Справа № 216/5704/21
Провадження № 1-кс/216/954/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів
18 липня 2022 року місто Кривий Ріг
Дніпропетровської області
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступдо документів у кримінальному провадженні № 12021041230000546 від 08.06.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з указаним клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, яке мотивував таким.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 07.06.2021 року до Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області надійшло звернення від ГО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_5 », які під час надання охоронних послуг протягом 2020 року та поточного періоду 2021 року за договорами укладеними з КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР заволоділи бюджетними коштами.
Відповідно до звернення ГО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що посадові особи (замовники послуг) через підконтрольні підприємства вносять завідомо неправдиву інформацію до актів виконаних робіт, а саме між посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР (ЄДРПОУ НОМЕР_2 укладено договір № 71 від 26.10.2020.
17 січня 2022 року в рамках вказаного кримінального провадження винесено постанову про призначення судово економічної експертизи, проведення якої доручено судовому експерту ОСОБА_6
06.06.2022 року за № 04 надійшло клопотання про надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення експертизи, а саме:
2. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »:
2.1. Договір від 08.02.2021 № 11, укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з усіма додатками та додатковими угодами до нього.
2.2. Акти надання послуг, складені за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.3. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахунку 36, в яких відображено фінансово-господарські операції за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.4. Штатний розклад ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що діяв у період часу з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.5. Перелік працівників, задіяних при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.6. Табелі обліку використання робочого часу працівників, задіяних при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.7. Первинні документи (відомість по нарахуванню заробітної плати (авансових платежів) та інших виплат, розрахункові відомості, особові рахунки то що), що підтверджують здійснення нарахування виплат у вигляді заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам, задіяним при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.8. Документи, що підтверджують здійснення виплати заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам, задіяним при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021, а саме:
- у разі виплати заробітної плати готівкою із каси підприємства: видаткові касові ордери, відомості на виплату заробітної плати, звіти касира, касові книги підприємства за період 08.02.2021 по 31.12.2021;
- у разі перерахування на карткові рахунки працівника: виписки банку, платіжні доручення, відомості або реєстри до платіжних доручень, відповідно до яких з розрахункового рахунку підприємства було здійснено перерахування грошових коштів на виплату заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам підприємства на розподільчий рахунок банку для подальшого перерахування на карткові рахунки працівників підприємства.
2.9. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахунку 36, в яких відображено господарські операції з нарахування та виплати заробітної плати за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.10. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з доданими до нього: Додатком 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», Додатком 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за звітний (податковий) період 1 квартал 2021 року 4 квартал 2021 року.
2.11. Первинні документи (накладні, ТТН, прибуткові ордери то що), в яких відображено надходження товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.12. Акти списання товарно матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.13. Платіжні доручення на сплату грошових коштів за товарно-матеріальні цінності (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.14. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахункам 20 (з обліку палива та спецодягу), в яких відображено надходження, збереження та витрачання товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.15. Розрахунок (калькуляція) вартості 1 (однієї) людино-години за статтею витрат на придбання спецодягу та палива (у складі транспортних витрат), відомість фактичного витрачання то що товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, з метою проведення судово економічної експертизи виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей та документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Враховуючи вищезазначене, на підставі ч.1 ст. 159, п.5 ст.162 КПК України, з метою встановлення осіб, причетних до скоєння кримінального правопорушення та виконання завдань кримінального провадження щодо повного та неупередженого розслідування, керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий подав клопотання.
Слідчий у судове засідання не з`явився, надавши заяву про розгляд клопотання за його відсутності, при цьому просив клопотання задовольнити з наведених у ньому підстав.
На підставіч.2ст.163КПК України представник особи, у володінні якої знаходяться документи, у судове засідання не викликався.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно дост.159КПК Українитимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Згідно зположеннями ч.2ст.160КПК Україниу клопотанніпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,зокрема,зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Частиною 5 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Викладені в клопотанні обставини підтверджуються документами, доданими до клопотання, а саме: витягом з ЄРДР, відповідно до якого 08 червня 2021 року внесені до ЄРДР за № 12021041230000546 відомості про вчинення злочину з попередньою кваліфікацією за ч. 2 ст. 191 КК України; копією постанови про призначення судової економічної експертизи від 17.01.2022 року; копією клопотання про надання додаткових матеріалів, необхідних для виконання експертизи від 06.06.2022 року.
Наведені в клопотанні обставини та додані до нього матеріали дають слідчому судді достатні підстави вважати, що зазначені в клопотанні документи перебувають (можуть перебувати) у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,містять відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і не становлять собою та не включають документів, які містять охоронювану законом таємницю.
За встановлених обставин слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є достатньо обґрунтованим, тому його слід задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-165, 369-372 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділу Криворізького районного управління поліції Головного управління національної поліції в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , іншим слідчим, що входять до групи слідчих, о/у ВКП Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанту поліції ОСОБА_7 , о/у ВКП Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_8 , о/у ВКП Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_9 , право на здійснення тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
2.1. Договір від 08.02.2021 № 11, укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з усіма додатками та додатковими угодами до нього.
2.2. Акти надання послуг, складені за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.3. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахунку 36, в яких відображено фінансово-господарські операції за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.4. Штатний розклад ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що діяв у період часу з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.5. Перелік працівників, задіяних при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.6. Табелі обліку використання робочого часу працівників, задіяних при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.7. Первинні документи (відомість по нарахуванню заробітної плати (авансових платежів) та інших виплат, розрахункові відомості, особові рахунки то що), що підтверджують здійснення нарахування виплат у вигляді заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам, задіяним при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.8. Документи, що підтверджують здійснення виплати заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам, задіяним при виконанні договору від 08.02.2021 № 11, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021, а саме:
- у разі виплати заробітної плати готівкою із каси підприємства: видаткові касові ордери, відомості на виплату заробітної плати, звіти касира, касові книги підприємства за період 08.02.2021 по 31.12.2021;
- у разі перерахування на карткові рахунки працівника: виписки банку, платіжні доручення, відомості або реєстри до платіжних доручень, відповідно до яких з розрахункового рахунку підприємства було здійснено перерахування грошових коштів на виплату заробітної плати (авансів) та інших виплат працівникам підприємства на розподільчий рахунок банку для подальшого перерахування на карткові рахунки працівників підприємства.
2.9. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахунку 36, в яких відображено господарські операції з нарахування та виплати заробітної плати за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.10. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з доданими до нього: Додатком 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», Додатком 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за звітний (податковий) період 1 квартал 2021 року 4 квартал 2021 року.
2.11. Первинні документи (накладні, ТТН, прибуткові ордери то що), в яких відображено надходження товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.12. Акти списання товарно матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.13. Платіжні доручення на сплату грошових коштів за товарно-матеріальні цінності (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.14. Зведені регістри бухгалтерського обліку, журнали-ордери по рахункам 20 (з обліку палива та спецодягу), в яких відображено надходження, збереження та витрачання товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
2.15. Розрахунок (калькуляція) вартості 1 (однієї) людино-години за статтею витрат на придбання спецодягу та палива (у складі транспортних витрат), відомість фактичного витрачання то що товарно-матеріальних цінностей (паливо, спецодяг), що були використані підприємством при здійснені господарських операцій за договором від 08.02.2021 № 11, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » КМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за період з 08.02.2021 по 31.12.2021.
Зобов`язати посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розташований за адресою: АДРЕСА_1 , надати слідчому СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі документів з можливістю вилучення їх належним чином засвідчених копій.
Строк дії ухвали встановити до 18.08.2022 року.
Роз`яснити,щовідповіднодо частини1статті166КПКУкраїниу разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Надати слідчому СВКриворізького РУПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 оригіналухвалипротимчасовий доступдодокументівдля пред`явлення,акопію дляврученняпосадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2022 |
Оприлюднено | 16.05.2024 |
Номер документу | 105338078 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ОНОПЧЕНКО Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні