Рішення
від 17.07.2022 по справі 240/8715/22
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 липня 2022 року м. Житомир справа № 240/8715/22

категорія 112040201

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Житомирського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" про стягнення заборгованості,

встановив:

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Житомирського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Житомирській області звернулось до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" у якому просить стягнути з відповідача 39255,67 грн заборгованості по сплаті страхових коштів.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що в результаті проведення документальної перевірки дотримання порядку використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ВВ Володар УА» (далі - Відповідач) страхових коштів Фонду соціального страхування виявлено порушення вимог законодавства на загальну суму 23492,32 грн, а 14.07.2021 позивачем прийнято рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду №227 на загальну суму 35238,48 грн. (в т.ч. штраф у розмірі 50 відсотків неправомірно витрачених страхових коштів у сумі 11746,16 грн.). Зазначає, що Управлінням 20.08.2021 прийнято рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Фонду №18 на загальну суму 4017,19 грн. ( пеня в сумі 493,34 грн. та штраф у розмірі 10 відсотків за несвоєчасне повернення страхових коштів в сумі 3523,85 грн.), яке отримано Відповідачем 25.08.2021 року. Загальна сума по рішеннях від 14.07.2021 №227 та від 20.08.2021 №18 складає 39255,67 грн. В подальшому рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду №227 від 14.07.2021 було оскаржено Відповідачем в порядку адміністративного судочинства. Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 19.01.2022 у справі №240/19726/21 у задоволенні позовної заяви про визнання протиправним та скасування рішення відмовлено. Станом на день подачі позову Відповідач не сплатив кошти у сумі 39255,67 грн. Просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 12.05.2022 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи. Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі.

Копію ухвали суду від 12.05.2022 відповідач отримав 03.06.2022, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

Станом на дату розгляду позовної заяви, відзив до суду не надходив, а тому в силу приписів ч. 6 ст. 162 КАС України, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 4 Закону України від 23 вересня 1999 року №1105-XIV "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон №1105-XIV) визначено, що Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Пунктами 1 та 6 частини другої статті 9 Закону №1105-XIV визначено, що Фонд та його робочі органи відповідно до покладених на них завдань здійснюють управління та оперативне розпорядження фінансовими ресурсами Фонду в межах бюджету Фонду, затвердженого Кабінетом Міністрів України, управління майном, контроль за використанням коштів Фонду, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання, застосовують в установленому законодавством порядку фінансові санкції та накладають адміністративні штрафи.

Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону №1105-XIV Фонд має право перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду, дотримання порядку використання роботодавцем виділених йому коштів Фонду та зупиняти виплати з Фонду в разі відмови або перешкоджання з боку роботодавця у проведенні перевірки, виявлення фактів подання ним Фонду недостовірних відомостей або порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду.

Пунктом 1 частини п`ятої статті 15 Закону №1105-XIV визначено, що роботодавець несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

Частиною шостою статті 15 Закону №1105-XIV встановлено, що у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Відповідно до частин першої, другої статті 17 Закону №1105-XIV спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку. Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Постановою Правління Фонду соціального страхування України від 02 жовтня 2020 року № 23 затверджено Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання (далі - Порядок № 23).

Відповідно до підпункту 1 пункту 1.2 розділу І «Загальні положення» Порядку №23 цей Порядок визначає підстави, умови та процедуру проведення перевірок правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду, що використовуються для надання: матеріального забезпечення у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності застрахованим особам, передбаченого статтею 20 Закону № 1105, за такими видами: допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною); допомога по вагітності та пологах; допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві).

Згідно з пунктом 1.5 розділу І «Загальні положення» Порядку №23 цим Порядком встановлюються вимоги до оформлення матеріалів перевірок, порядок прийняття рішень за результатами проведення перевірок та процедура оскарження рішень, винесених за їх результатами.

Перевірки проводяться з метою: здійснення контролю за використанням страхових коштів Фонду, обґрунтованістю виплати матеріального забезпечення, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання; виявлення та підтвердження неправомірно витрачених сум страхових коштів та/або вартості наданих соціальних послуг, нецільового використання коштів, невикористаних коштів Фонду, забезпечення своєчасного та повного повернення таких коштів до бюджету Фонду. Перевірки здійснюються посадовими особами Фонду за місцезнаходженням страхувальника або в приміщенні робочого органу виконавчої дирекції Фонду (його відділення) за згодою (письмовою заявою) страхувальника та за умови надання ним усіх необхідних документів для проведення перевірки (пункти 2.1, 2.2 розділу ІІ «Порядок організації та проведення перевірок» Порядку № 23).

Абзацом першим пункту 2.4 розділу ІІ «Порядок організації та проведення перевірок» Порядку №23 визначено, що відповідно до цього Порядку посадові особи Фонду мають право проводити камеральні та документальні (планові або позапланові; виїзні або не виїзні) перевірки достовірності відомостей, поданих страхувальниками для отримання страхових коштів Фонду, дотримання порядку використання страхувальниками виділених йому страхових коштів Фонду та зупиняти виплати з Фонду в разі відмови або перешкоджання з боку страхувальника у проведенні перевірки, виявлення фактів подання ним до Фонду недостовірних відомостей або порушення порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду.

Відповідно до пункту 2.11 розділу ІІ «Порядок організації та проведення перевірок» Порядку №23 документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за згодою (письмовою заявою) страхувальника на підставі поданих ним первинних, звітних та інших документів, пов`язаних з використанням страхових коштів Фонду. Документальна невиїзна перевірка страхувальника проводиться посадовими особами Фонду на підставі рішення керівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду (керівника відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду), оформленого наказом. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі даних моніторингу матеріального забезпечення та страхових виплат, зазначених у заяві-розрахунку, звітних даних та інших документах, наданих страхувальником або отриманих в інший спосіб, у разі якщо їх достатньо для здійснення об`єктивного висновку з питань, що є предметом перевірки.

Про проведення документальної перевірки керівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду (керівником відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду) приймається рішення, яке оформлюється відповідним наказом. Наказ про проведення перевірки повинен містити відомості про страхувальника, підстави для її проведення, визначені цим Порядком, дату початку перевірки та її тривалість, період діяльності, який буде перевірятися (пункт 2.12 розділу ІІ «Порядок організації та проведення перевірок» Порядку №23).

Згідно з пунктом 2.13 розділу ІІ «Порядок організації та проведення перевірок» Порядку №23, на підставі виданого наказу оформлюється направлення на проведення документальної перевірки за формою, згідно з додатком 1 до цього Порядку. Направлення на проведення документальної перевірки видається у двох примірниках. Перший примірник вручається під розписку керівнику або уповноваженій особі страхувальника, про що робиться відповідний запис у другому примірнику, який залишається в посадової особи Фонду. Направлення на проведення документальної перевірки є чинним лише протягом зазначеного в ньому строку здійснення документальної перевірки.

Відповідно до абзацу першого пункту 3.1 розділу ІІІ «Оформлення результатів документальних перевірок» Порядку №23 результати документальної перевірки оформлюються у формі акта документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України (далі - акт перевірки) за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку.

Згідно з пунктом 3.4 розділу ІІІ «Оформлення результатів документальних перевірок» Порядку №23 акт перевірки складається у двох примірниках та підписується посадовими особами Фонду, які проводили документальну перевірку, керівником або уповноваженою особою страхувальника, головним бухгалтером (бухгалтером) та головою комісії (уповноваженим) із соціального страхування страхувальника в останній день перевірки на кожній сторінці із зазначенням на останній сторінці загальної кількості сторінок. Один примірник акта перевірки вручається керівнику або уповноваженій особі страхувальника, а другий примірник з відміткою про отримання зберігається в робочому органі виконавчої дирекції Фонду (відділенні робочого органу виконавчої дирекції Фонду), який здійснив документальну перевірку. У разі відмови керівником або уповноваженою особою страхувальника від підписання та отримання акта перевірки посадові особи Фонду вносять до нього відповідний запис. Протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем закінчення документальної перевірки, один примірник акта перевірки з відміткою про відмову від підписання та отримання акта перевірки надсилається страхувальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Встановлено, що у період із 17.06.2021 по 24.06.2021 посадовими особами Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області було проведено документальну планову невиїзну перевірку дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України.

За результатом перевірки складено Акт від 24.06.2021 №46, у якому зафіксовано наступні порушення:

- страхувальником не надані первинні бухгалтерські документи: відомості заробітної плати застрахованих осіб, табелі обліку робочого часу, накази, листки непрацездатності, протоколи засідання комісії із соціального страхування, звіти за формою Ф4-ФСС з ТВП за 2014 - 2017 роки. Акт про вилучення документів для знищення, не внесених до Національного архівного фонду попередніх років, відсутній;

- під час перевірки відповідно отриманих від Житомирської міської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 6 (шість) новорічних подарунків відповідно накладної від 10.12.2013 №239 на загальну суму 143,82 грн страхувальником не надані: рішення про виділення новорічного подарунка прийняте комісією із соціального страхування підприємства, складеної страхувальником відомості на видачу новорічних подарунків, де зазначаються прізвища, ініціали застрахованих осіб та їх дітей, число, місяць та рік народження дітей, з зазначенням даних про отримання застрахованими особами новорічних подарунків, що завіряються підписами застрахованих осіб; копії свідоцтв про народження;

- не надані за період 2013 - 2014 роки: накладні по путівках, рішення комісії із соціального страхування, копії квитанцій щодо часткової оплати вартості путівок, сплачених через установи банків, журнал обліку путівок до санаторно-курортних закладів, довідка форми №070/о, а також зворотні талони про факт перебування в санаторно-курортному закладі, що повинні зберігаються в фінансовому підрозділі страхувальника, що є порушенням порядку видачі та використання санаторно- курортних путівок. Журнал обліку путівок до санаторно - курортних закладів за формою Ф 13-ФСС з ТВП відсутній. Акт про вилучення документів для знищення, не внесених до Національного архівного фонду попередніх років, перевірці підлягають документи за період 2014-2017 роки відсутній. Всього на 23492,32 грн.

Згідно з пунктом 4.1 розділу IV «Прийняття рішень за результатами перевірки» Порядку № 23 у разі порушення порядку використання страхових коштів страхувальники відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг, які надавались страхувальникам до 01 січня 2015 року, і сплачують штраф відповідно до абзацу першого частини шостої статті 15 Закону №1105.

Страхувальник зобов`язаний сплатити (повернути) визначену у рішенні про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій суму коштів протягом десяти робочих днів, що настають за днем отримання такого рішення (пункт 4.2 розділу IV «Прийняття рішень за результатами перевірки» Порядку №23).

Відповідно до пункту 4.3 розділу IV «Прийняття рішень за результатами перевірки» Порядку № 23 у разі несвоєчасного повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Фонду, згідно з прийнятим робочим органом виконавчої дирекції Фонду рішенням про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій, нарахованих відповідно до абзацу першого частини шостої статті 15 Закону № 1105, або відповідно до результатів документальної перевірки, якою задокументовано факт повернення страхових коштів Фонду у понад триденний термін, на страхувальника накладається штраф та нараховується пеня відповідно до абзаців другого та третього частини шостої статті 15 Закону № 1105.

Керівник робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його заступник приймає рішення про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Фонду (далі - рішення про застосування фінансових санкцій) за формою згідно з додатком 7 до цього Порядку у двох примірниках.

Підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є довідка, яка складається посадовою особою Фонду із врахуванням даних платіжних документів про перерахування зазначених коштів, виписок банку про надходження коштів на рахунок робочого органу виконавчої дирекції Фонду (його відділення) або акт перевірки, яким задокументовано факт повернення страхових коштів Фонду у понад триденний термін. Форма довідки затверджується наказом виконавчої дирекції Фонду.

Рішення про застосування фінансових санкцій приймається протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем закінчення строку, встановленого для виконання рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій.

Перший примірник рішення про застосування фінансових санкцій вручається керівнику або уповноваженій особі страхувальника під розписку або надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем прийняття такого рішення.

Другий примірник рішення про застосування фінансових санкцій зберігається в робочому органі виконавчої дирекції Фонду відповідно до номенклатури справ.

Копія рішення про застосування фінансових санкцій надсилається до відповідного відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду та долучається до особової справи страхувальника.

Згідно з пунктом 4.4 розділу IV «Прийняття рішень за результатами перевірки» Порядку № 23 страхувальник зобов`язаний сплатити визначену у рішенні про застосування фінансових санкцій суму коштів протягом десяти робочих днів, що настають за днем отримання такого рішення.

Рішенням Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області №227 від 14.07.2021 про повернення страхових внесків Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду, вирішено, що загальна сума страхових коштів, які підлягають перерахуванню до Житомирського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області становить 35238,48 грн, з яких: 23492,32 грн - неправомірно використані кошти Фонду та 11746,16 грн - фінансові санкції.

Відповідно до пункту 7.1 розділу VII «Оскарження рішень за результатами документальних перевірок» Порядку № 23 страхувальник може оскаржити рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій або рішення про застосування фінансових санкцій в судовому порядку або звернувшись до спеціальної комісії Фонду з питань вирішення спорів (далі - комісія), яка створена при робочому органі виконавчої дирекції Фонду. Скарга страхувальника подається до комісії протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем отримання страхувальником рішення, що оскаржується. Рішення комісії щодо розгляду скарги страхувальника протягом трьох робочих днів з дня його постановлення надсилається страхувальнику та робочому органу виконавчої дирекції Фонду.

З матеріалів справи вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області №227 від 14.07.2021.

Рішенням суду від 19 січня 2022 року у справі № 240/19726/21 ухвалено: відмовити у задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" (вул. С.Бандери, 7,Житомир,10039, код ЄДРПОУ 37604860) до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області (м-н Корольова, 4/2,Житомир,10014, код ЄДРПОУ 41313540) про визнання протиправним та скасування рішення.

Встановлено, що відповідачем не було повернуто кошти згідно з рішенням в№227 від 14.07.2021 протягом десяти робочих днів з дня отримання такого рішення, на підставі чого позивачем прийнято Рішенням №18 від 20.08.2021 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Фонду вирішено застосувати до відповідача фінансові санкції в таких розмірах: пеня в сумі 493,34 грн та штраф у розмірі 10 відсотків за несвоєчасне повернення страхових коштів в сумі 3523,85 грн.

Станом на час розгляду справи заборгованість у загальному розмірі 39255,67 грн відповідачем на рахунок позивача не сплачено, а отже, позовні вимоги належить задовольнити повністю.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Житомирського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Житомирській області (Майдан Королоьова 2,Житомир,10014) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" (вул. С.Бандери, 7,Житомир,10039, код ЄДРПОУ 37604860) про стягнення заборгованості, - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ВВ Володар УА" на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Житомирського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Житомирській області заборгованість у загальному розмірі 39255 (тридцять дев`ять тисяч двісті п`ятдесят п`ять) гривень 67 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2022
Оприлюднено20.07.2022
Номер документу105282841
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —240/8715/22

Рішення від 17.07.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 11.05.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні