Справа № 526/111/22
Провадження № 3/526/106/2022
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 липня 2022 року Гадяцький районний суд Полтавської області в складі
головуючої судді Максименко Л.В.,
секретаря судового засідання Павленко Т.І.,
прокурора Гринь В.О.,
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Гадяч протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення і матеріали справи, додані до нього, щодо
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Лютенька Гадяцького району громадянин України, освіта вища, одружений, зареєстрований: АДРЕСА_1 , жителя АДРЕСА_2 , начальник Гадяцького виробничого управління житлово -комунального господарства
в с т а н о в и в :
згідно протоколу керівник комунального підприємства є посадовою особою юридичної особи публічного права, суб`єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та суб`єктом правопорушень, передбачених статтею 172-6 КУпАП.
Відповідно до інформації з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua, 20.01.1995 року здійснено державну реєстрацію юридичної особи «Гадяцьке виробниче управління житлово-комунального господарства» (код за ЄДРПОУ 03351852, адреса місця знаходження: Україна, 37300, Полтавська область, місто Гадяч, вул. Драгоманова, будинок 22, яке за організаційно-правовою формою є комунальним підприємством. Засновником Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства є Гадяцька міська рада (код за ЄДРПОУ 21050924), керівником якого є ОСОБА_1 .
Згідно з пунктом 1.1. розділу 1 статуту «Гадяцьке виробниче управління житлово-комунального господарства» (далі Статут), затвердженого загальними зборами трудового колективу 21.01.2004, підприємство являється державним підприємством.
Відповідно до пункту 5.1. Статуту, підприємство очолює начальник, який призначається і звільняється із займаної посади виконавчим комітетом Гадяцької міської ради.
01 квітня 2016 року Гадяцька міська рада відповідно до розпорядження міського голови від 01.04.2016 року № 70-р, уклала контракт з ОСОБА_1 , якого призначено на посаду начальника Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства, терміном дії від 01.04.2016 до 01.04.2018.
Надалі дію контракту було продовжено шляхом укладання додаткових угод, зокрема:
29 березня 2019 року додатковою угодою до Контракту з начальником Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства від 01.04.2016 Гадяцька міська рада внесла зміни, відповідно до яких контракт діє з 01.04.2016 по 01.04.2020 включно;
31 березня 2020 року додатковою угодою до Контракту з начальником Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства від 01.04.2016 Гадяцька міська рада внесла зміни, відповідно до яких контракт діє з 01.04.2016 до 30.04.2020;
30 квітня 2020 року додатковою угодою до Контракту з начальником Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства від 01.04.2016 Гадяцька міська рада внесла зміни, відповідно до яких контракт діє з 01.04.2016 до 31.03.2021.
Отже протягом 2019-2020 років ОСОБА_1 перебував на посаді начальника Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства, а тому, як посадова особа юридичної особи публічного права, був зобов`язаний подати щорічну декларацію за 2019 рік в період з 01 січня 2020 року до 01 червня 2020 року.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за посиланням https:// public.nazk.gov.ua, ОСОБА_1 , в порушення вимог частини 1 статті 45 та пункту 2-1 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції», несвоєчасно, тобто після встановленого періоду декларування (до 01.06.2020), а саме, 30 червня 2020 року (11:34), опублікував на офіційному веб-сайті (https://public.nazk.gov.ua) Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік.
Факт усвідомлення ОСОБА_1 власної належності до категорії «суб`єкт декларування», обізнаності з вимогами фінансового контролю Закону України "Про запобігання корупції", правилами користування електронним цифровим підписом та порядком подання декларації до Державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, підтверджується також поданням 22.04.2017 щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік, 30.03.2018 щорічної декларації за 2017 рік, 07.03.2019 щорічної декларації за 2018 рік, оскільки на веб-сайті НАЗК розміщено антикорупційне законодавство, нормативно-правові акти, а також рішення та роз`яснення НАЗК щодо фінансового контролю.
Згідно інформації Гадяцької міської ради за вих. № 03-40/6548 від 29.12.2021 начальник Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства ОСОБА_1 в період з 01.01.2020 по 30.06.2020 на лікарняному, у черговій відпустці чи у відрядженні не перебував.
Згідно інформації КНП «Гадяцька МЦЛ» за вих. № 01-12/2010 від 10.12.2021 ОСОБА_1 в період з 01.01.2020 по 30.06.2020 за медичною допомогою в заклад не звертався.
Згідно інформації КНП «Гадяцький ЦПМСД» за вих. № 01-07/1910 від 09.12.2021 ОСОБА_1 в період з 17.03.2020 до 21.03.2020 перебував на амбулаторному лікуванні в сімейного лікаря.
Отже, ОСОБА_1 за станом свого здоров`я міг вчасно подати електронну щорічну декларацію 2019 рік.
Таким чином, ОСОБА_1 , будучи начальником Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства, являючись суб`єктом відповідальності за корупційне правопорушення згідно примітки до статті 172-6 КУпАП, підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», в порушення вимог ч.1 ст. 45 та пункту 2-1 розділу XIII «Прикінцеві положення» вказаного Закону, несвоєчасно, без поважних причин, тобто після встановленого терміну декларування (до 01.06.2020), а саме 30.06.2020 11:34 подав на офіційний веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію за 2019 рік особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене частиною 1 статті 172-6 КУпАП.
Місцем вчинення правопорушення вважати місце, де у ОСОБА_1 виник обов`язок подання декларації, а саме, Гадяцьке виробниче управління житлово-комунального господарства за адресою: Полтавська область,
м. Гадяч, вул. Драгоманова, б.22.
Датою вчинення правопорушення вважати дату подання ОСОБА_1 щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік 30.06.2020.
Датою виявлення правопорушення вважати дату встановлення складу адміністративного правопорушення в діях ОСОБА_1 згідно протоколу 20.01.2022.
Датою виявлення правопорушення вважати дату встановлення складу адміністративного правопорушення в діях ОСОБА_1 згідно протоколу 20.01.2022року
В судовому засіданні ОСОБА_1 просив закрити справу за закінченням строку притягнення до адміністративної відповідальності, пояснивши, що вчасно не зміг подати декларацію через збіг тяжких сімейних обставин: ускладнена вагітність дружини та проведення хірургічного втручання у травні 2020 року, що потягло ускладнені пологи. Також на його утриманні знаходилась ще одна неповнолітня дитина, тому за збігом цих обставин забув подати декларацію.
Заслухавши висновок прокурора, який просив застосувати до ОСОБА_1 стягнення, передбачене санкцією статті та дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступних висновків.
Згідност. 7 КУпАПніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановленому законом. Провадження в справах про адміністративне правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно зіст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ч. 4ст.38КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбаченихстаттями 21215,21221цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Згідно п.7ст. 247 КУпАПрозпочате провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю, якщо на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчились строки, передбаченіст. 38 КУпАП.
З огляду на те, що адміністративне правопорушення було вчинено особою у 30.06.2020 року, остаточно виявлено 20.01.2022, розгляд справи по суті вперше відбувся 25.07.2022, тобто на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення по суті закінчились строки, передбаченіст. 38 КУпАП, тому провадження по справі відповідно до п.7ст.247 КУпАПслід закрити.
Керуючись ст.38, п.7 ст.247,283-285 КУпАП, суд
п о с т а н о в и в:
Провадження по справі відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 172 -6 КУпАП закрити в зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через Гадяцький районний суд протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя: Л. В. Максименко
Суд | Гадяцький районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2022 |
Оприлюднено | 26.07.2022 |
Номер документу | 105386196 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю |
Адмінправопорушення
Гадяцький районний суд Полтавської області
Максименко Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні