Справа № 761/43627/21
Провадження № 3/761/601/2022
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 квітня 2022 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Антонюк Марина Станіславівна, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Департаменту запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника політичної партії «МОЛОДІЖНА ПАРТІЯ УКРАЇНИ», яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-21 КУпАП, -
В С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді керівника політичної партії «МОЛОДІЖНА ПАРТІЯ УКРАЇНИ», допустила порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, чим вчинила адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії «МОЛОДІЖНА ПАРТІЯ УКРАЇНИ» (ідентифікаційний код 21709748) за IV квартал 2020 року встановлено неповноту відображеної інформації, а саме:
У Партії крім зазначеного на титульній сторінці Звіту Партії поточного рахунку НОМЕР_1 в АТ «СБЕРБАНК» наявні ще 2 рахунки відкриті в АТ «Сбербанк» до 06.11.2020, а саме: НОМЕР_2 та НОМЕР_3 . Тобто Партією до 06.11.2020 відкрито три рахунки в банківській установі. Відповідну інформацію підтверджено листом Державної податкової служби України (від 06.10.2021 № 13880/5/99-00-12-04-04-05). Проте до Звіту Партії не додано довідку установи банку про рух коштів по двох рахунках, а саме: НОМЕР_2 та НОМЕР_3 в АТ «Сбербанк», що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 № 2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315 (далі - Положення про порядок подання Звіту).
У пункті 1.1 «Відомості про здійснення платежів з рахунків політичної партії» розділу IV Звіту Чорноморської міської організації Партії (ідентифікаційний код 40024493), доданого до Звіту Партії, не відображено відомості про платежі з рахунку НОМЕР_5 цієї місцевої організації Партії на загальну суму 10 353,61 грн, в тому числі на користь: Акціонерного банку «Південний» (ідентифікаційний код 20953647)- 520,00 грн; ТОВ «СПАРМІЛЛ» (ідентифікаційний код 37645289) - 1 700,00 грн; Управління державної казначейської служби України у м. Чорноморську Одеської області (ідентифікаційний код 37914041)- 8 041,61 грн; ТОВ "Центр сертифікації ключів Україна" - 92,00 грн (ідентифікаційний код 36865753), що є порушенням пункту 4 частини дев`ятої статті 17 Закону.
У пункті 1.1 «Фінансові зобов`язання політичної партії» розділу V Звіту Донецької обласної партійної організації Партії (ідентифікаційний код 37050743) не відображено відомості про фінансові зобов`язання перед Державним бюджетом України на суму 3 153,00 грн, що є порушенням пункту 5 частини дев`ятої статті 17 Закону.
Водночас, наявність фінансових зобов`язань підтверджуються судовим рішенням, відомості про який міститься в Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua/), а саме: постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 07.11.2020, у справі № 200/10144/20-а. Відповідно до зазначеної постанови суду вирішено стягнути із Донецької обласної організації Партії на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 3 153,00 гривень.
У пункті 1.1 розділу V «Відомості про фінансові зобов`язання політичної партї залежно від особи, на користь якої їх було здійснено» Звіту Чорноморської міської організації Партії (ідентифікаційний код 40024493) не відображено відомості про фінансові зобов`язання на користь ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_4 ) у сумі 3 600,00 грн, які виникли за Договором суборенди приміщення від 01.10.2019 б/н за адресою: АДРЕСА_2 , що є порушенням пункту 5 частини дев`ятої статті 17 Закону.
ФОП ОСОБА_2 листом від 11.10.2021 (вх. Національного агентства № 78885/0/09-21 від 19.10.2021), зокрема, повідомив, що заборгованість ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ (ідентифікаційний код 40024493) за Договором суборенди від 01.10.2019 б/н складає 3 600,00 гривень. Також, зазначив, що сторони дійшли згоди про відтермінування сплати заборгованості за Договором суборенди від 01.10.2019 б/н до покращення фінансового стану ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ.
Зазначені порушення зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від 28.10.2021 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 28.10.2021 № 780, затвердженому наказом Національного агентства від 29.10.2021 № 684/21.
Крім того, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії «МОЛОДІЖНА ПАРТІЯ УКРАЇНИ» (ідентифікаційний код 21709748) за III квартал 2020 року встановлено неповноту відображеної інформації, а саме:
У Партії крім зазначеного на титульній сторінці Звіту Партії поточного рахунку НОМЕР_1 в AT «СБЕРБАНК» наявні ще 2 рахунки», а саме: НОМЕР_2 та НОМЕР_3 в AT «Сбербанк. Тобто Партією відкрито три рахунки в банківській установі. Відповідну інформацію підтверджено листом Державної податкової служби України (від 06.10.2021 № 13880/5/99-00-12-04-04- 05). Проте до Звіту Партії не додано довідку установи банку про рух коштів по двох рахунках, а саме: НОМЕР_2 та НОМЕР_3 в AT «Сбербанк», що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 № 2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315. (Копія відповідній: сторінок Звіту Партії та лист Державної податкової служби України додаються).
У пункті 1.1 «Відомості про здійснення платежів з рахунків політичної партії» розділу IV Звіту Чорноморської міської організації Партії (ідентифікаційний код 40024493), доданого до Звіту Партії, не відображено відомості про платежі з рахунку НОМЕР_5 цієї місцевої організації Партії за період з 01.07.2020 по 30.09.2020 на загальну суму 8 463,51 грн, у тому числі на користь: Акціонерного банку «Південний» (ідентифікаційний код 20953647) - 715,51 грн; ТОВ «СПАРМЗЛЛ» (ідентифікаційний код 37645289) - 1 500,00 грн; Управління державної казначейської служби України у м. Чорноморську Одеської області (ідентифікаційний код 37914041) -6 248,00 грн, що є порушенням пункту 4 частини дев`ятої статті 17 Закону.
У пункті 1.1 розділу V «Відомості про фінансові зобов`язання політичної партії залежно від особи, на користь якої їх було здійснено» Звіту Чорноморської міської організації Партії (ідентифікаційний код 40024493) не відображено відомості про фінансові зобов`язання на користь ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_4 ) на загальну суму 3 600,00 грн, які виникли за Договором від
01.10.2019 б/н суборенди приміщення за адресою: АДРЕСА_3 , що є порушенням пункту 5 частини дев`ятої статті 17 Закону.
Згідно з відомостями, наведеними у розділі IV «Відомості про здійснення платежів з рахунків політичної партії залежно від виду рахунку» Звіту, та випискою по рахунку зазначеної місцевої організації Партії, в АБ «Південний» за звітний період платежі на користь ФОП ОСОБА_2 не здійснювалися.
На запит Національного агентства від 04.10.2021 № 51-05/72995-21 ФОП ОСОБА_2 листом від 11.10.2021 (вх. Національного агентства № 78885/0/09-21 від 19.10.2021), зокрема, повідомив, що заборгованість ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ (ідентифікаційний код 40024493) за Договором суборенди від 01.10.2019 б/н складає 3 600,00 гривень. Також, зазначив, що сторони дійшли згоди про відтермінування сплати заборгованості за Договором суборенди від 01.10.2019 б/н до покращення фінансового стану ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ.
У Звітах Чорноморської міської організації Партії (ідентифікаційний код 40024493) та Донецької обласної партійної організації Партії (ідентифікаційний код 37050743) відсутні відомості про спонсорські внески у формі оплати нотаріальних послуг із засвідчення справжності підписів:
07.09.2020 ОСОБА_2 та ОСОБА_3 в Протоколі від 02.09.2020 № 1/09/2020 Конференції Чорноморської міської організації Партії, які зареєстровано приватним нотаріусом Чорноморського міського нотаріального округу Одеської області Перчеклій І.М.
04.08.2020 ОСОБА_4 та ОСОБА_5 в Протоколі від 27.07.2020 № 1 Конференції Донецької обласної партійної організації Партії, які зареєстровано приватним нотаріусом Мирноградського міського нотаріального округу Донецької області Заря В.В.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань 13.08.2020, 17.08.2020 та 27.08.2020 Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції здійснено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу - ДОНЕЦЬКУ ОБЛАСНУ ПАРТІЙНУ ОРГАНІЗАЦІЮ ПАРТІЇ (ідентифікаційний код 37050743), а саме: скасування реєстраційної дії; зміна інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою; зміна відомостей про членів керівних органів громадського формування; зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи; зміна місцезнаходження юридичної особи; зміна фізичних осіб або зміна відомостей про фізичних осіб - платників податків, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо. Проте у Звіті зазначеної місцевої організації Партії відсутні відомості про спонсорські внески ОСОБА_6 у вигляді оплати 26.08.2020 адміністративного збору в сумі 630,0 гривень.
За даними Єдиного державного реєстру 11.09.2020 Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції здійснено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу - ЛУГАНСЬКУ ОБЛАСНУ ОРГАНІЗАЦІЮ ПАРТІЇ (ідентифікаційний код 37178556), а саме: зміна інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою; зміна відомостей про членів керівних органів громадського формування; зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи; зміна фізичних осіб або зміна відомостей про фізичних осіб - платників податків, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо.
Проте у пункті 6.1 глави 6 розділу III «Спонсорські внески на користь політичної партії» Звіту цієї місцевої організації Партії відсутні відомості про спонсорські внески ОСОБА_7 у вигляді оплати 02.09.2020 через АТ КБ «Приватбанк» адміністративного збору в сумі 630,00 грн та комісії в сумі 25,00 грн, разом 655,00 гривень.
3а даними Єдиного державного реєстру 18.09.2020 Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції здійснено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу - ХАРКІВСЬКУ ОБЛАСНУ ОРГАНІЗАЦІЮ ПАРТІЇ (ідентифікаційний код 26203137), а саме: зміна інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою; зміна відомостей про членів керівних органів громадського формування; зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи; зміна місцезнаходження юридичної особи; зміна фізичних осіб або зміна відомостей про фізичних осіб - платників податків, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо.
Проте у пункті 6.1 глави 6 розділу III «Спонсорські внески на користь політичної партії» Звіту зазначеної місцевої організації Партії відсутні відомості про спонсорські внески у вигляді оплати 09.09.2020 через АТ КБ «Приватбанк» адміністративного збору в сумі 630,00 грн та комісії в сумі 25,00 грн, разом 655,0 гривень.
Зазначене у пунктах 4-7 цього Протоколу є порушення пункту 2 частини дев`ятої статті 17 Закону та пункту 6 розділу III Положення про порядок подання Звіту.
Зазначені порушення зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від 28.10.2021 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 28.10.2021 № 779, затвердженому наказом Національного агентства від 29.10.2021 № 684/21.
Згідно із статтею 17 Закону, політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов`язана подати до Національного агентства у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за відповідний квартал, що повинен містити інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від кожної місцевої організації політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи.
Відповідно до пункту 1 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичні партії щокварталу, але не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов`язані подати до Національного агентства Звіт (за підписами керівника політичної партії і головного бухгалтера (особи, відповідальної за ведення бухгалтерського обліку), засвідченими печаткою політичної партії) у паперовій формі та в електронному вигляді.
Підпунктом 1 пункту 10 розділу II Положення встановлено, що до Звіту Партії додається інформація про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від кожної місцевої організації політичної партії, яка в установленому порядку набула статус юридичної особи. Ця інформація додається шляхом заповнення відповідних розділів Звіту, що стосується місцевої організації партії та обов`язково додається разом із Звітом політичної партії.
Таким чином звіти місцевих організацій політичної партії є невід`ємною частиною Звіту Партії.
Пунктом 13 розділу II Положення, зокрема визначено, що достовірність даних Звіту підтверджується власноручним підписом керівника (уповноваженої особи) на останній сторінці Звіту, скріпленим печаткою політичної партії.
Протоколом 6-го З`їзду МОЛОДІЖНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНИ від 14.07.2007 обрано головою «МОЛОДІЖНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНИ» - ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 - дівоче прізвище).
На позачерговому 16-му З`їзді Партії, головою Партії повторно обрано ОСОБА_1 .
Підпунктом 4.1 пункту 4 Статуту Партії затвердженого Установчим З`їздом Молодіжної партії України Протокол № 1 від 24 квітня 1999 року (зі змінами) та зареєстрованого Міністерством юстиції України 03 вересня 1999 року (свідоцтво № 1220) передбачено, що організації Партії утворюються відповідно до адміністративно-територіального поділу України та діють на підставі Статуту Партії.
Відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 4 Статуту Партії структура Партії складається з обласних організацій партії, міських організацій Партії м. Києва і м. Севастополя, Республіканської організації Партії Автономної Республіки Крим, місцевих організацій партії (районних, міських, районних в містах організації Партії), селищних, сільських організацій Партії та інших первинних осередків.
Підпунктом 5.4.6 пункту 6 Статуту Партії, передбачено, що Голова Партії має право без доручення представляти Партію у всіх зовнішніх відносинах (в органах державної влади, місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, міжнародних організаціях тощо).
Згідно з підпунктом 5.4.8 пункту 5 Статуту Партії Голова Партії, зокрема, має право підпису фінансових та інших документів.
Повноваження ОСОБА_1 також підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру.
Статтею 3 Закону визначено, що політичні партії провадять свою діяльність відповідно до Конституції України, цього Закону, а також інших законів України та згідно із партійним статутом, прийнятим у визначеному цим Законом порядку.
Частиною першою статті 19 Закону передбачені заходи, які можуть вживатися до політичних партій, які не отримують державного фінансування, у разі порушення ними Конституції України, цього та інших законів України.
Отже, враховуючи норми статті 19 Закону, а також приписи статей 7, 9,23,24 КУпАП суб`єктом вчинення правопорушення, передбаченого статтею 212-21 КУпАП є керівник (уповноважена особа) політичної партії, яким підписано та подано Звіт.
Звіт Партії подано за підписом ОСОБА_1 .
Таким чином, ОСОБА_1 , будучи керівником Партії згідно із Статутом Партії, порушила порядок подання Звіту, чим вчинила правопорушення, відповідальність за яке передбачено статтею 212-21 КУпАП.
До початку судового засідання від захисника ОСОБА_1 - адвоката Чумакової Т.К. надійшло клопотання про закриття провадження стосовно ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю складу правопорушення в діях особи, стосовно якої складено протоколи. Так, захисник вказує, що ОСОБА_1 не може бути суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, оскільки обов`язок подавати звіт покладено на саму партію, і тому суб`єктом правопорушення не може бути фізична особа.
На неодноразові виклики до суду ОСОБА_1 не з`явилась, повідомлялась про розгляд справи завчасно та належним чином. При цьому, з приводу неявки в судове засідання 21.04.2022 року будь-яких заяв або клопотань, в тому числі про відкладення судового розгляду чи про поважність причин неявки, від ОСОБА_1 не надходило.
Так, суд звертає увагу, що Європейський суд з прав людини наголошує на тому, що сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитися провадженням у її справі, добросовісно користуватися належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки (справа "Каракуця проти України"). Однак ОСОБА_1 до суду не прибула, своїм правом взяти участь у судовому розгляді не скористалася.
За таких обставин, враховуючи, що ОСОБА_1 повідомлялась про час та дату розгляду справи, клопотань про відкладення судового розгляду до суду не направляла, з метою дотримання вимог ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка гарантує право кожного на справедливий і публічний розгляд його справи впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, а також приймаючи до уваги, що участь особи при розгляді справ за ст. 212-21 КУпАП не є обов`язковою, суддя вважає можливим розглянути справу за відсутності ОСОБА_1 .
Суддя, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю, вважає, що ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.
Доводи захисника - адвоката Чумакової Т.К. про те, що ОСОБА_1 не є суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП судом не приймають з огляду на наступне.
Частиною першою статті 27 КУпАП встановлено, що штраф є грошовим стягненням, що накладається на громадян, посадових та юридичних осіб за адміністративні правопорушення у випадках і розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Відповідно до п. 1.8 роз`яснення НАЗК щодо застосування та дотримання окремих положень Закону України «Про політичні партії в Україні» стосовно фінансування та подання звітності політичних партій - звіт подається до Національного агентства за підписом керівника політичної партії (уповноваженої особи політичної партії).
Отже, саме керівник політичної партії забезпечує виконання вимог щодо дотримання порядку та строків подання щоквартальних звітів партії та своїм підписом підтверджує достовірність та повноту інформації, яка повинна бути відображена у цих звітах, відтак адміністративна відповідальність за ст. 212-21 КУпАП покладається на керівника партії як посадову особу.
Статтею 212-21 КУпАП передбачена відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог, яка тягне за собою накладення штрафу від трьохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно ст. 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення, при накладені стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Обставин, що обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, відповідно до ст. 35 Кодексу України про адміністративні правопорушення, судом не встановлено. Враховуючи особу винної, яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, суддя дійшов висновку, що ОСОБА_1 необхідно визнати винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу, передбаченого санкцією статті в розмірі трьохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Призначення саме такого адміністративного стягнення на переконання суду є необхідним і достатнім для виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень.
В порядку, визначеному ст. 40-1 КУпАП та п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» суддя вважає за необхідне стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в сумі 496,20 грн.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ст.ст. 40-1, 212-21, 266, 283-285, 294 КУпАП, суддя
П О С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватою у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 (п`ять тисяч сто) грн. 00 коп., на користь держави.
Стягнути з ОСОБА_1 , на користь держави судовий збір в сумі 496 (чотириста дев`яносто шість) грн. 20 коп.
Роз`яснити ОСОБА_1 , що штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати правопорушником штрафу в вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.
Зобов`язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення. Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.
Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня набрання постановою законної сили.
Суддя Шевченківського
районного суду міста Києва М.С. Антонюк
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2022 |
Оприлюднено | 21.07.2022 |
Номер документу | 105306868 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення Порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Антонюк М. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні