ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 липня 2010 р. м. Львів № 2а-3826/10/1370
17 год. 45 хв.
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М., за участю секретаря судового засідання Шийки Н.П., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м.Львова
до
про
про припинення юридичної особи ,
ВСТАНОВИВ:
ДПІ у Шевченківському районі м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом про припинення юридичної особи –приватного підприємства «Ескорт сервіс». В обґрунтування позовних вимог позивач покликається на те, що відповідач зареєстрований виконавчим комітетом Львівської міської ради міської ради 01.02.2008 року. Однак з 18.11.2008 року по теперішній час відповідач не подає податкових декларацій та документів фінансової звітності. Заборгованості по платежах відповідача перед бюджетом відсутня.
Представник позивача в судове засідання не з’явилась, подала клопотання про те що позовні вимоги підтримує повністю, а справу просить розглядати без її участі.
Відповідач в судове засідання тричі не з'явився, хоча про день, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Поштові конверти, направлені за юридичною адресою відповідача, повернулися до суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Враховуючи наведені обставини та сплив встановленого КАС України двомісячного строку розгляду адміністративної справи суд на підставі ст.ст. 71, 128 КАС України ухвалив розглянути справу без участі відповідача за наявними доказами.
В судовому засіданні суд на підставі ч. 3 ст. 160 КАС України оголосив вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено 26 липня 2010 року.
З'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування", платник податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язаний подавати до державних податкових органів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до п. 3 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", контроль за своєчасністю подання платниками податків бухгалтерських звітів та балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів покладено на податкову інспекцію. Згідно із п. 17 статті 11 зазначеного Закону органи державної податкової служби у межах своєї компетенції та у встановленому законами порядку мають право звертатися до судових органів із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Згідно з довідкою Головного управління статистики у Львівській області від 30.03.2010 року № 20-09/645, ПП «Ескорт сервіс»зареєстроване як суб’єкт підприємницької діяльності. Відповідач взятий на облік як платник податків 11.02.2008 року за № 28, що підтверджується довідкою ДПІ у Шевченківському районі м. Львова від 22.04.2010 року за №123/29-0011.
Згідно з актом № 2від 26.04.2010 р., востаннє відповідач подав податкову звітність пов‘язану із нарахуванням та сплатою податків, 18.11.2008 року у зв‘язку з чим порушив п.2 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування»щодо обов‘язків платника податків і зборів подавати податковому органу декларації, бухгалтерську звітність та інші документи й відомості, пов‘язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.
Згідно з довідкою від 26.04.2010 р. № 9702/19-020, відповідач заборгованості зі сплати податків, зборів (обов‘язкових платежів) не має.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»однією з підстав для постановлення судом рішення щодо припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги підставні і обґрунтовані, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню.
Згідно ч. 5 ст. 38 згаданого Закону, суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення. Однак, враховуючи те, що позивач в позовній заяві не ставить вимоги про призначення ліквідаційної комісії та не представив суду кандидатур, які б входили в згадану комісію, суд, з врахуванням положень ст.19 Конституції України, позбавлений правових підстав зобов’язувати будь-яких осіб виконувати обов’язки членів ліквідаційної комісії.
Окрім того, як передбачено ч. 6 ст. 38 вищенаведеного Закону, у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст. 94 КАС України, зокрема, частин 2 та 4, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-163 КАС України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу –приватне підприємство «Ескорт сервіс»(м. Львів, вул. І. Лукасевича, 5; ідентифікаційний код 35721011).
Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору за місцем державної реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення відповідача.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанову суду може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються Львівському апеляційному адміністративному суду через Львівський окружний адміністративний суд.
Суддя Москаль Р.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2010 |
Оприлюднено | 02.08.2010 |
Номер документу | 10538716 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні