ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"01" липня 2010 р. Справа № 2a-17 37/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружн ий адміністративний суд в ск ладі:
головуючого судді Тимощу ка О.Л.,
при секретарі Гергелюк Н.Т.,
за участю:
представника позивача: П ожоджука В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщ енні суду справу
за позовом Державної под аткової інспекції в Снятинсь кому районі
до Спільного підприємс тва "Заболотівське об'єднанн я громадського харчування"
про стягнення боргу за р ахунок активів боржника в су мі 447,24 грн., -
встановив:
11.05.2010 року Державна податк ова інспекція в Снятинському районі звернулася в суд з адм іністративним позовом до спі льного підприємства "Заболот івське об'єднання громадсько го харчування" про стягнення боргу за рахунок активів бор жника в сумі 447,24 грн. Позовні ви моги мотивує тим, що за відпов ідачем рахується заборгован ість перед бюджетом по сплат і земельного податку в розмі рі 447,24 грн.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і, з підстав викладених в позо вній заяві. Просив позов задо вольнити повністю.
Представник відповідача п овторно в судове засідання н е з'явився, хоча належним чино м повідомлявся про дату, час т а місце розгляду справи, що пі дтверджується оголошенням в газеті «Голос Покуття»18 - 24 ч ервня № 25, наявним в матеріала х справи, своїм правом на пода ння заперечення на адміністр ативний позов не скористався . Відповідно до приписів ст.128 К АС України повторне неприбут тя в судове засідання без пов ажних причин сторони або її п редставника або неповідомле ння ними про причини неприбу ття не є перешкодою для розгл яду справи.
Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши представник а позивача, дослідивши письм ові докази, суд дійшов виснов ку, що позов підставний та під лягає задоволенню з наступни х мотивів.
Як вбачається з матеріалів справи, Спільне підприємств о „Заболотівське об' єднанн я громадського харчування” з ареєстроване Снятинською ра йонною державною адміністра цією 02.11.1995 року, що підтверджуєт ься Свідоцтвом №05508246, виданим 14. 11.95р. та взяте на облік в ДПІ у Сн ятинському районі 02.11.95р. за №187. (а .с.4-6).
Судом встановлено, що відпо відачем узгоджено зобов' яз ання по сплаті орендної плат и за землю, шляхом подання под аткової декларації розрахун ку земельного податку за 2009р. н а загальну суму 893,93грн. (а.с. 7).
Згідно ст. 2 Закону України “ Про плату за землю”, із змінам и та доповненнями, передбаче но, що використання землі в Ук раїні є платним. Плата за земл ю справляється у вигляді зем ельного податку або орендної плати, що визначається залеж но від грошової оцінки земел ь. Розміри податку за земельн і ділянки, грошову оцінку яки х не встановлено, визначають ся до її встановлення в поряд ку, визначеному цим Законом.
Згідно із ст. 14 Закону Украї ни “Про плату за землю” платн ики земельного податку, а так ож орендної плати за земельн і ділянки державної або кому нальної власності (крім гром адян) самостійно обчислюють суму земельного податку та о рендної плати щороку за стан ом на 1 січня і до 1 лютого поточ ного року подають відповідно му органу державної податков ої служби за місцезнаходженн ям земельної ділянки податко ву декларацію на поточний рі к за формою, встановленою цен тральним податковим органом , з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій.
Відповідно до пп. 5.3.1 ст. 5 За кону України “Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами” № 2181 від 21.12.2000року (надалі З акон) платник податків зобов ' язаний самостійно сплатит и суму податкового зобов' яз ання зазначену у поданій ним податковій декларації, прот ягом десяти календарних днів , наступних за останнім днем в ідповідного граничного стро ку, передбаченого підпунктом 4.1.4. пункту 4.1. статті 4 цього Зако ну для подання податкової де кларації.
Узгоджена сума податков ого зобов' язання, не сплаче на платником податків у стро ки, визначені цією статтею, ви знається сумою податкового б оргу платника податків ( п.п.5.4.1 . п.5.4.ст.5 Закону).
Згідно із п.п. 6.2.1 п.6.2 Закону у р азі коли платник податків не сплачує узгоджену суму пода ткового зобов' язання в уста новлені строки, податковий о рган надсилає такому платник у податків податкові вимоги.
Податкові вимоги також над силаються платникам податкі в, які самостійно подали пода ткові декларації, але не пога сили суму податкових зобов' язань у встановлені законом строки, без попереднього нап равлення (вручення) податков ого повідомлення (абз. 2 п.п.6.2.2).
Згідно із абз.3 п.п.6.2.4 п.6.2 ст.6 Зак ону у разі коли податковий ор ган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв' язку з незнаход женням посадових осіб, їх від мовою прийняти податкове пов ідомлення або податкову вимо гу, незнаходженням фактичног о місця розташування (місцез находження) платника податкі в, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці по даткових оголошень, встановл еній на вільному для огляду м ісці біля входу до приміщенн я податкового органу. При цьо му день розміщення такої под аткової вимоги вважається дн ем її вручення.
Як вбачається з матеріалів справи позивачем були вжиті заходи щодо вручення відпов ідачу першої податкової вимо ги № 1/59 від 04.03.2010р. на суму 223,46 грн., я ка була розміщена 15.03.2010р. на дош ці оголошень та другої подат кової вимоги № 2/76 від 08.04.2010р. на су му 447,24 грн., яка направлялась ре комендованим листом та отрим ана представником відповіда ча, що підтверджується матер іалами справи (а.с. 8,9).
Відповідно до п.п.3.1.1. ст. З в казаного Закону, активи плат ників податків можуть бути п римусово стягнені в рахунок погашення його податкових зо бов' язань виключно за рішен ням суду. Активами платника п одатків в розумінні п.п.1.7 ст.1 в казаного Закону є кошти, мате ріальні та нематеріальні цін ності, що належать юридичній особі за правом власності аб о повного господарського від ання (п.1.7. ст.1 Закону)
Податкове зобов' язання - ц е зобов' язання платника под атків сплатити до бюджетів т а державних цільових фондів відповідну суму коштів у пор ядку та строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Податковий борг - податко ве зобов' язання з урахуванн ям штрафних санкцій за їх ная вності), самостійно узгоджен е платником податків або узг оджене в адміністративному ч и судовому порядку, але не спл ачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на сум у такого податкового зобов' язання.
Податковий борг підтверд жується довідкою про стан ро зрахунків перед бюджетом ста ном на 22.04.2010р. та іншими матеріа лами справи.
Таким чином, загальна сума з аборгованості відповідача п еред бюджетом по сплаті орен дної плати за землю утворила сь за період з липня по груден ь 2009року і становить 447,24 грн., ст аном на день розгляду справи не погашена, а тому підлягає с тягненню в судовому порядку.
Виходячи з викладеного, су д вважає вимоги позивача обґ рунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 К онституції України, керуючис ь ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повні стю.
Стягнути за рахунок актив ів Спільного підприємства "З аболотівське об'єднання гром адського харчування" (ЄДРПОУ 05508246) в доход бюджету 447 (чотирист а сорок сім) гривень 24 коп. забо ргованості по сплаті земельн ого податку.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку. В ідповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України про апеляційне о скарження постанови подаєть ся заява протягом 10 днів з дня складення постанови в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом 20 д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Якщо п останову було проголошено у відсутності особи, яка бере у часть у справі, то строк подан ня заяви про апеляційне оска рження обчислюється з дня от римання нею копії постанови. Заява про апеляційне оскарж ення та апеляційна скарга по даються до Львівського апеля ційного адміністративного с уду через Івано-Франківський окружний адміністративний с уд.
Відповідно до статті 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України постанова су ду набирає законної сили піс ля закінчення 10-денного строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у 20-денний ст рок, постанова набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги постанова, я кщо її не скасовано, набирає з аконної сили після закінченн я апеляційного розгляду спра ви.
Суддя (підпис) Тимощук О.Л.
Постанова складена в повно му обсязі 06.07.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2010 |
Оприлюднено | 04.08.2010 |
Номер документу | 10538455 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні