Рішення
від 06.07.2022 по справі 676/2731/20
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Номер провадження 2/676/102/22

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У К Р А Ї Н И .

27 червня 2022 року . м. Камянець-Подільський

Камянець- Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

в складі : головуючої судді - Семенюк В.В.

за участю секретаря судового засідання - Сенчишеної Р.М.,

справа № 676/2731/20,

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом заступника керівника Кам`янець- Подільської окружної прокуратури в інтересах держави до Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, ОСОБА_1 про визнання незаконним та скасування рішення, витребування земельної ділянки з володіння,-

В С Т А Н О В И В :

Заступник керівника Кам`янець-Подільської окружної прокуратури звернувся до суду з позовом в інтересах держави до Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, ОСОБА_1 про визнання незаконними та скасування рішення, витребування земельної ділянки з володіння.

Ухвалою суду від 30.06.2020 року відкрито провадження та призначено підготовче судове засідання.

Ухвалою суду від 27.05.2022 року закрито підготовче засідання, справу призначено до судового розгляду.

Позивач, обґрунтовуючи позов, вказує, що рішенням Устянської сільськоїради№8 від 15.04.2013 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 » передано у власність останьому земельну ділянку площею 0,1380 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с.Устя Устянської сільської ради.

На підставі зазначеного рішення ОСОБА_1 отримав у власність земельну ділянку загальною площею 0,1380 га, номер запису про право 878338 та кадастровий номер 6822489100:01:001:0092, що розташована в с.Устя Устянської сільської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування житлового будинку і споруд (присадибна ділянка).

Зазначене рішення Устянської сільської ради прийнято з порушенням вимог чинного законодавства, у зв`язку з чим підлягає визнанню незаконними та скасуванню, а державний акт на право власності на земельну ділянку визнанню недійсним, оскільки вказана земельна ділянка розташована в межах прибережних смуг.

Доказами розташування земельної ділянки в межах прибережних смуг

можуть бути матеріали землевпорядної документації, а саме: план меж земельної ділянки та експлікація земельних угідь, пояснювальні записки до проекту землеустрою, погодження проектів землеустрою відповідними органами виконавчої влади, матеріали контролюючих органів, у тому числі, щодо фактичної відстані від урізу води, тощо.

Відповідно до інформації відділу в Кам`янець- Подільському районі ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 09.10.2019 № 0-22-0.36-5965/2-19 встановлено, що проект землеустрою щодо встановлення меж прибережної захисної смуги річки Дністер на території Кам`янець Подільського району Хмельницької області, в тому числі поблизу с. Устя, не розроблявся, прибережна захисна смуга не встановлювалась.

Разом з тим, зарезультатами опрацюванняданих ізПублічної кадастровоїкарти України, співставленняплан-схемпроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянкидля ОСОБА_1 ,експлікації земельза ф.6ЗЕМ, плану-схемирозташування земельнихділянок, а також, враховуючи картографічні матеріалипроектної документаціїводоохоронної зониДністровського водосховищапо Кам`янець-Подільськомурайону, вказана земельна ділянка розташована в межах прибережної захисної смуги Дністровського водосховища.

Також, згідно інформації Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет від 06.12.2019 №1319 та від 10.02.2020 №152, останнім за результатами співставлення наявної в управлінні проектної документації водоохоронної зони Дністровського водосховища на території Устянської сільської ради Кам`янець Подільського району Хмельницької області) з даними публічної кадастрової карти України встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 6822489100:01:001:0092 знаходиться в межах прибережної захисної смуги Дністровського водосховища.

Таким чином, спірна земельна ділянка передана в приватну власність для ОСОБА_1 ,. в порушення вимог ст.60 Земельного кодексу України та ст.ст.85,88 Водного кодексу України, оскільки надання земель прибережної захисної смуги у приватну власність законодавством не передбачено.

З огляду на викладене, рішення Устянської сільської ради суперечать вимогам законодавства, порушуються інтереси держав, що згідно зі ст.21 ЦК України, ст.152 ЗК України, є підставою для визнання його незаконним та скасованим, а видане, на їх підставі свідоцтво про право власності, визнанню недійним у судовому порядку.

Тому, враховуючи те, що спірна земельна ділянка, площею 0,138 га з кадастровим номером 6822489100:01:001:0092, знаходиться вмежах прибережноїзахисної смугиДністровського водосховища тавідноситься докатегоріїземель водного фонду і надання її для ведення садівництва, без зміни, у встановленому законом порядку, її цільового призначення, є порушенням вимог земельного законодавства.

Разом з тим, при наданні у приватну власність спірної земельної ділянки для ОСОБА_1 проект землеустрою розроблявся без зміни цільового призначення, що є порушенням ст.ст. 20, 21 ЗК України та Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року № 677.

Таким чином, передавши у приватну власність ОСОБА_1 земельну ділянку для ведення садівництва, яка знаходиться вмежах прибережноїзахисної смугиДністровського водосховища, Устянською сільською радою було порушено вимоги Водного та Земельного кодексів України.

Згідно проведеноїгеодезичної зйомкиліцензійним інженером геодезистом ОСОБА_2 таза результатамиспівставлення проектноїдокументації водоохоронноїзони Дністровськоговодосховища натериторіїУстянської сільської ради Кам`янець Подільського району з даними публічної кадастрової карти України встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 6822481100:01:001:0092 площею 0,1380 га частково, тобто, площею 0,1034 га знаходиться в межах захисної прибережної смуги Дністровського водосховища, тому відноситься до земель водного фонду.

Крім того, факт розміщення земельної ділянки в межах прибережної захисної смуги підтверджується додатком до листа ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 12.05.2020 №7779-22-0.462500/2-20 актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 08.05.2020.

З огляду на викладене, рішення Устянської сільськоїради №8 від 15.04.2013 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 », яким передано у власність останньому земельну ділянку площею 0,1380 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с.Устя Устянської сільської ради, суперечить законодавству, порушує інтереси держави і згідно зі ст.ст. 16, 21 Цивільного кодексу України, ст. 152 Земельного кодексу України є підставою для визнання його незаконним та підлягає скасуванню в частині спірної земельної ділянки в судовому порядку.

На підставі незаконного рішення Устянської сільськоїради №8 від 15.04.2013 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 » було передано у власність останньому земельну ділянку площею 0,1380 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с.Устя Устянської сільської ради ОСОБА_1 та зареєстровано право власності на вказану земельну ділянку

Підставою набуття права приватної власності на спірну земельну ділянку із земель державної власності, є відповідне рішення органу місцевого самоврядування, а не державний акт на право власності на земельну ділянку.

Таким чином, запис в державному реєстрі права власності на нерухоме майно не є необхідним для вирішення питання про те, що земельна ділянка належить державі, та для її витребування в інтересах держави.

Земельна ділянка з кадастровим номером 6822489100:01:001:0092, яка розташована в с. Устя Кам`янець - Подільського району Хмельницької області, підлягає витребуванню у

власника - ОСОБА_1 .

Витребування майна з володіння відповідача відповідає критерію законності: витребування здійснюється у зв`язку з безпідставним і неправомірним заволодінням майном держави. Норми Земельного, Водного кодексів України відповідають вимогам доступності, чіткості, передбачуваності, офіційний текст цих кодексів є загальнодоступним. Сумніви заявника в правильності тлумачення та застосування цих норм не можуть свідчити про незаконність втручання в право на мирне володіння майном. Правовідносини, пов`язані з вибуттям нерухомого майна з державної, комунальної власності, становлять «суспільний», «публічний» інтерес, а незаконність (якщо така буде встановлена) вибуття майна з власності держави цьому суспільному інтересу не відповідає.

На даний час, Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада діє від імені та в інтересах, окрім інших, села Устя Кам`янець-Подільського району.

Враховуючи вищевикладене, Устянська сільська рада (на даний час Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада), як орган уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, прийняла незаконні рішення та в порушення вимог чинного законодавства передала у власність земельну ділянку комунальної власності, що належать до земель водного фонду, а тому виступає в якості відповідача у спірних правовідносинах.

Протиправне надання в приватну власність земельної ділянки, яка відноситься до земель водного фонду та знаходиться в межах прибережної захисної смуги, для ведення особистого селянського господарства, грубо порушує інтереси держави у сфері використання земельних ресурсів, а тому, з даним позовом звертається прокуратура, яка набуває статусу позивача.

Внаслідок незаконного відчуження Устянською сільською радою (на даний час Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада) земель водного фонду, які перебували в комунальній власності останньої, порушується інтереси держави у сфері ефективного використання земельних ресурсів, оскільки унеможливлює реалізацію державної політики по забезпеченню охорони, відтворення та сталого використання земельних ресурсів з урахуванням економічних та інших інтересів суспільства, у зв`язку з чим спірна земельна ділянка підлягає поверненню в комунальну власність територіальної громади Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

На підставі викладеного позивач просить суд визнати незаконним та скасувати рішенням Устянської сільської ради №8 від 15.04.2013 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 »; зобов`язати ОСОБА_1 повернути в державну власність земельну ділянку площею 0,138 га кадастровий номер 6822489100:01:001:0092 для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с.Устя Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець Подільського Хмельницької області та стягнути з Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради та ОСОБА_1 користь прокуратури Хмельницької області 4204,00 грн. судового збору, сплаченого за пред`явлення цього позову.

Представник позивача прокурор Кам`янець-Подільської окружної прокуратури

Мензило Л.В. подала до суду заяву про слухання справи у її відсутності, позовні вимоги підтримує у повному обсязі, просить позов задовольнити.

Представник Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради в судове засідання не з`явився, про час і дату слухання справи повідомлений належним чином повідомлені про день слухання справи.

Представник відповідача ОСОБА_1 ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилась, подала до суду заяву про слухання справи у її відсутності, позов визнає та не заперечує проти його задоволення.

Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності сторін, на підставі наявних у справі доказів.

Фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, відповідно до ч.2 ст.247 ЦПК України.

Вивчивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Відповідно до наказу Офісу Генерального прокурора №2ш від 17.02.2021 року діяльність Кам`янець-Подільської місцевої прокуратури припинено шляхом реорганізації в Кам`янець-Подільську окружну прокуратуру.

Рішенням двадцять другої сесії VI скликання від 15.04.2013 року №8 Устянської сільськоїради«Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки гр. ОСОБА_1 » затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,1380га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, а також передано у власність земельну ділянку, площею 0,1380 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с.Устя Устянської сільської ради.

На підставізазначеного рішення ОСОБА_1 отримав у власністьземельну ділянкузагальною площею0,138га,номер записупро право878338з кадастровимномером 6822489100:01:001:0092,що розташованав с.УстяКам`янець-Подільськогорайону Хмельницькоїобласті,з цільовимпризначенням длябудівництва іобслуговування житловогобудинку,господарських будівельі споруд(присадибнаділянка),що підтверджується Інформацєю з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 02.06.2020 року № 210974831.

За результатамиопрацювання данихіз Публічноїкадастрової картиУкраїни, співставленняплан-схемпроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянкидля ОСОБА_1 ,експлікації земельза ф.6ЗЕМ, плану-схемирозташування земельнихділянок, а також враховуючи картографічні матеріалипроектної документаціїводоохоронної зониДністровського водосховищапо Кам`янець-Подільськомурайону вищевказана земельна ділянка розташована в межах прибережної захисної смуги Дністровського водосховища.

Також, згідно інформації Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет від 06.12.2019 №1319 та від 10.02.2020 №152 за результатами співставлення наявної в управлінні проектної документації водоохоронної зони Дністровського водосховища на території Устянської сільської ради Кам`янець Подільського району Хмельницької області з даними публічної кадастрової карти України встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 6822489100:01:001:0092 знаходяться в межах прибережної захисної смуги Дністровського водосховища. Відомостей щодо земельної ділянки в Басейновому управлінні водних ресурсів річок Пруту та Сірету про її вилучення із земельно-водного фонду (ПЗС) відсутні.

Згідно проведеноїгеодезичної зйомкиліцензійним інженером геодезистом ОСОБА_2 таза результатамиспівставлення проектноїдокументації водоохоронноїзони Дністровськоговодосховища натериторіїУстянської сільської ради Кам`янець Подільського району з даними публічної кадастрової карти України встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 6822481100:01:001:0092 площею 0,1380 га частково, тобто, площею 0,1034 га знаходиться в межах захисної прибережної смуги Дністровського водосховища, тому відносяться до земель водного фонду.

Крім того, факт розміщення земельної ділянки в межах прибережної захисної смуги підтверджується додатком до листа ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 12.05.2020 №7779-22-0.46-2500/2-20 актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 08.05.2020 №303-ДК/180/АП/09/01/-20.

Вартість земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ОСОБА_1 площею 1380 кв.м., кадастровий номер 6822489100:01:001:0007, згідно інформаційної довідки про визначення орієнтовної риночної вартості земельної ділянки розташованої в межах населеного пункту с. Устя в межах прибережної захисної зони смуги Дністровського водосховища Кам`янець-Подільського району від 01.06.2020 року №151 виданої ФОП ОСОБА_4 , станом на 01.06.2020 року на підставі аналогів продажу земельних ділянок згідно об`яв, орієнтовно може коштувати 15,60 за 1 кв.м., тобто вся земельна ділянка становить 21528,00 грн.

Таким чином, земельна ділянка передана в приватну власність для ОСОБА_1 в порушення вимог ст.60 Земельного кодексу України та ст.ст.85,88 Водного кодексу України і надання земель прибережної захисної смуги у приватну власність законодавством не передбачено.

Згідно зі ст. 13Конституції України земляє об`єктом права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією.

Судомвстановлено,що передавшиу приватнувласність ОСОБА_1 земельну ділянкудлябудівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, яка знаходиться вмежах прибережноїзахисної смугиДністровського водосховища, Устянською сільською радою порушено вимоги Водного та Земельного кодексів України.

Статтею 80 ЗК Українивстановлено, що самостійними суб`єктами права власності на землю є, зокрема, держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади, на землі державної власності.

Згідно зі статтями83,84ЗК України комунальною власністю є землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, в державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності.

Частинами 1 і 4 статті 41 Конституції України встановлено, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Положення цього конституційного принципу кореспондуються із нормами статей317,319,321 ЦК України, згідно яких власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Усім власникам забезпечуються рівні умови здійснення своїх прав. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до частин 2 і 3 ст. 78ЗК Україниправо власності на землю набувається та реалізується на підставіКонституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Згідно ст.ст.169, 172 ЦК України органи місцевого самоврядування є органами, через які територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов`язки як учасники цивільних відносин.

Відповідно до ст.80 ЗК України, ст.ст. 2,172,327,374 ЦК України право власності на землі комунальної власності належить територіальним громадам, які реалізовують це право через відповідні органи місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.3, ч.4 ст.122 ЗК України (чинної на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень) районні державні адміністрації на їх території надають земельні ділянки із земель державної власності у постійне користування юридичним особам у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: сільськогосподарського використання; ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті; будівництва об`єктів, пов`язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті.

Згідноіз ч.2ст.16Цивільного кодексуУкраїни,способами захистуцивільних правта інтересівє визнаннянезаконними рішення,дій чибездіяльності органу державної влади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових та службових осіб, відновлення становища, яке існувало до порушення.

Відповідно до ст. 21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Статтею 152 Земельного кодексу України регламентовано, що захист прав на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом визнання недійсним рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Відповідно до ч. 1 ст. 393 Цивільного кодексу України правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.

На даний час, Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада діє від імені та в інтересах, окрім інших, села Устя Кам`янець-Подільського району.

Враховуючи вищевикладене, Устянська сільська рада (на даний час Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада), як орган уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, прийняла незаконні рішення та в порушення вимог чинного законодавства передала у власність земельні ділянки комунальної власності, що належать до земель водного фонду, а тому виступає в якості відповідача у спірних правовідносинах.

Протиправне надання в приватну власність земельної ділянки, яка відноситься до земель водного фонду та знаходиться в межах прибережної захисної смуги, для ведення особистого селянського господарства грубо порушує інтереси держави у сфері використання земельних ресурсів, а тому з даним позовом звертається прокуратура, яка набуває статусу позивача.

Окрім того, внаслідок незаконного відчуження Устянською сільською радою (на даний

час - Слобідсько-Кульчієвецька сільська рада) земель водного фонду, які перебували в комунальній власності останньої, порушується інтереси держави у сфері ефективного використання земельних ресурсів, оскільки унеможливлює реалізацію державної політики по забезпеченню охорони, відтворення та сталого використання земельних ресурсів з урахуванням економічних та інших інтересів суспільства, у зв`язку з чим спірна земельна ділянка підлягає поверненню в комунальну власність територіальної громади Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

З огляду на викладене, рішення Устянської сільськоїради №8від 15.04.2013«Про затвердженняпроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянкита передачуу власністьземельної ділянки ОСОБА_1 »,яким переданоу власністьостанньому земельнуділянку,площею 0,1380га длябудівництва таобслуговування житловогобудинку,що розташованав с.УстяУстянської сільськоїради, суперечить законодавству, порушує інтереси держави, що згідно зі ст.ст. 16, 21 Цивільного кодексу України, ст. 152 Земельного кодексу України є підставою для визнання його незаконним та підлягає скасуванню в частині спірної земельної ділянки в судовому порядку.

Щодо витребування із незаконного володіння ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,138 га., кадастровий номер 6822489100:01:001:0092, слід зазначити наступне.

Відповідно до висновку Верховного Суду України, викладеного у постанові від 17 грудня 2014 року у справі № 6-140цс14 захист порушених прав особи, що вважає себе власником майна, яке було неодноразово відчужене, можливий шляхом пред`явлення віндикаційного позову до останнього набувача цього майна з підстав, передбачених статтями387та388 ЦК України.

Велика ПалатаВерховного Суду упостанові від14листопада 2018року усправі №183/1617/16 звертає увагу, що власник з дотриманням вимог статті 388 ЦК України може витребувати належне йому майно від особи, яка є останнім його набувачем, незалежно від того, скільки разів це майно було відчужене до того, як воно потрапило у володіння останнього набувача. Для такого витребування оспорювання рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування, ланцюгу договорів, інших правочинів щодо спірного майна і документів, що посвідчують відповідне право, не є ефективним способом захисту права власника.

Задоволення вимоги про витребування майна з незаконного володіння особи, за якою воно зареєстроване на праві власності, відповідає речово-правовому характеру віндикаційного позову та призводить до ефективного захисту прав власника.

За змістом ст. 387 ЦК Українивласник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.

Згідно ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом.

Оскільки передумовою набуття права власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку було попереднє незаконне її вибуття з державної власності, тому, інтереси держави підлягають захисту шляхом повернення до державної власності цієї земельної ділянки.

Незаконне набуття відповідачем права власності на землю позбавляє український народ загалом та державу зокрема правомочностей власника землі, що передбачені Конституцією України та законами України.

Таким чином, земельна ділянка площею 0,138га з кадастровим номером 6822489100:01:001:0092, яка розташована в с. Устя Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, підлягає витребуванню у ОСОБА_1 , який визнав позов, на користь держави у державну власність.

З урахуванням наведеного , суд приходить до висновку про задоволення позову.

Відповідно до ч.1 ст.141 ЦПК України - судовий збір підлягає стягненню з відповідачів на користь прокуратури.

На підставі ст.13, 41 Конституції України, ст.ст.78,80,83,84,122,152 ЗК України, 2,16,21,169,172,317,319,321,327,328,374,387,393 ЦК України, керуючись ст.ст.141,247,263-265 ЦПКУкраїни ,-

У Х В А Л И В :

Позов задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати рішення Устянської сільської ради № 8 від 15.04.2013 року «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1 ».

Зобов`язати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , повернути в державну власність земельну ділянку площею 0,138 га., кадастровий номер: 6822489100:01:001:0092, для будівництва та обслуговування житлового будинку, що розташована в с. Устя Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

Стягнути з Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради (код ЄДРПОУ: 04407276, юридична адреса : 32319, с. Слобідка-Кульчієвецька вул. Механізаторів, 45 Кам`янець-Подіьського району Хмельницької області) на користь Хмельницької обласної прокуратури ( код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок UA188201720343120002000002814, код класифікації видатків бюджету 2800) -2102,00 грн. судового збору .

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою : АДРЕСА_1 , на користь Хмельницької обласної прокуратури ( код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок UA188201720343120002000002814, код класифікації видатків бюджету 2800) - 1051,00 грн. судового збору .

Повернути з державного бюджету України на користь Хмельницької обласної прокуратури ( код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок UA188201720343120002000002814, код класифікації видатків бюджету 2800)- 1051,00 грн. судового збору, сплаченого згідно платіжного доручення № 1015 від 13.05.2020 року.

Рішення суду набирає законної сили через 30 днів з дня його проголошення.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга на протязі 30 днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення , має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження , якщо апеляційна скарга подана протягом 30 днів з дня вручення йому повного рішення.

Дата складення повного судового рішення 07 липня 2022 року.

Суддя Кам`янець- Подільського міськрайонного суду : Семенюк В.В.

СудКам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення06.07.2022
Оприлюднено20.07.2022
Номер документу105294548
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —676/2731/20

Рішення від 06.07.2022

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Семенюк В. В.

Рішення від 26.06.2022

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Семенюк В. В.

Ухвала від 26.05.2022

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Семенюк В. В.

Ухвала від 30.06.2020

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Семенюк В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні