Справа № 420/8106/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 липня 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СПУТНИК-СТРОЙ» (65076, Одеська обл. м. Одеса, вул. Туристична, буд. 22) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПУТНИК-СТРОЙ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, за результатом якого позивач просить:
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806571/41920339;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806568/41920339.;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806572/41920339.;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806567/41920339;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806569/41920339;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806573/41920339;
визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806570/41920339;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «СПК`ФЛАГМАН» №627 від 01 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «СПК`ФЛАГМАН» №628 вiд 04 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу Украпни зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №629 від 05 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №630 від 06 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №631 вiд 07 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» № 632 вiд 08 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» № 633 вiд 11 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року;
вирішити питання про судові витрати.
Позовні вимоги мотивовано тим, що оскільки в Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були відсутні фактичні правові підстави для відмови в реєстрації податкових накладних Позивача, по яким останнім надано контролюючому органу підтверджуючі документи по здійсненим господарським операцій, то такі рішення є протиправними і підлягають скасуванню в силу своєї протиправності, а відповідні податкові накладні підлягають реєстрації датою їх фактичного надходження.
Ухвалою від 05.07.2022р. відкрито провадження у справі та визначено, що її розгляд буде проводитись за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (ст. 262 КАС України).
Представник Головного управління ДПС в Одеській області подав письмовий відзив на позовну заяву, в якому наголосив на правомірності спірних рішень, оскільки такі рішення були прийняті внаслідок ігнорування Позивачем рішень контролюючого органу про зупинення реєстрації податкових накладних в частині надання підтверджуючих документів у повному обсязі.
Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.
01 жовтня 2021 року Позивачем було укладено договір №0110-204 про надання послуг технікою з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХТРАНС ЛТД».
За умовами договору Позивач прийняв на себе зобов`язання надати замовнику послуги (виконати роботи) технікою, з особами (водіями), які мають право на керування такою технікою (пункт 1.1. вищезазначеного договору). Перелік відповідної техніки визначений пунктом 1.3. договору.
З 01 жовтня 2021 року та 04 жовтня 2021 по 08 жовтня 2021 року Позивачем було надано послуги вiдповiдно до умов вищезазначеного договору Товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕХТРАНС ЛТД», а саме: робота крана-маніпулятора, робота Екскаватора-навантажувача ЈСB 3CX SITEMASTER, Робота котка вібраційного ХСMG.
01 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №724 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
04 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №725 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
05 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №726 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
06 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №727 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
07 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №728 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
08 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №729 ПРО підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
08 жовтня 2021 року між Позивачем та Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «ТЕХТРАНС ЛТД» було підписано акт надання послуг №729 про підтвердження факту виконаних робіт (надання послуг) на загальну суму 18 679,68 грн.
На виконання приписів пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено податкові накладні: №627 від 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 від 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 від 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 від 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., по вказаним вище взаємовідносинам з ТОВ «ТЕХТРАНС ЛТД» та подано її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
11 жовтня 2021 року Позивач отримав платіж від ТОВ «ТЕХТРАНС ЛТД» на суму 368 921, 28 грн., у зв`язку з чим була складена податкова накладна №633 від 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн. та подана для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28 жовтня 2021 року Позивачем було отримано квитанції про зупинення реєстрації вищезазначених податкових накладних/розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно вказаних квитанцій було зупинено реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних №627 від 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 від 05 Жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 від 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., № 631 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679.68 грн., №632 від 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №633 від 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн. Зі змісту відповідних квитанцій вбачається, що підставою для зупинення слугувало те, що Позивач відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
11 лютого 2022 року Позивач направив Повідомлення №1 про подання пояснень тa копiї документiв щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Позивачем було надано копії наступних документів:
Лист пояснення, щодо податкової накладної реєстрацію якої зупинено Вих.№187 від 11 лютого 2022 року;
Договір №0110-204 про надання послуг технікою від 01 жовтня 2021 року з додатками;
Акти Надання послуг №724 від 01 жовтня 2021 року, №725 вiд 04 жовтня 2021 року, №726 вiд 05 жовтня 2021 року, №727 вiд 06 жовтня 2021 року, №728 від 07 жовтня 2021 року, №729 від 08 жовтня 2021 року; Банківська виписка за 11 жовтня 2021 року;
Акти надання послуг №730 від 11 жовтня 2021 року, №731 вiд 12 жовтня 2021 року, №732 вiд 13 жовтня 2021 року, №733 від 18 жовтня 2021 року, №734 від 19 жовтня 2021 року, №735 від 20 жовтня 2021 року, №736 вiд 21 ЖOBTHЯ 2021 року, №737 вiд 22 ЖOBTHя 2021 року, №738 від 23 жовтня 2021 року, №739 вiд 25 жовтня 2021 року, №740 від 26 жовтня 2021 року, №741 від 27 жовтня 2021 року, №742 вiд 28 жовтня 2021 року, №743 вiд 29 жовтня 2021 року;
Акт звірки взаємних розрахунків за період: жовтень 2021 року; Договір поставки №8185 від 04 грудня 2018 року;
Видаткова накладна №21175 від 17 грудня 2018 року;
Свідоцтво про реєстрацію машини серії EE №179212;
Договір поставки спеціальної техніки №5 від 16 лютого 2021 року з додатками;
Видаткова накладна NMC0002034 від 19 березня 2021 року;
Свідоцтво про реєстрацію машини серії НОМЕР_1 ;
Договір найму (оренди) транспортного засобу від 14 лютого 2020 року; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_2 ; -
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих. №162 вiд 29 липня 2021 року;
Штатний poзпиc ТОВ «СПУТНИК-СТРОЙ»;
Договір оренди майданчика №02020201 від 02 січня 2020 року, акт приймання-передачі від 02 січня 2020 року, додаткова угода №1 вiд 04 січня 2021 року до договору оренди майданчика №020120201 вiд 02 січня 2020 року.
15 лютого 2022 року Головним управлінням ДПС у Одеській області прийняті Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №3806571/41920339, №3806568/41920339, №3806572/41920339, №3806567/41920339, №3806569/41920339, №3806573/41920339, №3806570/41920339.
Вказаними рішенням ГУ ДПС в Одеській області відмовлено в реєстрації податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн.
Підставою для відмови слугувало те, що Позивачем було не надано копій Документів, a саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числi розрахунків-фактури/iнвойсів, актів приймання/передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних форм та галузі специфіки, накладних.
Незгода з вказаними рішеннями обумовила позивача на звернення до суду з адміністративним позовом.
Вирішуючи даний адміністративний спір суд виходить з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як передбачено пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі -ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29 грудня 2010 року (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, який набрав чинності з 01 лютого 2020 року (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку(додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).
Як встановлено судом, реєстрацію податкової накладної позивача зупинено з тих підстав, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Оцінюючи наведені в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної підстави контролюючого органу, суд зазначає, що у додатку 3 до Порядку №1165, визначено критерії ризиковості здійснення операцій. Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
З урахуванням положень наведених норм, суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.
Як вбачається зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкової накладної, контролюючий орган вказав, що господарські операції платника податків відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12 грудня 2019 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, ГУ ДПС в Одеській області за наслідком проведеного моніторингу зупинено їх реєстрацію та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Позивачем надані пояснення та копії первинних документів, складених під час здійснення відповідних господарських операцій, що підтверджено матеріалами справи.
Суд звертає увагу, що при зупиненні податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн., позивачу пропонувалося надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без їх конкретизації. А відтак, позивачем надано такі документи та пояснення в довільній формі.
Поряд з цим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН визначена Порядком №520 (додаток до Порядку).
Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.
Проте, в порушення наведених вимог законодавства, в рішеннях №3806571/41920339, №3806568/41920339, №3806572/41920339, №3806567/41920339, №3806569/41920339, №3806573/41920339, №3806570/41920339 від 15.02.2022 хоч і вказано, втім не зазначено, які саме із наданих документів складено з порушенням законодавства та норми якого саме закону порушено.
У той же час, суд звертає увагу, що конкретні первинні та розрахункові документи окремо у позивача не витребовувалися.
Таким чином, рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави його прийняття, що свідчить про їх необґрунтованість.
У той же час, в квитанції також відсутній конкретний перелік копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, що призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.
Суд також вважає за необхідне зазначити, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (придбання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується тільки первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Таким чином, суд прийшов до висновку, що зважаючи на не зазначення контролюючим органом конкретного переліку копій документів, необхідних для прийняття ним рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН та на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн.
Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.
Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень суд перевіряє чи прийнято такі рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
У даному випадку судом встановлено, що рішення суб`єкта владних повноважень не містять чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, що свідчить про їх необґрунтованість і протиправність.
Під час розгляду справи, ГУ ДПС в Одеській області, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не навів мотивів прийняття рішень №3806571/41920339, №3806568/41920339, №3806572/41920339, №3806567/41920339, №3806569/41920339, №3806573/41920339, №3806570/41920339 про відмову в реєстрації податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн. У той же час сукупність первинних документів, наданих до матеріалів справи, свідчать про реальність проведення господарської операції між позивачем та контрагентом.
Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн.
Приймаючи до уваги викладене у сукупності, суд дійшов висновку, що рішення №3806571/41920339, №3806568/41920339, №3806572/41920339, №3806567/41920339, №3806569/41920339, №3806573/41920339, №3806570/41920339 про відмову в реєстрації податкових накладних №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних є необґрунтованим, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до абз. 1 ч. 4 статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
За вказаних обставин, в контексті наведених норм, суд вважає, що для прийняття рішення про реєстрацію зазначених податкових накладних виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення у даному випадку не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Так, Європейський суд з прав людини у п. 50 рішення від 13 січня 2011 року (остаточне) по справі Чуйкіна проти України (case of Chuykina v. Ukraine) (Заява № 28924/04) зазначив, що суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює право на суд, в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі Голдер проти Сполученого Королівства (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог п. 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати вирішення спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для п. 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах Мултіплекс проти Хорватії (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та Кутіч проти Хорватії (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II).
В даному випадку, задоволення позовної вимоги про зобов`язання ДПС зареєструвати в ЄРПН податкову накладну подану позивачем, датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Водночас, варто зазначити про наслідки відсутності реєстрації у ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, або реєстрації їх із порушенням встановленого ПК України строку.
Так, у разі порушення строку реєстрації, застосовуються штрафні санкції, передбачені ст.120-1 ПК України, а згідно з п.201.10 ст.201 ПК України відсутність факту реєстрації платником податку продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Також, у разі порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.
Згідно з п.20 Порядку №1246 у разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, враховуючи вказані наслідки, а також вимоги п. 20 Порядку № 1246, суд вважає, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку.
Поряд з цим, зміст принципу офіційного з`ясування всіх обставин у справі, передбачений п.4 ч.3 ст.2 КАС України, зобов`язує адміністративний суд до активної ролі у судовому засіданні, в тому числі і до уточнення змісту позовних вимог, з наступним обранням відповідного способу захисту порушеного права.
З огляду на викладене, а також з метою ефективного, повного та належного захисту порушених прав позивача, суд вважає за необхідне захистити порушені права позивача шляхом визнання протиправним та скасування рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №3806571/41920339, №3806568/41920339, №3806572/41920339, №3806567/41920339, №3806569/41920339, №3806573/41920339, №3806570/41920339 від 15.02.2022, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №627 вiд 01 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №628 від 04 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №629 вiд 05 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №630 вiд 06 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №631 вiд 07 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 грн., №632 вiд 08 жовтня 2021 року на загальну суму 18679,68 ГРН., №633 вiд 11 жовтня 2021 року на загальну суму 256 843,20 грн., подану позивачем, датою фактичного надходження зазначеної накладної.
Згідно з положеннями статті 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, зокрема:
1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;
2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.
Відповідно до ч.ч.1,2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Всупереч наведеним вимогам відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин і не довели правомірності винесення оскаржуваного рішення.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПУТНИК-СТРОЙ» (65076, Одеська обл. м. Одеса, вул. Туристична, буд. 22) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806571/41920339.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806568/41920339.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806572/41920339.;
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806567/41920339.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806569/41920339.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806573/41920339.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацiю/вiдмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі Податкових накладних від 15 лютого 2022 року №3806570/41920339.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «СПК`ФЛАГМАН» №627 від 01 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «СПК`ФЛАГМАН» №628 вiд 04 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу Украпни (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №629 від 05 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №630 від 06 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» №631 вiд 07 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» № 632 вiд 08 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «СПК`ФЛАГМАН» № 633 вiд 11 жовтня 2021 року датою її подання, а саме 28 жовтня 2021 року.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «ПІВДЕНЬ-ЕНЕРГОТРЕЙД» (ідентифікаційний код 38296342, адреса: 65011, м. Одеса, вул. Успенська, 40) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) судовий збір у розмірі 8683,50грн.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «ПІВДЕНЬ-ЕНЕРГОТРЕЙД» (ідентифікаційний код 38296342, адреса: 65011, м. Одеса, вул. Успенська, 40) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (ідентифікаційний код 43142370, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) судовий збір у розмірі 8683,50грн.
Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.
Суддя К.С. Єфіменко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2022 |
Оприлюднено | 27.07.2022 |
Номер документу | 105397413 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Єфіменко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні