Ухвала
від 17.07.2022 по справі 320/5912/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі

без проведення судового засідання

18 липня 2022 року м. Київ Справа № 320/5912/22

Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувшипозовну заявуГоловного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (вул. Межигірська, буд. 8, м. Київ, 04071)доТовариства з обмеженою відповідальністю "Віста" (вул. Кленова, буд. 31, смт. Ворзель, Бучанський район, Київська область, 08296)прозастосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (далі-позивач) звернулось до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Віста" (далі відповідач) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення експлуатації (роботи) адміністративної частини будівлі, виробничо-складських та допоміжних будівель відповідача, що знаходяться за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Ворзель, вул. Кленова, буд. 31 до усунення ним порушень, що містяться в акті позапланової перевірки від 08.12.2021 № 1294.

Крім того, позивачем подано заяву про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду з даним позовом.

При вирішенні питання про поновлення пропущеного строку звернення до суду з даним позовом, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Для звернення до адміністративного суду суб`єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб`єкту владних повноважень право на пред`явлення визначених законом вимог (абзац 2 частини другої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України).

При цьому в силу положень частини першої статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.

Зі змісту позовної заяви та доданих до неї документів вбачається, що порушення відповідачем вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які стали підставою для звернення позивача до суду з даним позовом, виявлені суб`єктом владних повноважень під час проведення контролюючого заходу, за результатами якого складено акт від 08.12.2021 № 1294.

Відтак, останнім днем строку звернення до суду з даною позовною заявою є 08.03.2022.

Разом з тим судом встановлено, що з даним адміністративним позовом позивач звернувся до суду 08.07.2022, тобто з порушенням строку, визначеного частиною другою статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України.

З огляду на наведені вище обставини представником позивача подано заяву про поновлення пропущеного строку звернення до суду, в обґрунтування якої він зазначає, що строк звернення до суду пропущено ним з поважних причин, а саме: у зв`язку з введенням 24.02.2022 на території України воєнного стану.

Розглянувши заяву представника позивача про поновлення строку звернення до адміністративного суду, суд дійшов висновку, що цей строк підлягає поновленню, оскільки пропущений позивачем з поважних причин.

Судом також встановлено, що адміністративний позов подано з додержанням вимог статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, позов підсудний Київському окружному адміністративному суду, перешкоди для відкриття провадження в адміністративній справі, передбачені статтями 123, 169, 170 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.

За таких обставин суд вважає, що подана позовна заява і додані до неї матеріали є достатніми для відкриття провадження у справі.

У свою чергу вирішуючи питання щодо форми адміністративного судочинства, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

За змістом частин другої та третьої статті 12 та пункту 20 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні, спрощене позовне провадження - для розгляду справ, у яких характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження (частина третя статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України).

При цьому згідно з положеннями частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Зважаючи на характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 160, 161, 171, 243, 248, 257, 259-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області про поновлення пропущеного строку звернення до суду задовольнити.

2. Поновити Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області строк звернення до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Віста" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).

3. Відкрити провадження в адміністративній справі, яка буде розглядатись суддею Харченко С.В. одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

4. Запропонувати відповідачу упродовж п`ятнадцяти днів з дня одержання копії ухвали про відкриття провадження у справі подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та документами, що підтверджують надіслання (надання) копії відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи. Повідомити, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд здійснюватиме розгляд справи на підставі наявних у ній доказів.

5. Роз`яснити учасникам справи, що позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач заперечення щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів упродовж п`ятиденного строку, відлік якого починається: для позивача - з моменту отримання відзиву на позовну заяву, для відповідача - з моменту отримання відповіді на відзив. У разі подання відповіді на відзив та заперечення до них необхідно додати:

- докази, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються викладені у них заперечення, якщо такі докази не надані іншою стороною;

- документи, що підтверджують надіслання (надання) відповіді на відзив, заперечень і доданих до них доказів іншим учасникам справи.

6. Звернути увагу учасників справи на те, що копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

7. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посилання: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.

8. Копію ухвали суду надіслати (видати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Харченко С.В.

Дата ухвалення рішення17.07.2022
Оприлюднено20.07.2022
Номер документу105284582
СудочинствоАдміністративне
Сутьвідкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання 18 липня 2022 року м. Київ Справа № 320/5912/22

Судовий реєстр по справі —320/5912/22

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 17.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні