Постанова
від 08.07.2010 по справі 2а-246/10/2470
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

Іменем України

08 липня 2010 року м. Чернівці Сп рава № 2а-246/10/2470

10 год. 10 хв. (№ 2а-1565/09/2470)

Чернівецький окружний ад міністративний суд у складі :

головуючого судді: Скакун О.П.

при секретарі судового зас ідання: Пишній К.Г.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом Контрольно-ре візійного управління в Черн івецькій області до

Відповідача 1 Міністерст ва охорони здоров' я Украї ни

Відповідача 2 Буковинськог о державного медичного уніве рситету

про виконання вимог КРУ в Ч ернівецькій області

за участю:

представника позивача - Кондревої К.Г.

представника відповідача1 - не з' явився

представника відповідача 2 - Остафійчук А.В.

СУТЬ СПОРУ:

Контрольно-ревізійне управління в Чернівецькій о бласті звернулося до суду з а дміністративним позовом до Міністерства охорони здо ров' я України, Буковинськог о державного медичного уніве рситету про виконання вимог КРУ в Чернівецькій області в ід 13.07.2009 року № 24-04-10/3918.

В процесі розгляду справи позивач подав заяву про уточ нення позовних вимог та викл ав їх наступним чином:

1. Визнати незаконними дії Б ДМУ, які полягають у здійснен ні нецільового використання бюджетних коштів;

2. Зобов' язати Міністерс тво охорони здоров' я Укра їни відповідно до вимог Поря дку зменшення бюджетних асиг нувань та повернення коштів у разі нецільового використа ння бюджетних коштів у поточ ному чи минулих роках, затвер дженого постановою КМУ від 13.0 4.2006р. №492, зменшити бюджетні асиг нування розпоряднику нижчог о рівня - Буковинській держав ній медичній академії, на сум у коштів нецільового викорис тання бюджетних коштів - 431997,34 грн.

3. Зобов' язати Буковинську державну медичну академію в иконати вимоги КРУ в Черніве цькій області від 13.07.2009р. № 24-04-10/3918 в частині відшкодування незак онних витрат на загальну сум у 8452,50 грн., допущені внаслідок з дійснення незаконних витрат за навчання працівникам Уні верситету.

Обґрунтовуючи позовні вим оги, в позовній заяві позивач посилається на те, що ревізіє ю фінансово-господарської ді яльності, а також використан ня коштів на підготовку та пі двищення кваліфікації медич них та фармацевтичних, науко вих та науково-педагогічних кадрів у Буковинському держа вному медичному університет і за 2007-2008 роки та звітний період 2009 року встановлено нецільов е використання коштів спеціа льного фонду кошторису БДМУ за кодом програмної класифі кації видатків (КПКВ) 2301070 «Підг отовка і підвищення кваліфік ації медичних та фармацевтич них, наукових та науково-педа гогічних кадрів вищими навча льними закладами ІІІ і ІV рівн ів акредитації»на 431997,37 грн. Кош торисом, планом використання коштів, розрахунками до кошт орису та титульним переліком об' єктів капітального ремо нту на 2008 рік було передбачено кошти за кодом економічної к ласифікації видатків (КЕКВ) 213 3 «Капітальний ремонт інших о б' єктів” та кодом економічн ої класифікації видатків (КЕ КВ) «Капітальний ремонт житл ового фонду” для проведення робіт з капітального ремонту гуртожитків та навчальних к орпусів. Однак, кошти було спр ямовано на реконструкцію при міщень з переобладнанням на суму 428887,10 грн., які повинні були проводитись за рахунок вида тків КЕКВ 2143 «Реконструкція і нших об' єктів”. Крім того, ві дповідачем було перерахован о кошти на рахунок ВАТ «Черні вецька обласна друкарня»за д рукування газети на суму 3110,24 г рн. за рахунок видатків, запла нованих по КЕКВ 1131 «Предмети, м атеріали, обладнання та інве нтар», а не КЕКВ 1139 «Оплата інши х послуг та інші видатки».

На думку позивача, головним розпорядником коштів Міні стерством охорони здоров' я України безпідставно не пр ийнято рішення про зменшення бюджетних асигнувань розпор яднику бюджетних коштів ниж чого рівня - Буковинському державному медичному уніве рситету, яким було допущено н ецільове використання кошті в.

Також позивач стверджує, що відповідачем, в порушення п.13 розділу V Колективного догов ору БДМУ, безпідставно було здійснено оплату за навчанн я у інших навчальних заклада х двох працівників універси тету - асистентів кафедр.

Вимоги щодо усунення поруш ень відповідачем не виконані .

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав повністю.

Представник відповід ача Міністерства охорон и здоров' я України подав до суду клопотання про розгляд справи без його участі та зап еречував проти позову, з підс тав викладених у письмових з апереченнях. Зазначив, що фін ансування БДМУ у 2009 році із заг ального фонду бюджету здійсн юється тільки за видатками, я кі у відповідності до діючог о законодавства являються за хищеними статтями. За бюджет ною програмою КПКВ 2301070 «Підгот овка і підвищення кваліфікац ії медичних та фармацевтични х, наукових та науково-педаго гічних кадрів вищими навчаль ними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації», за якою фінанс ується зазначений заклад, ко шти на капітальні видатки на 2009 рік не передбачено, тому зме ншити бюджетні асигнування п о загальному фонду БДМУ Мін істерство охорони здоров' я не має можливості.

Представник відповідача - Буковинського державного медичного університету прот и позову заперечував, з підст ав, викладених у письмових за переченнях. Факт нецільового використання коштів визнав в повному обсязі, однак зазна чив, що можливості зменшення бюджетних асигнувань не вба чає, оскільки університет фі нансується лише за захищеним и статтями. Щодо встановленн я факту незаконних видатків по оплаті за навчання співро бітників університету в сумі 8452,50 грн., то відповідач зазначи в що такі видатки здійснені п равомірно. Відповідно до п.3.3 С татуту БДМУ університет зобо в' язаний забезпечити підго товку наукових і науково - пед агогічних кадрів вищої квалі фікації в магістратурі, аспі рантурі та докторантурі. Зап еречував факт порушення п.13 р озділу V Колективного догово ру БДМУ, оскільки в даному пун кті йдеться про безкоштовне навчання співробітників уні верситету на передатестацій них циклах навчання, удоскон алення, спеціалізації, перек валіфікації, які здійснюютьс я на кафедрах університету. В даному випадку навчання спі вробітників здійснювалось н а базі інших навчальних закл адів, рівня підготовки яких в БДМУ немає. Кошторисні призн ачення на ці видатки було пер едбачено шляхом збільшення кошторисних призначень по к оду 1172 на суму 10000 грн., 5000 грн. та 15000 грн. за рахунок зменшення ко шторисних призначень по коду 1171.

Виходячи з вище зазначених фактів відповідач вважає по зов безпідставним і просить відмовити в задоволенні позо ву.

ВСТАНОВИВ:

Контрольно-ревізійним у правлінням в Чернівецькій об ласті було проведено ревізію фінансово-господарської дія льності, в тому числі питань в икористання коштів на підгот овку та підвищення кваліфіка ції медичних та фармацевтичн их, наукових та науково-педаг огічних кадрів у Буковинсько му державному медичному унів ерситеті за 2007-2008 роки та звітни й період 2009 року.

За результатами проведено ї ревізії було складено акт в ід 26.06.2009 року за №24-04-235, в якому заф іксовано виявлені порушенн я.

Ревізією надходження кошт ів на рахунки та законності с писання коштів з рахунків, в т ому числі щодо їх цільового в икористання, встановлено що по КТКВ 2301070 "Підготовка і підвищення кваліфікації мед ичних та фармацевтичних, нау кових та науково-педагогічни х кадрів вищими навчальними закладами III і IV рівнів" відпові дно до платіжних доручень ві д 12.02.2007 № 137, 08.05.2007р. № 730 та 07.10.2008р. № 1788 Унів ерситетом перераховано кошт и спеціального фонду на раху нок ВАТ „Чернівецька обласна друкарня" за друкування газе ти в сумах відповідно 663,20 грн., 37 6,76 грн. та 2070,28 грн.

Відповідні видатки по випу ску газети на загальну суму 311 0,24 грн. проведено за раху нок видатків, запланованих п о КЕКВ 1131 „Предмети, матеріали , обладнання та інвентар", а не КЕКВ 1139 „Оплата інших послуг т а інші видатки", чим порушено п . 8 ст. 7, п. 1 ст. 23, ст. 51 Бюджетного ко дексу України, п. 5 Порядку скл адання, розгляду, затверджен ня та основні вимоги до викон ання кошторисів бюджетних ус танов, затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 28.02.2002р. № 228 із змінами та ви моги "Роз'яснення щодо застос ування економічної класифік ації видатків бюджету", затве рдженого наказом Державного казначейства України від 04.11.20 04 № 194 (із змінами та доповнення ми).

Відповідні операції призв ели до недостовірності відоб раження операцій у картках о бліку касових видатків, у фор мах № оз-2д/4д "Звіт про виконанн я показників плану використа ння бюджетних коштів" за 2007 - 2008 р оки, так як не було відображен о касові видатки за КЕКВ 1139 „Оп лата інших послуг та інші вид атки" та завищено за КЕКВ 1131 „Пр едмети, матеріали, обладнанн я та інвентар", чим порушено ч. 1 ст. 3 Закону України від 16.07.1999 № 99 6 „Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Украї ні" та п. 1.2 Порядку складання рі чних фінансових звітів за 2007 - 2 008 роки установами та організа ціями, які отримують кошти де ржавного або місцевих бюджет ів, затверджених наказами Де ржавного казначейства Украї ни від 10.01.2008 № 3 та 10.01.2009 № 4.

Також, ревізією повноти зас тосування передбачених зако нодавством процедур закупів ель та правильності вибору п роцедур закупівлі встановле но, що відповідачем у 2008 році пр оводились роботи по капіталь ному ремонту частини будівел ь гуртожитку №2 по вул.. Чорном орській,15-А та приміщення по в ул.. Чорноморській,15-Б.

Підрядником по капітально му ремонту визначено коопера тив «Технік»(ідентифікаційн ий код 21420166, голова кооперативу Герасимчук Л.Т.), з яким Уні верситетом у 2007 році укладено договір підряду на капіталь ний ремонт від 15.01.2007 року №02-11-07 на суму 295000,00 грн. та у 2008 році два окр емих договори підряду на кап італьний ремонт на загальну суму 597000 грн., а саме догов ір підряду від 03.04.2008р. №03 на вико нання капітального ремонту п о вул.. Чорноморській,15-А гурто житку №2.

Вартість фактично виконан их робіт по капітальному рем онту приміщень по вул. Чорном орській, 15, літера А, згідно акт ів форми КБ-2в за 2008 рік склала 119 024,00 грн., по ремонту приміщень п о вул. Чорноморській, 15-б відпо відно - 332913,00 грн.

Рішенням виконкому Чернів ецької міської ради від 14.08.2007р. №621/14 «Про надання дозволу суб'є ктам підприємницької діяльн ості на реконструкцію з пере обладнанням, внесення змін в окремі рішення виконавчого комітету», Університету нада но дозвіл на проведення реко нструкції з переобладнанням під навчальні аудиторії час тини будівлі гуртожитку №2 по вул. Чорноморській, 2 літера А загальною площею 4318,00 кв.м., які знаходяться в оперативному у правлінні Університету.

Фактично, за даними актів пр иймання виконаних робіт форм и КБ-2в встановлено, що проведе ні роботи є реконструкцією з переобладнанням приміщень у будівлі по вул.Чорноморські й, 15Б (літера Б - І -II поверхи) та пр имикаючому до нього гуртожит ку №2 по вул.Чорноморській, 15 А ( літера А) під навчальні аудит орії, де розміщено кафедру фа рмації, кафедру медсестринст ва та лекційний зал.

Проте, оплату вказаних робі т проведено за рахунок видат ків, передбачених планом вик ористання коштів по КЕКВ 2133 «К апітальний ремонт інших об'є ктів»та КЕКВ 2131 «Капітальний ремонт житлового фонду», а не КЕКВ 2143 «Реконструкція інших об'єктів», що суперечить Роз'я сненню щодо застосування еко номічної класифікації видат ків бюджету, затвердженому н аказом Державного казначейс тва України від 04.11.2004р. №194, зі змі нами і доповненнями, і є поруш енням п.8 ст.7, п.1 ст.23, п.6 ст.78 Бюджет ного кодексу України, а також п.5 Порядку складання, розгляд у, затвердження та основних в имог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердж еного постановою Кабінету Мі ністрі України від 28.02.2002р. №228.

Крім того, ревізією встанов лено, що згідно з договором ві д 01.05.2005р. № 18/2005, укладеного між від повідачем та Чернівецьким на ціональним університетом ім . Ю.Федьковича, протягом 2007 -2008 ро ків останньому перераховано кошти спеціального фонду по КПКВ 2301070 "Підготовка і підвище ння кваліфікації медичних та фармацевтичних, наукових та науково-педагогічних кадрів вищими навчальними закладам и III і IV рівнів" за навчання асис тента кафедри біологічної фі зики та медичної інформатики ОСОБА_5 за спеціальністю „Фізика напівпровідників і д іелектриків" в сумі 4252,50 грн.

Також, згідно з договором ві д 19.12.2006р. № 3/5.2006.ПВШ.З. „Про підготов ку фахівця з освітньо-кваліф ікаційним рівнем „Магістр" з а спеціальністю „Педагогіка вищої школи" (заочна форма нав чання) протягом 2007 - 2008 років Нац іональному фармацевтичному університету перераховано к ошти спеціального фонду по К ПКВ 2301070 за навчання асистента кафедри фармації та кафедри молодших спеціалістів ОСО БА_6 в сумі 4200,00 гривень.

Контрольно-ревізійним упр авлінням в Чернівецькій обла сті відповідачу було направ лено вимоги від 13.07.2009 року № 24-04-10/3 918. Пунктами 4.1. та 4.2. яких зобов' язано ініціювати перед голо вним розпорядником бюджетн их коштів зменшення асигнува нь на суму нецільового викор истання коштів та вжити захо дів по відшкодуванню незакон них видатків на загальну сум у 8452,50 грн., допущені внаслідок з дійснення незаконних витрат за навчання працівникам Уні верситету.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача та предс тавника відповідача, встанов ивши фактичні обставини у сп раві, дослідивши докази, що ма ють юридичне значення для ро згляду справи, проаналізував ши законодавство, яке регулю є спірні правовідносини, суд вважає, що адміністративний позов підлягає частковому задоволенню.

У відповідності до статті 2 Закону України «Про контрол ьно-ревізійну службу в Украї ні», головним завданням дер жавної контрольно-ревізійно ї служби є здійснення держав ного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурс ів, необоротних та інших акти вів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах т а взяття зобов'язань, ефектив ним використанням коштів і м айна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фі нансової звітності в міністе рствах та інших органах вико навчої влади, в державних фон дах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання де ржавного сектору економіки, а також на підприємствах і в о рганізаціях, які отримують (о тримували в періоді, який пер евіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фон дів або використовують (вико ристовували у періоді, який п еревіряється) державне чи ко мунальне майно (далі - підконт рольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розробле ння пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і поруш ень та запобігання їм у подал ьшому.

Згідно ст.113 Бюджетного коде ксу України, органи Державно ї контрольно-ревізійної служ би України здійснюють контро ль за цільовим та ефективним використанням коштів держав ного бюджету та місцевих бюд жетів.

Суд доходить висновку про з акриття провадження у справі в частині позовних вимог про визнання незаконними дій Бу ковинського державного меди чного університету, які поля гають у здійсненні нецільово го використання бюджетних к оштів виходячи з наступного.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.157 Кодек су адміністративного судочи нства України, у випадку якщо справу не належить розгляда ти в порядку адміністративно го судочинства, суд закриває провадження у справі.

Згідно п.4 ч.1 ст.17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори за зверненням суб'є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Статтею 104 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни суб' єкту владних повнов ажень надано право звернутис я до адміністративного суду у випадках, встановлених зак оном.

У відповідності до статті 19 Конституції України встанов лено, що органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на під ставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією та законами України .

Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначаються З аконом України «Про контроль но - ревізійну службу в Укра їні». Статтями 10, 11 цього Закону встановлено випадки, в яких органам державної контрольн о - ревізійної служби надано право звертатися до суду.

Суд вважає, що вказаними нор мами законодавства не надано суб' єкту владних повноваже нь - органу державної контрол ьно - ревізійної служби пра ва на звернення до суду з позо вом про визнання незаконни ми дій підконтрольних устано в.

Позовна вимога про зобов' язання Міністерства охо рони здоров' я України відпо відно до вимог Порядку зменш ення бюджетних асигнувань та повернення коштів у разі нец ільового використання бюдже тних коштів у поточному чи ми нулих роках, затвердженого п остановою КМУ від 13.04.2006р. №492, зме ншити бюджетні асигнування р озпоряднику нижчого рівня - Б уковинській державній медич ній академії, на суму коштів н ецільового використання бюд жетних коштів - 431997,34 грн. задов оленню не підлягає з наступн их підстав.

У відповідності до ч.3 ст.72 Ко дексу адміністративного суд очинства України, обставини, які визнаються сторонами, мо жуть не доказуватися перед с удом, якщо проти цього не запе речують сторони і в суду не ви никає сумніву щодо достовірн ості цих обставин та доброві льності їх визнання.

Факт нецільового використ ання коштів спеціального фон ду кошторису Буковинським де ржавним медичним університе том за кодом програмної клас ифікації видатків (КПКВ) 2301070 « Підготовка і підвищення квал іфікації медичних та фармаце втичних, наукових та науково -педагогічних кадрів вищими навчальними закладами ІІІ і ІV рівнів акредитації»на сум у 431997,37 грн. визнано сторонами, з окрема Відповідачем 1 Мініс терством охорони здоров' я України та Відповідачем 2 Бу ковинським державним медичн им університетом .

У зв' язку з цим, цей факт вв ажається судом доведеним.

Механізм передбаченого за коном зменшення бюджетних ас игнувань розпорядникам бюдж етних коштів та повернення к оштів одержувачами бюджетни х коштів у дохід відповідног о бюджету у разі їх нецільово го використання (крім бюджет них коштів, одержаних як субв енція), допущеного у поточном у чи минулих роках визначено постановою КМУ від 13.04.2006р. №492 «П ро затвердження Порядку змен шення бюджетних асигнувань т а повернення коштів у разі не цільового використання бюдж етних коштів у поточному чи м инулих роках».

Відповідно до п.п. 5, 7 зазначе ного Порядку, рішення про зме ншення бюджетних асигнувань головному розпоряднику кошт ів державного бюджету прийма є Міністр фінансів, головном у розпоряднику коштів місцев ого бюджету - керівник місцев ого фінансового органу, розп оряднику бюджетних коштів ни жчого рівня - головний розпор ядник коштів відповідного бю джету. Протягом п'яти робочих днів після надходження доку ментів, передбачених пунктом 6 цього Порядку, Міністр фінан сів (керівник місцевого фіна нсового органу, головний роз порядник бюджетних коштів) п риймає рішення про зменшення бюджетних асигнувань у пото чному бюджетному періоді роз поряднику бюджетних коштів ( далі - рішення про зменшення а сигнувань) за кодами економі чної класифікації видатків т а відповідною бюджетною прог рамою (функцією), за якими вста новлено факт нецільового вик ористання бюджетних коштів, крім бюджетних асигнувань за захищеними статтями видаткі в бюджету.

Згідно ст. 55 Бюджетного коде ксу України, захищеними стат тями видатків бюджету визнаю ться статті видатків Державн ого бюджету України, обсяг як их не може змінюватися при пр оведенні скорочення затверд жених бюджетних призначень.

Статтею 27 Закону України «П ро Державний бюджет України на 2009 рік»та ст.27 Закону Україн и «Про Державний бюджет Укра їни на 2010 рік»затверджено пер елік захищених статей видатк ів загального фонду Державно го бюджету України на 2009 рік та 2010 рік за економічною структу рою видатків.

Як вбачається з матеріалів справи, зокрема, з Планів вико ристання бюджетних коштів на 2009 рік та 2010 рік та Кошторисів н а 2009 рік та 2010 рік, Буковинський державний медичний універси тет фінансується лише за за хищеними статтями видатків з агального фонду Державного б юджету України.

Таким чином, суд доходить ви сновку, що головним розпоряд ником коштів Міністерство м охорони здоров' я Україн и правомірно не було прийнят о рішення про зменшення бюдж етних асигнувань розпорядн ику бюджетних коштів нижчого рівня - Буковинському держав ному медичному університету .

Позовна вимога про зобов' язання Буковинського держав ного медичного університету виконати вимоги КРУ в Чернів ецькій області від 13.07.2009р. № 24-04-10/391 8 в частині відшкодування нез аконних витрат на загальну с уму 8452,50 грн., допущені внаслідо к здійснення незаконних витр ат за навчання працівникам У ніверситету підлягає задов оленню у зв' язку з наступни м.

Як вбачається з матеріалів справи, пунктом 13 розділу V кол ективного договору Буковинс ького державного медичного у ніверситету на 2007 - 2008 роки перед бачено здійснення безкоштов ного навчання співробітникі в університету на передатес таційних циклах навчання (ст ажування), циклах тематичног о удосконалення, спеціалізац ії, перекваліфікації, які зді йснюються на кафедрах універ ситету.

Суд доходить висновку, що бе зкоштовне навчання працівн иків відповідача повинно зд ійснюватися лише на кафедра х Буковинського державного медичного університету.

Суд не бере до уваги твердже ння відповідача - БДМУ про ная вність кошторисних призначе нь на ці видатки по коду 1172. Оск ільки, згідно Роз' яснень що до застосування економічної класифікації видатків бюдже ту код 1172 «Окремі заходи по р еалізації державних (регіона льних) програм, не віднесені д о заходів розвитку»крім вида тків, пов' язаних з оплатою п іслядипломної підготовки, вк лючає ряд інших видатків.

Крім того, наявність таких кошторисних призначень не с простовує положення пункт у 13 розділу V колективного дог овору Буковинського державн ого медичного університету.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Ук раїни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.

Контрольно-ревізійним уп равлінням в Чернівецькій об ласті доведено ті обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги частково.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактич них обставин, що мають суттєв е значення для правильного в ирішення спору, і доказів на п ідтвердження цих обставин.

Керуючись ст.ст.2,3,6-12,17,18,160-163,167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнит и частково.

2. Зобов' язати Букови нський державний медичний ун іверситет виконати вимоги КР У в Чернівецькій області від 13.07.2009р. № 24-04-10/3918 в частині відшкоду вання незаконних витрат на з агальну суму 8452,50 грн., допущени х внаслідок здійснення незак онних витрат за навчання пра цівникам університету.

3. В частині визнання не законними дій Буковинської д ержавної медичної академії, які полягають у здійсненні н ецільового використання бю джетних коштів закрити прова дження у справі.

4. В іншій частині вимог відмовити в позові.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо таку за яву не було подано. Якщо було п одано заяву про апеляційне о скарження, але апеляційна ск арга не була подана у строк, вс тановлений Кодексом адміні стративного судочинства Укр аїни, постанова набирає зако нної сили після закінчення ц ього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом двад цяти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.

У судовому засіданні 08 л ипня 2010р. проголошено вступну та резолютивну частини пост анови. Постанову виготовлен о в повному обсязі 13 липня 2010 ро ку.

Суддя О.П. Скакун

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2010
Оприлюднено04.08.2010
Номер документу10539566
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-246/10/2470

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Скакун Оксана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні