація реорганізована шляхом приєднання до Коломийської райдержадміністрація.

Пунктом 8 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321, визначено, що перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації.

Відповідно до розпорядження Коломийської районної державної адміністрації №16 від 11.01.2021 припинено юридичну особу публічного права відділ культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02228463) шляхом ліквідації.

Відповідно до п. 3.3 зазначеного розпорядження проведення інвентаризації майна, що знаходиться на балансі відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації слід забезпечити з подальшою передачею майна Коломийській районній державній адміністрації.

Розпорядженням Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 26.03.2021 за № 84 «Про затвердження передавального акту» затверджено передавальний акт майна, майнових прав та обов`язків Городенківської, Снятинської райдержадміністрацій, що припиняються, до правонаступника Коломийської районної державної адміністрації (а.с. 48).

За змістом вищевказаного передавального акту від 16.03.2021 Коломийська районна державна адміністрація внаслідок реорганізації, зокрема, Снятинської районної державної адміністрації шляхом приєднання до Коломийської райдержадміністрації, є правонаступником майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються.

Зважаючи на вищевикладене Коломийська районна державна адміністрація є правонаступником прав та обов`язків відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації, що правильно заначено місцевим господарським судом.

Посилання апелянта на те, що Коломийську районну державну адміністрацію належним чином не повідомили про час та дату судового засідання, спростовується відміткою Господарського суду Івано-Франківської області про надіслання на звороті ухвали від 22.02.2022 (зворот а.с. 63).

Посилання апелянта на те, що суд не врахував того, що стягувач не звертався до ліквідаційної комісії відділу культури, релігій, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації щодо стягнення кредиторської заборгованості не має правового значення та не спростовує обгрунтованого висновку місцевого господарського суду про заміну сторони у справі № 909/445/21 з відділу культури, релігії, молоді та спорту Снятинської районної державної адміністрації на Коломийську районну державну адміністрацію.

Висновки за результатами розгляду апеляційної скарги.

Заперечення стягувача відповідають фактичним обставинам по справі, а тому суд враховує їх як обґрунтовані.

Натомість апелянтом не доведено обґрунтованості аргументів, які заявлені в апеляційній скарзі, щодо наявності визначених у ст. 277 ГПК України підстав для скасування рішення суду першої інстанції, а тому апеляційна скарга позивача підлягає залишенню без задоволення, а ухвала місцевого господарського суду залишенню без змін.

Відповідно до ст. 236 ГПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню господарського судочинства, визначеному цим Кодексом. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України, у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки за наслідками апеляційного перегляду ухвала суду першої інстанції залишена без змін, то судовий збір у розмірі 2 481,00 грн. сплачений апелянтом за подання апеляційної скарги покладається на нього.

Керуючись ст. ст. 236, 269, 270, 275, 276, 281-284 ГПК України, Західний апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

апеляційну скаргу Коломийської районної державної адміністрації № 627/01-010/034 від 21.03.2022 (вх. № 01-05/730/22 від 28.03.2022) - залишити без задоволення.

Ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 04.03.2022 у справі №909/445/21 залишити без змін.

Судовий збір у розмірі 2 481,00 грн. за подання апеляційної скарги покласти на апелянта.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

Справу скерувати на адресу місцевого господарського суду.

Головуючий-суддя С.М. Бойко

СуддіТ.Б. Бонк

Г.Г. Якімець

Повний текст постанови складено 15.07.2022

Дата ухвалення рішення05.07.2022
Оприлюднено19.07.2022
Номер документу105276903
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/445/21

Постанова від 05.07.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 03.07.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 28.06.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 22.06.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 06.06.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 29.05.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 09.05.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 30.03.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Бойко Світлана Михайлівна

Ухвала від 03.03.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 21.02.2022

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні